Kolejny miesiąc rozpoczął się i trwa z ciągłymi usterkami. Są braki i zaniki sygnału i to trwa już zbyt długo. Proszę się tym zająć na poważnie bo mieszkańcy mają już tego dosyć. Brak świadczonych usług telewizji a głównie internetu w miesiącu grudniu w poszczególnych dniach i godzinach:
od 23:00 5.12.2021r.
od 8:25 06.12.2021r.
od 23:30 06:12.2021r.
od 10:30 07.12.2021r
od 9:55 08.12.2021r.
od 80:20 - 09.12.2021
po godzinie 10
Jak widać codziennie są problemy z internetem. Ja pracuję nie można tego tak zostawić. Technik twierdzi że oprócz awarii w domowych urządzeniach ponoć jest przycisk który powoduje również brak internetu u sąsiadów jeśli się go ponownie nie włączy. XXI wiek a ciężko napisać do klientów żeby tym się nie bawili. Żenada i kur....ć mi się tylko chce. Może by się tym jakiś szef zainteresował ? Daję bana i wystawiam odp. komentarz
Zaletybyły
WadyZła jakoś i przerwy dostawie
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Anna / 2021-12-09 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Wydalabym opinie, ale technik nawet się nie pofatygowal. Nie zadzwonił, że go nie będzie. Dno.
MiejscowośćGdynia
~. / 2021-12-09 15:03
Ocena: 2.50 / 5
Usługi średniej jakości. Wszystko jednak Vectra przebiła tym, że celowo generuje klientowi dług na zakończenie umowy pod pretekstem braku zwrotu sprzętu. Informuje o tym słabo i jak się okazuje ma w tym swój interes. Musiałem trochę poszukać, by znaleźć precyzyjne informacje.
Przyznaję, że wpadłem w tę pułapkę. Jestem zapracowany, mam regularne wyjazdy i wiele obowiązków. Przeoczyłem informację mailową i 14 dniowy termin zwrotu sprzętu. To co działo się później uzasadnia tezę, że to działanie celowe. Zaczęły się nękania co kilka dni, żebym zapłacił za sprzęt. Były monity mailowe, SMS-owe i telefoniczne z regularnością po kilka tygodniowo. Tak, po kilka tygodniowo. Były propozycje rozłożenia na raty, były propozycje anulowania 20% jeśli spłacę resztę.
I w całym tym nękaniu ani razu nie poinformowano, że zgodnie z umową klient przez 180 dni wciąż jeszcze ma szansę zwrócić sprzęt i kara umowna będzie wtedy niższa - 60 zł zamiast 200 zł. W moim mniemaniu chodzi o pozbycie się sprzętu, zarobieniu na tym i Vectrze wcale nie zależy na zwrocie. Więc zastawia tę pułapkę w postaci słabej informacji. Jednakże działa na szkodę klienta.
UNIKAĆ. Najgorszy operator stacjonarny z jakiego korzystałem.
MiejscowośćWarszawa
~Genowefa / 2021-12-09 13:50
Ocena: 3.00 / 5
Jestem zrozpaczona, że podpisałam z tą firmą umowę Moim marzeniem jest oczekiwanie na okres kiedy upłynie od podpisania umowy. Nie stać mnie na zapłacenie za zerwanie umowy.
WadyW punktach Wectry tak prowadzą rozmowę, że dopiero po powrocie do domu człowiek jest zrozpaczony co podpisał a po godz. gdy wróci do punktu chcąc zmienić treść umowy grożą karami za zerwanie umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Nemo / 2021-12-09 12:50
Ocena: 2.00 / 5
Systematyczne krótkie przerwy w dostawie syg.TV i internetu.W dniu wczorajszym tj.09-01-2021 o godz.16.20 przerwa w dostawie obu sygnałów. Proba dodzwonienia się na BOK zakończyła się po 30 minutach odrzuceniem połączenia.Następna próba i już po kolejnych 30 minutach sukces jest kontakt z pracownikiem bok. Po kolejnych 30 minutach dowiaduję się,ze usterka dotyczy tylko mojego adresu. Do "fachowca" nie dociera informacja o tym, że to samo występuje u sąsiada.Próba umówienia wizyty kolejnego fachowca po przez bok nie dochodzi do skutku,mam oczekiwać na kontakt telefoniczny następnego dnia.wszystko to trwało ponad pół godziny. Około godziny 20 nastąpił CUD wrócił sygnał TV i internetu i to bez obecności technika, który miał usunąć awarie tylko u mnie. Teraz wrócę do wizyty w BOK Malbork na początku lipca br. też w sprawi awarii która trwała już ponad dwa dni. Byłem lekko zdenerwowany aroganckimi odpowiedziami pracownika BOK Malbork stwierdziłem,że świadectwem firmy są anteny zarośnięte grubą warstwą grzyba i czegoś tam jeszcze. W odpowiedzi usłyszałem, że są to urządzenia elektroniczne i nie można ich umyć, wyczyścić. Zapytałem wobec tego co robią z tymi antenami w czasie deszczu? Czy je chowają czy nakrywają jakimś pokrowcem.
