Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4491 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2022-09-11 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma.Zgłoszone usterki usuwają po okresie 1 tygodnia,nawet wtedy kiedy usterka dotyczy całej dzielnicy.Należność za korzystanie w tym czasie z TV i internetu liczona jest w całości.Kiedy klient spóźni się z opłatą kilka dni liczone są odsetki i odebrane są ulgi na dwa m-ce.Tragedia!
    MiejscowośćKielce
  • ~Magdalena / 2022-09-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 dni brak internetu. Brak kontaktu z biurem obsługi. Brak jakichkolwiek informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma internetu.
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Greg / 2022-09-08 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu, brak chęci do rozwiązania problemu, brak techników.

    Czas oczekiwania na technika który stwierdzi oczywiście że nie działa - tydzień.

    Mogę wymienić router od ręki, który jest wadliwy, ale koszt 149pln.

    Podejście do klienta na żenującym poziomie - technik będzie za tydzień i co nam pan zrobisz.


    Nie polecam zdecydowanie

    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Mark / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa idealna konkretna i na temat informacje o produktach podane że szczegółami bardzo zrozumiale
  • ~Oszukana przez Vectra / 2022-09-08 13:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Vectra stosuje niedozwolone praktyki, wymuszają wyższe opłaty. UOKik nie nadąża z rozpatrywaniem skarg na nich, a oni wciąż podnoszą ceny nie dbając o to żeby dostarczyć klientowi pismo z zawiadomieniem o podwyżce. A potem nie rozpatrują reklamacji...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klara / 2022-09-07 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Kategorycznie odradzam korzystanie z usług powyższej firmy, miesiąc po rezygnacji z umowy w Vectrze ciągle docierają do mnie maile bądź smsy, o niesłusznych ewentualnych dopłatach/zaległościach, wynikające z niekompetencji pracujących tam ludzi. Dodatkowo kontakt z pracownikami jest niesamowicie utrudniony, czy to telefoniczny, czy internetowy, ilość punktów w całej Polsce pozostawia wiele do życzenia.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Vectranajgorszyinternet / 2022-09-07 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przy podpisywaniu umowy pani się bardzo wysilała, internet 450 MB na WiFi maks 50.
    ZaletyŻadnych zalet, odradzam każdemu tego dostawce
    WadyCały Internet obsługa
    MiejscowośćSzczytno
  • ~Tobiasz / 2022-09-07 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem jestem od 21 lat, od 10 mam ten sam dekoder i ten sam pilot. Kończyła mu się umowa i zadzwonił do mnie Pan mamy lepsza ofertę w której dostanę nowy dekoder (kluczowe- zero pytań o dodatkową usługę eleven sports). Po kilku telefonach okazało się że pan przez małe p mnie perfidnie okłamał nowe dekodera nie ma w ofercie a za rezygnację jeszcze mi przysłali 20 zł kosztów. Na coś za co nie wywierałem zgody. Co za tragiczna firma.
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćŻory
  • ~Mn / 2022-09-07 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja chciwa i bez żadnej lojalności wobec stałych klientów. Zero pomocy, oferta dla nowych klientów internetu mobilnego 100gb za 60 zł, jak chciałem przenieść umowę stacjonarna zaproponowali mi że tę samą kwotę 15 GB, co było jak nieśmieszny żart. Straciłem przez nich ponad 1500 zł za usługę z której nie mogłem korzystać ani zmienić na korzystnych warunkach. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Fjfn / 2022-09-06 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Nie polecam nikomu obsługi klienta online !
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~IT / 2022-09-06 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet i TV. Tyle w temacie. Nie da się oglądać oglądać tv i korzystać ze inetu.
    Wady100
    MiejscowośćWr
  • ~GoodNet / 2022-09-06 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    dziwie się ,że ludzie się jeszcze nabierają na tych oszustów
    WadyALl
    MiejscowośćRadom
  • ~Kuba / 2022-09-05 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do dupy ciągle się zwiesza, nie działa często i trzeba resetować
    MiejscowośćŻory
  • ~PDL / 2022-09-04 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Więcej nie działa jak działa. Zarówno telewizja jak i internet. Koszmar.
    ZaletyOdbierają telefon po długim oczekiwaniu ale oczywiście niczego to nie zmienia
