Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4455 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mati / 2021-12-01 20:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Wieczne awarie. Na BOK nie da się dodzwonić. W ciągu pierwszego miesiąca dwie awarie. Nie da się prowadzić biznesu.
    ZaletyCena
    WadyW/w
    MiejscowośćTarnowskie góry
  • ~życzliwy / 2021-12-01 15:23
    Ocena: 3.25 / 5
    vectra nie jest może ideałem ale lepsza od multimedia polska tam dopiero ludzie nie kompetentni są w biurze abonenta.
    Zaletydo przyjęcia
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2021/22
    MiejscowośćKalisz
  • ~bob / 2021-12-01 11:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragiczna obsługa klienta. Najważniejsze by sprzedać usługę - wtedy oddzwaniają w 28 sekund, jak zgłaszasz usterkę to czekasz pół godziny na połączenie, a umówiony technik i tak nie przychodzi w umówionym terminie, o czym dostawca usług nawet nie raczy poinformować klienta. Dramat.
  • ~Ziga / 2021-12-01 11:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Miesiąc temu zdecydowałem się na vectrę bo mieli ciekawą ofertę na internet. Od początku łącze niestabilne, a o deklarowanej prędkości pobierania to można pomarzyć. Dziś internet zdechł. Na stronie obsługi klienta mówią, że żadnej awarii nie ma. Dodzwonić się obsługi technicznej to rzecz niemożliwa, bo non stop wszyscy konsultańci są tam zajęci (oznacza to, że mają tyle roboty z problemami technicznymi). Możesz czekać w nieskończoność. Odsyłają do kontaktu przez stronę internetową, tylko że nie ma internetu!!! Zalogowałem się przez telefon i na czacie czekam już 50 minut na jakąkolwiek odpowiedź lub reakcję na mój post, i czekam, i czekam, i czekam... Dobrze, że umowa tylko na 12 miesięcy, potem won i nigdy więcej.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~. / 2021-12-01 08:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadziejny internet dwie minuty urzywania i już odłącza się od sieci działa bardzo powoli o ile przypomni sobie wogole ze ma działać nie nadaje się do niczego szkoda czasu nerwow i pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKrosno
  • ~Łukasz / 2021-12-01 03:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra dała mi router średniej jakości. Zasięg w mieszkaniu 48 m nie we wszystkich pokojach.
    ZaletyTylko cena i nic więcej.
    WadySłaby kontakt z obsługą klienta
    MiejscowośćŻory
  • ~. / 2021-11-29 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla was to wszystko jest gównem, jak weszedłem w opinie innych sieci to same negatywne rzeczy piszecie. Także troche słabe bo dużo sieci jest dobrych, np: upc albo play ale wy wolicie krytykować.
  • ~. / 2021-11-29 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla was to wszystko jest gównem, jak weszedłem w opinie innych sieci to same negatywne rzeczy piszecie. Także troche słabe bo dużo sieci jest dobrych, np: upc albo play ale wy wolicie krytykować.
  • ~Paweł / 2021-11-29 12:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to teraz jedna wielka pomyłka. Awaria za awarią. Idiotyczny automat przy próbie dodzwonienia gdzie trzeba powtarzać kilka razy jedno i to samo. Konsultantka proponuje żeby sprawdzić kabelek czy się nie zawinął czasem chyba u niej w głowie. Propozycja że zgłoszą to do serwisanta ale nikt nie wie kiedy i czy się zjawi. Totalna porażka. Nikomu nie polecam tego dziadostwa. Sam odchodzę od nich od razu wystarczy tego dna.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~ojihhbn / 2021-11-29 10:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Zdarzyło się, że zostały mi włączone usługi których nie zamawiałem. Po reklamacji zwrócili nienależnie pobrane pieniądze. Mają czasem promocyjne oferty z których skorzystać mogą tylko nowi klienci - gdzie tu poszanowanie stałego klienta?
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~abdez / 2021-11-28 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    dnoo i 10 metrów mułu internet co chwile ma jakieś przerwy w działaniu skoki w predkosci pobierania czasem nawet youtube nie działa jak powinien nie mówiąc już o graniu w sieci czy czymkolwiek na co pozwala każdy inny internet
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Ania / 2021-11-28 09:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Po ostatniej aktualizacji i wymianie dekodera włączanie telewizora to koszmar. Zawsze trzeba przejść przez wybieranie wielu pozycji:otwiera. Domyślnie zawsze otwiera się radio, potem trzeba wybrać telewizje, potem z kilku opcji swoja opcję, potem ostatnio oglądany, potem zawsze doglądaj, ponieważ domyślnie pokazuje się oglądaj od początku. KOSZMAR, KOSZMAR. Obsługa interesanta mówi, że wszyscy są niezadowolenie ale to jest mowy sowtwer. WRRRR
    Zaletydużo programów
    Wadynowe oprogramowanie, wydłużające włączanie telewizora
    MiejscowośćWarszawa
  • ~krzysztof / 2021-11-26 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra tragedia, prę∂kość od tygodnia 2 MB ale jak Pazura reklamuje to widać, że to dno!

