Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-01-29 08:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, nowy dekoder po 1 dniu nie działa prawidłowo. Brak jakiegokolwiek kontaktu z działem technicznym, trzeba przejść rozmowę kwalifikacyjną z wirtualną konsultantką i nie da się tego przejść. Na szczęście mam prawo zrezygnować z usług z czego chętnie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dorota / 2022-01-28 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Vektra wie jak pobierać pieniądze. Zero kontaktu na składane reklamacje.Internet wiecznie wolny. Do dziś winni mi są 80 zł. ( To mija już drugi rok)
    Do dzwonić się nie da .Ale gdybym to ja była winna im to odsetki za każdy dzień naliczane.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aleksander / 2022-01-27 22:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomimo podpisanej w październiku 2021 umowy na dostarczanie usług internetowych to do tej pory, tj. styczeń 2022 nie zostały wystawione żadne faktury. Skutek wielokrotnych zgłoszeń ww. problemu poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny z pracownikami infolinii firmy Vectra jest żaden. Pracownicy infolinii za każdym razem informują, że umowa nie jest aktywowana w ich systemie i należy czekać, informują również o dokonaniu zgłoszenia do działu technicznego w celu rozwiązania problemu, ale nigdy nie są w stanie podać numeru takiego zgłoszenia, na który można byłoby się powołać dzwoniąc po raz kolejny. Ponadto występują częste przerwy w dostarczaniu Internetu, które potrafią trwać nawet kilka dni. Reasumując, szczerze nie polecam tej firmy ze względu na ww. problemy, które mnie spotkały i nie są rozwiązane do tej pory (4 miesiące). W najbliższym czasie planuję rozwiązać umowę i skorzystać z usług innej firmy pomimo konieczności przygotowania zupełnie nowego przyłącza.
    ZaletyW dniach, w których nie ma problemu z dostawą Internetu łącze jest stabilne.
    WadyCzęste przerwy w dostawie, brak reakcji na reklamacje, brak wystawiania faktur.
    MiejscowośćWrocław
  • ~ktos... / 2022-01-27 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przygoda z vectrą jeszcze się nie zaczęła, nie mam jeszcze z nimi umowy, a już problemy. Przy 1 telefonie na infolinie wszystko uzgodnione, termin montażu itp. W dzień montażu dostaję sms-a, że odwołane. Od tego dnia zaczęło się pod górkę. Nie będę opisywać ile razy dzwoniłam, oczywiście do mnie dopiero oddzwaniali jak ja się odezwałam. Na dzień dzisiejszy, cudowna vectra musi mieć pozwolenie od spółdzielni (mimo, że mieszkanie jest moje własnościowe), na poprowadzenie kabli od ich skrzynki do mojego mieszkania (ponoć nowe przepisy mają), ale najpierw zarząd vectry musi się na to zgodzić, bo to ponoć nie jest łatwa sprawa no i kosztowna. W mojej spółdzielni jak usłyszeli po co przyszłam, zrobili wielkie oczy, i spytał się kierownik, czy oni tak serio. Złożyłam pismo w spółdzielni i muszę czekać. Nie wiem co dalej, niestety w mojej mieścinie stacjonarny internet tylko orange albo vectra, orange dno, ale to co vectra odwala, brak słów. Play ma super ofertę, ale niestety podpina się pod kable vectry, dzierżawi, więc odpada. Internet mobilny też odpada.
    Jak macie możliwość, jak najdalej.
    Jeśli chodzi o światłowód, niestety moją ulicę omija, orange nie zaplanował kładzenia, mimo że wszędzie wokół położyli kable do światłowodu.
    Zaletymoże jakieś są ???
    WadyProblemy robią zanim zostanie się ich klientem
  • ~Katarzyna / 2022-01-27 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem o co już chodzi w tej firmie ale tyle powiem że oszukują strasznie i naciągają mam inną kwotę w umowie mam internet i telewizję w pakiecie i powinnam płaci nie całe 100zl a wiecie ile place co miesiąc prawie 200zl zdąży się że po 250zl zgłaszam to że jakiś błąd itd pytam za co ja tyle place ..słyszę zapoznała się pani z cennikiem i straszą kara umowna gówno jady złodzieje i nic więcej
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćMorąg
  • ~jandino / 2022-01-27 09:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Niedawno kolega zmieniał operatora i zajęło mu to CZTERY DNI!!! Mam wrażenie, że w tej firmie nikt nie panuje nad sytuacją. Przenoszą mi numer telefonu komórkowego już od miesiąca. Efekt tego taki, że trzeci dzień jestem bez telefonu, bo poprzedni operator wyłączył już kartę, a Vectra nie potrafi uruchomić nowej. Całkowity brak kompetencji.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~LESZEK / 2022-01-26 17:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Test tv Smart 2 dni i wystarczy tego dziadostwa. Tnie się tak bardzo że można dostać pier..... Odstąpiłem od umowy i zaczęły się problemy z infolinia. Zostałem bez programów tv nic nie umieją zarobić. Tak usłyszałem.Vektra-tragedia tak brzmi lepiej.
    ZaletyBrak
    WadyZacinają się programy,problem ze zwrotem.
    MiejscowośćRacibórz
  • ~stachu420 / 2022-01-26 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra to gowno i tyle w temacie, internet najgorszy jaki miałem przez całe swoje zycie nie polecam nikomu
    Zaletybrak
    Wadyza duzo
  • ~DamianD / 2022-01-26 12:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo problematyczna firma. Kontakt w celu uzyskania pomocy bardzo trudny, czas oczekiwania długi, wieczne przełączanie między sobą co wydłuża oczekiwanie na uzyskanie informacji lub pomocy. Wieczne zakłócenia w odbiorze telewizji, problemy z internetem, oczywiście nie z ich winy, już nie wspominając o kosztach - mocno wygórowane za włączanie usług, a kary za rozwiązanie umowy kolosalne. Generalnie nie polecam kupować u nich usług, gdy moja umowa się zakończy to napewno jej nie przedłużę i nigdy więcej nie będę korzystał z ich usług.
