Vectra to złodzieje płacisz a internetu ciągle nie ma dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem więc nie polecam
ZaletyBrak
WadyCiągle awarie
MiejscowośćRuda Śląska
~Ker / 2022-04-29 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , panowie i panie na infolini nie potrafili rozwiązać problemu jaki mam w grach ze wysoki Ping kazali kupić nowy router , a sam rozwiązałem przyczynę wyłączając jedna sieć 5ghz i zostawiłem 2,4ghz i problem zniknął ,ogólnie nie polecam vectry ostatni raz jak wyprowadzę się stad
ZaletyNie ma
WadyCiągły brak internet
Telewizja okrojona
Awarie sprzętu
Zero pomocy ze strony pracownikow
MiejscowośćTarnowskie Góry
~wojtek / 2022-04-29 16:08
Ocena: 1.25 / 5
Uważajcie, omijajcie i przede wszystkim czytajcie umowę przed podpisaniem i nie wierzcie na słowo. Handlowiec obiecał mi 2 miesiące gratis na usługi a po miesiącu faktura już była w skrzynce pocztowej w formie papierowej chociaż zażyczyłem sobie formę elektroniczną co jeszcze zabawniejsze zdążyłem już reklamować dwukrotnie popsuty dekoder telewizyjny. Jeszcze ciekawsze jest to że że mając Multiroom w dwóch pokojach na każdym występuje inny pakiet programowy i znowu telefon i znowu reklamacja, czekam i nic, dzwonię i pytam co tam w sprawie i co słyszę Zaletyinternet ok
Wadytelewizja, dekoder, obsługa klienta, koszt w stosunku oferowanej usługi nie warto stanowczo i zdecydowanie niska jakość.
MiejscowośćWarszawa
~--- / 2022-04-29 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator, kiepska obsługa, niska jakość usług. Strach im powierzać swoje dane osobowe.
~Kami / 2022-04-29 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii pracują jakieś totalne głąby. Jedna kobita niedoinformowana i wprowadza w błąd odnośnie płatności. Inna próbuje wmówić mi że to ja źle poprzednią zrozumiałam a jak zrezygnowałam z podpisania umowy i powiedzialam, że sprawdzę oferty innych firm to baba zakończyła rozmowę słowami : 'matko jedyna'. Bezczelne babsko, brak podstaw kultury. Z, i pakiet który miał już dawno być wyłączony na moją prośbę (rozmowa z konsultantem) nigdy nie został wyłączony.
MiejscowośćGdynia
~XXX / 2022-04-28 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Nic co chwilę nie działa, korzystając z usług tej firmy ma się wrażenie, że są to idioci którzy mają dwie lewe ręce i jeśli chodzi o technologie zostali przynajmniej parę dekad z tylu. Nie było tygodnia żeby wszytko działało jak należy albo przynajmniej powtarzalnie, serdecznie nie polecam, prawdopodobnie w usługach które świadczą są najgorsi na rynku
ZaletyNie istnieją
WadyBrak jakich kolwiek zalet
~Gwiz / 2022-04-28 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to jakaś kpina. Złożyłam dyspozycję o przeniesienie usług ponieważ wyprowadziłam się aż klatkę obok. Przez miesiąc co jakieś 2-3 dni musiałam się prosić o montera który miał brak wolnych terminów. Gdy w końcu znalazł termin to się nie zjawił i nie odbierał telefonu. Nie dość że wszyscy z bok każą nam się uzbroić w cierpliwość i czekać to jest brak wolnych terminów na najbliższe 3 miesiące. To jest jakaś kpina! A jak zapytałam o zakup usług nagle cudownie monter miał zjawić się do 4 dni. Wiele godzin spędzonych na infolinię nic nie dały. Każdy mówił że może tylko napisać reklamacje. A gdy chciałam zerwać umowę to nagle dostaje informacje że nie dość iż w systemie usługi są już na nowy adres to mam zapłacić 100zł za montera którego nie było i 650 za zerwanie przyłącza... Brak słów
ZaletyBrak
WadyBiuro obsługi klienta! I monter
MiejscowośćGwizdanów
~rozczarowany / 2022-04-28 10:42
Ocena: 1.00 / 5
pracownicy na infolinii nieuprzejmi, niedoinformowani. Reklamacja odnosnie dekodera rozpatrzona negatywnie, mimo ze dekoder nie daje mozliwosci korzystania z ogolnodostepnych funkcji. W reklamacji nijaka pani alicja mowi ze catch up tv i restart tv nie byly przedmiotem umowy i trzeba do tego dekodera z nagrywaniem zas na stronie vectry jest napisane co innego i jeszcze ten piekny frazes: nie musisz nic robic zeby te funkcje dzialaly u ciebie one wlacza sie automatycznie. Automatycznie to skladam wypowiedzenie umowy.
