najgorszy internet jaki miałem dotychczas,brak jakiejkolwiek poprawy po ponad 5 przyjściach pracownika,utrata pakietów oraz łączności z internetem conajmniej 5 razy na dzien
Zaletybrak
Wadyutraty pakietów,łączności
MiejscowośćKnurów
~OKJA / 2022-01-04 16:47
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA TO OSZUŚCI
NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!
w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.
UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ.
~Martucha / 2022-01-03 19:26
Ocena: 1.00 / 5
W godzinach 14.00 - 16.00 miałam umówioną wizytę montera. Czekałam w domu, a gość po prostu nie pojawił się, a na dokładkę nie raczył mnie nawet o tym poinformować telefonicznie. I teraz mam dalej czekać aż umówią mnie na kolejną wizytę. Po prostu żenada i kpina. Firma Vectra trzyma oczywiście stronę instalatora i twierdzi, że on był i nikogo nie zastał w miejscu zamieszkania. Twierdzi też, że nie mógł w żaden sposób się ze mną skontaktować. Jestem zniesmaczona takim postępowaniem i robieniem klienta w tzw. "balona". Nie wiem jak to będzie dalej, ale nie polecam tej firmy nikomu. Gdybym wcześniej wiedziała, o tego typu poczynaniach tej firmy, to na pewno nie podpisałabym umowy.
Zaletybrak
Wadynieterminowość, po podpisaniu umowy totalne zbywanie klienta, brak szacunku do klienta, nierzetelne wyjaśnianie reklamacji
~aga / 2022-01-03 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Brak zainteresowania ze strony Vectry aby rozwiązać problem. Obsługa na infolinii niekompetentna. Po podpisaniu umowy totalna ignorancja klienta.
Zaletybrak
WadyBrak zainteresowania aby rozwiązać problem, który leży po stronie Vectry.
MiejscowośćLegionowo
~Aleksander / 2022-01-02 16:58
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo zła jakość internetu. Praktycznie nie mogę korzystać z internetu od Vectry, gdyż non stop rozłącza sieć wifi. Jeśli już łaskawie sieć wifi się uruchomi, to jakość łączą jest na takim poziomie, że jakość obrazu na YT ustawia się automatycznie pod sieć na poziomie 144p. To samo dotyczy dekoderów tv. Dekoder kilkakrotnie w ciągu dnia resetuje się. Po zgłoszeniu "awarii" Obsługa klienta zapewnia o jak najlepszym wykonaniu zadania, lecz serwis który przyjeżdża instaluje wadliwy sprzęt, który po kilku dniach jest ponownie zgłaszany do "naprawy".
Co do telefonicznej obsługi klienta, to wydzwaniają miliony razy i proponują szybszy internet. Kiedy im tłumaczę że nie mam możliwości technicznych na to, oni wmawiają mi (tak jakby się znali) że mam możliwość "lepszego internetu". Bardzo nieuprzejmi. Kiedy im powiedziałem, że jak będę chciał ofertę to się zgłoszę do biura stacjonarnego, to mnie wyśmiewa że nie znajdę w biurze lepszej oferty.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Darek / 2022-01-02 10:54
Ocena: 1.50 / 5
Znowu awaria
Już mam tego dosyć. Czas rozwiązać umowę i zakończyć współpracę. Nie polecam nikomu internetu z vectry.
MiejscowośćGliwice
~hjek921 / 2022-01-01 22:54
Ocena: 1.00 / 5
obiecane rzeczy w ogóle nie przekładają się na rzeczywistość, nie polecam. Poza tym ciągłe awarie itp.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćSuwałki
~xzzzzf / 2021-12-30 23:28
Ocena: 1.25 / 5
Zasrane gówno internetopodobne. Nie działa częściej niż działa , a nawet jeśli się cudem nie zdupi to internet
maksymalnie 10Mb/s przy obiecanym 600Mb/s. NIE POLECAM TEGO GÓWNA
ZaletyNIE MA CHYBA
WadyOBSŁUGA, PRĘDKOŚĆ, AWARYJNOŚĆ
MiejscowośćRybnik
~outsider / 2021-12-30 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Internet tnie - 5 minut działa/ 5 minut nie. Pingi skaczą, download skacze/upload skacze, utrata pakietów, zgłoszenia giną i nie są realizowane. Nie brać i nie podpisywać umów.
ZaletyLiczba kanałów TV
WadyInternet rwie, że nie da się korzystać
MiejscowośćWarszawa
~ADAM G / 2021-12-29 11:50
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy net jaki miałem do tej pory. WiFi w miarę działa w pokoju, w którym jest modem, w innych pomieszczeniach często przycina. Żeby spokojnie korzystać z neta w domu używam neta z komórki - jest niezawodny. No to po co mi wifi ? Jedynie na czym jest spoko to na kablu wpiętym bezpośrednio do PC.
ZaletyCena, ale biorąc pod uwagę słabość działania, to cena o niczym nie świadczy.
