MiejscowośćNamysłów
strona 85 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »
-
~Kwiatek / 2022-03-04 19:51
Vectra nie dba o abonentów, którzy juz są ich klientami. Moim zdaniem zalezy im tylko na nowych klientach. Infolinia to porażka. Chcialam zgłosic awarie dekodera. Przez infolinie to praktycznie niemożliwe. Dobrze że w mojej miejscowości jest biuro vectry. Pani bardzo mila przyjęła zgłoszenie. Zlecenie na następny dzień. Pan który przyjechal po próbach zresetowania urządzenia stwierdzil ze padl twardy dysk. Dekoder powinien wymienic ale niestety nie ma ich na stanie. Trzeba czekać tydzień. To przeciez nie jego wina. Dbajcie bardziej o klientów bo będą rezygnowac z waszych usług. -
-
~ntr / 2022-03-04 15:54
widać wszyscy operatorzy dają TVP wold do oferty i inne kanały A vectra nic jak robiły multimedia polska zawsze . Zaletydobra cenaWadybrak informacji o tym czy news 24 będzie w ofercie 2022 kiedy ?Miejscowośćkalisz -
~Józef / 2022-03-04 07:13
Internet stabilny i bez zaników-konsultant z infolini namówił mnie na zwiększenie prędkości,co okazało się nie potrzebne-nie zmienił się czas otwierania stron.Cenowo niekorzystny-ostatnio podnieśli cenę do 62 zł/z rabatami/za transfer do 450mb.Gdyby nie obawa,że wpadnę we większe"bagno",to był zrezygnował. ZaletyStabilność i bezawaryjnośćWadyCena-w porównaniu z innymi dostawcami.MiejscowośćKwidzyn -
~Wojciech / 2022-03-03 20:33
Witam, użytkuję vectrę od 2015 roku, dno i metr mułu.
Internet nigdy nie działa tak jak trzeba, zawsze jest jakiś problem. Połączenia kablowe, wszystko zgodnie z ich instrukcją a na koniec okazuje się, że na dachu do połowy "DS" byłem podłączony zamiast do 16 to do 8 (cokolwiek to znaczy ale tak powiedział technik), podłączył i jak ręką odjął. Ale na infolini będzie gadanie, ze ma pan 50% deklarowanej prędkości z umowy to wszystko jest OK. Jawnie oszukują ludzi, procedury rozmowy na temat internetu tak wyćwiczone, że jak małpy w cyrku to powtarzają w kółko.ZaletybrakWadyobsługa klienta, jakość usługMiejscowośćBiała Podlaska -
~P. / 2022-03-03 18:26
Koszmarna firma, która oszukuje ludzi. Dostaje nowe faktury za usługi prawie rok po rezygnacji ze wszystkich usług. Obsługa klienta nie istnieje.
A jak byłem klientem to częste awarie.
Na tę firmę nie ma skali, ujemne gwiazdki by się przydały.ZaletybrakWadyobsługa klienta, awaryjność, oszukiwanie klientówMiejscowośćWarszawa -
~HuzianaJózia / 2022-03-03 10:19
Obsługa klienta to żart. Automat nie potrafi udzielić prostych informacji i nie chce połączyć z konsultantem. Co to w ogóle za pomysł. To nie jest wprowadzanie usprawnień tylko brak szacunku dla klienta.
Sama jakość internetu również zostawia sporo do życzenia. Router ciężko się łączy z urządzeniami. Bardzo często problemy z prędkością. A 2 miesiące po założeniu internetu dzwoni pani z Vectry z propozycją usprawnienia działania łącza za dodatkową opłatą. Czyli dobrze wiedzą że wydają wadliwy produkt i próbują dodatkowe opłaty ściągnąć od ludzi?
I jeszcze ciągłe telefony o różnych porach dniach z ofertami.ZaletyŁadny router, kabel też nienajgorszyWadyObsługa klienta nie istnieje
Jakość internetu
Bardzo wątpliwa polityka firmyMiejscowośćLegnica -
~xYZ / 2022-03-02 20:02
Stary klient równa się śmieć. Tylko podwyżki i obniżenie standardów. Żadnej nagrody za lojalność MiejscowośćWrocław -
~Krzysiek / 2022-03-02 19:30
Vectra to jakiś żart, firma krzak.
Brak internetu od 17-02-2022 po wykonaniu instrukcji z maila, sprawdzeniu podłączenia, resetowaniu routera zero poprawy, więc zostało to zgłoszone i został umówiony technik. W wyznaczonych godzinach nikt się nie zjawił - zmarnowałem 2h. W ebok pojawiła się informacja, że proszą o cierpliwość.. dobra. Minęło kilka dni, piszę co to za tajemniczy status odpisali, że problem został rozwiązany zdalnie tylko u mnie nadal nic nie działa. Tak więc został umówiony kolejny technik na 02-03-2022 16-18 i uwaga znów się nie pojawił internetu nadal nie ma 0 informacji FIRMA KRZAK zmarnowałem kolejne 2h. -
-
~Czarna / 2022-03-02 11:00
Vectra zaczęła traktować klientów, którzy są związani umową jak śmieci, nikt nic nie załatwi telefonicznie w dziale obsługi klienta, nie ma prawdziwych ludzi, tylko jest katarynka, która powtarza te same słowa!