ZaletyTyle ze jest.
MiejscowośćMalbork
~Andrzej / 2021-12-09 11:29
Ocena: 1.50 / 5
Regularnie są przerwy w dostawie internetu. Niedługie, ale jak się pracuje online to może być frustrujące. Jednak to nie to jest najgorszym aspektem korzystania z usług Vectry - jest to obsługa klienta, która mocno kuleje. Cokolwiek innego niż dział sprzedaży jest obsługiwane przez robota, z którym bardzo ciężko się dogadać, a jak już uda się skontaktować z człowiekiem, to przełączają z działu do działu i trzeba za każdym razem czekać na kolejne połączenie - a na końcu się dowiadujemy, że i tak nam przez telefon nie pomogą i trzeba przyjść osobiście (można niby mailem, ale w moim przypadku nic to nie dało).
Zaletyhmm... jest?
Wadyprzerwy w dostawie internetu, okropna obsługa klienta
MiejscowośćGdańsk
~konrad / 2021-12-08 16:52
Ocena: 2.00 / 5
W momencie jakichkolwiek problemow serwis nie przyjezdza ma klijenta w dupie i nawet nie odbieraja polaczen a później wysylaja maile ze maja nadzieje ze problemy zeiazane z utrudnieniami nie maja wpływu na zaufanie do vectry. Smiech na sali banda oszustow zrywamy z nimi umowe i innym tadze to samo bo jak przyjdą problemy zrobia z wami tak samo
MiejscowośćJelenia Góra
~Wojciech / 2021-12-07 17:52
Ocena: 1.75 / 5
Jak działa to jest spoko, szkoda że tak często są awarie. Takie coś jak obsługa klienta występuje tylko, gdy chcą sprzedać wyższy pakiet. W przypadku gdy klient próbuje się z nimi skontaktować - "jestem automatyczną sekretarką vectra. Jestem tu żeby ci pomóc. Nasi konsultanci mają na ciebie wywalone". OBSŁUGI KLIENTA W TEJ FIRMIE NIE STWIERDZONO !
MiejscowośćŁASK
~ebo / 2021-12-07 15:17
Ocena: 1.75 / 5
polcamy internet vectra . Ja nie polecam grac na tym internecie w cs , drugi raz juz mam bana na 7 dni
ZaletyBRAK
WadyBrak
MiejscowośćWrocław
~Viktor / 2021-12-06 22:44
Ocena: 1.75 / 5
Brak słów!Gorąco nie polecam!!!Wymieniono mi ruter na nowy po namowie i teraz to moja wina że ten nowy nie działa..jednym słowem ..tanio..dużo Tesco.
ZaletyBrak!!!¡!!!!!!!!!
WadyBez liku!!!
MiejscowośćGdańsk
~vectrach_uje / 2021-12-06 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet 300mb/s światłowodem. Nie było mnie podczas montażu w domu, okazało się że u Vectry światłowód to druciany kabel, ale nic właczamy neta, ładują się strony jak na Noki 3310 . Robi test neta a tam uwaga download 1,45mb/s, upload 0,24 mb/s , pin 323 ms !!!!!! Nabluzgałbym ale niestety nie znam aż tak wyrafinowanych przekleństw. Na szczęście umowa rozwiana w najbliżyszy dzień roboczy. Unikajcie dziadów ognia !!!!
