Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4625 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Danuta / 2022-09-20 14:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona. Wiele funkcji dot. nagrywania, usuwania nagrań, zmiany kanałów jest do kitu. Komunikacja z obsługą jeszcze gorsza. Działanie telefonu stacjonarnego beznadziejne. Nie mogę się doczekać kiedy termin umowy dobiegnie końca. Marzę o zmianie operatora.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opinii.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Łukasz / 2022-09-20 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    płacisz za 600Mb masz 100-200MB na wifi 7mb, ludzie niekompetentni, nie można doprosić się o technika, usterki usuwane zdalnie które nic nie wnoszą. KANCIARZE, OSZUŚCI, NACIĄGACZE
    nic się nie zmienia od lat, jest tylko coraz gorzej
    Zaletybrak,
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sobieski / 2022-09-20 08:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Opinie pozytywne piszą pracownicy firmy a jest totalnie źle.Nie chciałbym być na miejscu Pazury bo reklamuje tv Smart i internet.Klienci obecni pewnego dnia napewno zrezygnują.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćLubin
  • ~Michał / 2022-09-19 16:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła sympatyczna obsługa. W godz 16.50
    Obsługa na wysokim poziomie.
    ZaletyProfesjonalne podejście do klijenta.
    WadyBrak
    MiejscowośćSlupsk
  • ~R / 2022-09-16 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nigdy nie dodaje opinii to tym razem jestem zmuszona to zrobić by ostrzec potencjalnych klientów. Umowę podpisałam na 2 lata, już w 1 tygodniu internet zaczął resetować się co kilka minut, a po połączeniu informować, że: połączono, bez internetu. Zgłaszałam sprawę na infolinii - osoba poinformowała mnie, że pozmieniała ustawienia i po zresetowaniu routera powinno być lepiej, lecz nie było. Jakiś czas później Pan z Vectry zadzwonił do mnie proponując zmianę pakietu - na mój tekst, że internet i tak raz działa raz nie działa, odpowiedział, że jak nie wezmę "silniejszego" pakietu to będę się tak męczyć do końca umowy. Odpowiedziałam, że przecież i tak nie mogę jej zerwać, bo naliczą karę. Zupełnie nie jest wart swojej ceny.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Olka / 2022-09-16 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na montaż telefonu stacjonarnego w poniedziałek nie dotarli
    Dziś mieli być od 10-12 też nie dotarli
    Jak łączę się pytając kiedy monter przyjedzie to łączą mnie z automatyczną sekretarką
    WadyJakość usługi
    Obsługa klienta
    MiejscowośćProchowice
  • ~Krzysztof / 2022-09-16 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia, złodzieje i wymuszacze pieniędzy, Non stop brak tv I internetu, nie polecam nikomu i ludzie broncie się przed nimi!!!!
    ZaletyŻadnej
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Pablos / 2022-09-15 22:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakupiłem ostatnio tv smarta w biurze obsługi w Krośnie. Obsługa na najwyższym poziomie, rozwiązanie kilku spraw nastąpiło jednocześnie. Pani Dorota się postarała. Smart działa rewelacyjnie! Dziękuję i pozdrawiam. Oczywiście polecam z całego serca!
    MiejscowośćKrosno
  • ~Darek / 2022-09-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończy mi się umowa i zadzwoniłem do nich i z niedowierzaniem każda ich oferta jest w 100% gorsza dla stałego klienta niż dla nowego. Nowemu klientowi oferują nowy sprzęt i niższy abonament + np 4 miesiące gratis, a mi wyższy abonament od początku umowy i mam pozostać przy starym sprzęcie. Rezygnuję na dniach.
    ZaletyBrak
    WadySporo
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Sab / 2022-09-15 15:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, z jaka miałem do czynienia. Roszczeniowi, wymyślają historyjki o zadłużeniu niezapłaconych faktur, które opłacałem w terminie. Na dodatek ciągły problem z jakością sygnału.
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-09-14 08:56
    Ocena: 4.75 / 5
    Mila obsluga. Dziewczyny uśmiechnięte służą pomocą, doradzą. Uslugi przez nie oferowane np połączenie internetu tv telefonu w jeden rachunek jest bardzo pomocny.
    MiejscowośćOswiecim
  • ~ela / 2022-09-13 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom usług na bardzo niskim poziomie. Obsługa arogancka. Mimo wielokrotnego zglaszania kiepskiego dzialania internetu mobilnego odpowiedzi w stylu szukaj rozwiazania w sadzie itd. wyludzanie na sile kary pienieznej za zerwanie umowy, szantaze sa na porzadku dziennym. Nie podlaczają internetu stacjonarnie, kaza sobie na wlasna reke kupowac router do karty, ktora daja- a internet nie jest w stanie pracować nawet z jednym urzadzeniem. NIE POLECAM!
  • ~skyscs / 2022-09-13 13:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Cały budynek czekał 5 dni na naprawę internetu, I w końcu nic nie było naprawione, tylko otrzymałem sms że wszystko jest ok, nawet nikt mi nie zapytał czy coś działa.
    Zaletyniema
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marek / 2022-09-12 15:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam wrażenie że straszny bałagan panuje w tej firmie. Nikt za nic nie odpowiada , błąd za błędem w rozliczeniach. Klient zmuszony jest udowadniać ze nie jest wielbłądem. Fatalna firma. Podnoszą ceny po zakończonej umówię nie informując skutecznie klienta. Dno i wodorosty . Nikomu nie polecam Vectry !!!
    ZaletyBrak brak brak
    WadyBrak słów, podejście do klienta żenujące , nigdy więcej , …..
    MiejscowośćWrocław
  • ~wonsz / 2022-09-11 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    W życiu nie miałem gorszego internetu. Od kilku miesięcy codziennie losowa usługa google nie jest widoczna z sieci vectry. Pingi można mierzyć kalendarzem. Jeżeli ktoś potrzebuje internetu do pracy, to łatwiej będzie wynająć stado gołębi, żeby z pakietami latały. Strony ładują się, jak cygan do wanny. Odradzam jak najmocniej.
    Zaletyco xd
    MiejscowośćRybnik
  • ~Tomasz / 2022-09-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 3 miesiące nie potrafią przysłać faktury papierowej po czym straszą windykacja starsze osób
  • ~Małgorzata / 2022-09-11 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma.Zgłoszone usterki usuwają po okresie 1 tygodnia,nawet wtedy kiedy usterka dotyczy całej dzielnicy.Należność za korzystanie w tym czasie z TV i internetu liczona jest w całości.Kiedy klient spóźni się z opłatą kilka dni liczone są odsetki i odebrane są ulgi na dwa m-ce.Tragedia!
    MiejscowośćKielce
  • ~Magdalena / 2022-09-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 dni brak internetu. Brak kontaktu z biurem obsługi. Brak jakichkolwiek informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma internetu.
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Greg / 2022-09-08 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu, brak chęci do rozwiązania problemu, brak techników.

    Czas oczekiwania na technika który stwierdzi oczywiście że nie działa - tydzień.

    Mogę wymienić router od ręki, który jest wadliwy, ale koszt 149pln.

    Podejście do klienta na żenującym poziomie - technik będzie za tydzień i co nam pan zrobisz.


    Nie polecam zdecydowanie

    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Mark / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa idealna konkretna i na temat informacje o produktach podane że szczegółami bardzo zrozumiale
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347