    ZaletyBrak
    WadyCeny, kontakt, umowa, fatalny odbiór tv i internetu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Iza / 2022-01-26 10:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem z przeniesieniem numeru. Została wyznaczona data na wczoraj a nikt nawet nie raczy poinformować, o co chodzi. Umowa już dawno podpisana i dostarczona, więc to nie wina kuriera. Nikt nawet się nie interesuje, ze za chwile muszę zrobić opłatę na kolejny miesiąc u obecnego operatora.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tomek / 2022-01-25 22:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Cięgle zrywanie i brak internetu nie polecam. Technicy przyjeżdżają ale co robią nie wiem, nie widzę poprawy
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Pablo / 2022-01-25 17:46
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie wiem skąd te opinie, może od innych operatorów wynajmujących trolli, może są opłacani?nie wiem, wiem jedno , u mnie chodzi beż zarzutu, w skali od 0 do 10 wystawiam 7 z czystym sumieniem, dlaczego 7 ponieważ mam TV 4 k a sygnał jest podbijany do 2060 a nie realizowany w tym formacie ale to już nie vectry wina, tylko nadających, co do kabla zawsze miałem dobre zdanie, co do światłowodu echo poczytajcie sobie , i tak światłowód nie może być doprowadzony do rutera, z resztą po kablu już macie straty przez wi FI również.nie będę pisał więcej bo chyba same troll siedzą w całej Polsce jest net mniej więcej na tym samym poziomie co wyróżnia firmy to firmwave , a z resztą wymagacie nie możliwego.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jorzelek / 2022-01-25 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie no świetny internet płacisz za 300mb/s a w down dostajesz maks 50mb a w up ledwo 3mb czasami spada nawet do zera
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRzeszów
  • ~gowno / 2022-01-25 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    pedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gowno
    Zaletygowno
    Wadywszystko
    Miejscowośćgownianej
  • ~Paulina / 2022-01-25 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo slaby internet, cały czas przerywa połączenie
    Zaletybrak
    Wadyprzerywanie połączeń, wolny internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nienawidzę vectry / 2022-01-25 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogie zle najgorszy syf pod sloncem oszukuja na cene stop
    Zaletyzero
    Wadywszystkie jakie sie da
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Ktoś / 2022-01-25 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 1,5miesiąca, godzinach na infolinii, przynajmniej kilkunastu wysłanych mailach i różnych innych próbach kontaktu, Vectra nareszcie zaczęła procesować mój wniosek o zamianę kary na inną usługę. Okazało się że wniosek polegający na złożeniu kilku podpisów zawiera błędy formalne, jeśli mam czekać kolejne 1,5miesiąca aż przeprocesują poorawiony wniosek, to wolę opłacać usługę z której nie korzystam ale z perspektywą szybszego uwolnienia się od tej firmy i już się cieszę na czas jaki odzyskam (Myślę że ok 1h tygodniowo) na zaprzestaniu rozmów, bo 1,5miesiąca po informacji o utracie prawa do lokalu nie udało mi się zmienić nawet adresu korespondencyjnego, o umowie już nie wspominając, a i oferta jaką mi przedstawiono zdążyła w międzyczasie ulec pogorszeniu
  • ~Pablo / 2022-01-25 01:22
    Ocena: 4.25 / 5
    TV Smart z netem 600, promocja z netfiksem na 12 msc , 177 kanałów, 140 PLN, usługa działa od 2 tygodni, średnio 2 razy dziennie na 1 lub 2 sekundy rozłącza WI FI, niestety kablem narazie nie mogę podlaczyc, rozłącza tylko Smart box , TV nie miałem takich problemów czyli pewnie pudełko będzie trzeba połączyć kablowo. Pakiet netflix premium nie opłacalny, hdr doskonale działa, nie widać różnicy, jeżeli chodzi o dźwięk bardzo dobry,oczywiście nie ma tu mowy o prawdziwym 4 k dopóki stacje nie zaczną nagrywać w tym formacie, sprawdzałem na TV OLED PHILIPS, z wyboru jestem zadowolony, wcześniej miałem netie, internet ok ale TV słabo wyszło, nc plus kanaly 4 k oraz hdr super reszta pozostawia dużo do życzenia, teraz to cena do jakości najlepszy wybór.
    ZaletyMenu , podział tematyczny kanałów, łatwość obsługi i znajdowania ciekawych kanałów, większość, oprócz Polsatu to ciekawe z możliwością 7 dni wstecz,płynnie działa na kablu ???? cena, długość umowy.
    WadyTV Smart,-- katta WI FI, ale to raczej do poprawienia.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Robert / 2022-01-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę trzymać się jak najdalej.parametry ktore obiecuja to ściema.od 11 dni nie mamy internetu bo nie potrafią zdiagnozować i usunąć usterki.próbowali trzyktotnie i kontakt się urwał.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~slaw / 2022-01-24 18:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tej firmy. Całkowite olewanie klientów to standard.

    We wrześniu podczas ustalania warunków nowej umowy zrezygnowałem z pewnej opcji. Czwarty miesiąc dzwonię , piszę maile zgłaszam sprawę poprzez strefę klienta . Zgłoszenie 53992/21 , SK/PLA/ 27410, SK/PLA 30187/21. Żadnej reakcji poza precyzyjnym i terminowym przesyłaniem faktur. Jakość usług szczególnie jeśli chodzi o internet kiepska.
    MiejscowośćSkierniewice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306