Beznadziejny operator. Nastawiony tylko na sprzedaż. Potem ma w d... klienta, a na infolinię dodzwonienie graniczy z cudem. Nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyBrak zainteresowania stałym klientem, brak możliwości zgłoszenia usterek bo infolinia nie odbiera, a zgloszenia są bez odzewu.
MiejscowośćWarszawa
~Rafał / 2022-02-15 18:43
Ocena: 1.50 / 5
Jestem nieszczęśliwym klientem Vectry !!! Miało być wszystko pięknie jak mnie zapewniano przez telefon.
Abonament miał wynosić 64,99 -15 zł rabatu za e-fakturę terminowe wpłaty i umowę przez tel.
Po roku okazało się ze mam zadłużenie ok 142,80 zł bo nie naliczał mi się rabat za terminowe płatności gdyż dołożyli mi usługę bezpieczny internet za 6,99 bez zgody . Spróbujcie coś odkręcić przez infolinię bądż wyłączyć jakąś usługę !!! Powodzenia !!! Rozłączają rozmówcę ,przekierowują po1 0 razy do niby odpowiedniego działu aż się rozłączą !!!!
Nie polecam !!!!!!!!!!
ZaletyKończąca się umowa !!!!!!!
WadyBrak zalet !!!!!
MiejscowośćGdańsk
~Jolka / 2022-02-15 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Nędza,nędza i jeszcze raz nędza!!!
Nie dajcie się nabrać też na nękające zachęcające telefony z Vectry!!!
Internet taki,że wciąż przegrywam na aukcjach.
Szlag mnie trafia!
Właśnie pokazało mi się info o treści...
"Dekoder nie może się połączyć z serwisem. Prosimy spróbować później. Jeżeli problem będzie się powtarzał,należy skontaktować się z dostawcą internetu"
Co za dno!!!
WadySame wady.Braknie miejsca na ich wypisanie
MiejscowośćDzierżoniów
~Grzegorz / 2022-02-14 22:58
Ocena: 1.50 / 5
Więc tak cena kturą mam zwiększa się o 100proc wziołem za 70 a muszę zapłacić 150 czytajcie umowu niemam wyjścia upc nie canal plus nie orange nie tylko tu w tym bloku vektra nic wiencej żałuję
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
~Dzm / 2022-02-14 17:42
Ocena: 1.75 / 5
Dziś 14 lutego 2022 godz 17.40 znów brak internetu.
~Stasiu / 2022-02-14 03:53
Ocena: 1.00 / 5
Sam internet jest beznadziejny, obojętnie o której godzinie bym go nie używał za każdym razem mi wywala bądź bardzo muli,o gra to ja nawet nie wspomnę mój ping to głównie od 300-500.
zalecam najlepiej nie w
Zaletynie ma
Wadyjest zbyt wiele wad by wymienić
MiejscowośćZabrze
~Gargantuan / 2022-02-12 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to niestety tragedia, zwłaszcza teraz kiedy praca zdalna wciąż trwa, bez zapowiedzi na zmiany.
ZaletyBrak
WadyPrzerwy w połączeniu
MiejscowośćCzeladź
~Maniek / 2022-02-12 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Omijać szerokim łukiem. Non stop wiesza się internet. Obsługa klienta nie istnieje. Usterki naprawiają w nieskonczonosc a klient płaci tak naprawdę za brak usług.
MiejscowośćRadom
~IssSt / 2022-02-12 12:27
Ocena: 1.50 / 5
Yebane gówno. Jak nie awarie to skoki pingu z 20 do 70 w ciągu 2 sekund i potem spadki. Albo stały ping w grach powyżej 100 bo tak... Człowiek ma jeden dzień wolny żeby sobie pograć to jeszcze to mu zepsują... Powinni im jakieś kary dopier**** za to co odpier***** to by się nauczyli szanować klienta albo robić wszystko tak jak powinno być. Nie polecam jak macie możliwość podpięcia czegoś innego to wybierzcie to bo znajomy na radiówce ma co prawda wyższy ping o 10 ale nie ma żadnych skoków czy problemów...
MiejscowośćTczew
~Zenon / 2022-02-11 16:29
Ocena: 1.25 / 5
Nie podłączają ,jak trzeba.Podlaczenie trwa nawet i miesiąc.Zrezygnujesz z ich usług to naliczą od razu 230 zł.Plus znajdują następne kwoty 120 zł.Chamstwo i złodzieje.Po czasie dwóch tygodni straszą windykacja.
ZaletyBrak
Wady.Po miesiącu czasu czekasz na podłączenie.Chamstwo.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Adik / 2022-02-11 14:29
Ocena: 1.25 / 5
Vectra to porażka cały czas jakieś awarie i zero kontaktu i rekompensaty za brak internetu
ZaletyBrak
WadyBardzo duzo
MiejscowośćRybnik
~DamianO / 2022-02-11 13:27
Ocena: 1.75 / 5
Absolutnie nie polecam dla graczy. Ciągłe awarie każdego dnia.
Zalety0000000000000000000
WadyCodzienne awarie
MiejscowośćGdańsk
~blendisi / 2022-02-10 21:04
Ocena: 2.50 / 5
Od początku umowy zamiast zapisanych w umowie download 600mb, jest zazwyczaj max 250mb, czyli net nie osiąga nawet prędkości minimalnej deklarowanej tj 300 mb. Do tego dość częste awarie i to nie chwilowe.