WadyBeznadziejne wifi
MiejscowośćBIAŁYSTOK
~Ola / 2021-12-28 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, miesiąc temu pojechałam do Punktu Obsługi Klienta we Wrocławiu w celu przeniesienia usługi z jednego adresu na drugi. Niestety w punkcie stacjonarnym nie mogłam tego zrobić, poinformowano mnie abym złożyła wniosek elektronicznie.... złożyłam. 3 tygodnie temu. Jak zadzwoniłam z pytaniem co się dzieje, czemu to tak długo trwa, to poinformowano mnie że mogę umawiać się już z instalatorem na przeniesienie usługi, i UWAGA muszę to zrobić osobiście w punkcie stacjonarnym. Pojechałam, umówiłam się na dzisiaj. Instalator miał byc między 14.00 a 16.00. Jest godzina 20.00 nikogo nie było, nikt nie zadzwonił, aby aby mnie poinformować, że instalacji dziś nie będzie. Dwa razy dzwoniłam na infolinię, niestety nie mają numeru do instalatora. Nie mogą mi pomóc. Muszę czekać.
Tylko pytanie na co? Podsumowując. Nie polecam. Dziady i tyle.
MiejscowośćWrocław
~Anna / 2021-12-28 19:02
Ocena: 2.75 / 5
Z usługą wszystko ok, ale obsługa klienta na dramatycznym poziomie. Nie ma szans wykonać cesji umowy ani wypowiedzenia przez mail ani telefon. Bardzo trudno się skontaktować z bokiem, aby wypowiedzieć umowę trzeba się fatygować dwukrotnie do biura.
ZaletyDobry internet
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~WOJTEK / 2021-12-28 16:39
Ocena: 1.50 / 5
JEDNYM SŁOWEM KATASTROFA NIE POLECAM OSŁUGA KLIJENTA POD WSZELKĄ KRYTYKĄ Z KAŻDĄ SPRAWĄ TRZEBA DZWONIĆ POZA TORUŃ NIKT TAM NIE ODBIERA PONADTO WŁANCZA SIĘ TA PIEER... SEKRETARKA I PYTA O WSZYSTKO NIE POLECAM ZMIANA OPERATORA
ZaletyNIE MA ZALET
WadyPETRUS BYŁ LEPSZY
MiejscowośćTORUŃ
~wkur....klient / 2021-12-28 14:36
Ocena: 1.00 / 5
nie dawno dostałem sms z vectry o nadpłacie...pojechałem wypełniłem wniosek o zwrot i dwa miesiące czekam i nic!!!Kontakt telefoniczny z ta sztuczna asyst beznadziejny ale udało połączyć się z Normalną konsultantką,ktora po przyjęciu sprawy niby to zaczęłą sprawdzać co i jak....cisza przez kilka minut NORMALNE olanie człowieka....WSTYD...dobrze,że od paru lat zakończyłem juz kontakty z nimi....NIE POLECAM tej firmy
MiejscowośćGliwice
~Radek / 2021-12-28 10:36
Ocena: 1.25 / 5
Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu i telewizji z jakims mialem w zyciu do czynienia, a troche ich bylo bo mieszkalem w wielu miejscach na swiecie i w Polsce.
Obsluga klienta i serwis to dramat. Serwisant mial usunac usterke, zamiast tego oznaczyl naprawe jako wykonana, a na miejscu nigdy sie nie zjawil. Vectra nie uznala reklamacji twierdzac, ze to moja wina bo serwisant probowal sie skontaktowac, mimo ze tak nie bylo. Nadmienie ze ozneczanie uslugi jako wykonanej mimo ze goscia nie bylo, tez jest wg nich w porzadku.
Internet potrafi mega zwolniac mimo, ze jest 600 Mbps.
nie działa do kur** nęd** zacina w gry się nie da grać 1000ping mam w umowie 150MB/s a mam nie całe 20MB/s !!!!!!nie polecam!!!!
Zaletysami przedłużają umowę
Wadybrak internetu
MiejscowośćSzczecin
~BWG / 2021-12-27 21:38
Ocena: 1.25 / 5
Kupiłem złoty pakiet TV smart+internet. Programów tv nie da się oglądać. Bardzo często obraz zanika na parę minut co powoduje, że nie masz pojęcia co oglądasz. Mówiąc krótko CHŁAM. I ja mam się z tym męczyć 24 miesiące. NIE KUPUJCIE TEGO SYFU UBRANEGO PRZEZ VECTRĘ W SMOKING
WadyTV smart nie do zaakceptowania.
Miejscowośćradom
~nienawidzę vectry / 2021-12-27 21:01
Ocena: 1.25 / 5
internet ciągle ścina wysoka cena oraz zła obsługa klienta non stop dzwonią z ofertami do dupy
Zaletyzero
Wadyzłą obsługa klienta
wysoka cena
zły internet
MiejscowośćBielsko-Biała
~Leon / 2021-12-27 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Od 13.12.2021 nie mam internetu do dnia 27.12.2021 i nic nie wskazuje ze będę go miał w tym roku.ZENADA
MiejscowośćPruszcz Gdanski
~szakal / 2021-12-26 22:50
Ocena: 1.00 / 5
2,3 prędkość to jest kpina a płacę za 150 jedno wielkie gówno