Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2022-03-08 12:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!!!
    Vectra to jakich chłam.
    Nie potrafią rozwiązywać racjonalnie problemów, obsługa jest totalnie nieprofesjonalna i sami zupełnie nie wiedzą co maja robić.
    Podpisałam umowę z vectra na 1,5 roku.
    Z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zmienić mieszkanie, gdzie vectra nie obsługuje swoich kabli. Na początku mówili że nie ma problemu, że przeniosą usługę pod wskazany adres. Okazało się podczas instalacji że nie ma takiej możliwości i że pracownicy Vectry źle mnie poinformowali. Teraz muszę płacić za coś z czego nie korzystam! Oddział vectry nie potrafił dać mi jakiekolwiek innego wyboru oprócz płacenia i nie korzystania lub podpisania nowej umowy mobilnej na 2 lata (chyba jakiś żart) i wzruszał ramionami.
    Internet sam w sobie totalnie zacina i bardzo często nie wywiązywali się z usług które były w umowie! Cena do jakości… porażka. Lepiej zdecydujcie się na UPC, są bardziej wiarygodni.
    Jednym słowem oszuści. Uważajcie!
    ZaletyW sumie żadnych!
    WadyJakość usług do ceny
    Brak możliwości rozwiązania problemu
    Niedoinformowany i nieprofesjonalny personel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2022-03-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim to badziewie. Nie podpisujcie umowy z vectrą!!! Internetu nie ma po kilka godzin dziennie, Dział obsługi klienta działa jedynie kulawo na Messenger, obsługiwany przez ludzi, którzy kompletnie nie są w temacie. Serwis i dział reklamacji to fikcja.
    ZaletyNie ma
    WadyKilkugodzinne przerwy w internecie. Nie ma dnia aby nie było 'awarii'. Serwis nie istnieje. Dział obsługi klienta nie istnieje. Modem przedpotopowy, chyba go wzięli z muzeum. Typowa firma krzak.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Grzegorz mrowinski / 2022-03-06 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to największe gówno na świecie płaciłem za ich nieudolność kary
    ZaletySą badania nieudaczników
    WadySą debilami
    MiejscowośćKatowice
  • ~BARBARA / 2022-03-06 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj 3.03.2022 podpisałam kolejną umowę z vectrą. Pan który przyjechał zainstalować nowe dekodery bo starych nie chcieli mi zostawić,był chamski, gdyż nie chciał w niczym pomóc ani doradzić bo za ustawianie kanałów itp. biorą pieniądze .Pan oświadczył, że nic nie musi robić. Chciałam zostawić stare dekodery bo na nich się znałam. Pani w okienku powiedziała, że ja muszę wymienić na nowe. Teraz od 2 dni się szarpię z ustawieniem kanałów.W pn jadę z reklamacją.Dodatkowo, ludzie którzy pracują dla vectry są mało sympatyczni dla klienta, chyba,że chodzi o nowego klienta bo starego mają gdzieś głęboko.
    WadyNie mogę na pilocie od dekodera zaakceptować ulubionych programów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-03-05 11:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta a zwłaszcza pomoc techniczna - NIE ISTNIEJE!!! Dobrze, że w moim mieście jest punkt Vectry i można na miejscu załatwić wszystkie sprawy. Nie polecam! Jeżeli macie wybór, to omijajcie Vectrę z daleka!
    ZaletyCena i dosyć dobra jakość internetu
    WadyFatalna pomoc techniczna i obsługa stałych klientów
    MiejscowośćSuwałki
  • ~CHMIELEX / 2022-03-04 22:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Zapłaciłam 60zł za zainstalowanie modemu i podłączenie telewizora. Facet powiedział ,że to za dużo podłączania i sobie poszedł. Telewizji nie mam tylko internet. Ledwo zaczęła się współpraca z Vectrą. Zero szacunku do klienta. Teraz trzeba bawić się w reklamację i walczyć o zwrot pieniędzy. SZCZEGÓLNIE ZA MONTAż.
    WadyMontaż
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kwiatek / 2022-03-04 19:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Vectra nie dba o abonentów, którzy juz są ich klientami. Moim zdaniem zalezy im tylko na nowych klientach. Infolinia to porażka. Chcialam zgłosic awarie dekodera. Przez infolinie to praktycznie niemożliwe. Dobrze że w mojej miejscowości jest biuro vectry. Pani bardzo mila przyjęła zgłoszenie. Zlecenie na następny dzień. Pan który przyjechal po próbach zresetowania urządzenia stwierdzil ze padl twardy dysk. Dekoder powinien wymienic ale niestety nie ma ich na stanie. Trzeba czekać tydzień. To przeciez nie jego wina. Dbajcie bardziej o klientów bo będą rezygnowac z waszych usług.
    MiejscowośćNamysłów
  • ~ntr / 2022-03-04 15:54
    Ocena: 3.25 / 5
    widać wszyscy operatorzy dają TVP wold do oferty i inne kanały A vectra nic jak robiły multimedia polska zawsze .
    Zaletydobra cena
    Wadybrak informacji o tym czy news 24 będzie w ofercie 2022 kiedy ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~Józef / 2022-03-04 07:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet stabilny i bez zaników-konsultant z infolini namówił mnie na zwiększenie prędkości,co okazało się nie potrzebne-nie zmienił się czas otwierania stron.Cenowo niekorzystny-ostatnio podnieśli cenę do 62 zł/z rabatami/za transfer do 450mb.Gdyby nie obawa,że wpadnę we większe"bagno",to był zrezygnował.
    ZaletyStabilność i bezawaryjność
    WadyCena-w porównaniu z innymi dostawcami.
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Wojciech / 2022-03-03 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, użytkuję vectrę od 2015 roku, dno i metr mułu.