~Gregory Baum / 2022-02-10 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarię. Dłuższe lub krótsze przerwy w dostawie internetu to chyba norma Vectry. Szkoda nerwów..
MiejscowośćElbląg
~Clyens / 2022-02-10 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca jakiego można mieć. „Planowane awarie” planować na środek tygodnia, środek dnia gdzie ludzie zarabiają i uczą się zdalnie to jest szczyt chamstwa, w dodatku zero przeprosin tylko mail z reklamą by więcej dokupić pakietów. NIE POLECAM!
ZaletyBRAK
WadyPocząwszy do ARCHAICZNEGO modemu i routera, kończąc na TOPORNYM i z ery średniowiecza menu TV to w sumie WSZYSTKO u tego dostawcy jest najgorsze jakie tylko może być
MiejscowośćElbląg
~Ola / 2022-02-10 16:38
Ocena: 1.50 / 5
Masakra, zero informacji o awarii a na infolinii odsyłają od jednego do drugiego... awarię przeciągają cały czas i przedluzaja co 2 h, czlowiek na zdalnej pracy nie ma jak zarabiać,porażka.. dobrze że mogę już zrezygniwać z ich usług
Nie polecam !
ZaletyJest ich co raz mniej, zero
WadyWszystko
MiejscowośćElbląg
~Jan Wan / 2022-02-10 10:05
Ocena: 1.75 / 5
To że jest awaria to ja jeszcze mogę zrozumieć ale że zero informacji z strony operatora to już jest żenujące zachowanie
Zaletyco raz trudniej jest mi znaleść
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćElbląg
~Łukasz / 2022-02-10 08:54
Ocena: 1.25 / 5
Awaria za awarią poganiana awarią.
Dobrze że oni nie obsługują elektrowni jądrowych bo byśmy mieli drugi Czarnobyl i to ze 3 razy w miesiącu
ZaletyŻadnych
WadyNon stop awarie
MiejscowośćElbląg
~Burak z internetu / 2022-02-09 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Otóż jestem graczem, więc to będzie recenzja kierowana tylko do osób które też są graczami. Więc zacznę od tego że przez Vectrę będziecie mieć co chwila słaby ping. Oprócz tego co chwila konsola nie łapie internetu (mimo faktu że mam połączenie kablowe) przez co aby zagrać multiplayer lub też w ogóle zagrać (część gier wymaga połączenia z internetem) muszę czekać łaskawie aby mi internet zaczął działać
Ogółem podsumowując, odradzam, no chyba że jesteś masochistą
ZaletyBrak
WadySłabe łączę
Ciągłe domniemane awarie
Robienie z ludzi przez operatora debili
MiejscowośćXYZ
~Moo / 2022-02-09 11:35
Ocena: 1.25 / 5
Wszystko zaczęło się 5/01 kiedy to miał się zjawić Pan monter między 12-14 i zamontować światłowód. Jak się w końcu okazało Pan postanowił nikogo nie informować i po prostu sobie na zlecenie nie przyjść. Po wielokrotnych telefonach, od 14 do około godziny 18, po wielokrotnym zrzucaniu mnie przez konsultantów do bota (który nawiasem mówiąc chciał mój numer klienta którego wówczas nie posiadałam jako, że umowa nie została jeszcze podpisana) w końcu trafił się człowiek który przepisał mi montaż na 13/01 co już niestety dawało dwa dni wymuszonego dla mnie urlopu. Nie minął nawet miesiąc kiedy zaczęły się pierwsze problemy - największa awaria pojawiła się 7/02 kiedy po prostu internet stwierdził że go nie ma bo nie. Pan z infolinii po upewnieniu się ,że nie działa tylko u mnie "a wszyscy dookoła nie mają problemu" umówił wizytę technika na 9/02 między 8-10. Dnia 8/02 w godzinach popołudniowych internet zaczął działać tak o sam z siebie, postanowiłam jednak nie odwoływać technika by zobaczył czy na pewno ze sprzętem i podłączeniem wszystko jest w porządku. Następnego dnia o 6.00 dostałam nawet wiadomość przypominającą o wizycie technika w godzinach porannych i zapewne nikogo nie zaskoczę gdy powiem, że technik się nie zjawił, bez jakiejkolwiek informacji a internet znowu nie działa :) Po kolejnej walce z infolinią, tym razem okazało się ,że technik dzień przed wizytą poinformował że się na zleceniu nie pojawi bo jest to problem w budynku a nie w moim mieszkaniu. Szkoda tylko, że poinformował swoją firmę a nie mnie. I żeby było zabawnie, dzień w którym technik stwierdził problem w całym budynku, ja wówczas miałam internet. :) W sumie dość zabawne ,że jednego dnia awaria jest w jednym mieszkaniu a następnego w całym bloku, światłowodowy covid nie ma co :) Zdecydowanie nie polecam :)
Zaletyzdecydowanie brak
Wady- bardzo częste awarie Internetu
- tragiczna obsługa klienta
- brak informacji o "zmianach planów techników"
- brak informacji o rzekomych "awariach ogólnych"
-