Awaria 1.5 dnia nie ma internetu xDDD co to a być wgl
Zaletynie ma
Wadywszystkie
MiejscowośćBiałystok
~faraon / 2024-05-12 09:10
Ocena: 1.00 / 5
konkurencja nie robi podwyżek i brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2024 maj. Vectra nie ma zamiaru informowania abonenta o niczym ewentualnie po dokonanej zmianie przez operatora .POLSAT BOX dodaje kanały abonentom na olimpiadę letnią a vectra KALISZ NIC ,jedynie cenna do góry i informacji o zmianach w ofercie niema w cale .cierpliwości abonenta się kończy i odejdzie do konkurencji .
Zaletyniema
Wadybrak kompetencji obsługi technicznej oraz biura abonenta .
MiejscowośćKalisz
~Wykorzystany Klient / 2024-05-11 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Sąsiad ma internet światłowodowy z Plusa i przez dwa lata żadnej podwyżki abonamentu nie miał. Ja mając internet światłowodowy z Vectry miałem przez półtora roku już trzy podwyżki abonamentu . Vectra wymyśliła sposób na szybkie bogacenie firmy stosując zapis rewaloryzacji inflacyjnej , co pół roku podwyższają cenę abonamentu . Klienta traktują jak dojną krowę . Za sześć miesięcy kończy mi się umowa z Vectrą i przechodzę do innego operatora internetu światłowodowego . Przestrzegam przed Vectrą !
Zaletybrak zalet
WadyPAZERNOŚĆ NA PIENIĄDZE , NIE SZANUJĄ KLIENTA
MiejscowośćCIECHOCINEK
~skeillo / 2024-05-08 23:09
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam inetrnet stacjonarny, krótko mówiąc jest on badziewiem nie wartym jakiejkolwiek złotówki, ping skacze jak adam malysz.Oczywiscie odradzam zakupu jakiegokolwiek pakietu od tej firmy :D
~Zawiedziony klient / 2024-05-08 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Przez rok wymienili mi 9 dekoderów a i ten ostatni też nie działa prawidłowo.
MiejscowośćRuda Śląska
~Dexowski / 2024-05-08 00:21
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny jest ten internet. Od kad mam Vectrę to cały czas jakiś problem i nigdy internetu nie mam, niech naprawia ten internet w końcu
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćInowrocław
~Zerop / 2024-05-07 00:16
Ocena: 1.00 / 5
Internet off kiedy im się chcę.
Internet słaby.
Obsługa klienta słaba.
Nie polecam. Jak nie ma wybory np w budynku, to już lepiej jakiś box od innych ale nie vectra.
ZaletyxD
WadyWszystko
MiejscowośćSzczecin
~gd / 2024-04-26 15:47
Ocena: 1.00 / 5
informacji o zmianach w ofercie niema POLSAT SPORT 1,i POLSAT sport2 pojawiły się ale abonent o tym dowiaduje się po fakcie dokonanym . nowe kanały canal+ maja się pojawić ale pewne za 50 za miesiąc anie w abonamencie .
Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji
MiejscowośćKalisz
~Maria / 2024-04-23 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Witam nic nie działa jak powinno. Od roku co jakis czas zgłaszam, ze nie da się ogladać telewizji, internet ciągle się zacina , od początku umowy zgłaszam usterki co kilka dni. Dostaję odpowiedzi, ze jest naprawione a nic się nie zmienia. Umowy zerwać nie mogę, bo straszą obciązeniem kolosalną karą, mimo, że z ich winy jest jak jest.
Nigdy nie zdażyło się by po jakiejkolwiek zgłosznej usterce cośkolwiek poprawiloby się. Piszą, że usuwają usterki a przez cały rok od marca 2023 roku, nic się nie zmieniło i żadna usterka nie została usunięta chociażby na jeden dzień.
ZaletyZadnych
Wadyjedna wielka wada
MiejscowośćStarogard Gdański
~Pozdrawiam / 2024-04-21 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja czasem przerywa natomiast internet trzyma caly czas ten sam poziom czyli nie dziala wogole Umowa 600mb/s realnie 30mb/s zenada
ZaletyBrak
WadyTotalnie wszystko
MiejscowośćWołomin
~vxc / 2024-04-21 09:31
Ocena: 1.00 / 5
konkurencja odkodowuje kanały dla abonenta .A vectra nie ma zamiaru wcale tego robić .POLSAT BOX odkoduje kanały na olimpiadę letnią 2024 w Paryżu .vectra nie zrobi nic jedynie podniesie ewentualnie abonament nic po za tym . abonent ma ograniczoną cierpliwości i odejdzie do konkurencji .
Zaletyniema
Wadybrak kompetencji oraz informowania o zmianach kanałów w ofercie programowej 2024 .usuwanie awarii nie istnieje sama się na prawi .obsługa techniczna dramat .
MiejscowośćKalisz
~Won Vectra / 2024-04-20 04:04
Ocena: 2.25 / 5
Bzdura dot Catch-up!!!!!!Od miesięcy mamy ten problem- nie można cofnać i odtworzyć wstecznie programów na kanałach, które GWARANTUJE VECTRA!!!!
ZaletyNa kablu wszystko ok.
WadyWiFi niezgodne z umową!!!! OSZUSTWO!!!! CATCH-UP NIE FUNKCJONUJE!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~Duszka / 2024-04-20 01:39
Ocena: 3.50 / 5
W sumie wszystko ok, oprócz aktualizowanego non stop dekodera 4730CD I oplacanego Catch-up który notorycznie zawodzi. Jestem na tzw "kablu" I nie mam większych problemów z internetem. WiFi napewno niezgodne z umową- ich trik "naciagaczy" ale z innymi np Plus itp miałam koszmar, który teraz zminimalizowalam. CATCH-UP to niezrealizowane marzenia Vectry.
