Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4525 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gwiz / 2022-04-28 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakaś kpina. Złożyłam dyspozycję o przeniesienie usług ponieważ wyprowadziłam się aż klatkę obok. Przez miesiąc co jakieś 2-3 dni musiałam się prosić o montera który miał brak wolnych terminów. Gdy w końcu znalazł termin to się nie zjawił i nie odbierał telefonu. Nie dość że wszyscy z bok każą nam się uzbroić w cierpliwość i czekać to jest brak wolnych terminów na najbliższe 3 miesiące. To jest jakaś kpina! A jak zapytałam o zakup usług nagle cudownie monter miał zjawić się do 4 dni. Wiele godzin spędzonych na infolinię nic nie dały. Każdy mówił że może tylko napisać reklamacje. A gdy chciałam zerwać umowę to nagle dostaje informacje że nie dość iż w systemie usługi są już na nowy adres to mam zapłacić 100zł za montera którego nie było i 650 za zerwanie przyłącza... Brak słów
    ZaletyBrak
    WadyBiuro obsługi klienta! I monter
    MiejscowośćGwizdanów
  • ~rozczarowany / 2022-04-28 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    pracownicy na infolinii nieuprzejmi, niedoinformowani. Reklamacja odnosnie dekodera rozpatrzona negatywnie, mimo ze dekoder nie daje mozliwosci korzystania z ogolnodostepnych funkcji. W reklamacji nijaka pani alicja mowi ze catch up tv i restart tv nie byly przedmiotem umowy i trzeba do tego dekodera z nagrywaniem zas na stronie vectry jest napisane co innego i jeszcze ten piekny frazes: nie musisz nic robic zeby te funkcje dzialaly u ciebie one wlacza sie automatycznie. Automatycznie to skladam wypowiedzenie umowy.
    Wadybrak nawet proby zrozumienia problemu, pretensjonalne podejscie do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Internetman342 / 2022-04-27 10:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet cały czas się zawiesza a mam niby 600mb/s śmiech na sali
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wiesia / 2022-04-27 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEDNA WIELKA PORAŻKA, NIE MOŻNA ROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM TYLKO Z AUTOMATEM , KTÓRY NIC NIE ZAŁATWI !!!!!!! OD PONAD MIESIĄCA PRÓBUJĘ ZAŁATWIĆ ZMIANY NA FAKTURZE I DO TEJ PORY MAM BŁĘDNA DANE. GDYBYM WIEDZIAŁA JAK DZIAŁA BOK W ŻYCIU NIE PODPISAŁABYM UMOWY NA INTERNET.MAM TRZY KONTA ROZLICZENIOWE I NIE WIEM KTÓREGO PUNKTU ODBIORU DOTYCZĄ, NA FAKTURZE JEST RÓWNIEŻ TYLKO JEDEN ADRES NABYWCY BEZ ADRESU USŁUGI, DLATEGO NIE MOŻNA DOJŚĆ KTÓREGO PUNKTU DOTYCZY FAKTURA I CHYBA O TO CHODZI BO SĄ RÓŻNE ABONAMENTY!!!!!!!!!!!!!
    BEZNADZIEJNY KONTAKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBEZNADZIEJNY KONTAKT OSZCZĘDNOŚCI TYLKO I OSZCZĘDNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćLegnica I Wrocław
  • ~Kacper / 2022-04-26 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu
    Jeśli to naprawcie to nie zmienię klienta
    To nie szantaż
    WadyZacina się, długo się ładuje,wywala z internetu
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Hubert / 2022-04-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę się zacina
    Naprawcie to albo zmienię na Plus
    WadyWywala, zacina się, długo się ładuje
    MiejscowośćBiałystok
  • ~klient / 2022-04-25 22:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
    MiejscowośćGdynia
  • ~JAN / 2022-04-25 13:53
    Ocena: 1.25 / 5
    NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE POD WZGLEDEM ZAŁATWIANIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM
    PAN NA DZIALE TECHNICZNYM NIEUPRZEJMY , NIEGRZECZNY , BUTNIE I LEKCEWAŻĄCO TRAKTUJE KLIENTA
    USZKODZENIE Z WINY VECTRY NAPRAWIAJA PO TRZECH DNIACH NIE ZWAŻAJĄC , ZE INTERNET POTRZEBNY NA CELE SZKOLNICTWA -ZAJECIA ONLINE
    PAN W CHAMSKI WRĘCZ SPOSÓB POKRZYKUJE I POUCZA KLIENTA GROŻĄC , ŻE SIE WYŁACZY I NIE UMÓWI TECHNIKA
    NIKOMU NIE POLECAM WIAZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄ
    ZaletySZYBKA INSTALACJA I NAMOLNE NAMAWIANIE DO ZAŁOOŻENIA VECTRY
    BUCHACHA
    WadyDŁUGOTERMINOWE ZAŁATWIANIE SPRAWY USZKODZEŃ , BARDZO NIEDOGODNY SPOSÓB WYSZUKIWANIA PROGRAMÓW, ZRYWANIE POŁACZEŃ
    MiejscowośćZabrze
  • ~ujowa vectra / 2022-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste zrywanie połączenia oraz wyłudzanie pieniedzy od klietnów przy rozstaniu się z tą śmieszną firma!

    Nie polecam!
  • ~vyr / 2022-04-24 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    informacja o zmianach w ofercie programowej to idzie powoli .nie są informacje aktualne .
    Zaletyśrednia cena
    Wadyczasem wstępują awarie w przekazie obrazu i przerwy .