    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Jdnnjsj / 2021-11-26 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Wcześniej sporadycznie, teraz od miesiąca codziennie są jakieś problemy zarówno z internetem, jak i z telefonem stacjonarnym. Internet nie spełnia kryteriów za które płacę (zamiast 60 czy 100 Mb/s mam 4-17 Mb/s w szybkości ściągania, wstawianie zaś to 238 kB/s? Co?), co kilka godzin się urywa i nie ma w ogóle połączenia. Jeśli chodzi o telefon stacjonarny, jakość połączenia telefonicznego jest koszmarna, często się tnie, wielokrotne szmery czy ucięcia połączenia. Zamierzam zrezygnować i wziąć internet stacjonarny u jakiegokolwiek innego dostawcy. Vectry nie polecam.
    WadyPłacąc za internet ma się 1/6-1/10 szybkości za którą się płaci. Częste braki połączenia. Nie polecam, jeśli komuś zależy na niezawodnym Internecie.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Ella / 2021-11-26 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    komlpletne dno. Internet nie spełnia obiecanych parametrów, Ich router wyłączyłam, bo ciągle się zawiesza. Reklamacji mam już kilkanaście na koncie, a usługę mam od kilku miesięcy. TV - zepsuł się dekoder, miesiąc temu. Do tej pory nie mam wszystkich wykupionych kanałów. Miesiąc czasu trwało, żeby w końcu przysłali serwisanta. Ciągle dostawałam pouczenia, co mam zrobić, jak odpisywałam, że nadal nie działa, to brak reakcji. Koszmar. Zażadałam korekty faktury za miesięczny brak usługi., oczywiście zero reakcji. Odliczam miesiące do końca umowy promocyjnej.
    Zaletykompletny brak
    Wadyczęste awarie, zła jakość sygnału, reklamacje - koszmar!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~dyzma / 2021-11-24 12:09
    Ocena: 1.25 / 5
    internet włączyli dzisiaj ok.11(24.11.21) ,wczoraj ok.6 i tak jest od ponad miesiąca. żadnej informacji o przerwie w dostawie usługi .firma klientów ma w głębokim poważaniu ,nie polecam ich ludziom pracującym/uczącym się zdalnie .
    Zaletyżadnych
    Wadyopłata nie adekwatna do jakości usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hhhh / 2021-11-23 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle rozwiązałem umowę przez telefon przekonali mnie żebym przeniósł pod inny adres, nie wywiązalu się z przeniesienia w ciągu 2 tygodni zero kontaktu w sprawie przeniesienia, chciałem ponownie zrezygnować powiedziano że obowiązuje mnie nowy miesięczny okres wypowiedzenia mimo iż od 1,5 m_ca nie korzystałem z usług Vectry wystawili fakturę za usługi z których nie korzystam oszustwo i tyle na pewno nigdy do was nie wrócę do oszustów nie warto. Nie polecam nikomu
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
    MiejscowośćŁomża
  • ~Robson / 2021-11-23 19:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostatnio to jakaś porażka z tą Vectrą,jakaś masakra!!! Coraz częściej problemy z telewizją,rwie i zacina co doprowadza do szału. A do tego teraz kolejna awaria i zostaliśmy bez tv.i neta. Internet też działa jak po relanium forte,z rzekomych 600Mb/s wyciąga może z 200 na wi-fi. Czekam aż umowa się skończy i uciekam z Vectry bo nie są warci tych opłat. A żeby dodzwonić się do nich to już graniczy z cudem.
    ZaletyŻadnych
    WadyCoraz więcej ...!!!
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Ruda / 2021-11-23 16:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, niby wszystko miało być dobrze żadnych kłopotów a tu drugi dzień internetu i awaria,
    Gdybym wiedziałam że internet stacjonarny z play będzie prze Vectre to bym nie brałam, dopiero ck zrezygnowaliśmy z tego badziewa które ciągle miało awarie to teraz ta sam sytuacja ruter z vectry internet z Play najgorsze powiązanie. Szkoda nerwów na obsługę klienta gdyby nie zdalne lekcje dziecka to bym już po dwuch dniach tej udręki zrezygnowala
    Zalety----
    WadyCiągle awarie,
    Brak możliwości w brankiu udziału w zajęciach lekcyjnych przez awarie.
    Nie miła obsługa, bardzo brzydko a wręcz okropnie się odzywają do starych klientów którzy przeszli gdzie indziej
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Robertobocian / 2021-11-23 16:12
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam.
    Chciałbym podzielić się właśnie obsługą klienta na poziomie "zero". Niestety. Starych klientów maja głęboko w d.... i to dosłownie. Nowych chyba też. warunki promocyjne nie do spełnienia. Umowa się kończy, nie mogę być nowym klientem i śmieszne propozycje co do przedłużenia umowy. Złożyłem skargę. Nie polecam i odradzam każdemu. Rozmowa na infolinii z botem. to już totalna porażka. Nigdy na nich nie narzekałem do tej pory. Ze smutkiem, ale żegnam się z tą firmą na dłuższy czas póki nie zrozumieją że robią błąd marketingowy.
    ZaletyJakość usług była zawsze dobra.
    WadyOlewanie starych klientów
    MiejscowośćElbląg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2574
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016