Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-02-08 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient mam spore doświadczenie z ta firma tak jak nie miałem zastrzeżeń tak teraz mam ciągle a to brak internetu a to router gubi zasięg a to prędkość o wiele niższa niż w umowie... do zniesienia... ale to że nie wysyłają nagminnie faktur a później doliczają sobie odsetki to jak to nazwać? Oczywiście reklamacja przyjęta lecz Dział Windykacji jest innego zdania i próbuje mnie okrasc :) nie polecam najgorszy wybór jaki może tylko być.
    ZaletyBrak
    WadyWada to brak pozytywów
    MiejscowośćKatowice
  • ~Damian / 2022-02-07 14:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę w salonie Play, korzystając z kompleksowej usługi. Niestety to był błąd. Po tych wszystkich latach kiedy słyszałem wiele złych rzeczy dot. usług Vectry, myślałem że coś uległo zmianie po wejsciu we współpracę z np. siecią Play.

    To jest zdecydowanie najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Łącze nie zawsze działa jak należy, router gubi zasięg, nie można się połączyć z infolinią, bo jedyne co tam czeka to automat obsługowy, czyli tzw. wirtualny konsultant.

    Jednymi słowy totalne szambo. Nikomu nie polecam. Jak tylko skonczy mi sie umowa to do końca życia będę się trzymał z daleka oraz będę odradzał każdemu, komu będęmiał okazję odradzić.
    ZaletyZero zalet!!!
    Wady- częste awarie i problemy z dostawą internetu
    - brak profesjonalnej i należytej obsługi dla kilienta (obsługa tel tylko przez 'virtualnego konsultanta')
    - wysoce zawodny router (bez możliwości wymiany)
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bzyk / 2022-02-06 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę jakieś awarie i przerwy w nadawaniu. Rozmawiałem z pracownikami i zażądałem wywiązywania się z umowy, ponieważ place zabonament za pełny m-c usług. Powinni odliczyć od sumy dni w których nie było tv. Wyśmiano mnie. Wypowiedziałem umowę a że m-c był opłacony chciałem zwrotu wpłaconych środków. Kazano mi przynieść jakieś śmieszne zaświadczenia od prawników a chodziło o 62 zł. Ludzie idźcie do UPC jakość odbioru nieporownywalna
    WadyCiągle awarie
  • ~thommy181 / 2022-02-06 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu Vectra i Multimedia pośrednio korzystam z usług tej sieci. Wszystko jest OK w miarę dopóki usługi działają. 1.1.2022 r. podpisałem aneks do umowy na mocy którego miałem mieć usługi dostępne w cenie promocyjnej przez 24 miesiące. Przez styczeń wszystko było OK, w lutym spośród między innymi multiroom'u, pakietów premium działa tylko 1 telewizor i to z brakami w programach, drugi ma wyłączone wszelkie kodowane stacje i nic nie da się zrobić. Tylko tyle, że napisałem reklamacje. Telefonicznie dowiedziałem się, że reklamacja ma być pisemna, że napisano gdzieś prośbę do innego działu o przywrócenie usług. Również w reklamacji napisałem, że żądam zwrotu kosztów. Dalej nic się nie działo, zatelefonowałem ponownie gdzie dowiedziałem się, że właściwie niepotrzebnie dzwonię, że mam czekać na rozpatrzenie pisma. Jako, że nie odbieram usług, które opłaciłem zacząłem dzwonić po innych działach. Od działu technicznego dowiedziałem się, że oni nic nie zrobią bo w ogóle nie widać w systemie, że jest umowa i widnieje, że mam tylko 1 odbiornik bez multiroom, gdzie bodaj od 4 lat mam 2 telewizory na kartę dekodującą. Póki się nie okaże, że mam umowę na 2 odbiorniki nie włączą nic ani nie doprowadzą do świadczenia usług. Umowa była z działem utrzymania klienta, więc najpierw twierdzono, że tej pani co z panem robiła umowę nie ma w pracy, potem, że jest weekend i trzeba czekać. Najlepiej czekać na rozaptrzenie pisaa reklamacyjnego, na co jest 30 dni. Wszyscy pracownicy mają gdzieś, że usługi nie są świadczone za umową. Po zalogowaniu do eBOK okazuje się, że połowa zamówionych pakietów w ogóle nie widnieje w systemie. Rzekomo to wina Pani, której akurat nie ma w pracy. Nie polecam nikomu. Gdy była tylko Multimedia też było ciężkawo, ale w ciągu 2 godzin można było załatwić problem albo zamówić technika gdy coś nie szło. Teraz gdy jest Multimedia + Vectra kłopotów jest o 300% więcej. Każdy z pracowników, z którymi się rozmawia twierdzi, że to nie jego wina tylko kogoś z innego działu.
