Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KOneko / 2022-02-06 01:16
    Ocena: 3.25 / 5
    wf wywala zawsze o 23:00-03:00 i nie da się z tym nic zrobić
  • ~Dawid / 2022-02-05 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Place 130zl miesiecnie i nic nie dziala.
    Wszystko sie zacina. MASAKRA
  • ~embss / 2022-02-05 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam. BOK to ponury żart. Jakość oraz praktyczność usług internetowych to jeszcze większy żart. Automatyczna sekretarka BOK oraz konsultanci to "zabrakło słowa". Podając numer klienta i/lub ID klienta "nagrany głos" twierdzi z uporem, że nie ma takiego w bazie - to przepraszam gdzie płacę rachunek? "Uganda"?
    Co tam się dzieje? czy ktoś to kontroluje? Czy ktoś tym zarządzą? Gdzie standardy "ISO"?
    Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób opisać - mało zabawny serwis BOK
    MiejscowośćToruń
  • ~Batman / 2022-02-04 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej, ciągle się zawiesza w dodatku obsługa klienta, byle tylko coś odpisać odpowiedzieć i zapomnieć.
    Przeszedłem do konkurencji póki co niebo, a ziemia.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klijent / 2022-02-04 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego dostawcy internetu. Podpisałem umowę telefonicznie na szybsze łącze i teraz mam wolniejsze za wyszą cenę. Nabijanie ludzi w butelkę.
    A serwisanci to następny temat …Kompletnie nie słowni a to co mówią to całkowicie mija się z prawdą.
    Z DALEKA OD TEJ FIRMY
  • ~Xoxox / 2022-02-04 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem ze wszystkim nie ma to jak rozmawiać z robotem
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Emma88 / 2022-02-03 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym dostawca - po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu na warunkach zaproponowanych przez vectra po około miesiącu zaczęłam dostawać niemal codzienne smsy, maile oraz telefony od firmy windykacyjnej z próba wymuszenia kwoty za rzekomo niezwrócony sprzęt. Po przesłaniu vectra dowodu nadania sprzętu trwało to jeszcze około 2 tyg. W końcu otrzymałam wiadomość o konieczności wysłania odręcznego pisma, w którym zrzekam się sprzętu i nastepowym odstąpienia od roszczeń przez firmę vectra oraz firmę windykacyjna. ‚Przepraszam’ za 6 tyg nękania przez firmę windykacyjna nie padło. Ciekawe ile osob w końcu odpuszcza i przelewa im pieniądze…
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2022-02-02 20:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim się kiedykolwiek spotkałem. Codzienne problemy z internetem, wysoki ping, słaby zasięg wi-fi i to wszystko w cenie dobrego internetu u innych dostawców... Potrafię 15 razy dziennie całkowicie stracić zasięg do wifi, bedąc jakieś 8m od modemu...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~wutang1981 / 2022-02-02 17:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadzieja obsługa klienta to fikcja. Proszę od miesiąca o zmianę modułu Cam na dekoder z nagrywarką pvr i odsyłają mnie od konsltanta do innego następnie tłumaczą że nie ma tej osoby co może to zrobić i zadzwonią do mnie jutro. Następny dzień brak kontaktu to dzwonię ja i to samo. Ile można te barany tylko zbywają od do bo nic nie umieją.Nikomu nie polecam ich usług.
    ZaletyBrak dno i wodorosty
    WadySame wady gdyby nie umowa to zrezygnował bym natychmiast
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~życzliwy / 2022-02-02 16:43
    Ocena: 2.75 / 5
    widać podobnie jak multimedia polska nic na olimpiadę zimową nie będzie .operatorzy kablowi pozostali dodali EUROSPORT 3 ,4 ,5 5 , 7,8 .a tu nic .
