Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4454 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mała / 2021-12-14 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam internet i telewizję ,myślałam że będzie super. 10 września przyszedł pan podłączył jednak przez weeekend oglądaliśmy z mężem TV i nie byliśmy zadowoleni z usługi i 13 wrzesnia oddaliśmy cały sprzęt. Od tamtej pory co miesiąc dostajemy rachunek że jest zaległość żadne wyjaśnienia nic nie pomagają . Totalna masakra już nie wiemy co mamy robić a oni cały czas straszą i przysyłają SMSy.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdansk
  • ~Luk / 2021-12-14 18:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety moja umowa się skończyła i z uśmiechem na twarzy rozwiązuje umowę. Nigdy więcej vectry ❗❗❗
    Słaby internet przy 100mb zaledwie 22 w porywach 30. Po interwenciach telefonicznych była poprawa na jakiś czas potem znowu to samo.
    4 miesiące temu abonament został podniesiony o 5 zł.
    ZaletyNiestety nic tu nie napiszę
    WadyWiele ❗❗❗❗
    MiejscowośćŻory
  • ~TWOJ TATA / 2021-12-14 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA TO RUDE ŚMIECIE NIE NAWIDZE ICH INTERNETU NIECH SE PIERNĄ DO MORDY KIDOSY RUDE
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Twoja tata / 2021-12-14 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    nie POLECAM ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~ja / 2021-12-14 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra Toruń - tragedia - internet 1/5 prędkości deklarowanego, zrywa (a obecnie dużo pracuję zdalnie), do biura nie można się dodzwonić - ciekawe czy ktoś z Vectry czyta w ogóle te opinie? Sorry, ale reklama z Pazurą nie pomoże...

    Petrus, to był inny, nieosiągalny dla Vectry level...
    Zaletybrak
    Wadynie wystarczy tu miejsca
    MiejscowośćToruń
  • ~Jack / 2021-12-14 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Elektroniczna konsultantka to najgorszy chłam z jakim się spotkałem na infolinia dodatkowo instalatorzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem i nic znajdować adresów i podłączenie internetu stacjonarnego dwa tygodnie i się nie udało więc dziękuję za taką współpracę
    ZaletyBrak
    WadyInstalator
    MiejscowośćGdynia
  • ~Klient / 2021-12-13 10:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to porażka . Zgłoszenie rezygnacji z tv wklepane dodatkowo internet. Teraz okazuje się że odblokowanie usługi tydzień roboczy bez internetu ... Brak kompetencji . A do tego elektroniczna sekretarka u której nic się nie dowiesz ani nic nie załatwisz . Czat znikł pomoc techniczna i formalną nie istnieje od 5 dni . Brak połączenia konsultanta . Kołomyja .
    ZaletySzybkość internetu . Stałe łącze
    WadyPomoc techniczna. Formalną .
    Czat nie istnieje
    Brak kompetencji biura obsługi klienta .
    Ceny.
    MiejscowośćŻary
  • ~Przemek / 2021-12-13 00:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Miejsce: Warszawa, Śródmieście

    Zdenerwowany na brak dobrej Oferty po 10 latach bycia w UPC skusiłem się płacić 10 zł mniej za więcej, i to była największa głupota jaka kiedykolwiek w życiu zrobiłem.

    Co dziennie mam przerwy w internecie po 10-15-30 min i więcej do tego stopnia ze już nie mówię o pracy ale nie da się filmu normalnie obejrzeć bez 3-6 zerwań internetu.

    Dno dna nie polecam staram sie z tego syfu zrezygnować powołując sie na brak wywiązywania sie z umowy i grubo zastanawiam czy nie zrezygnuje nawet kosztem zapłacenia kary jeżeli się z kasztanami nie dogadam ale taka jest cena za nie czytanie opini na temat

    …napisane z telefonu bo oczywiscie w niedziele wieczorem vectra internetu nie dostarcza w centrum Warszawy


