Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4444 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Raul / 2022-05-03 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Jak najdalej od nich! Naciągacze, oszuści i złodzieje! Jak chcą podpisać umowę, to obiecują gruszki na wierzbie a potem nie wywiązują się z tego. Internet 600 Mbps w ich wydaniu to 190 Mbps i jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK, to pytają się: czego pan chce? Przecież miało być DO 600 Mbps. Dekoder TV to jedna wielka porażka. Zatwierdzam zmianę kanału i ... idę zrobić kawę, wypijam, zasypiam, budzę się, robię kolejną i dopiero następuje zmiana kanału. I znowu jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK to recepta brzmi: proszę zresetować dekoder. ŚMIECH NA SALI! SZCZERZE ODRADZAM!
    ZaletyBRAK.
    WadyVECTRA to jedna wielka wada. Dziwne, że UKE toleruje taką działalność.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zaneta / 2022-05-03 17:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisanie na Czat obsługa beznadziejna brak internetu co chwilę słabe WiFi. Paranoja
    ZaletyBrak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Sprawiedliwa / 2022-05-03 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Vectrze od ponad 20 lat. Czas rozstać się z tą firmą. Kiepska jakość usług. Internet co parę dni nie działa. Prędkość tylko na umowie bo w codziennym użyciu powolny jak żółw albo w ogóle nie działa. Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość usług
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Ola / 2022-05-03 12:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Plusem jest cena i brak okresu zobowiązania ale Jakość i obsługa to TRAGEDIA. Ciągle nie ma internetu, modem przestał działać to na serwis czekamy 5 dni! To średniowiecze!
    ZaletyCena
    WadyJakość i obsługa
    MiejscowośćKielce
  • ~Brygida / 2022-05-01 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to złodzieje płacisz a internetu ciągle nie ma dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem więc nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Ker / 2022-04-29 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , panowie i panie na infolini nie potrafili rozwiązać problemu jaki mam w grach ze wysoki Ping kazali kupić nowy router , a sam rozwiązałem przyczynę wyłączając jedna sieć 5ghz i zostawiłem 2,4ghz i problem zniknął ,ogólnie nie polecam vectry ostatni raz jak wyprowadzę się stad
    ZaletyNie ma
    WadyCiągły brak internet
    Telewizja okrojona
    Awarie sprzętu
    Zero pomocy ze strony pracownikow
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~wojtek / 2022-04-29 16:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Uważajcie, omijajcie i przede wszystkim czytajcie umowę przed podpisaniem i nie wierzcie na słowo. Handlowiec obiecał mi 2 miesiące gratis na usługi a po miesiącu faktura już była w skrzynce pocztowej w formie papierowej chociaż zażyczyłem sobie formę elektroniczną co jeszcze zabawniejsze zdążyłem już reklamować dwukrotnie popsuty dekoder telewizyjny. Jeszcze ciekawsze jest to że że mając Multiroom w dwóch pokojach na każdym występuje inny pakiet programowy i znowu telefon i znowu reklamacja, czekam i nic, dzwonię i pytam co tam w sprawie i co słyszę Zaletyinternet ok
Wadytelewizja, dekoder, obsługa klienta, koszt w stosunku oferowanej usługi nie warto stanowczo i zdecydowanie niska jakość.
MiejscowośćWarszawa
  • ~--- / 2022-04-29 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator, kiepska obsługa, niska jakość usług. Strach im powierzać swoje dane osobowe.
  • ~Kami / 2022-04-29 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii pracują jakieś totalne głąby. Jedna kobita niedoinformowana i wprowadza w błąd odnośnie płatności. Inna próbuje wmówić mi że to ja źle poprzednią zrozumiałam a jak zrezygnowałam z podpisania umowy i powiedzialam, że sprawdzę oferty innych firm to baba zakończyła rozmowę słowami : 'matko jedyna'. Bezczelne babsko, brak podstaw kultury. Z, i pakiet który miał już dawno być wyłączony na moją prośbę (rozmowa z konsultantem) nigdy nie został wyłączony.
    MiejscowośćGdynia
  • ~XXX / 2022-04-28 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic co chwilę nie działa, korzystając z usług tej firmy ma się wrażenie, że są to idioci którzy mają dwie lewe ręce i jeśli chodzi o technologie zostali przynajmniej parę dekad z tylu. Nie było tygodnia żeby wszytko działało jak należy albo przynajmniej powtarzalnie, serdecznie nie polecam, prawdopodobnie w usługach które świadczą są najgorsi na rynku
    ZaletyNie istnieją
    WadyBrak jakich kolwiek zalet
  • ~Gwiz / 2022-04-28 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakaś kpina. Złożyłam dyspozycję o przeniesienie usług ponieważ wyprowadziłam się aż klatkę obok. Przez miesiąc co jakieś 2-3 dni musiałam się prosić o montera który miał brak wolnych terminów. Gdy w końcu znalazł termin to się nie zjawił i nie odbierał telefonu. Nie dość że wszyscy z bok każą nam się uzbroić w cierpliwość i czekać to jest brak wolnych terminów na najbliższe 3 miesiące. To jest jakaś kpina! A jak zapytałam o zakup usług nagle cudownie monter miał zjawić się do 4 dni. Wiele godzin spędzonych na infolinię nic nie dały. Każdy mówił że może tylko napisać reklamacje. A gdy chciałam zerwać umowę to nagle dostaje informacje że nie dość iż w systemie usługi są już na nowy adres to mam zapłacić 100zł za montera którego nie było i 650 za zerwanie przyłącza... Brak słów
    ZaletyBrak
    WadyBiuro obsługi klienta! I monter
    MiejscowośćGwizdanów
  • ~rozczarowany / 2022-04-28 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    pracownicy na infolinii nieuprzejmi, niedoinformowani. Reklamacja odnosnie dekodera rozpatrzona negatywnie, mimo ze dekoder nie daje mozliwosci korzystania z ogolnodostepnych funkcji. W reklamacji nijaka pani alicja mowi ze catch up tv i restart tv nie byly przedmiotem umowy i trzeba do tego dekodera z nagrywaniem zas na stronie vectry jest napisane co innego i jeszcze ten piekny frazes: nie musisz nic robic zeby te funkcje dzialaly u ciebie one wlacza sie automatycznie. Automatycznie to skladam wypowiedzenie umowy.
    Wadybrak nawet proby zrozumienia problemu, pretensjonalne podejscie do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Internetman342 / 2022-04-27 10:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet cały czas się zawiesza a mam niby 600mb/s śmiech na sali
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Wiesia / 2022-04-27 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEDNA WIELKA PORAŻKA, NIE MOŻNA ROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM TYLKO Z AUTOMATEM , KTÓRY NIC NIE ZAŁATWI !!!!!!! OD PONAD MIESIĄCA PRÓBUJĘ ZAŁATWIĆ ZMIANY NA FAKTURZE I DO TEJ PORY MAM BŁĘDNA DANE. GDYBYM WIEDZIAŁA JAK DZIAŁA BOK W ŻYCIU NIE PODPISAŁABYM UMOWY NA INTERNET.MAM TRZY KONTA ROZLICZENIOWE I NIE WIEM KTÓREGO PUNKTU ODBIORU DOTYCZĄ, NA FAKTURZE JEST RÓWNIEŻ TYLKO JEDEN ADRES NABYWCY BEZ ADRESU USŁUGI, DLATEGO NIE MOŻNA DOJŚĆ KTÓREGO PUNKTU DOTYCZY FAKTURA I CHYBA O TO CHODZI BO SĄ RÓŻNE ABONAMENTY!!!!!!!!!!!!!
    BEZNADZIEJNY KONTAKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBEZNADZIEJNY KONTAKT OSZCZĘDNOŚCI TYLKO I OSZCZĘDNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćLegnica I Wrocław
  • ~Kacper / 2022-04-26 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu
    Jeśli to naprawcie to nie zmienię klienta
    To nie szantaż
    WadyZacina się, długo się ładuje,wywala z internetu
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Hubert / 2022-04-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę się zacina
    Naprawcie to albo zmienię na Plus
    WadyWywala, zacina się, długo się ładuje
    MiejscowośćBiałystok
  • ~klient / 2022-04-25 22:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
    MiejscowośćGdynia
  • ~JAN / 2022-04-25 13:53
    Ocena: 1.25 / 5
    NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE POD WZGLEDEM ZAŁATWIANIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM
    PAN NA DZIALE TECHNICZNYM NIEUPRZEJMY , NIEGRZECZNY , BUTNIE I LEKCEWAŻĄCO TRAKTUJE KLIENTA
    USZKODZENIE Z WINY VECTRY NAPRAWIAJA PO TRZECH DNIACH NIE ZWAŻAJĄC , ZE INTERNET POTRZEBNY NA CELE SZKOLNICTWA -ZAJECIA ONLINE
    PAN W CHAMSKI WRĘCZ SPOSÓB POKRZYKUJE I POUCZA KLIENTA GROŻĄC , ŻE SIE WYŁACZY I NIE UMÓWI TECHNIKA
    NIKOMU NIE POLECAM WIAZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄ
    ZaletySZYBKA INSTALACJA I NAMOLNE NAMAWIANIE DO ZAŁOOŻENIA VECTRY
    BUCHACHA
    WadyDŁUGOTERMINOWE ZAŁATWIANIE SPRAWY USZKODZEŃ , BARDZO NIEDOGODNY SPOSÓB WYSZUKIWANIA PROGRAMÓW, ZRYWANIE POŁACZEŃ
    MiejscowośćZabrze
  • ~ujowa vectra / 2022-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste zrywanie połączenia oraz wyłudzanie pieniedzy od klietnów przy rozstaniu się z tą śmieszną firma!

    Nie polecam!
  • ~vyr / 2022-04-24 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    informacja o zmianach w ofercie programowej to idzie powoli .nie są informacje aktualne .
    Zaletyśrednia cena
    Wadyczasem wstępują awarie w przekazie obrazu i przerwy .
    Miejscowośćkalisz
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4562
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3919
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2565
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016