    Internet nigdy nie działa tak jak trzeba, zawsze jest jakiś problem. Połączenia kablowe, wszystko zgodnie z ich instrukcją a na koniec okazuje się, że na dachu do połowy "DS" byłem podłączony zamiast do 16 to do 8 (cokolwiek to znaczy ale tak powiedział technik), podłączył i jak ręką odjął. Ale na infolini będzie gadanie, ze ma pan 50% deklarowanej prędkości z umowy to wszystko jest OK. Jawnie oszukują ludzi, procedury rozmowy na temat internetu tak wyćwiczone, że jak małpy w cyrku to powtarzają w kółko.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, jakość usług
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~P. / 2022-03-03 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmarna firma, która oszukuje ludzi. Dostaje nowe faktury za usługi prawie rok po rezygnacji ze wszystkich usług. Obsługa klienta nie istnieje.
    A jak byłem klientem to częste awarie.
    Na tę firmę nie ma skali, ujemne gwiazdki by się przydały.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, awaryjność, oszukiwanie klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~HuzianaJózia / 2022-03-03 10:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to żart. Automat nie potrafi udzielić prostych informacji i nie chce połączyć z konsultantem. Co to w ogóle za pomysł. To nie jest wprowadzanie usprawnień tylko brak szacunku dla klienta.
    Sama jakość internetu również zostawia sporo do życzenia. Router ciężko się łączy z urządzeniami. Bardzo często problemy z prędkością. A 2 miesiące po założeniu internetu dzwoni pani z Vectry z propozycją usprawnienia działania łącza za dodatkową opłatą. Czyli dobrze wiedzą że wydają wadliwy produkt i próbują dodatkowe opłaty ściągnąć od ludzi?
    I jeszcze ciągłe telefony o różnych porach dniach z ofertami.
    ZaletyŁadny router, kabel też nienajgorszy
    WadyObsługa klienta nie istnieje
    Jakość internetu
    Bardzo wątpliwa polityka firmy
    MiejscowośćLegnica
  • ~xYZ / 2022-03-02 20:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Stary klient równa się śmieć. Tylko podwyżki i obniżenie standardów. Żadnej nagrody za lojalność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzysiek / 2022-03-02 19:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Vectra to jakiś żart, firma krzak.
    Brak internetu od 17-02-2022 po wykonaniu instrukcji z maila, sprawdzeniu podłączenia, resetowaniu routera zero poprawy, więc zostało to zgłoszone i został umówiony technik. W wyznaczonych godzinach nikt się nie zjawił - zmarnowałem 2h. W ebok pojawiła się informacja, że proszą o cierpliwość.. dobra. Minęło kilka dni, piszę co to za tajemniczy status odpisali, że problem został rozwiązany zdalnie tylko u mnie nadal nic nie działa. Tak więc został umówiony kolejny technik na 02-03-2022 16-18 i uwaga znów się nie pojawił internetu nadal nie ma 0 informacji FIRMA KRZAK zmarnowałem kolejne 2h.
  • ~Czarna / 2022-03-02 11:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Vectra zaczęła traktować klientów, którzy są związani umową jak śmieci, nikt nic nie załatwi telefonicznie w dziale obsługi klienta, nie ma prawdziwych ludzi, tylko jest katarynka, która powtarza te same słowa!
    Dla niej klienci, to maszyny do robienia kasy, a umowy zawyża, zawsze dopiszą więcej usług i potem nie ma z kim o tym rozmawiać o zawyżonych rachunkach!!!
    ZaletyKonkurencyjne ceny
    WadyKatarynka obsługuje problemy ludzi-czyli wszystkim mówi to samo.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Dionizos Etereus / 2022-03-02 01:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Na obecną chwilę ten operator reprezentuje dno. Połączenie z internetem to dramat, bardzo wolne i niestabilne łącze powoduje brak możliwości normalnego kożystania z różnych platform. Przy ľączu 300mb,450mb,600mb nie ma żadnej różnicy podczas oglądania filmow z Netflix, Youtube,HBO go, player, prime video, itp.
    ZaletyMożna powiedzieć że cena
    WadyNie liczą sie z klientem
    Wymyslaja falszywe oplaty
    Jakość usług poniżej zera
    Łącze słabiutkie I niestabilne
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2022-03-01 17:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pewnego czasu tylko awarie i awarie. Miarka się przebrała i pora zmienić operatora.
    Kiedyś super na ten moment największy syf.
    ZaletySzybkość iternetu
    WadyLiczne awarie / przerwy w dostawie internetu / losowe zrywanie połączenia
    Kontakt z operatorem zerowy
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Cs / 2022-03-01 10:45
    Ocena: 4.25 / 5
    Na razie nie mam wielkich zastrzeżeń po miesiącu użytkowania. Internet działa dobrze, a po zgłoszeniu awarii przez formularz na stronie internetowej dość szybko skontaktowano się ze mną. Po dalszych ustaleniach pomoc techniczna przyjechała na drugi dzień i udało się załatwić sprawę.
    ZaletyZadowalająca prędkość, odpowiednia cena i umowa bez zobowiązań.
    WadyJedna mała awaria, choć wydaje się, że problem mół wynikać z remontu przeprowadzanego w budynku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pat / 2022-02-28 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Częsty brak sygnału telewizyjnego i zanikający internet. Próby zgłoszenia nieskuteczne bo tzw. wirtualne konsultantki nie reagują na ten rodzaj uwag a w oddziale Vectry na KEN w Warszawie udają " głupa". Na przyszłość nie polecam tej firmy bo nie szanuje klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gabriela / 2022-02-28 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zwrócić sprzęt w salonie to nie mięli żadnej notki a teraz każą mi płać za nie oddanie sprzętu na czas chyba trzeba się przejść się do adwokata
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021