Nie polecam! Jak najdalej od nich! Naciągacze, oszuści i złodzieje! Jak chcą podpisać umowę, to obiecują gruszki na wierzbie a potem nie wywiązują się z tego. Internet 600 Mbps w ich wydaniu to 190 Mbps i jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK, to pytają się: czego pan chce? Przecież miało być DO 600 Mbps. Dekoder TV to jedna wielka porażka. Zatwierdzam zmianę kanału i ... idę zrobić kawę, wypijam, zasypiam, budzę się, robię kolejną i dopiero następuje zmiana kanału. I znowu jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK to recepta brzmi: proszę zresetować dekoder. ŚMIECH NA SALI! SZCZERZE ODRADZAM!
ZaletyBRAK.
WadyVECTRA to jedna wielka wada. Dziwne, że UKE toleruje taką działalność.
MiejscowośćWarszawa
~Zaneta / 2022-05-03 17:33
Ocena: 2.00 / 5
Pisanie na Czat obsługa beznadziejna brak internetu co chwilę słabe WiFi. Paranoja
ZaletyBrak
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Sprawiedliwa / 2022-05-03 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w Vectrze od ponad 20 lat. Czas rozstać się z tą firmą. Kiepska jakość usług. Internet co parę dni nie działa. Prędkość tylko na umowie bo w codziennym użyciu powolny jak żółw albo w ogóle nie działa. Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę.
ZaletyBrak
WadyFatalna jakość usług
MiejscowośćWałbrzych
~Ola / 2022-05-03 12:02
Ocena: 1.75 / 5
Plusem jest cena i brak okresu zobowiązania ale Jakość i obsługa to TRAGEDIA. Ciągle nie ma internetu, modem przestał działać to na serwis czekamy 5 dni! To średniowiecze!
ZaletyCena
WadyJakość i obsługa
MiejscowośćKielce
~Brygida / 2022-05-01 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to złodzieje płacisz a internetu ciągle nie ma dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem więc nie polecam
ZaletyBrak
WadyCiągle awarie
MiejscowośćRuda Śląska
~Ker / 2022-04-29 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , panowie i panie na infolini nie potrafili rozwiązać problemu jaki mam w grach ze wysoki Ping kazali kupić nowy router , a sam rozwiązałem przyczynę wyłączając jedna sieć 5ghz i zostawiłem 2,4ghz i problem zniknął ,ogólnie nie polecam vectry ostatni raz jak wyprowadzę się stad
ZaletyNie ma
WadyCiągły brak internet
Telewizja okrojona
Awarie sprzętu
Zero pomocy ze strony pracownikow
MiejscowośćTarnowskie Góry
~wojtek / 2022-04-29 16:08
Ocena: 1.25 / 5
Uważajcie, omijajcie i przede wszystkim czytajcie umowę przed podpisaniem i nie wierzcie na słowo. Handlowiec obiecał mi 2 miesiące gratis na usługi a po miesiącu faktura już była w skrzynce pocztowej w formie papierowej chociaż zażyczyłem sobie formę elektroniczną co jeszcze zabawniejsze zdążyłem już reklamować dwukrotnie popsuty dekoder telewizyjny. Jeszcze ciekawsze jest to że że mając Multiroom w dwóch pokojach na każdym występuje inny pakiet programowy i znowu telefon i znowu reklamacja, czekam i nic, dzwonię i pytam co tam w sprawie i co słyszę Zaletyinternet ok
Wadytelewizja, dekoder, obsługa klienta, koszt w stosunku oferowanej usługi nie warto stanowczo i zdecydowanie niska jakość.
MiejscowośćWarszawa
~--- / 2022-04-29 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator, kiepska obsługa, niska jakość usług. Strach im powierzać swoje dane osobowe.
~Kami / 2022-04-29 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii pracują jakieś totalne głąby. Jedna kobita niedoinformowana i wprowadza w błąd odnośnie płatności. Inna próbuje wmówić mi że to ja źle poprzednią zrozumiałam a jak zrezygnowałam z podpisania umowy i powiedzialam, że sprawdzę oferty innych firm to baba zakończyła rozmowę słowami : 'matko jedyna'. Bezczelne babsko, brak podstaw kultury. Z, i pakiet który miał już dawno być wyłączony na moją prośbę (rozmowa z konsultantem) nigdy nie został wyłączony.
