Podłączenie telewizji i internetu trwało ponad dwa tygodnie. Vectra nie ma swoich techników, więc zlecono firmie, która nie pracuje na światłowodach. Po tygodniu przyszedł mechanik z modemem bez możliwości nagrywania. W końcu po 2 tygodniach podłączono, ale wystawiono mi rachunek za cały miesiąc. Po interwencji skorygowano. Internet przerywa, telewizor często pokazuje planszę - brak połączenia. Obsługa klienta tragiczna - wizyta technika płatna.
WadyInternet przerywa, telewizor czesto pokazuje planszę - brak połączenia
MiejscowośćSzczecin
~Piotr / 2022-03-24 20:31
Ocena: 5.00 / 5
Predkosc deklarowana osiagnieta, nawet ponad limit. Szybki montaz, jest bardzo dobrze
MiejscowośćWarszawa
~Czarny / 2022-03-24 10:50
Ocena: 1.00 / 5
-Wniosek o przeniesienie usług na nowy adres 17.02.2022 - bez odpowiedzi do tej pory
-wieczna usterka na koncie klienta przez co nie można nic zrobić - czekam na naprawienie od 38 dni żeby przenieśli usługę - brak odpowiedzi
-ponowienie wniosku - brak odpowiedzi
-reklamacja rachunku - brak odpowiedzi
-proba rozwiązania umowy - odpowiedź "zapłaci Pan 1670zl kary umownej lub do końca trwania umowy będzie pan uiszczał opłatę która jest na rachunku w strefie klienta "
Za co mam płacić skoro niczego od was nie mam ?
Czekamy na 1 rozprawę w sądzie, inaczej się nie da
ZaletyBrak jakichkolwiek
Wady-dzial techniczny
-opiekun budynku
-technik
-infolinia
-dzial pomocy
-dzial reklamacji
-brak odpowiedzi na pytania
-brak odpowiedzi na oficjalne maile
-wiecznie wieszający się dekoder -na starym mieszkaniu oczywiście
-intenet nie osiągał nawet 20mbps - mam filmik
MiejscowośćPiaseczno
~*#*3 / 2022-03-23 21:01
Ocena: 1.50 / 5
Wielkie oszustwo mam umiwe na 600Mg a mam 120/200
~*#*3 / 2022-03-23 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Wielkie oszustwo mam umiwe na 600Mg a mam 120/200
~ShoORF / 2022-03-23 12:28
Ocena: 2.25 / 5
Po 15 minutach rozmowy z cudownym robotem rozłącza. Zamiast przeniesienia unowy na inny adres dali mi drugą umowę i wymagają płatności. Po 3 zgłoszeniach w trakcie 2 tygodni dostałem 0 odpowiedzi.
Sorry, 8 lat korzystam z tych usług i wypowiadam natychmiast, tak słabej obsługi nie ma żadna firma w Polsce.
Zaletystabilność połączenia
Wadyoszustwa przy podpisaniu umowy, obsługa klienta, niewygodne warunki unowy, kilka telefonów tygodniowo od sprzedawców
MiejscowośćWarszawa
~Lolek / 2022-03-22 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Jest to jedno wielkie oszukaństwo w umowie mam 100 na 50 MB/s ale najczęściej mam 10/3, w piatki ,soboty i niedziele moge sobie pomarzyć o internecie a paniusia z pomocy mówi mi że minimalną predkością jest 50 MB/s co jest zawarte w umowie i nie mam podstaw do reklamacji(dziś było 50/6.4 Mb/s),gó... o nie usługa trzeba skorzystać z innego operatora -Choszczno zachodniopomorskie
Zaletybrak
Wadywszystkie
MiejscowośćChoszczno
~Optymistycznie.tv / 2022-03-21 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie szanują cudzej własności , naklejki z reklamami naklejają na skrzynkach w klatkach bloków, bezprawnie i bezczelnie oszpecają c czyjąś przestrzeń, klatki po remoncie !!! to karygodne i huligańskie. Sprawa w toku. Życzę zarządowi Vectra i kierownictwu by sobię na czole reklamę nakleili , na swoich posesjach , swoich słupkach, swoich skrzynkach, swoich drzwiach a od czyjejś własności ręce precz!
ZaletyBrak
WadyBuractwo i huliganstwo-bezprawnie niszczą przestrzeń naklejkami
MiejscowośćCzęstochowa
~Andrzej / 2022-03-21 17:23
Ocena: 5.00 / 5
Do ~YebcVectre
Piszesz że twoje wpłaty za usługę nie wpływają do Vectry.
Ja od wielu lat opłacam usługi w Vectrze przez bankowość
internetową ze swojego konta bankowego na podane przez nich
ich konto bankowe. Pieniądze zawsze dochodzą i mam ich
potwierdzenie. Dodatkowo mój bank przesyła mi dowód wpłaty
z mojego konta na ich. TU nie może być żadnego oszustwa.
~Odradzam Vectrę / 2022-03-21 12:24
Ocena: 1.25 / 5
Vectra to tępe switche, które wyłudzają kasę za elektro-złom. Nie przypominają o umownym obowiązku zwrotu routera, ale po minięciu terminu to już potrafią przypominać o karze umownej nawet po kilka razy na tydzień. Dla mnie to celowe działanie na szkodę klienta, by ten wpadł w pułapkę i poniósł szkodę.
