Miałem od Vectry internet przez 5 lat i na szczęście pojawiła się możliwość zmiany na innego dostawcę.
W Vectrze częste awarie i najgorsza obsługa jaką kiedykowliek widziałem (na infolinii bot, który i tak nie odpowie na pytanie, Telemekreterzy potrafili dzwonić i ściemniać, że kończy mi się umowa [którą miałem na czas nieokreślony] tylko po to bym podpisał umowę na czas okreśłony).
Oprócz tego cenowo konkurencja wygląda lepiej
Zaletydobre prędkości
Wadyawarie bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej
bot na infolinii
natrętni telemarketerzy
cena
MiejscowośćGdańsk
~Chrzando / 2022-03-15 15:01
Ocena: 1.75 / 5
Internet ok, jednak obsługa klienta w tym wirtualne badziewie które i tak nie odpowie na zadane pytania są tragiczne. Już nie mówiąc o nocie odsetkowej 0.27 groszy naliczonej po ostatniej wpłacie.
~Dorota / 2022-03-15 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie wiem co się dzieje z BOK ale mija prawie miesiąc i nie mam odpowiedzi odnośnie złożonej reklamacji. Oprócz tego przyjęte zgłoszenie odnośnie rwania internetu rozpatrują już 2 tygodnie a przy takim internecie nie da się pracować. Nie polecam!
MiejscowośćWarszawa
~Zofia / 2022-03-15 10:39
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra pomoc, wnikliwa, dziękuję
Pan Mateusz Szymański.. Dobra jakość obsługi.
MiejscowośćToruń
~Marek / 2022-03-15 08:20
Ocena: 1.75 / 5
Fatalne podejście do klienta, zamiast ludzi elektroniczne boty, zero możliwości kontaktu telefonicznego, brak odzewu na e-maile. Brak możliwości rozwiązania umowy, przysyłają opłaty za niezwrócony sprzęt w terminie, choć był zwrócony prawidłowo. Oszustwo i naciąganie. Odradzam.
ZaletyBrak
~Marek / 2022-03-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Netflix był na rok za darmo, jak skończyła się promocja nie było żadnej wiadomości o zakończeniu promocji.Ale już była naliczana suma za ten kanał.Rachunek wynosił mnie 200zl...za co...za ten chłam który nadają?.Internetu ciągle nie ma...tv również....Porażka
ZaletyJAKIE ZALETY?...RACZEJ SAME WADY
MiejscowośćŻory
~Jacco36 / 2022-03-12 13:38
Ocena: 3.75 / 5
Jest ok tylko nie ma niektórych kanałów telewizji naziemnej
ZaletyDobre
WadySrednie
MiejscowośćOstaszewo
~Andrzej / 2022-03-12 10:01
Ocena: 5.00 / 5
Problem , który zgłosiłem został profesjonalnie i kompetentnie rozwiązany przez miłego pracownika Waszej firmy. Był to Pana KACPER HINC.
Jego instrukcje pozwoliły na telefoniczne i szybkie rozwiązanie problemu.
Dziwi mnie tylko fakt,że musiałem osobiście interweniować i prosić o przywrócenie wykupionej kilka lat temu prędkości mojego internetu. Ciekawe jak długo ( zaznaczam,że nie sprawdzałem tego,bo nikt mnie o tym nie pouczył - teraz będę) pozbawiony byłem wykupionej usługi.
Dopiero Pan Kacper poinformował mnie, że przy tego typu modemie, który posiadam powinienem raz na dwa , trzy tygodnie odłączać go od źródła zasilania i wykonać reset.
ZaletyDOBRA I MIŁA OBSŁUGA
MiejscowośćOlsztyn
~Kamil / 2022-03-10 17:53
Ocena: 1.25 / 5
Ten internet to gówno nie da sie,normalne grać mam bardzo dobry komputer gamingowy lecz ten w Fortnite na najniszych ustawienach mam 10 fps na batel royal na trybie kreatywnym w Fortnite od40fpsdo80fps w Counter-Strike Global Offensive mam na najniszych ustawieniach mam od20fpsdo60fps w minecraft na janiszych ustawieniach jest od 70do120fps ale jak cos to nie wymagająca gra dlatego taki przeskok do grania nie polecam jedynie telewizja jest spoko ale czasami wywala a PS jeszcze dosyc często wywala internet do online nie polecam.