MiejscowośćGdynia
~XXX / 2022-04-28 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Nic co chwilę nie działa, korzystając z usług tej firmy ma się wrażenie, że są to idioci którzy mają dwie lewe ręce i jeśli chodzi o technologie zostali przynajmniej parę dekad z tylu. Nie było tygodnia żeby wszytko działało jak należy albo przynajmniej powtarzalnie, serdecznie nie polecam, prawdopodobnie w usługach które świadczą są najgorsi na rynku
ZaletyNie istnieją
WadyBrak jakich kolwiek zalet
~Gwiz / 2022-04-28 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to jakaś kpina. Złożyłam dyspozycję o przeniesienie usług ponieważ wyprowadziłam się aż klatkę obok. Przez miesiąc co jakieś 2-3 dni musiałam się prosić o montera który miał brak wolnych terminów. Gdy w końcu znalazł termin to się nie zjawił i nie odbierał telefonu. Nie dość że wszyscy z bok każą nam się uzbroić w cierpliwość i czekać to jest brak wolnych terminów na najbliższe 3 miesiące. To jest jakaś kpina! A jak zapytałam o zakup usług nagle cudownie monter miał zjawić się do 4 dni. Wiele godzin spędzonych na infolinię nic nie dały. Każdy mówił że może tylko napisać reklamacje. A gdy chciałam zerwać umowę to nagle dostaje informacje że nie dość iż w systemie usługi są już na nowy adres to mam zapłacić 100zł za montera którego nie było i 650 za zerwanie przyłącza... Brak słów
ZaletyBrak
WadyBiuro obsługi klienta! I monter
MiejscowośćGwizdanów
~rozczarowany / 2022-04-28 10:42
Ocena: 1.00 / 5
pracownicy na infolinii nieuprzejmi, niedoinformowani. Reklamacja odnosnie dekodera rozpatrzona negatywnie, mimo ze dekoder nie daje mozliwosci korzystania z ogolnodostepnych funkcji. W reklamacji nijaka pani alicja mowi ze catch up tv i restart tv nie byly przedmiotem umowy i trzeba do tego dekodera z nagrywaniem zas na stronie vectry jest napisane co innego i jeszcze ten piekny frazes: nie musisz nic robic zeby te funkcje dzialaly u ciebie one wlacza sie automatycznie. Automatycznie to skladam wypowiedzenie umowy.
Wadybrak nawet proby zrozumienia problemu, pretensjonalne podejscie do klienta
MiejscowośćWarszawa
~Internetman342 / 2022-04-27 10:35
Ocena: 2.25 / 5
Internet cały czas się zawiesza a mam niby 600mb/s śmiech na sali
MiejscowośćGdańsk
~Wiesia / 2022-04-27 09:51
Ocena: 1.00 / 5
BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEDNA WIELKA PORAŻKA, NIE MOŻNA ROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM TYLKO Z AUTOMATEM , KTÓRY NIC NIE ZAŁATWI !!!!!!! OD PONAD MIESIĄCA PRÓBUJĘ ZAŁATWIĆ ZMIANY NA FAKTURZE I DO TEJ PORY MAM BŁĘDNA DANE. GDYBYM WIEDZIAŁA JAK DZIAŁA BOK W ŻYCIU NIE PODPISAŁABYM UMOWY NA INTERNET.MAM TRZY KONTA ROZLICZENIOWE I NIE WIEM KTÓREGO PUNKTU ODBIORU DOTYCZĄ, NA FAKTURZE JEST RÓWNIEŻ TYLKO JEDEN ADRES NABYWCY BEZ ADRESU USŁUGI, DLATEGO NIE MOŻNA DOJŚĆ KTÓREGO PUNKTU DOTYCZY FAKTURA I CHYBA O TO CHODZI BO SĄ RÓŻNE ABONAMENTY!!!!!!!!!!!!!
BEZNADZIEJNY KONTAKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyBEZNADZIEJNY KONTAKT OSZCZĘDNOŚCI TYLKO I OSZCZĘDNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćLegnica I Wrocław
~Kacper / 2022-04-26 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba jakość internetu
Jeśli to naprawcie to nie zmienię klienta
To nie szantaż
WadyZacina się, długo się ładuje,wywala z internetu
MiejscowośćBiałystok
~Hubert / 2022-04-26 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę się zacina
Naprawcie to albo zmienię na Plus
WadyWywala, zacina się, długo się ładuje
MiejscowośćBiałystok
~klient / 2022-04-25 22:50
Ocena: 2.25 / 5
Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
MiejscowośćGdynia
~JAN / 2022-04-25 13:53
Ocena: 1.25 / 5
NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE POD WZGLEDEM ZAŁATWIANIA SPRAW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIEM
PAN NA DZIALE TECHNICZNYM NIEUPRZEJMY , NIEGRZECZNY , BUTNIE I LEKCEWAŻĄCO TRAKTUJE KLIENTA
USZKODZENIE Z WINY VECTRY NAPRAWIAJA PO TRZECH DNIACH NIE ZWAŻAJĄC , ZE INTERNET POTRZEBNY NA CELE SZKOLNICTWA -ZAJECIA ONLINE
PAN W CHAMSKI WRĘCZ SPOSÓB POKRZYKUJE I POUCZA KLIENTA GROŻĄC , ŻE SIE WYŁACZY I NIE UMÓWI TECHNIKA
NIKOMU NIE POLECAM WIAZANIA SIĘ Z TĄ FIRMĄ
ZaletySZYBKA INSTALACJA I NAMOLNE NAMAWIANIE DO ZAŁOOŻENIA VECTRY
BUCHACHA
WadyDŁUGOTERMINOWE ZAŁATWIANIE SPRAWY USZKODZEŃ , BARDZO NIEDOGODNY SPOSÓB WYSZUKIWANIA PROGRAMÓW, ZRYWANIE POŁACZEŃ
MiejscowośćZabrze
~ujowa vectra / 2022-04-25 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo częste zrywanie połączenia oraz wyłudzanie pieniedzy od klietnów przy rozstaniu się z tą śmieszną firma!
Nie polecam!
~vyr / 2022-04-24 16:41
Ocena: 3.00 / 5
informacja o zmianach w ofercie programowej to idzie powoli .nie są informacje aktualne .
Zaletyśrednia cena
Wadyczasem wstępują awarie w przekazie obrazu i przerwy .