Wadybrak nawet proby zrozumienia problemu, pretensjonalne podejscie do klienta
MiejscowośćWarszawa
~Internetman342 / 2022-04-27 10:35
Ocena: 2.25 / 5
Internet cały czas się zawiesza a mam niby 600mb/s śmiech na sali
MiejscowośćGdańsk
~Wiesia / 2022-04-27 09:51
Ocena: 1.00 / 5
BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEDNA WIELKA PORAŻKA, NIE MOŻNA ROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM TYLKO Z AUTOMATEM , KTÓRY NIC NIE ZAŁATWI !!!!!!! OD PONAD MIESIĄCA PRÓBUJĘ ZAŁATWIĆ ZMIANY NA FAKTURZE I DO TEJ PORY MAM BŁĘDNA DANE. GDYBYM WIEDZIAŁA JAK DZIAŁA BOK W ŻYCIU NIE PODPISAŁABYM UMOWY NA INTERNET.MAM TRZY KONTA ROZLICZENIOWE I NIE WIEM KTÓREGO PUNKTU ODBIORU DOTYCZĄ, NA FAKTURZE JEST RÓWNIEŻ TYLKO JEDEN ADRES NABYWCY BEZ ADRESU USŁUGI, DLATEGO NIE MOŻNA DOJŚĆ KTÓREGO PUNKTU DOTYCZY FAKTURA I CHYBA O TO CHODZI BO SĄ RÓŻNE ABONAMENTY!!!!!!!!!!!!!
BEZNADZIEJNY KONTAKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyBEZNADZIEJNY KONTAKT OSZCZĘDNOŚCI TYLKO I OSZCZĘDNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćLegnica I Wrocław
~Kacper / 2022-04-26 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba jakość internetu
Jeśli to naprawcie to nie zmienię klienta
To nie szantaż
WadyZacina się, długo się ładuje,wywala z internetu
MiejscowośćBiałystok
~Hubert / 2022-04-26 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę się zacina
Naprawcie to albo zmienię na Plus
WadyWywala, zacina się, długo się ładuje
MiejscowośćBiałystok
~klient / 2022-04-25 22:50
Ocena: 2.25 / 5
Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
MiejscowośćGdynia
~JAN / 2022-04-25 13:53
Ocena: 1.25 / 5
NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE POD WZGLEDEM ZAŁATWIANIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM
PAN NA DZIALE TECHNICZNYM NIEUPRZEJMY , NIEGRZECZNY , BUTNIE I LEKCEWAŻĄCO TRAKTUJE KLIENTA
USZKODZENIE Z WINY VECTRY NAPRAWIAJA PO TRZECH DNIACH NIE ZWAŻAJĄC , ZE INTERNET POTRZEBNY NA CELE SZKOLNICTWA -ZAJECIA ONLINE
PAN W CHAMSKI WRĘCZ SPOSÓB POKRZYKUJE I POUCZA KLIENTA GROŻĄC , ŻE SIE WYŁACZY I NIE UMÓWI TECHNIKA
NIKOMU NIE POLECAM WIAZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄ
ZaletySZYBKA INSTALACJA I NAMOLNE NAMAWIANIE DO ZAŁOOŻENIA VECTRY
BUCHACHA
WadyDŁUGOTERMINOWE ZAŁATWIANIE SPRAWY USZKODZEŃ , BARDZO NIEDOGODNY SPOSÓB WYSZUKIWANIA PROGRAMÓW, ZRYWANIE POŁACZEŃ
MiejscowośćZabrze
~ujowa vectra / 2022-04-25 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo częste zrywanie połączenia oraz wyłudzanie pieniedzy od klietnów przy rozstaniu się z tą śmieszną firma!