Miejscowośćwielkopolskie
~Jakub / 2022-03-10 15:54
Ocena: 2.50 / 5
Wreszcie się zmobilizowałem i rezygnuję na koniec marca z tego"interesu".Nie chodzi mi nawet o jakość internetu/mi wystarcza,że jest/-ale o traktowanie starych klientów,których mają tam,gdzie słońce nie dochodzi.Dzisiaj podpisałem umowę z Netią/obym nie żałował/i pod koniec miesiąca z przyjemnością zaniosę im wypowiedzenie-koniec z podwyżkami ceny.
ZaletyU mnie akurat awarie i zaniki zdarzają się rzadko,mozna zrozumieć
WadyZłe traktowanie starych klientów
~Asieńka / 2022-03-10 13:51
Ocena: 1.25 / 5
Umowa wstępna zawarta przez telefon. Wizyta montera umówiona na za pięć dni. Upewniam się że będzie to tylko montaż dekodera beż kucia w ścianach. Na pół godziny przed umówiona godziną dzwoni pan monter czy usługa jest aktualna. Potwierdzam. Przyjeżdza- pierwszy foch gdy proszę uprzejmie o założenie maeczki. Potem okazuj się ze potrzebny jest klucz do piwnicy- nie mam piwnicy więc nie mam klucza i nie mam sąsiadów żeby poprosić o klucz. Zanim zdążyłam pomyśleć jak wybrnąć z sytuacji pań zabrał swój ekwipunek i wyszedł. Dziś dzwonię ponownie relacjonuje cały przebieg wizyty- rozmowa jest nagrywana- pan w infolinii zaczyna tracić zasieg- halo...halo... I połączenie zerwane. Nikt nie oddzwania. Obsługa- TRAGEDIA!!!
ZaletySame wady
WadyJak wyzej
~Ja / 2022-03-09 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów naciągają ludzi na umowę a potem nie raczą podłączyć usług z technikiem nie mają kontaktu ustalają kolejne terminy na podłączenie i nikt się nie pojawia . Najbardziej beznadziejna firma z jaką się spotkałam do brania kasy pierwsi ale do wywiązania się z umowy ostatni. Porażka Nie polecam
WadyMilion
~kuku / 2022-03-09 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Porazka o złotwke bedą nekac a jak wylączają internet i TV to nawet nie informują Nie polecam dobrze ze konczy mi sie umowa nie przedłuze drozyzna a kupe programow zakodowanych za co tu płacic
Miejscowośćkielce
~eliot / 2022-03-08 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak. Jako nowy niedoszły klient chciałem podpisać umowę z Vectra. Na internet i telewizję. Odwiedziłem salon miesiąc wcześniej dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. Powiedziano mi abym przed końcem umowy z obecnym operatorem, przyszedł i umówimy się na wizytę montera i tak dalej i tak dalej. Więc gdy nadszedł czas końca umowy z moim operatorem, zadzwoniłem osobiście do Vectry. Uzgodniłem wszystko z konsultantem. 7 marca między 18:00 A 20:00 miał być u mnie monter aby wszystko podłączyć. Oczywiście montera nie było. Gdy o 18:30 zadzwoniłem do Vectry, konsultant szyderczym tonem powiedział żebym cierpliwie czekał. Więc czekałem i się nie doczekałem. Dzisiaj czyli 8 marca zadzwonił do mnie konsultant z Vectry z którym uzgadnialem wszytskie rzeczy niezbędne do podpisania umowy. Konsultant powiedział że monter napisał notatkę że nikogo nie było w domu i nie odbierałem telefonu. Bardzo ciekawe gdyż od 16 czekałem na wizytę montera, nikt nie dzwonił, nikt nie pukał. Konsultant stwierdził że wyjaśni to, skonsultuje się z monterem i zadzwoni. Jak to pisze mamy godzinę 19:24 i do tej pory nie otrzymałem informacji od Vectry. Tak oto mili państwo traktuje Vectra potencjalnych klientów, wręcz boję się pomyśleć jak traktuje obecnych klientów. Oczywiście z usług Vectry nigdy już nie skorzystam, a osoby które przyczyniły się że zostałem zrobiony w wała, mam nadzieję że kiedyś tak samo zostaną potraktowani przez inne osoby. Przez takie właśnie osoby Vectra traci renomę. Nie będę przebierał w słowach i dodam że tyczyło się to rejonu Elbląg i Pasłęk. Osoby zaznajomione mogą wiedzieć jacy monterzy pracują w elbląskim oddziale Vectry. Nie pozdrawiam.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele by zmieścić
MiejscowośćPasłęk Elbląg
~Kamila / 2022-03-08 12:52
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia!!!