    Zaletyprzystępna cena
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2022
    Miejscowośćkalisz
  • ~wjan / 2022-02-02 11:17
    Ocena: 2.50 / 5
    okropna obsługa klienta, nikt mi nie chce odpowiadać na moje pytania dotyczące zamówionych usług. oferta niby dobra ale jak by był jakiś problem z usługami to nie interesują się w ogóle
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~BAR / 2022-02-01 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    umowa na telefon komorkowy z przeniesieniem numeru z poprzedniej sieci trwa od 23.12.2022.Od 07 01.2022 nie mam mozliwści dzwonienia.Czy można odstąpić od uługi z winy vectry. 17.01.2022 usługa miała być aktywna.Czy vectra żyje w epoce kamienia łupanego. Nie ma żadnej pomocy z infolini.Koszmar w 21 wieku!!!
    Zaletybrak
    Wadybrk kontaktu z operatorem
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Jakub / 2022-01-31 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni próbuję podpisać z nimi umowę o świadczenie usług.
    Na początku zostałem poinformowany o błędzie systemu, Pani obiecała w trybie pilnym sprawę wyjaśnić.
    Pani oczywiście się nie odezwała. Dzwoniąc na infolinię za każdym razem jestem zbywany informacją, że prośba o kontakt została wysłana i za moment się do mnie odezwą. Nikt nie oddzwania, na maile nie odpisują. Zwodzą i mają klienta za nic.
    Nie ma możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym.
    W piątek udało mi się w końcu złożyć zamówienie internetowo, dzisiaj miałem mieć montaż, przyjechałem specjalnie z drugiego końca Polski i okazuje się, że nadal jest problem z umówieniem wizyty technika, pomimo potwierdzonego terminu.
    NIEKOMPETENCJA I IGNORANCJA.
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Woiteg / 2022-01-31 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Technicy od instalacji mają problem żeby poprawić mi zasięg i sieć, nie mam zasięgu w połowie mieszkania, a to ledwo 60m, do tego przerywa a zamiast naprawić to piszą tylko maile o wifi analyzerze
    Zaletycena
    Wadybrak kontaktu, brak napraw, zła obsługa, technicy którzy nic nie umieją
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Huj wam w dupe / 2022-01-30 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca wieczny problem zawsze mają nieogarniętych ludzi technicy to chyba z drogi brani
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRybnik
  • ~andrzej / 2022-01-29 19:00
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna porażka jak się dodzwonisz i zgłosisz awarię to kręcą że to nie u nich a gdy wreszcie obiecują że technik przyjdzie to dopiero za kilka dni umawiają się na konkretny dzień i godzinę i nic. Nie ma technika pół dnia zmarnowane na czekanie i zero jakiejkolwiek informacji. Nie polecam i zamierzam zerwac z nimi umowę mimo iż jestem ich klientem od kilkunastu lat
    Zaletyjak działa internet to jest ok
    Wadykomunikacja z serwisem lub konsultantem to tragedia
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Grzegirz / 2022-01-29 16:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie ma tygodnia bez awarii. Czekanie godzinami na naprawę. Najczęściej okradana firma świata. Taka zawsze wymówka , skradziono kabel. Telewizja naziemna najlepsza. Kurde ja na la nie kradną jak vektrze
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjnosc
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Nic / 2022-01-29 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość internetu w stosunku do ceny jest spoko, ale w przypadku awarii tragedia. Godzinaa na infolinii, a potem tydzień oczekiwania na pojawienie się technika. Nie do pomyślenia, szczególnie w czasach pracy zdalnej.
    ZaletyCena, internet ok
    WadyObsługa klienta, pomoc techniczna tragiczna
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Edyta / 2022-01-29 12:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonić sie na infolinię graniczy z cudem, często brak internetu,zanik kanałów.
    ZaletyDekoder z nagrywarką.
    WadyWszystko jest wadą,drogo i byle jaki odbiór. Rezygnuję.
    MiejscowośćElbląg
  • ~TM / 2022-01-29 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co ta infolinia, skoro łatwiej dodzwonić się nawet do ZUS
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4729
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2035
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306