Nie polecam!
~vyr / 2022-04-24 16:41
Ocena: 3.00 / 5
informacja o zmianach w ofercie programowej to idzie powoli .nie są informacje aktualne .
Zaletyśrednia cena
Wadyczasem wstępują awarie w przekazie obrazu i przerwy .
Miejscowośćkalisz
~frytek / 2022-04-24 14:38
Ocena: 1.50 / 5
nie polecam cały czas się zacina i jest duże opóźnienie
MiejscowośćBartoszyce
~Ala / 2022-04-22 18:01
Ocena: 4.00 / 5
Wystąpiła dziś awaria Vectry na moim osiedlu. Po kilku godzinach bez internetu i telewizji zadzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam info, iż prace naprawcze zostały zakończone i wszystko powinno działać. Po wykonianiu resetu urządzeń niestety nie działa. Okazało się, że będzie potrzebny technik. Niestety najbliższy możliwy termin za 4 dni. Paranoja.
MiejscowośćKielce
~Michał / 2022-04-21 16:16
Ocena: 1.00 / 5
zrezygnowałem z vectry pol roku. W vectrze Internet mimo takiej ceny przerywał, nie dało sie oglądać filmow, co chwile trzeba bylo dzwonić o restart po ich stronie. Tv to dno, brak dobrych pakietów sportowych, serialowych lub sa mega drogie. Do tego dochodzi przedmiotowe traktowanie klientow, dla nich liczy sie tylko nowy klient zeby naciągnąć na umowe! Teraz jestem w UPC, o 10 zl drozsze ale internet 14 razy szybszy (tak, 14x!:) ) + wszystkie pakiety sportowe w tym HBO i nertflix :) no to chyba nie musze juz nic dodawac gdzie jest lepiej.
co bardziej neguje to zrezygnowałem najpierw Internetu, wysłałem sprzet dzien po terminie kary nie dostałem ponieważ negocjowałem jeszcze umowę na tv ale z tv tez zrezygnowałem i kare za zwrot po terminie juz dostałem :)
Zaletybrak!
Wadycena, jakosc!
MiejscowośćGdańsk
~Jaś Fasola / 2022-04-20 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder Smart4K to totalna porażka - do września 2021 roku do kwietnia 2022 zakładałem ok. 40-stu zgłoszeń pomocy technicznej, gdzie po każdym zgłoszeniu otrzymuję te same porady tj. reset dekodera, zmiany kanałów WiFi oraz odczyta danych diagnostycznych z dekodera - i nie pomaga moja informacja, że nic to nie daje i że korzystam z połączenia Ethernet itp. itd. Ponadto złożyłem w tym samym czasie ok. 12 reklamacji z czego 8 zostało uznanych poprzez bonifikaty w opłatach.
Tylko że nadal nie da się oglądać TV poprzez ten dekoder występują liczne stopklatki, komunikaty na ekranie "serwer aplikacji nie odpowiada", zamrożenia ekranu uniemożliwiające wykonywanie jakichkolwiek funkcji za pomocą pilota.
Wizyty techników odbywają się poza godzinami naszej obecności w mieszkaniu, a po każdej takiej wizycie otrzymujemy informację że usterki zostały usunięte albo ich nie stwierdzono.
Nasze prośby o wymianę dekodera na HD w miejsce 4K - z przyczyn leżących po stronie Vectry - są ignorowane, albo proponuje się nam wymianę odpłatną.