Zaletyniska cena za ujową usługę i obsługę
Wadyvectra to jedna wielka wada
~spartan 1971 / 2022-03-21 10:37
Ocena: 1.00 / 5
odradzam zawarcie jakiejkolwiek umowy z tą firmą nierzetelna, olewają klienta internet mega wolny obsługa klienta głucha co się do nich mówi MASAKRA
Zaletybrak
Wadynierzetelność
MiejscowośćKielce
~YebcVectre / 2022-03-21 09:19
Ocena: 1.00 / 5
NIE polecam. Chyba ze chcecie szukac swoich pieniędzy w powietrzu. Oplacone 2 faktury przez ich strone którą polecają do płatnosci. I co? Kwota za 2 faktury przepada. Mimo ze mam dowody wplaty mówią ze pieniądze do nich nie wpłyneły po czym wylączają mi cały pakiet. Tv+int+tel. Dowody wpłaty wysłane do @windykacji zeby widzeli ze mam opłacone rachunki. Niestety to nic nie pomaga. Mówią ze oni nie mają zednych wpłat. Zmieńcie debile te płatnosci za pomoca blue m.... ktore tak reklamujecie bo tak naprawde ta aplikacja wyłudza pieniadze ktorych ni jak nie mozna odnalesc. Dodam tylko ze bylo dzwonione do filmy blue m... i oni wyslali mi potwierdzenia wplaty do vectry. Moze vectra zaczela grac ludzi pieniedzmi na gieldzie? Tydzien przetrzymają kase od okolo 500 osób i juz cos mozna wykombinowsc zeby zarobic. Do dzis nie mam ani kasy ani tv ani internetu. Pismo o rozwiązaniu tej smiesznej pozaterminowej umowy wyslane do buraków z vectry.
ZaletyBrak.
WadyGubią pieniądze za opłacone faktury po czym blokują dostep do tv i internetu.
MiejscowośćGlieice
~Ja / 2022-03-20 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Ocena ogólna: zero profesjonalności, usługi często wyłączanie w weekendy,brak telewizji i Internetu, ceny zmieniane bez poinformowywania klienta
ZaletyBrak
WadyWymienione w opiniach
MiejscowośćTuchola
~Paulina / 2022-03-19 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry, gdybym mogła wstawiłabym zero gwiazdek. Oszustwo na potęgę, internetu nie mam w ogóle 5G, tylko 2,4G, pracownicy twierdzą, że to wina sprzętu. Dodatkowo co chwilę przerywa Internet, plus oczywiście Internet jest tylko w jednym pokoju. Nigdy więcej, nigdy! Nigdy u Vectry niczego już nie kupię.
ZaletyBrak
WadyWszystko,
MiejscowośćGdańsk
~Szemny / 2022-03-18 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Monter przyszedł, ewidentnie mu się nie chciało podłączać, "dowidzenia dowidzenia" i zostaniemy bez internetu.
ZaletySzybkie bezprzewodowe podłączanie kablj
WadyKoszmarna obsługa, wybredni monterzy
MiejscowośćKatowice
~Totalna porażka / 2022-03-18 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Dopóki płacisz za usługi wszystko jest ok. W momencie gdy chcesz rozwiązać Umowę zaczynaja się problemy. Doliczają koszty, wydłużają okres wypowiedzenia, na infolinii każdy mówi co innego i dodatkowo nie rejestruje reklamacji. Sama infolinia to jakaś porażka. Pracownicy niekompetentni. Chcesz załatwić jakąkolwiek sprawę to minimum 1h z życia wyjęta. Prędkość gwarantowana internetu tylko na papierze. Sformułowanie prędkośc do ... mówi o wszystkim. Nigdy więcej!
ZaletyInternet połączony z telewizją
Wadyzakłócenia internetu przez nadajniki sąsiadów, słaba prędkość, słabe WIFI, przed kontaktem z infolinią trzaba brać silne psychotropy
MiejscowośćBiałystok
~Iska / 2022-03-17 15:30
Ocena: 1.25 / 5
Internet ten z kabla jest super i działa szybko, ale na wifi to już jest mega słaby mamy 3 pokoje i w jednym to nawet jest 4,5 mbs, i się zawiesza co chwile. Porażka
WadyWifi beznadziejne
MiejscowośćElbląg
~Sajan Tak / 2022-03-17 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza usługa internetowa, z jaką kiedykolwiek się zetknąłem. Nie są elastyczni, nierzetelni, obsługa klienta nie zna swojego produktu, informacje błędne i wprowadzające w błąd.
ZaletyBrak
WadyWiele
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Mateusz / 2022-03-16 22:15
Ocena: 1.25 / 5
Częste awarie, internet często jest spowolniony bez żadnej wyraźnej przyczyny, xawiechy w godzinach pracy i te ich śmierdzące telefony "płać więcej jak chcesz mieć szybszy internet" specjalnie blokują jak ktoś nie chce ich miernej nowej oferty?
MiejscowośćWarszawa
~zaorac vectre / 2022-03-15 18:18
Ocena: 1.00 / 5
brak obsługi klienta, brak obsługi technicznej, internet się zrywa kilka-kilkanaście razy dziennie, poziom firmy jest poniżej żałosnego