Na obecną chwilę ten operator reprezentuje dno. Połączenie z internetem to dramat, bardzo wolne i niestabilne łącze powoduje brak możliwości normalnego kożystania z różnych platform. Przy ľączu 300mb,450mb,600mb nie ma żadnej różnicy podczas oglądania filmow z Netflix, Youtube,HBO go, player, prime video, itp.
ZaletyMożna powiedzieć że cena
WadyNie liczą sie z klientem
Wymyslaja falszywe oplaty
Jakość usług poniżej zera
Łącze słabiutkie I niestabilne
MiejscowośćGdańsk
~Piotr / 2022-03-01 17:08
Ocena: 2.00 / 5
Od pewnego czasu tylko awarie i awarie. Miarka się przebrała i pora zmienić operatora.
Kiedyś super na ten moment największy syf.
ZaletySzybkość iternetu
WadyLiczne awarie / przerwy w dostawie internetu / losowe zrywanie połączenia
Kontakt z operatorem zerowy
MiejscowośćWarsaw
~Cs / 2022-03-01 10:45
Ocena: 4.25 / 5
Na razie nie mam wielkich zastrzeżeń po miesiącu użytkowania. Internet działa dobrze, a po zgłoszeniu awarii przez formularz na stronie internetowej dość szybko skontaktowano się ze mną. Po dalszych ustaleniach pomoc techniczna przyjechała na drugi dzień i udało się załatwić sprawę.
ZaletyZadowalająca prędkość, odpowiednia cena i umowa bez zobowiązań.
WadyJedna mała awaria, choć wydaje się, że problem mół wynikać z remontu przeprowadzanego w budynku.
MiejscowośćWarszawa
~Pat / 2022-02-28 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Częsty brak sygnału telewizyjnego i zanikający internet. Próby zgłoszenia nieskuteczne bo tzw. wirtualne konsultantki nie reagują na ten rodzaj uwag a w oddziale Vectry na KEN w Warszawie udają " głupa". Na przyszłość nie polecam tej firmy bo nie szanuje klienta
MiejscowośćWarszawa
~Gabriela / 2022-02-28 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam zwrócić sprzęt w salonie to nie mięli żadnej notki a teraz każą mi płać za nie oddanie sprzętu na czas chyba trzeba się przejść się do adwokata
MiejscowośćGdynia
~Darek / 2022-02-28 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Kpina. Obsługa tragiczna. Co jakiś czas awarie. Nie da się pracować. Koniec cackania się rezygnuje z usług. Przenoszę sie
MiejscowośćGliwice
~Kolowy-walor / 2022-02-27 16:10
Ocena: 1.50 / 5
Internet z drewna. Nie polecam bardzo powolny internet. Ping w kazdej grze jest bardzo wysoki. Na netflixie nie da sie ogladac wszystko sie muli.
Zaletynie ma zalet
Wady400 pingu w kazdej grze. Nie da sie nawet ogladac na youtube.
MiejscowośćŁobez
~Wkurzona / 2022-02-26 21:28
Ocena: 2.25 / 5
Od prawie dwóch tygodni nie miałam internetu. Na infolinii dało się rozmawiać tylko z robotem. Pracownica odebrała po tygodniowych próbach skontaktowania się i odesłała do lokalnego punktu, mimo że tam już byłam u nic nie wskórałam. Tam z kolei pani nie mogła nic zrobić, bo "nie pojawiał się slot przy zgłoszeniu usterki". Zgłosiłam przeliczenie opłaty, ale żadnej odpowiedzi jeszcze nie uzyskałam. Koszmar. Nie polecam. Już złożyłam rezygnację z ich usług.
WadyKoszmarna obsługa, brak kontaktu
MiejscowośćBiłgoraj
~yeb ac vectre / 2022-02-25 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Jeba** kur** znowu weekend i skoki pingu w grach +/- 20. Jebn*** sie w leb albo wam pomoge
Zaletybrak
Wadywszystkie
~req / 2022-02-25 11:59
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia to mało powiedziane. Internet non- stop rwie. Wg infolinii wszystko jest w porządku. Stanowczo nie polecam
Miejscowośćradom
~Magda / 2022-02-23 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Faktura zawiera naliczone opłaty za cos co nie było zamawiane. Nie można tego wyjaśnić gdyż na infolinię nie można się dodzwonić, w strefie klienta klikukrotne zgłoszenia pozostają bez odpowiedzi, po połączeniu na czacie- pracownik napisał tylko jak może pomóc, po opisaniu problemu już nic więcej nie napisal..
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~xyf / 2022-02-22 13:08
Ocena: 3.00 / 5
szkoda że informowanie o zmianach w ofercie vectra jest kiepskie . ma być nowy kanał news 24 ale informacji o tym kiedy i na jakiej pozycji nie ma nic . podobieństwo do multimedia polska samo się nasuwa .