Vectra to jakich chłam.
Nie potrafią rozwiązywać racjonalnie problemów, obsługa jest totalnie nieprofesjonalna i sami zupełnie nie wiedzą co maja robić.
Podpisałam umowę z vectra na 1,5 roku.
Z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zmienić mieszkanie, gdzie vectra nie obsługuje swoich kabli. Na początku mówili że nie ma problemu, że przeniosą usługę pod wskazany adres. Okazało się podczas instalacji że nie ma takiej możliwości i że pracownicy Vectry źle mnie poinformowali. Teraz muszę płacić za coś z czego nie korzystam! Oddział vectry nie potrafił dać mi jakiekolwiek innego wyboru oprócz płacenia i nie korzystania lub podpisania nowej umowy mobilnej na 2 lata (chyba jakiś żart) i wzruszał ramionami.
Internet sam w sobie totalnie zacina i bardzo często nie wywiązywali się z usług które były w umowie! Cena do jakości… porażka. Lepiej zdecydujcie się na UPC, są bardziej wiarygodni.
Jednym słowem oszuści. Uważajcie!
ZaletyW sumie żadnych!
WadyJakość usług do ceny
Brak możliwości rozwiązania problemu
Niedoinformowany i nieprofesjonalny personel
MiejscowośćGdańsk
~Marcin / 2022-03-07 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim to badziewie. Nie podpisujcie umowy z vectrą!!! Internetu nie ma po kilka godzin dziennie, Dział obsługi klienta działa jedynie kulawo na Messenger, obsługiwany przez ludzi, którzy kompletnie nie są w temacie. Serwis i dział reklamacji to fikcja.
ZaletyNie ma
WadyKilkugodzinne przerwy w internecie. Nie ma dnia aby nie było 'awarii'. Serwis nie istnieje. Dział obsługi klienta nie istnieje. Modem przedpotopowy, chyba go wzięli z muzeum. Typowa firma krzak.
MiejscowośćGdańsk
~Grzegorz mrowinski / 2022-03-06 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to największe gówno na świecie płaciłem za ich nieudolność kary
ZaletySą badania nieudaczników
WadySą debilami
MiejscowośćKatowice
~BARBARA / 2022-03-06 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj 3.03.2022 podpisałam kolejną umowę z vectrą. Pan który przyjechał zainstalować nowe dekodery bo starych nie chcieli mi zostawić,był chamski, gdyż nie chciał w niczym pomóc ani doradzić bo za ustawianie kanałów itp. biorą pieniądze .Pan oświadczył, że nic nie musi robić. Chciałam zostawić stare dekodery bo na nich się znałam. Pani w okienku powiedziała, że ja muszę wymienić na nowe. Teraz od 2 dni się szarpię z ustawieniem kanałów.W pn jadę z reklamacją.Dodatkowo, ludzie którzy pracują dla vectry są mało sympatyczni dla klienta, chyba,że chodzi o nowego klienta bo starego mają gdzieś głęboko.
WadyNie mogę na pilocie od dekodera zaakceptować ulubionych programów.
MiejscowośćWarszawa
~Anna / 2022-03-05 11:03
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa klienta a zwłaszcza pomoc techniczna - NIE ISTNIEJE!!! Dobrze, że w moim mieście jest punkt Vectry i można na miejscu załatwić wszystkie sprawy. Nie polecam! Jeżeli macie wybór, to omijajcie Vectrę z daleka!
ZaletyCena i dosyć dobra jakość internetu
WadyFatalna pomoc techniczna i obsługa stałych klientów
MiejscowośćSuwałki
~CHMIELEX / 2022-03-04 22:25
Ocena: 1.50 / 5
Zapłaciłam 60zł za zainstalowanie modemu i podłączenie telewizora. Facet powiedział ,że to za dużo podłączania i sobie poszedł. Telewizji nie mam tylko internet. Ledwo zaczęła się współpraca z Vectrą. Zero szacunku do klienta. Teraz trzeba bawić się w reklamację i walczyć o zwrot pieniędzy. SZCZEGÓLNIE ZA MONTAż.