    ZaletyOd czasu do czasu jest internet
    WadyDramat, dno, kłamliwe świniskie łby żerujące na naiwności ludzi, amber good internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2021-12-10 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny miesiąc rozpoczął się i trwa z ciągłymi usterkami. Są braki i zaniki sygnału i to trwa już zbyt długo. Proszę się tym zająć na poważnie bo mieszkańcy mają już tego dosyć. Brak świadczonych usług telewizji a głównie internetu w miesiącu grudniu w poszczególnych dniach i godzinach:
    od 23:00 5.12.2021r.
    od 8:25 06.12.2021r.
    od 23:30 06:12.2021r.
    od 10:30 07.12.2021r
    od 9:55 08.12.2021r.
    od 80:20 - 09.12.2021
    po godzinie 10
    Jak widać codziennie są problemy z internetem. Ja pracuję nie można tego tak zostawić. Technik twierdzi że oprócz awarii w domowych urządzeniach ponoć jest przycisk który powoduje również brak internetu u sąsiadów jeśli się go ponownie nie włączy. XXI wiek a ciężko napisać do klientów żeby tym się nie bawili. Żenada i kur....ć mi się tylko chce. Może by się tym jakiś szef zainteresował ? Daję bana i wystawiam odp. komentarz
    Zaletybyły
    WadyZła jakoś i przerwy dostawie
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Anna / 2021-12-09 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydalabym opinie, ale technik nawet się nie pofatygowal. Nie zadzwonił, że go nie będzie. Dno.
    MiejscowośćGdynia
  • ~. / 2021-12-09 15:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Usługi średniej jakości. Wszystko jednak Vectra przebiła tym, że celowo generuje klientowi dług na zakończenie umowy pod pretekstem braku zwrotu sprzętu. Informuje o tym słabo i jak się okazuje ma w tym swój interes. Musiałem trochę poszukać, by znaleźć precyzyjne informacje.

    Przyznaję, że wpadłem w tę pułapkę. Jestem zapracowany, mam regularne wyjazdy i wiele obowiązków. Przeoczyłem informację mailową i 14 dniowy termin zwrotu sprzętu. To co działo się później uzasadnia tezę, że to działanie celowe. Zaczęły się nękania co kilka dni, żebym zapłacił za sprzęt. Były monity mailowe, SMS-owe i telefoniczne z regularnością po kilka tygodniowo. Tak, po kilka tygodniowo. Były propozycje rozłożenia na raty, były propozycje anulowania 20% jeśli spłacę resztę.

    I w całym tym nękaniu ani razu nie poinformowano, że zgodnie z umową klient przez 180 dni wciąż jeszcze ma szansę zwrócić sprzęt i kara umowna będzie wtedy niższa - 60 zł zamiast 200 zł. W moim mniemaniu chodzi o pozbycie się sprzętu, zarobieniu na tym i Vectrze wcale nie zależy na zwrocie. Więc zastawia tę pułapkę w postaci słabej informacji. Jednakże działa na szkodę klienta.

    UNIKAĆ. Najgorszy operator stacjonarny z jakiego korzystałem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Genowefa / 2021-12-09 13:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zrozpaczona, że podpisałam z tą firmą umowę Moim marzeniem jest oczekiwanie na okres kiedy upłynie od podpisania umowy. Nie stać mnie na zapłacenie za zerwanie umowy.
    WadyW punktach Wectry tak prowadzą rozmowę, że dopiero po powrocie do domu człowiek jest zrozpaczony co podpisał a po godz. gdy wróci do punktu chcąc zmienić treść umowy grożą karami za zerwanie umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nemo / 2021-12-09 12:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Systematyczne krótkie przerwy w dostawie syg.TV i internetu.W dniu wczorajszym tj.09-01-2021 o godz.16.20 przerwa w dostawie obu sygnałów. Proba dodzwonienia się na BOK zakończyła się po 30 minutach odrzuceniem połączenia.Następna próba i już po kolejnych 30 minutach sukces jest kontakt z pracownikiem bok. Po kolejnych 30 minutach dowiaduję się,ze usterka dotyczy tylko mojego adresu. Do "fachowca" nie dociera informacja o tym, że to samo występuje u sąsiada.Próba umówienia wizyty kolejnego fachowca po przez bok nie dochodzi do skutku,mam oczekiwać na kontakt telefoniczny następnego dnia.wszystko to trwało ponad pół godziny. Około godziny 20 nastąpił CUD wrócił sygnał TV i internetu i to bez obecności technika, który miał usunąć awarie tylko u mnie. Teraz wrócę do wizyty w BOK Malbork na początku lipca br. też w sprawi awarii która trwała już ponad dwa dni. Byłem lekko zdenerwowany aroganckimi odpowiedziami pracownika BOK Malbork stwierdziłem,że świadectwem firmy są anteny zarośnięte grubą warstwą grzyba i czegoś tam jeszcze. W odpowiedzi usłyszałem, że są to urządzenia elektroniczne i nie można ich umyć, wyczyścić. Zapytałem wobec tego co robią z tymi antenami w czasie deszczu? Czy je chowają czy nakrywają jakimś pokrowcem.
    ZaletyTyle ze jest.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Andrzej / 2021-12-09 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Regularnie są przerwy w dostawie internetu. Niedługie, ale jak się pracuje online to może być frustrujące. Jednak to nie to jest najgorszym aspektem korzystania z usług Vectry - jest to obsługa klienta, która mocno kuleje. Cokolwiek innego niż dział sprzedaży jest obsługiwane przez robota, z którym bardzo ciężko się dogadać, a jak już uda się skontaktować z człowiekiem, to przełączają z działu do działu i trzeba za każdym razem czekać na kolejne połączenie - a na końcu się dowiadujemy, że i tak nam przez telefon nie pomogą i trzeba przyjść osobiście (można niby mailem, ale w moim przypadku nic to nie dało).
    Zaletyhmm... jest?
    Wadyprzerwy w dostawie internetu, okropna obsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~konrad / 2021-12-08 16:52
    Ocena: 2.00 / 5
    W momencie jakichkolwiek problemow serwis nie przyjezdza ma klijenta w dupie i nawet nie odbieraja polaczen a później wysylaja maile ze maja nadzieje ze problemy zeiazane z utrudnieniami nie maja wpływu na zaufanie do vectry. Smiech na sali banda oszustow zrywamy z nimi umowe i innym tadze to samo bo jak przyjdą problemy zrobia z wami tak samo
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Wojciech / 2021-12-07 17:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak działa to jest spoko, szkoda że tak często są awarie. Takie coś jak obsługa klienta występuje tylko, gdy chcą sprzedać wyższy pakiet. W przypadku gdy klient próbuje się z nimi skontaktować - "jestem automatyczną sekretarką vectra. Jestem tu żeby ci pomóc. Nasi konsultanci mają na ciebie wywalone". OBSŁUGI KLIENTA W TEJ FIRMIE NIE STWIERDZONO !
    MiejscowośćŁASK
  • ~ebo / 2021-12-07 15:17
    Ocena: 1.75 / 5
    polcamy internet vectra . Ja nie polecam grac na tym internecie w cs , drugi raz juz mam bana na 7 dni
    ZaletyBRAK
    WadyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Viktor / 2021-12-06 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak słów!Gorąco nie polecam!!!Wymieniono mi ruter na nowy po namowie i teraz to moja wina że ten nowy nie działa..jednym słowem ..tanio..dużo Tesco.
    ZaletyBrak!!!¡!!!!!!!!!
    WadyBez liku!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~vectrach_uje / 2021-12-06 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet 300mb/s światłowodem. Nie było mnie podczas montażu w domu, okazało się że u Vectry światłowód to druciany kabel, ale nic właczamy neta, ładują się strony jak na Noki 3310 . Robi test neta a tam uwaga download 1,45mb/s, upload 0,24 mb/s , pin 323 ms !!!!!! Nabluzgałbym ale niestety nie znam aż tak wyrafinowanych przekleństw. Na szczęście umowa rozwiana w najbliżyszy dzień roboczy. Unikajcie dziadów ognia !!!!
    Zaletyżadne
    Wadysame
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Ola / 2021-12-06 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Internet co chwile nie działa
    ZaletyBrak
    MiejscowośćStarachowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4454
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4593
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016