strona 88 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
-
~KOneko / 2022-02-06 01:16
wf wywala zawsze o 23:00-03:00 i nie da się z tym nic zrobić -
-
~Dawid / 2022-02-05 19:04
Place 130zl miesiecnie i nic nie dziala.
Wszystko sie zacina. MASAKRA -
~embss / 2022-02-05 12:16
Witam. BOK to ponury żart. Jakość oraz praktyczność usług internetowych to jeszcze większy żart. Automatyczna sekretarka BOK oraz konsultanci to "zabrakło słowa". Podając numer klienta i/lub ID klienta "nagrany głos" twierdzi z uporem, że nie ma takiego w bazie - to przepraszam gdzie płacę rachunek? "Uganda"?
Co tam się dzieje? czy ktoś to kontroluje? Czy ktoś tym zarządzą? Gdzie standardy "ISO"?
Pozdrawiam.ZaletyBrakWadyNie sposób opisać - mało zabawny serwis BOKMiejscowośćToruń -
~Batman / 2022-02-04 15:35
Nigdy więcej, ciągle się zawiesza w dodatku obsługa klienta, byle tylko coś odpisać odpowiedzieć i zapomnieć.
Przeszedłem do konkurencji póki co niebo, a ziemia.MiejscowośćGdańsk -
~Klijent / 2022-02-04 14:49
Nie polecam tego dostawcy internetu. Podpisałem umowę telefonicznie na szybsze łącze i teraz mam wolniejsze za wyszą cenę. Nabijanie ludzi w butelkę.
A serwisanci to następny temat …Kompletnie nie słowni a to co mówią to całkowicie mija się z prawdą.
Z DALEKA OD TEJ FIRMY -
~Xoxox / 2022-02-04 11:26
Problem ze wszystkim nie ma to jak rozmawiać z robotem MiejscowośćNowy Sącz -
~Emma88 / 2022-02-03 18:06
Ostrzegam przed tym dostawca - po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu na warunkach zaproponowanych przez vectra po około miesiącu zaczęłam dostawać niemal codzienne smsy, maile oraz telefony od firmy windykacyjnej z próba wymuszenia kwoty za rzekomo niezwrócony sprzęt. Po przesłaniu vectra dowodu nadania sprzętu trwało to jeszcze około 2 tyg. W końcu otrzymałam wiadomość o konieczności wysłania odręcznego pisma, w którym zrzekam się sprzętu i nastepowym odstąpienia od roszczeń przez firmę vectra oraz firmę windykacyjna. ‚Przepraszam’ za 6 tyg nękania przez firmę windykacyjna nie padło. Ciekawe ile osob w końcu odpuszcza i przelewa im pieniądze… MiejscowośćWarszawa -
~Jakub / 2022-02-02 20:30
Najgorszy dostawca internetu z jakim się kiedykolwiek spotkałem. Codzienne problemy z internetem, wysoki ping, słaby zasięg wi-fi i to wszystko w cenie dobrego internetu u innych dostawców... Potrafię 15 razy dziennie całkowicie stracić zasięg do wifi, bedąc jakieś 8m od modemu... MiejscowośćGdańsk -
-
~wutang1981 / 2022-02-02 17:41
Beznadzieja obsługa klienta to fikcja. Proszę od miesiąca o zmianę modułu Cam na dekoder z nagrywarką pvr i odsyłają mnie od konsltanta do innego następnie tłumaczą że nie ma tej osoby co może to zrobić i zadzwonią do mnie jutro. Następny dzień brak kontaktu to dzwonię ja i to samo. Ile można te barany tylko zbywają od do bo nic nie umieją.Nikomu nie polecam ich usług. ZaletyBrak dno i wodorostyWadySame wady gdyby nie umowa to zrezygnował bym natychmiastMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
~życzliwy / 2022-02-02 16:43
widać podobnie jak multimedia polska nic na olimpiadę zimową nie będzie .operatorzy kablowi pozostali dodali EUROSPORT 3 ,4 ,5 5 , 7,8 .a tu nic . Zaletyprzystępna cenaWadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2022Miejscowośćkalisz -
~wjan / 2022-02-02 11:17
okropna obsługa klienta, nikt mi nie chce odpowiadać na moje pytania dotyczące zamówionych usług. oferta niby dobra ale jak by był jakiś problem z usługami to nie interesują się w ogóle Wadyobsługa klientaMiejscowośćPoznań -
~BAR / 2022-02-01 13:53
umowa na telefon komorkowy z przeniesieniem numeru z poprzedniej sieci trwa od 23.12.2022.Od 07 01.2022 nie mam mozliwści dzwonienia.Czy można odstąpić od uługi z winy vectry. 17.01.2022 usługa miała być aktywna.Czy vectra żyje w epoce kamienia łupanego. Nie ma żadnej pomocy z infolini.Koszmar w 21 wieku!!! ZaletybrakWadybrk kontaktu z operatoremMiejscowośćSosnowiec -
~Jakub / 2022-01-31 17:26
Od dwóch tygodni próbuję podpisać z nimi umowę o świadczenie usług.