ZaletyTV i reszta ok .
WadyKOSZMAR Z CATCH-UP!!!!! CENA IN MINUS !!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~Drodka / 2024-04-19 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Usługi drogie. Przeniesiono mnie z Multimedia do Vectry z powodu likwidacji okablowania na budynkui podłączenia nowej sieci Vectry. Nie mogłam zrezygnować, gdyż miałam trwającą umowę z Multimedia, mimo tego, że ja nie wypowiedziałam warunków. Cena za podobny pakiet w nowym cenniku Vectry wzrosła prawie o 50 %!!! Placiłam 80zł, a teraz ok.115 zł.
ZaletyZalet brak.
WadyChciałam zostać przy pakiecie jak w Multimedia a zostałam zmuszona do zawarcia niekorzystnej dla mnie finansowo umowy.
MiejscowośćGdańsk Przymorze
~Lta / 2024-04-19 09:01
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam kłamcy omijać do tego częste awarie a za usługę trzeba płacić ze wszystkim mają problem i zza wszystko chcą kasę wprowadzają w błąd a jak chce się to wyjaśnić to nie idzie
~wkurzony / 2024-04-16 17:09
Ocena: 1.50 / 5
Cały czas próbują naciągnąć klientów na nowe oferty, rzekomo bardzo korzystne. Jak się odmówi, to dziwnym trafem nie od tego czasu do następnej próby wciśnięcia kiczu nie działa internet - słaby sygnał, zrywa co chwilę, nie da się pracować ani robić nic innego. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma co myśleć, bo straci się dane. Szlag by ich trafił, życzę im jak najgorzej.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
MiejscowośćBiałystok
~MD / 2024-04-15 21:39
Ocena: 1.25 / 5
Od początku trwania mojej umowy na dostarczanie internetu jeszcze się nie zdarzyło aby Vectra wywiązała się z warunków umowy. Umowa zakłada 600 mb. Rozumiem że może być często mniej - jak to określa sama umowa asekuracyjnie dla dostawcy. Lecz standardem jest na moim adresie że otrzymuję 40-60mb czyli ok 10 % tego za co dostawca żąda co miesiąc płatności jak za 100%. Zgłaszam niską prędkość średnio kilka razy w każdym miesiącu. Pisałem reklamacje (Vectra nie widzi problemu bo przecież nie zgłaszam usterek codziennie więc nie jest tak źle ... - to wniosek z otrzymanej odpowiedzi na jedną z reklamacji. Pisałem również do biura prasowego dostawcy . I nic... ,całkowity brak reakcji, pełna ignorancja . Nikt nie jest szczególnie zainteresowany aby dostarczać internet zgodnie z umową i usunąć przyczyny powodujące tak niską prędkość. Owszem, był podobno kilka razy technik aby usunąć usterkę (podobno ponieważ nie widziałem..) i owszem - zdarzyło się nawet ostatnio w marcu że rzeczywiście prędkość na kilka dni wzrosła do 500mb. Wszystko to jednak doraźne i chwilowe. Dzisiaj nawet netflixa nie mogę otworzyć... Być może na tą opinię dostawca zareaguje właściwie jako "lider rynku". A jeśli nie dostawca to może ktoś z UOKiK ??
MiejscowośćBydgoszcz
~akos41 / 2024-04-14 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Benadzieja.
Internet 600 Mb/s?
Tylko na papierku-popołudniami i wieczorami nie dochodzi nawet do gwarantowanej w umowie połowy tej prędkości.Tragedia.Najgorszemu wrogowi bym nie polecił Vectry.
ZaletyBrak
WadyNotoryczne zrywanie internetu
jakość telewizji poniżej jakiegokolwiek poziomu
MiejscowośćBraniewo
~P / 2024-04-12 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Ogolnie dramat !!!!!
Od kilku miesiecy masakra z internetem !!!
Juz nawet takie maila do nich nie trafiaja (a ten byl i tak bardzo delikatny !!!
„ …….. Aktualnie rowniez nie mam dostepu do internetu !!!
PROSZE O ODPOWIEDZ I NATYCHMIASTOWE NAPRAWIENIE USTERKI !!!!
Od dzisiaj bede pisal i dzwonil do was codziennie i zglaszal problem techniczny dopoki tego problemu nie naprawicie ! ! ! ! !
TAKZE PONOWNIE ZGLASZAM OFICJALNIE PROBLEMY TECHNICZNE Z DZIALANIEM, FUNKCJONOWANIEM, DOSTEPNOSCIA INTERNETU !!!
Czekam na poprawne i ciągłe dzialanie internetu !!!”.
A oni tylko wysylaja swoje regulki jak zrobic reset, albo zmienic kanaly dostepu !!!
Najlepsi z nich i jako jedyni zaslugujacy na pochwale sa Panowie technicy, ktorzy widac ze sie bardzo staraja i chca pomoc w tej sytuacji. Takze Panowie wielkie dzieki za wielokrotne proby pomocy i wsparcia !
Nie polecam, a szkoda bo jestem ich wieloletnim klientem, ale to co sie dzieje od kilku ostatnich miesiecy w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalne (no chyba ze zyjemy w kraju trzeciego swiata) !!!!
ZaletyBrak
WadyCiagle wyrzuca z sieci i brak dostepu do internetu
MiejscowośćWrocław
~Notafan / 2024-04-12 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia nie ma dnia w którym nie było by problemów z Internetem. Najchętniej to bym ten router wyrzucił przez okno. Nikomu nie polecam, lepiej wybrać jakiegokolwiek innego dostawce internetu.