    ZaletyBrak zalet. Po połączeniu Vectra + Multimedia Polska cała masa problemów spada na klienta. BOK to nieśmieszny żart. Biura stacjonarne istnieją, ale kolejki jak za komuny po schabowego. Pracownicy czy to na telefonie czy stacjonarnie opryskliwi i niekompetentni
    WadyUsługi oferowane mają się nijak do tych w umowie. Usługi zamówione i opłacone nagle są odłączane i nie widać ich w systemie. Próba wyjaśnienia w BOK kończy się tym, że trzeba pisać reklamacje i czekać 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Każdy z pracowników spycha odpowiedzialność na kogoś z innego działu. Raz się dowiediałem, że niepotrzebnie dzwonię, bo powinienem czekać na rozpatrzenie sprawy.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mariioo / 2022-02-06 14:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakość dramat . Pakiety poukładane w taki sposób aby klient był zmuszony dokupić coś jeszcze . Internet kupujesz 600 dostajesz 300 i to oficjalnie potwierdzone przez BOK . Taka polityka . Czas na zmiany . Nie polecam szukajcie innego operatora .
    ZaletyBrak
    WadyPakiety , awaryjność , przerwy w usługach
    MiejscowośćGdansk
  • ~Marcin / 2022-02-06 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    w Płocku deklarowany internet 600Mb/s rzadko kiedy osiąga 300Mb/s.
    Za to w pakiecie mamy skacząca prędkość z 300Mb/s do 5Mb/s
    co konkretnie uniemożliwia granie online nie wspomnę o normalnym oglądaniu Netflixa i Ipla.
    Nie polecam .
    WadyStraszny śmietnik
    MiejscowośćPłock
  • ~KOneko / 2022-02-06 01:16
    Ocena: 3.25 / 5
    wf wywala zawsze o 23:00-03:00 i nie da się z tym nic zrobić
  • ~Dawid / 2022-02-05 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Place 130zl miesiecnie i nic nie dziala.
    Wszystko sie zacina. MASAKRA
  • ~embss / 2022-02-05 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam. BOK to ponury żart. Jakość oraz praktyczność usług internetowych to jeszcze większy żart. Automatyczna sekretarka BOK oraz konsultanci to "zabrakło słowa". Podając numer klienta i/lub ID klienta "nagrany głos" twierdzi z uporem, że nie ma takiego w bazie - to przepraszam gdzie płacę rachunek? "Uganda"?
    Co tam się dzieje? czy ktoś to kontroluje? Czy ktoś tym zarządzą? Gdzie standardy "ISO"?
    Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób opisać - mało zabawny serwis BOK
    MiejscowośćToruń
  • ~Batman / 2022-02-04 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej, ciągle się zawiesza w dodatku obsługa klienta, byle tylko coś odpisać odpowiedzieć i zapomnieć.
    Przeszedłem do konkurencji póki co niebo, a ziemia.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Klijent / 2022-02-04 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego dostawcy internetu. Podpisałem umowę telefonicznie na szybsze łącze i teraz mam wolniejsze za wyszą cenę. Nabijanie ludzi w butelkę.
    A serwisanci to następny temat …Kompletnie nie słowni a to co mówią to całkowicie mija się z prawdą.
    Z DALEKA OD TEJ FIRMY
  • ~Xoxox / 2022-02-04 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem ze wszystkim nie ma to jak rozmawiać z robotem
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Emma88 / 2022-02-03 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym dostawca - po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu na warunkach zaproponowanych przez vectra po około miesiącu zaczęłam dostawać niemal codzienne smsy, maile oraz telefony od firmy windykacyjnej z próba wymuszenia kwoty za rzekomo niezwrócony sprzęt. Po przesłaniu vectra dowodu nadania sprzętu trwało to jeszcze około 2 tyg. W końcu otrzymałam wiadomość o konieczności wysłania odręcznego pisma, w którym zrzekam się sprzętu i nastepowym odstąpienia od roszczeń przez firmę vectra oraz firmę windykacyjna. ‚Przepraszam’ za 6 tyg nękania przez firmę windykacyjna nie padło. Ciekawe ile osob w końcu odpuszcza i przelewa im pieniądze…
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2022-02-02 20:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim się kiedykolwiek spotkałem. Codzienne problemy z internetem, wysoki ping, słaby zasięg wi-fi i to wszystko w cenie dobrego internetu u innych dostawców... Potrafię 15 razy dziennie całkowicie stracić zasięg do wifi, bedąc jakieś 8m od modemu...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~wutang1981 / 2022-02-02 17:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadzieja obsługa klienta to fikcja. Proszę od miesiąca o zmianę modułu Cam na dekoder z nagrywarką pvr i odsyłają mnie od konsltanta do innego następnie tłumaczą że nie ma tej osoby co może to zrobić i zadzwonią do mnie jutro. Następny dzień brak kontaktu to dzwonię ja i to samo. Ile można te barany tylko zbywają od do bo nic nie umieją.Nikomu nie polecam ich usług.
    ZaletyBrak dno i wodorosty
    WadySame wady gdyby nie umowa to zrezygnował bym natychmiast
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~życzliwy / 2022-02-02 16:43
    Ocena: 2.75 / 5
    widać podobnie jak multimedia polska nic na olimpiadę zimową nie będzie .operatorzy kablowi pozostali dodali EUROSPORT 3 ,4 ,5 5 , 7,8 .a tu nic .
    Zaletyprzystępna cena
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2022
    Miejscowośćkalisz
  • ~wjan / 2022-02-02 11:17
    Ocena: 2.50 / 5
    okropna obsługa klienta, nikt mi nie chce odpowiadać na moje pytania dotyczące zamówionych usług. oferta niby dobra ale jak by był jakiś problem z usługami to nie interesują się w ogóle
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~BAR / 2022-02-01 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    umowa na telefon komorkowy z przeniesieniem numeru z poprzedniej sieci trwa od 23.12.2022.Od 07 01.2022 nie mam mozliwści dzwonienia.Czy można odstąpić od uługi z winy vectry. 17.01.2022 usługa miała być aktywna.Czy vectra żyje w epoce kamienia łupanego. Nie ma żadnej pomocy z infolini.Koszmar w 21 wieku!!!
    Zaletybrak
    Wadybrk kontaktu z operatorem
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Jakub / 2022-01-31 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni próbuję podpisać z nimi umowę o świadczenie usług.
    Na początku zostałem poinformowany o błędzie systemu, Pani obiecała w trybie pilnym sprawę wyjaśnić.
    Pani oczywiście się nie odezwała. Dzwoniąc na infolinię za każdym razem jestem zbywany informacją, że prośba o kontakt została wysłana i za moment się do mnie odezwą. Nikt nie oddzwania, na maile nie odpisują. Zwodzą i mają klienta za nic.
    Nie ma możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym.
    W piątek udało mi się w końcu złożyć zamówienie internetowo, dzisiaj miałem mieć montaż, przyjechałem specjalnie z drugiego końca Polski i okazuje się, że nadal jest problem z umówieniem wizyty technika, pomimo potwierdzonego terminu.
    NIEKOMPETENCJA I IGNORANCJA.
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Woiteg / 2022-01-31 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Technicy od instalacji mają problem żeby poprawić mi zasięg i sieć, nie mam zasięgu w połowie mieszkania, a to ledwo 60m, do tego przerywa a zamiast naprawić to piszą tylko maile o wifi analyzerze
    Zaletycena
    Wadybrak kontaktu, brak napraw, zła obsługa, technicy którzy nic nie umieją
    MiejscowośćRzeszów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021