Na początku zostałem poinformowany o błędzie systemu, Pani obiecała w trybie pilnym sprawę wyjaśnić.
Pani oczywiście się nie odezwała. Dzwoniąc na infolinię za każdym razem jestem zbywany informacją, że prośba o kontakt została wysłana i za moment się do mnie odezwą. Nikt nie oddzwania, na maile nie odpisują. Zwodzą i mają klienta za nic.
Nie ma możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym.
W piątek udało mi się w końcu złożyć zamówienie internetowo, dzisiaj miałem mieć montaż, przyjechałem specjalnie z drugiego końca Polski i okazuje się, że nadal jest problem z umówieniem wizyty technika, pomimo potwierdzonego terminu.
NIEKOMPETENCJA I IGNORANCJA.ZaletyBRAKMiejscowośćGdańsk -
~Woiteg / 2022-01-31 12:22
Technicy od instalacji mają problem żeby poprawić mi zasięg i sieć, nie mam zasięgu w połowie mieszkania, a to ledwo 60m, do tego przerywa a zamiast naprawić to piszą tylko maile o wifi analyzerze ZaletycenaWadybrak kontaktu, brak napraw, zła obsługa, technicy którzy nic nie umiejąMiejscowośćRzeszów -
~Huj wam w dupe / 2022-01-30 17:31
Najgorszy dostawca wieczny problem zawsze mają nieogarniętych ludzi technicy to chyba z drogi brani ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćRybnik -
~andrzej / 2022-01-29 19:00
totalna porażka jak się dodzwonisz i zgłosisz awarię to kręcą że to nie u nich a gdy wreszcie obiecują że technik przyjdzie to dopiero za kilka dni umawiają się na konkretny dzień i godzinę i nic. Nie ma technika pół dnia zmarnowane na czekanie i zero jakiejkolwiek informacji. Nie polecam i zamierzam zerwac z nimi umowę mimo iż jestem ich klientem od kilkunastu lat Zaletyjak działa internet to jest okWadykomunikacja z serwisem lub konsultantem to tragediaMiejscowośćGdańsk -
-
~Grzegirz / 2022-01-29 16:56
Nie ma tygodnia bez awarii. Czekanie godzinami na naprawę. Najczęściej okradana firma świata. Taka zawsze wymówka , skradziono kabel. Telewizja naziemna najlepsza. Kurde ja na la nie kradną jak vektrze ZaletyBrakWadyAwaryjnoscMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Nic / 2022-01-29 14:29
Jakość internetu w stosunku do ceny jest spoko, ale w przypadku awarii tragedia. Godzinaa na infolinii, a potem tydzień oczekiwania na pojawienie się technika. Nie do pomyślenia, szczególnie w czasach pracy zdalnej. ZaletyCena, internet okWadyObsługa klienta, pomoc techniczna tragicznaMiejscowośćWroclaw -
~Edyta / 2022-01-29 12:14
Dodzwonić sie na infolinię graniczy z cudem, często brak internetu,zanik kanałów. ZaletyDekoder z nagrywarką.WadyWszystko jest wadą,drogo i byle jaki odbiór. Rezygnuję.MiejscowośćElbląg -
~TM / 2022-01-29 11:42
Po co ta infolinia, skoro łatwiej dodzwonić się nawet do ZUS MiejscowośćWarszawa
strona 88 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »