Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4585 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Juliusz / 2022-05-04 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Został umówiony termin na podłączenie internetu, ale niestety monter się nie pojawił na miejscu.
    Brak kontaktu ze strony Vectra. Na prośbę skontaktowania się konsultanta z monterem - monter też nie odbierał telefonu. W związku z czym termin podłączenia został przeniesiony na następny dzień roboczy.
    WadyZostał umówiony termin na podłączenie internetu, ale niestety monter się nie pojawił na miejscu.
    Brak kontaktu ze strony Vectra. Na prośbę skontaktowania się konsultanta z monterem - monter też nie odbierał telefonu. W związku z czym termin podłączenia został przeniesiony na następny dzień roboczy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Raul / 2022-05-03 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Jak najdalej od nich! Naciągacze, oszuści i złodzieje! Jak chcą podpisać umowę, to obiecują gruszki na wierzbie a potem nie wywiązują się z tego. Internet 600 Mbps w ich wydaniu to 190 Mbps i jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK, to pytają się: czego pan chce? Przecież miało być DO 600 Mbps. Dekoder TV to jedna wielka porażka. Zatwierdzam zmianę kanału i ... idę zrobić kawę, wypijam, zasypiam, budzę się, robię kolejną i dopiero następuje zmiana kanału. I znowu jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK to recepta brzmi: proszę zresetować dekoder. ŚMIECH NA SALI! SZCZERZE ODRADZAM!
    ZaletyBRAK.
    WadyVECTRA to jedna wielka wada. Dziwne, że UKE toleruje taką działalność.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zaneta / 2022-05-03 17:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisanie na Czat obsługa beznadziejna brak internetu co chwilę słabe WiFi. Paranoja
    ZaletyBrak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Sprawiedliwa / 2022-05-03 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Vectrze od ponad 20 lat. Czas rozstać się z tą firmą. Kiepska jakość usług. Internet co parę dni nie działa. Prędkość tylko na umowie bo w codziennym użyciu powolny jak żółw albo w ogóle nie działa. Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość usług
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Ola / 2022-05-03 12:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Plusem jest cena i brak okresu zobowiązania ale Jakość i obsługa to TRAGEDIA. Ciągle nie ma internetu, modem przestał działać to na serwis czekamy 5 dni! To średniowiecze!
    ZaletyCena
    WadyJakość i obsługa
    MiejscowośćKielce
  • ~Brygida / 2022-05-01 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to złodzieje płacisz a internetu ciągle nie ma dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem więc nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Ker / 2022-04-29 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , panowie i panie na infolini nie potrafili rozwiązać problemu jaki mam w grach ze wysoki Ping kazali kupić nowy router , a sam rozwiązałem przyczynę wyłączając jedna sieć 5ghz i zostawiłem 2,4ghz i problem zniknął ,ogólnie nie polecam vectry ostatni raz jak wyprowadzę się stad
    ZaletyNie ma
    WadyCiągły brak internet
    Telewizja okrojona
    Awarie sprzętu
    Zero pomocy ze strony pracownikow
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~wojtek / 2022-04-29 16:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Uważajcie, omijajcie i przede wszystkim czytajcie umowę przed podpisaniem i nie wierzcie na słowo. Handlowiec obiecał mi 2 miesiące gratis na usługi a po miesiącu faktura już była w skrzynce pocztowej w formie papierowej chociaż zażyczyłem sobie formę elektroniczną co jeszcze zabawniejsze zdążyłem już reklamować dwukrotnie popsuty dekoder telewizyjny. Jeszcze ciekawsze jest to że że mając Multiroom w dwóch pokojach na każdym występuje inny pakiet programowy i znowu telefon i znowu reklamacja, czekam i nic, dzwonię i pytam co tam w sprawie i co słyszę Zaletyinternet ok
Wadytelewizja, dekoder, obsługa klienta, koszt w stosunku oferowanej usługi nie warto stanowczo i zdecydowanie niska jakość.
MiejscowośćWarszawa
  • ~--- / 2022-04-29 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator, kiepska obsługa, niska jakość usług. Strach im powierzać swoje dane osobowe.
  • ~Kami / 2022-04-29 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii pracują jakieś totalne głąby. Jedna kobita niedoinformowana i wprowadza w błąd odnośnie płatności. Inna próbuje wmówić mi że to ja źle poprzednią zrozumiałam a jak zrezygnowałam z podpisania umowy i powiedzialam, że sprawdzę oferty innych firm to baba zakończyła rozmowę słowami : 'matko jedyna'. Bezczelne babsko, brak podstaw kultury. Z, i pakiet który miał już dawno być wyłączony na moją prośbę (rozmowa z konsultantem) nigdy nie został wyłączony.
    MiejscowośćGdynia
  • ~XXX / 2022-04-28 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic co chwilę nie działa, korzystając z usług tej firmy ma się wrażenie, że są to idioci którzy mają dwie lewe ręce i jeśli chodzi o technologie zostali przynajmniej parę dekad z tylu. Nie było tygodnia żeby wszytko działało jak należy albo przynajmniej powtarzalnie, serdecznie nie polecam, prawdopodobnie w usługach które świadczą są najgorsi na rynku
    ZaletyNie istnieją
    WadyBrak jakich kolwiek zalet
  • ~Gwiz / 2022-04-28 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakaś kpina. Złożyłam dyspozycję o przeniesienie usług ponieważ wyprowadziłam się aż klatkę obok. Przez miesiąc co jakieś 2-3 dni musiałam się prosić o montera który miał brak wolnych terminów. Gdy w końcu znalazł termin to się nie zjawił i nie odbierał telefonu. Nie dość że wszyscy z bok każą nam się uzbroić w cierpliwość i czekać to jest brak wolnych terminów na najbliższe 3 miesiące. To jest jakaś kpina! A jak zapytałam o zakup usług nagle cudownie monter miał zjawić się do 4 dni. Wiele godzin spędzonych na infolinię nic nie dały. Każdy mówił że może tylko napisać reklamacje. A gdy chciałam zerwać umowę to nagle dostaje informacje że nie dość iż w systemie usługi są już na nowy adres to mam zapłacić 100zł za montera którego nie było i 650 za zerwanie przyłącza... Brak słów
    ZaletyBrak
    WadyBiuro obsługi klienta! I monter
    MiejscowośćGwizdanów
  • ~rozczarowany / 2022-04-28 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    pracownicy na infolinii nieuprzejmi, niedoinformowani. Reklamacja odnosnie dekodera rozpatrzona negatywnie, mimo ze dekoder nie daje mozliwosci korzystania z ogolnodostepnych funkcji. W reklamacji nijaka pani alicja mowi ze catch up tv i restart tv nie byly przedmiotem umowy i trzeba do tego dekodera z nagrywaniem zas na stronie vectry jest napisane co innego i jeszcze ten piekny frazes: nie musisz nic robic zeby te funkcje dzialaly u ciebie one wlacza sie automatycznie. Automatycznie to skladam wypowiedzenie umowy.
    Wadybrak nawet proby zrozumienia problemu, pretensjonalne podejscie do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Internetman342 / 2022-04-27 10:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet cały czas się zawiesza a mam niby 600mb/s śmiech na sali
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wiesia / 2022-04-27 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEDNA WIELKA PORAŻKA, NIE MOŻNA ROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM TYLKO Z AUTOMATEM , KTÓRY NIC NIE ZAŁATWI !!!!!!! OD PONAD MIESIĄCA PRÓBUJĘ ZAŁATWIĆ ZMIANY NA FAKTURZE I DO TEJ PORY MAM BŁĘDNA DANE. GDYBYM WIEDZIAŁA JAK DZIAŁA BOK W ŻYCIU NIE PODPISAŁABYM UMOWY NA INTERNET.MAM TRZY KONTA ROZLICZENIOWE I NIE WIEM KTÓREGO PUNKTU ODBIORU DOTYCZĄ, NA FAKTURZE JEST RÓWNIEŻ TYLKO JEDEN ADRES NABYWCY BEZ ADRESU USŁUGI, DLATEGO NIE MOŻNA DOJŚĆ KTÓREGO PUNKTU DOTYCZY FAKTURA I CHYBA O TO CHODZI BO SĄ RÓŻNE ABONAMENTY!!!!!!!!!!!!!
    BEZNADZIEJNY KONTAKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBEZNADZIEJNY KONTAKT OSZCZĘDNOŚCI TYLKO I OSZCZĘDNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćLegnica I Wrocław
  • ~Kacper / 2022-04-26 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu
    Jeśli to naprawcie to nie zmienię klienta
    To nie szantaż
    WadyZacina się, długo się ładuje,wywala z internetu
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Hubert / 2022-04-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę się zacina
    Naprawcie to albo zmienię na Plus
    WadyWywala, zacina się, długo się ładuje
    MiejscowośćBiałystok
  • ~klient / 2022-04-25 22:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
    MiejscowośćGdynia
  • ~JAN / 2022-04-25 13:53
    Ocena: 1.25 / 5
    NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE POD WZGLEDEM ZAŁATWIANIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM
    PAN NA DZIALE TECHNICZNYM NIEUPRZEJMY , NIEGRZECZNY , BUTNIE I LEKCEWAŻĄCO TRAKTUJE KLIENTA
    USZKODZENIE Z WINY VECTRY NAPRAWIAJA PO TRZECH DNIACH NIE ZWAŻAJĄC , ZE INTERNET POTRZEBNY NA CELE SZKOLNICTWA -ZAJECIA ONLINE
    PAN W CHAMSKI WRĘCZ SPOSÓB POKRZYKUJE I POUCZA KLIENTA GROŻĄC , ŻE SIE WYŁACZY I NIE UMÓWI TECHNIKA
    NIKOMU NIE POLECAM WIAZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄ
    ZaletySZYBKA INSTALACJA I NAMOLNE NAMAWIANIE DO ZAŁOOŻENIA VECTRY
    BUCHACHA
    WadyDŁUGOTERMINOWE ZAŁATWIANIE SPRAWY USZKODZEŃ , BARDZO NIEDOGODNY SPOSÓB WYSZUKIWANIA PROGRAMÓW, ZRYWANIE POŁACZEŃ
    MiejscowośćZabrze
  • ~ujowa vectra / 2022-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste zrywanie połączenia oraz wyłudzanie pieniedzy od klietnów przy rozstaniu się z tą śmieszną firma!

    Nie polecam!
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
    Play Online
    Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
    Orange
    Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
    Plus
    Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
    T-Mobile
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
    Mobile Vikings
    Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319