    Miejscowośćkalisz
  • ~frytek / 2022-04-24 14:38
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam cały czas się zacina i jest duże opóźnienie
    MiejscowośćBartoszyce
  • ~Ala / 2022-04-22 18:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Wystąpiła dziś awaria Vectry na moim osiedlu. Po kilku godzinach bez internetu i telewizji zadzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam info, iż prace naprawcze zostały zakończone i wszystko powinno działać. Po wykonianiu resetu urządzeń niestety nie działa. Okazało się, że będzie potrzebny technik. Niestety najbliższy możliwy termin za 4 dni. Paranoja.
    MiejscowośćKielce
  • ~Michał / 2022-04-21 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zrezygnowałem z vectry pol roku. W vectrze Internet mimo takiej ceny przerywał, nie dało sie oglądać filmow, co chwile trzeba bylo dzwonić o restart po ich stronie. Tv to dno, brak dobrych pakietów sportowych, serialowych lub sa mega drogie. Do tego dochodzi przedmiotowe traktowanie klientow, dla nich liczy sie tylko nowy klient zeby naciągnąć na umowe! Teraz jestem w UPC, o 10 zl drozsze ale internet 14 razy szybszy (tak, 14x!:) ) + wszystkie pakiety sportowe w tym HBO i nertflix :) no to chyba nie musze juz nic dodawac gdzie jest lepiej.
    co bardziej neguje to zrezygnowałem najpierw Internetu, wysłałem sprzet dzien po terminie kary nie dostałem ponieważ negocjowałem jeszcze umowę na tv ale z tv tez zrezygnowałem i kare za zwrot po terminie juz dostałem :)
    Zaletybrak!
    Wadycena, jakosc!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jaś Fasola / 2022-04-20 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder Smart4K to totalna porażka - do września 2021 roku do kwietnia 2022 zakładałem ok. 40-stu zgłoszeń pomocy technicznej, gdzie po każdym zgłoszeniu otrzymuję te same porady tj. reset dekodera, zmiany kanałów WiFi oraz odczyta danych diagnostycznych z dekodera - i nie pomaga moja informacja, że nic to nie daje i że korzystam z połączenia Ethernet itp. itd. Ponadto złożyłem w tym samym czasie ok. 12 reklamacji z czego 8 zostało uznanych poprzez bonifikaty w opłatach.
    Tylko że nadal nie da się oglądać TV poprzez ten dekoder występują liczne stopklatki, komunikaty na ekranie "serwer aplikacji nie odpowiada", zamrożenia ekranu uniemożliwiające wykonywanie jakichkolwiek funkcji za pomocą pilota.
    Wizyty techników odbywają się poza godzinami naszej obecności w mieszkaniu, a po każdej takiej wizycie otrzymujemy informację że usterki zostały usunięte albo ich nie stwierdzono.
    Nasze prośby o wymianę dekodera na HD w miejsce 4K - z przyczyn leżących po stronie Vectry - są ignorowane, albo proponuje się nam wymianę odpłatną.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćElbląg
  • ~AN-Słonko / 2022-04-20 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Internt posiadam od 10 LAT.Ogólnie dzialanie w poorządku.
    ZaletyInternet działa w porządu
    Wadyzdarza się, ze się zacina
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krystian / 2022-04-20 16:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet działa ok, dość stabilnie. Ale załatwić jakąś formalność w BOK bądź telefonicznie masakra.
    Obsługa klienta jest też ważny aspektem w sprzedawaniu usług!!!
  • ~Małgorzata / 2022-04-20 15:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, chyba 3 raz w tym tyg jest awaria vectry na mojej ulicy a pracuję zdalnie. Nikt z obsługi nie może nic zrobić, nie odbierają telefonu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~turniej fortnite / 2022-04-19 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra ssie nie da sie nic zrobic nie polecam za zadne skarby swiata
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćMiedziana Góra
  • ~Marzena / 2022-04-19 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Obsługa klienta to dramat. Zainwestujcie w szkolenia dla swoich pracowników bo nie mają żadnego pojęcia jak pracować z klientem. Po dwóch latach korzystania z usługi, zostałam namówiona na zwiększenie pakietu, mówiłam pani przez tel, że to ma być tylko na rok bo później się przeprowadzam do miejsca gdzie vectra już nie obsługuje i tej usługi nie będzie dało się przenieść. Pani zapewniała, że po tym roku będzie można spokojnie zrezygnować bez konsekwencji. Co się okazało? Otóż nie można zrezygnować i przez rok mimo, że nie używałam kablówki zostałam zmuszona do płacenia za usługę... Pisałam z firmą wiele maili, ale oczywiście nic nie dało się załatwić. Teraz już minął termin i mogłam zrezygnować z przedłużania umowy, co oczywiście zrobiłam w określonym czasie, a vectra nadal śle mi maile, że jeśli nie skontaktuje się z nimi to umowa zostanie automatycznie przedłużona... Już nie wspomnę o tym, że kobieta która przyjmowała ode mnie dekoder i u której rezygnowałam z oferty chciała mnie namówić na jakiś pakiet, mimo, że słyszała historię o tym, że vectra nie obsługuje miejsca, w którym teraz mieszkam!!! DRAMAT! Dodatkowo była bardzo niemiła i obrażona, że w ogóle przyszłam. Mam w domu papiery z rezygnacją i że oddałam dekoder, a ta firma nadal wysyła mi maile jak bym była ich klientem. To jest nękanie! Sprawa zostanie zgłoszona.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maxo / 2022-04-18 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno skończone nie działa co 5 minut wywala grałem turniej przestało działać w każdej grze.
    Najgorszy internet to vectra, która nie powinna istenieć ha tfu na vectre
    ZaletyNie ma
    WadyWszytko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306