Zaletyprzystępna cenna
Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2022 na piśmie do abonenta
MiejscowośćKalisz
~Anna / 2022-02-22 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nigdy się nie pofatygowalam o pisanie opinii o takich rzeczach jak operator telefonii komórkowej ale tutaj było ewidentnie przegięcie . Postanowiłam przenieść numer z Play do Vectry bo wychodziło kilka złotych taniej... I zostałam na dwa dni odcięta od telefonu kompletnie. Drugi dzień z rzędu mi mówią żebym czekała jeszcze 24 godziny bo mi nie aktywowali jakiegoś pakietu. Żenada, jedyne co mnie ratuje je to telefon służbowy który nie jest w tej cholernej sieci
WadyBrak możliwości wykonywania połączeń
MiejscowośćOlsztyn
~Nie zadowolony / 2022-02-21 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam współpracy z tym operatorem na samym początku został podłączony uszkodzony router. Po około 2 tygodniach zjawił się serwisant który stwierdził ze był on uszkodzony od nowości ale oczywiście za te dwa tygodnie z których nie korzystałem musiałem za płacić. Przy kolejnej usterce dodzwoniłem się na infolinie zgłaszając problem nie było reakcji z ich strony.Przy kolejnych próbach kontaktu i ponaglenia sprawy byłem zbywany i nie odbierano moich telefonów. Natomiast gdy wybrałem opcje nowej oferty zostałem połączony odrazu. Prędkość internetu tragedia ogólnie omijajcie ta firmę szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyOd sprzętu po obsługę
MiejscowośćMiędzyrzecz
~Zgorszona / 2022-02-20 18:00
Ocena: 1.25 / 5
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Sprzęt miał być lepszy niż w Multimediach, ale to jest jeden wielki chiński kicz. Jak łapią klienta, to obiecują "złote góry", a potem mają klienta w nosie. Częste awarie, których nie da się nikomu zgłosić, słabo działający Internet i wi-fi. Obsługa na najniższym poziomie.
ZaletyBrak
WadyOd działania sprzętu, po obsługę klienta.... a w zasadzie brak obsługi - zero profesjonalizmu
MiejscowośćBarlinek
~Leon / 2022-02-19 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej złodzieje oszuści. Wy ierzcie innego operatora
MiejscowośćWarszawa
~Konrad / 2022-02-18 23:20
Ocena: 2.25 / 5
Od ponad kwartału pojawiające się codziennie w losowych momentach utraty pakietów sięgające ponad 50%. Potrafią trwać od kilku minut do kilku godzin. Vectra przyjmuje zgłoszenia ... i NIC nie robi. Miesiące mijają a straty pakietów jak były tak są. Gdy straty pakietów sięgają 40% i wyżej nie działa też telefon stacjonarny. Obsługa klienta niby kulturalna i wszystko ok ale nic nie poprawiają - TOTALNRE olewanie klienta. Jak się dopytywać co ze zgłoszeniem, to "dział techniczny" analizuje i tak od miesięcy. Nie mówiąc już o tym, że każdy kontakt zaczyna się od standardowych helpdeskowych formułek (czy modem dobrze podłączony, czy restartowany, czy komputer bezpośrednio podpięty... ) Za każdym razem człowiek musi udowadniać, że nie jest wielbłądem.
ZaletyGdy Internet działa utrzymuje deklarowaną prędkość.
WadyW losowych momentach każdego (z pojedynczymi wyjątkami) dnia od ponad kwartału pojawiają się utraty pakietów sięgające od 40 do powyżej 50%. Nic wtedy oczywiście nie działa bo TCP goni za własnym ogonem...
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2022-02-18 13:00
Ocena: 2.25 / 5
U mnie problem z Firmą Vectra zaczął się w momencie kiedy po zakończeniu umowy zwróciłem sprzęt a moja sprawa została skierowana do firmy windykacyjnej z powodu rzekomego nie oddania sprzętu. ( jak później się okazało sam musiałem udowodnić że sprzęt został zwrócony ale operator nie odbił go w systemie).
Jeżeli chodzi o firmę Vectra Państwa brak profesjonalizmu powala na kolana.
Jeden konsultant twierdzi, że możecie zdalnie sprawdzić czy ten sprzęt jest u Was w bazie czy ewentualnie pracuje już u innego klienta.
Inny konsultant twierdzi, że sprzęt zwracany jest poddawany utylizacji i nie ma możliwość sprawdzenia.
Z kolei trzeci konsultant twierdzi, że można to wyjaśnić jedynie stacjonarnie i tak też miało miejsce.
Moja sprawa została skierowana do firmy windykacyjnej bez wcześniejszej informacji/upomnienia o rzekomych zaległościach.
I standardowo jak to Vectra jednej operatornie udzieliła mi jakichkolwiek informacji za co została naliczona opłata a na KAŻDE moje pytanie odsyłała mnie to firmy windykacyjnej.
Przy kolejnej rozmowie inny operator bez problemu wyjaśnił mi za co została naliczona opłata.
Ludzi młodych tak motacie, więc nie chce nawet myśleć jak osoby w podeszłym wieku mają sobie poradzić w takich sytuacjach z Waszym brakiem wiedzy i kompetencji.
MiejscowośćSusz
~kyzzzzuu / 2022-02-17 20:14
Ocena: 1.00 / 5
pierd00lone scierwo, ping skacze co chwilę POPROSTU JEDNA WIELKA TRAGEDIA
ZaletyNIE MA
WadyWSZYTSZKIE
MiejscowośćWola
~Halina / 2022-02-17 13:54
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z obsługi konsultanta Mariusz Wójcik.