    WadyNic nie działa jak należy, co kilka dni przerwa w dostawie usług. Nikt nic z tym nie robi. W biurze obsługi zero kompetencji (w mojej opinii) oczywiście "już sprawdzam" "tak mamy problem" tyle że nie ma rozwiązania problemu
    MiejscowośćEłk
  • ~Vectra sie pali / 2022-09-03 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! co wy macie z tym netem???!?!?! nic nie dziala wszystko zacina żeby napisac tą opinie musialem czekać 30min by mi sie strona otworzyła! wy wogóle patrzycie na te komentarze???!??!?!??! bo nie widać jeśli wasz net tylko słąbieje! wasz net to totalne g
    Zaletytej opcji nie powinno byc jesli nikt nie korzysta chyba ze przeklina a=na wasz temat
    WadyWSZYSTKOOOOO
    MiejscowośćUstka
  • ~Katarzyna / 2022-09-02 11:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści na maxa.W pndz miał przyjść technik-nie dotarł .Wtorek to samo .Dziś piątek znów nas wystawili. Co za gnoje! Człowiek marnuje swój czas a oni mają na wszystko wywalone. Będziemy dziś składać reklamację rozwiązujemy umowę. Sprawę zgłaszamy do rzecznika praw konsumenta
    Wadyobsługa klienta
    nie liczą się z ludźmi
    wystawiają klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karicze / 2022-09-01 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma scierwo z jaka mialem do czynienia przez 31 lat swojego zycia. Od dwoch dni nie ma internetu, jakis bot jak sie dzwoni gada co chwile ze "awaria" bedzie naprawiona do 14:30, potem do 16:30 potem do 21:30 potem do 12:30 i tak w kolko od dwoch dni. Polaczyc sie z czlowiekiem to wyzwanie bo ten debilny bot nie slyszy jak mu podaje pesel lub numer klienta... od 4 lat sie z nimi mecze bo w bloku w ktorym mieszkam nie ma dostepu do innych dostawcow, tez jakis haracz chyba zaplacili wlascicielowi albo kij wie o co chodzi bo dodam ze to wszystko ma miejsce w Warszawie. Parodia, nie polecam. Jak tylko bede mial jakakolwiek mozliwosc to uciekam z tego tonacego okretu, firma 30 lat na rynku i stabilnego internetu praktycznie w centrum Warszawy nie potrafi zapewnic. A i oczywiscie to nie jest tak ze to jest jednorazowa sytuacja, tak jest srednio raz w miesiacu, no jak łaska to moze raz na dwa miesiace.
    Zaletyzero
    WadyWady wszystko mozliwe, obsluga klienta, parametry, cena, niezawodnosc to juz w ogole sa zarty
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anonimowy / 2022-09-01 16:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Okropny internet. Czekam 10 minut aż mi się uruchomi strona na Google. Są opóźnienia w dostawie internetu. Problem jest we wszystkim. Niewazne czy coś pobieram na komputer czy gram w grę online czy włączam jakąś stronę. Internet w moim odczuciu jest bardzo słaby. Nie polecam.
    ZaletyObsługa klienta
    WadySłaby internet za taką cenę.
  • ~Nowal / 2022-09-01 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Partacze i paprochy 5 tygodni nie potrafią założyć internetu na adresie monter nie miał klucza do skrzynki i cisza po dzień dzisiejszy żenada i rozczarowanie... nie polecam oraz nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyAutomat infolini nie profesjonalni monterzy nie kompetentna załoga po przejściu automatu na infolini
  • ~Disconnected / 2022-08-31 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia straszna , wartość opłat skacze jak im się podoba i klientowi nic do tego , awarie cykliczne co najmniej dzień na tydzień-dwa całkowitego odcięcia od sieci . zdarzało mi się jechać 40km do rodziców żeby wypełnić obowiązki służbowe bo dzięki Vectrze nie mogłem tego zrobić na miejscu. Jedyna zaletą jest to że z dniem dzisiejszym kończę ,, współpracę,, (jakże owocną) z tą niby firmą , niestety nie ma się co cieszyć bo stoję 8 w kolejce stanowisk 5 ale oczywiście czynne jedno , ze dwie godziny mi jeszcze wyjmą z życiorysu ale zaciskam zęby bo nigdy więcej nie będę się musiał użerać z tym ,, usługodawcą ,, szczerze nie polecam , zamiast w Pazurę na bilbordach niech zainwestują w jakość usług i ilość pracowników w pktach bo to nie komuna żeby pół dnia w kolejce czekać , chociaż odniesienie trafne bo ta firma pasuje do czasów PRL jak ulał . Niestety ludzie dalej nacinają się na tych oszustów podobnie jak ja dwa lata temu , cóż nauczka na przyszłość żeby dokładnie prześwietlać to z kim się zawiera umowę a nie tylko pobieżnie , na takich cwaniaków trzeba uważać , a spróbujcie umowę spróbować z nimi zerwać ( mimo nieadekwatnej jakości usług ) . Szczerze nie polecam , nie dajdzie im się naciągać !
    ZaletyBrak
    WadyZa długo by wymieniać
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024