Zaletyżadne
Wadysame
MiejscowośćChrzanów
~Ola / 2021-12-06 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Internet co chwile nie działa
ZaletyBrak
MiejscowośćStarachowice
~Marcin / 2021-12-06 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie dosc, ze usterka mialabyc dawno naprawiona, to sobie czekaj i pracuj zdalnie na 40% utraty pakietow oraz 200 pingu. Pozdrawiam vectre <3
~Wiesław / 2021-12-06 16:30
Ocena: 3.00 / 5
Dlaczego kanał przeskakuje o dwa programy .Byłem w biurze obsługi klienta powiedzieli że to jest wina Gdyni bo to oni tak usprawnili. Porażka nikt mi nie umie pomóc bardzo to denerwuje
Zalety????
WadyBardzo to denerwuje
MiejscowośćOświęcim
~Katarzyna / 2021-12-06 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest ok, ale obsluga klienta to masakra. Od kilku dni jestem bombardowana telefonami np w pt o 20 lub w sb o 10 rano (zmieniają się tylko końcówki numeru) mimo ze wyraźnie zazyczyłam sobie ofert na maila. A jak zadzwoniłam na infolinię, to konsultantka bezczelnie przekierowała mnie do wirtualnej asystentki zamiast odpowiedniego człowieka. szczyt zenady.
MiejscowośćWarszawa
~Bartek / 2021-12-05 18:31
Ocena: 1.50 / 5
Internetu ciągle brak zacina itd
Obsługa nie pomogą i jest nie miła
WadyInternet bardzo często nie działa
MiejscowośćGdynia
~Konewka55 / 2021-12-05 14:53
Ocena: 3.00 / 5
Przez kilka lat nie narzekałem. Intrnet chodził bez zarzutu aż przez ostatni rok prędkość zaczęła spadała.
Mam 150Mb/s i tyle trzymało, ba, w testach było około 153Mb/s.
Przy okazji covida prędkości zaczęły spadać. Pierw to było około 120, potem 90, a teraz jest 15-30Mb/s.
Z telewizją są problemy od początku. Technik musi przychodzić co pół roku i regulować sygnał.
2 lata temu z Internetem nie było problemu i w ciemno bym polecił, tak teraz radzę unikać.
Całe szczęście w mojej okolicy jest alternatywa. Trochę drożej, ale 300Mb/s zamiast 150 i upload 100Mb/s, a nie 15.
Zaletycena, kontakt online
Wadyprędkość, problemy z sygnałem w TV
MiejscowośćBiałobrzegi
~xyt / 2021-12-04 09:30
Ocena: 3.00 / 5
szkoda że CANAL+ SPORT I DODAWANE NOWE SA drogie i chociaż na ewentualną promocję na święta dać mogli .a tu nic jak multimedia polska od lat robiła .
300mb/s off chyba 20 to jest żart jakis oszuści i tyle
ZaletyZaden
WadyWszystko
MiejscowośćPruszcz Gdanski
~Tomasz / 2021-12-03 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Po 10 latach w zasadzie bezawaryjnego użytkowania internetu i telewizji vectra postanowilem się przeprowadzić i przenieść usługę do nowego miejsca. Namierzyłem opiekuna budynku i skontaktowałem się z nim. W trakcie rozmowy przekazałem mu swoje oczekiwania odnośnie oferty i ustaliliśmy warunki umowy na internet, telewizję i telefon komórkowy. Umówiliśmy termin instalacji. W dniu poprzedzającym instalację przyszedł sms potwierdzający termin. Nie dostałem jednak żadnego potwierdzenia warunków wstępnych umowy. O godzinie 2200 zadzwonił pan Opiekun, informując mnie, że nie znalazł żadnego wolnego technika i musi przelożyć instalację o 3 dni. Po 3 dniach to samo telefon o 2200 i znów 3 dni. W dniu instalacji okazało się, że technik chce zainstalować u mnie telewizję na kartę nie zaś dekoder z nagrywarką, jak ustaliliśmy. I znów nowa umowa i tydzień, oby, w plecy. Byłem zmuszony rozstać się z vectrą. Zadzwonił do mnie jak gdyby nigdy nic po 4 dniach zdziwiony, że poszło coś nie tak!
Cóż... Z dnia na dzień jestem w UPC.