Dla niej klienci, to maszyny do robienia kasy, a umowy zawyża, zawsze dopiszą więcej usług i potem nie ma z kim o tym rozmawiać o zawyżonych rachunkach!!!ZaletyKonkurencyjne cenyWadyKatarynka obsługuje problemy ludzi-czyli wszystkim mówi to samo.MiejscowośćOlsztyn -
~Dionizos Etereus / 2022-03-02 01:21
Na obecną chwilę ten operator reprezentuje dno. Połączenie z internetem to dramat, bardzo wolne i niestabilne łącze powoduje brak możliwości normalnego kożystania z różnych platform. Przy ľączu 300mb,450mb,600mb nie ma żadnej różnicy podczas oglądania filmow z Netflix, Youtube,HBO go, player, prime video, itp. ZaletyMożna powiedzieć że cenaWadyNie liczą sie z klientem
Wymyslaja falszywe oplaty
Jakość usług poniżej zera
Łącze słabiutkie I niestabilneMiejscowośćGdańsk -
~Piotr / 2022-03-01 17:08
Od pewnego czasu tylko awarie i awarie. Miarka się przebrała i pora zmienić operatora.
Kiedyś super na ten moment największy syf.ZaletySzybkość iternetuWadyLiczne awarie / przerwy w dostawie internetu / losowe zrywanie połączenia
Kontakt z operatorem zerowyMiejscowośćWarsaw -
~Cs / 2022-03-01 10:45
Na razie nie mam wielkich zastrzeżeń po miesiącu użytkowania. Internet działa dobrze, a po zgłoszeniu awarii przez formularz na stronie internetowej dość szybko skontaktowano się ze mną. Po dalszych ustaleniach pomoc techniczna przyjechała na drugi dzień i udało się załatwić sprawę. ZaletyZadowalająca prędkość, odpowiednia cena i umowa bez zobowiązań.WadyJedna mała awaria, choć wydaje się, że problem mół wynikać z remontu przeprowadzanego w budynku.MiejscowośćWarszawa -
~Pat / 2022-02-28 16:37
Częsty brak sygnału telewizyjnego i zanikający internet. Próby zgłoszenia nieskuteczne bo tzw. wirtualne konsultantki nie reagują na ten rodzaj uwag a w oddziale Vectry na KEN w Warszawie udają " głupa". Na przyszłość nie polecam tej firmy bo nie szanuje klienta MiejscowośćWarszawa -
~Gabriela / 2022-02-28 14:06
Chciałam zwrócić sprzęt w salonie to nie mięli żadnej notki a teraz każą mi płać za nie oddanie sprzętu na czas chyba trzeba się przejść się do adwokata MiejscowośćGdynia -
~Darek / 2022-02-28 10:28
Kpina. Obsługa tragiczna. Co jakiś czas awarie. Nie da się pracować. Koniec cackania się rezygnuje z usług. Przenoszę sie MiejscowośćGliwice -
~Kolowy-walor / 2022-02-27 16:10
Internet z drewna. Nie polecam bardzo powolny internet. Ping w kazdej grze jest bardzo wysoki. Na netflixie nie da sie ogladac wszystko sie muli. Zaletynie ma zaletWady400 pingu w kazdej grze. Nie da sie nawet ogladac na youtube.MiejscowośćŁobez -
-
~Wkurzona / 2022-02-26 21:28
Od prawie dwóch tygodni nie miałam internetu. Na infolinii dało się rozmawiać tylko z robotem. Pracownica odebrała po tygodniowych próbach skontaktowania się i odesłała do lokalnego punktu, mimo że tam już byłam u nic nie wskórałam. Tam z kolei pani nie mogła nic zrobić, bo "nie pojawiał się slot przy zgłoszeniu usterki". Zgłosiłam przeliczenie opłaty, ale żadnej odpowiedzi jeszcze nie uzyskałam. Koszmar. Nie polecam. Już złożyłam rezygnację z ich usług. WadyKoszmarna obsługa, brak kontaktuMiejscowośćBiłgoraj -
~yeb ac vectre / 2022-02-25 18:28
Jeba** kur** znowu weekend i skoki pingu w grach +/- 20. Jebn*** sie w leb albo wam pomoge ZaletybrakWadywszystkie -
~req / 2022-02-25 11:59
Tragedia to mało powiedziane. Internet non- stop rwie. Wg infolinii wszystko jest w porządku. Stanowczo nie polecam Miejscowośćradom -
~Magda / 2022-02-23 21:44
Faktura zawiera naliczone opłaty za cos co nie było zamawiane. Nie można tego wyjaśnić gdyż na infolinię nie można się dodzwonić, w strefie klienta klikukrotne zgłoszenia pozostają bez odpowiedzi, po połączeniu na czacie- pracownik napisał tylko jak może pomóc, po opisaniu problemu już nic więcej nie napisal.. WadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa
strona 85 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »