Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sraka / 2022-08-17 11:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Najagorszy internet jaki mialem w ciagu miesiaca potrafi wywalic z 3 razy juz internet w macdonaldzie jest lepszy
    Zaletynie ma
    WadyMale pobieranie, czesto wywala
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Krzysztof / 2022-08-16 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to komedia, nie działa, a jak już działa to Prędkość jest niższa niż tp sa 15 lat temu. Najgorszy dostawca usług z jakim miałem styczność.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo żeby pisać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Si / 2022-08-16 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa do dupy udają tylko że coś załatwiają...wiecznie coś nie działa tragedia!!! Nie polecam!!!
    MiejscowośćNowogard
  • ~Barbara / 2022-08-16 00:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Ģówno. Poświęce czas zeby napisać, że znowu odcięło internet. Kilka razy w miesiacu brak neta. To jest największe gówno w temacie dostawcy internetu jakie widziałem. Wyj..ać ich z rynku prosze.
    ZaletyŻe co?
    WadyWszystko. Jakość, szybkość, obsługa techniczna, Wszystko !!!!!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Yorg / 2022-08-15 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Częste braki w dostawie internetu. Awarie techniczne. Opłaty w górę bez informowania.
    ZaletyZalety były kiedyś już ich nie ma
    WadyCena i ciągle awarie
  • ~wielkikot / 2022-08-15 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Was o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Jestem abonentem Vecry poniekąd przez przypadek, ponieważ 2 lata temu przejęli Petrusa. Działam na umowie zawartej jeszcze z Petrusem, która przedłużyła się automatycznie. Wielokrotnie próbowano nakłonić mnie do zmiany umowy na korzystniejszą cenowo dla Vectry. W piątek 12 sierpnia, wieczorem zakodowano mi wszystkie "normalne" kanały pozostawiając ogólnodostępne z tv naziemnej. Brak możliwości zgłoszenia przez cały długi weekend tych działań. Infolinia odsyła do BOK, który ma nagraną informację o braku możliwości zgłoszenia usterki, bo mają jakieś przeszkody techniczne. Przez cały weekend pozostałam bez ulubionych programów. W taki oto sposób chcą mnie zmusić do zmiany umowy. Czy miał ktoś z was taki problem ze starą umową? Proszę o info
    MiejscowośćToruń
  • ~Przemek / 2022-08-14 10:34
    Ocena: 1.25 / 5
    1) internet jest tragiczny, do pracy zdalnej lub grania calkowicie odradzam, jedyne co na nim mozna porobic to poczytac internet i zaplacic rachunki
    2) obsluga klienta to jakas kpina, nie wysylaja techników i nie rozwiazuja problemu
    3) najgorszy dostawca na jakiego trafilem i to na dodatek w trzrch lokalizacjach. Dwie w warszawie i jedna w bialymstoku, w kazdym miejscu te same problemy i zero pomocy
    ZaletyBrak
    WadyD r a m a t
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rozczarowana / 2022-08-14 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe awarie i rozłączanie połączenia. Fatalny odbiór niektórych kanałów. W sobotę o godzinie 9:00 zanik tv i internetu. Po telefonie do bok informacja że przewidywany czas naprawy to wtorek godz. 13:00. Zostałam na długi weekend bez tv i internetu. Stanowczo odradzam produkty tej firmy. Szkoda nerwów. Na pewno nie przedłużę z nimi umowy.
    ZaletyWłaściwie niema
    WadyPłacenie za coś czego tam naprawdę nie ma.
    MiejscowośćToruń
  • ~Dora / 2022-08-14 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oprócz PODSTAWY INTERNET który jest poniżej krytyki!!!! - NOTORYCZNE "Zrywanie" programów, obrazu i WYLACZANIE w dzień zwłaszcza nocy całkowicie ( wiele osób ogląda lub nagrywa w nocy!!!!
    Oglądanie Wsteczne emisji ale BEZ MOŻLIWOŚCI PRZYSPIESZANIA, COFANIA. DNO !!!!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadyJAK POWYŻEJ!!!!a NAJWIEKSZA NIKT TEGO NIE CZYTA I NIE WYCIAGA WNIOSKÓW! Widać po braku reakcji i NASZYM coraz gorszym odbiorze tv vectra!!!!!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Lukasz / 2022-08-13 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Place i tylko place zero zadowolenia internetu juz od dłuższego czasu brak lub na chwilę jest porażka wypowiedzenie umowy w lipcu nagle nic w systemie nie zarejestrowany powtórka w sierpniu osobiście zobaczymy co będzie szkoda czasu i kasy na nich
    ZaletyBrak
    WadyOstatnio co tylko możliwe 0 zadowolenia
    MiejscowośćGródków
  • ~Pawel / 2022-08-13 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie nie polecam nikomu tej zas..... Firmy..
    To jest banda oszustów.. 24 lipca złożyłem u nich wypowiedzenie umowy a oni nawet tego nie zatwierdzili naliczyli mi kolejne koszty...
    Internet i telewizja miała być za 140 zł miesięcznie a rachunki są ponad 200 zł ...
    Dzwoniąc po technika bo spalił mi się ruter stwierdzili że muszę zapłacić za usługę 200 zł choć w umowie jest że ruter do wymiany jest zadarmo...
    Nie są terminowi olewają ludzi oszukują na każdym możliwym kroku ten sam internet i tv w Play jest za 60 zł....
    Nie polecam nikomu tej zastanej formy
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyOSZUSCI
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Tank / 2022-08-12 23:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem klientem Vectry od wielu lat ale ta firma się stacza. Brak lub zanik sygnału co raz częściej. Dziś wywaliło wszystko i na czacie dowiedziałem się, że awaria w całych Suwałkach i szybko naprawią proszą o cierpliwość. Parę tygodni było podobnie. Infolinia to godziny czekania, a zgłoszenie pisemne to dwa dni na odpowiedź sobie zostawiają i tylko porady przesyłają. Tylko jak brak sygnału to co mi z porad. Niestety przedłużyłem umowę do 10.2023 ale już po raz ostatni. Koniec z Vectrą. Omijać bo to moloch marketingowy.
    ZaletyJest
    WadyTak jak by nie było
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Adam / 2022-08-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Cena usługi (sam internet) wyższa o 20 zł od konkurencji, parametry internetu nawet nie zbliżają się do deklarowanych. Najlepsze jest jednak to, że po 4 latach umowy spoźniłem się o 2 dni ze zwrotem sprzętu i miesiąc potem dostałem wezwanie do uiszczenia opłaty za spóźniony zwrot.
    Omijajcie to coś z daleka.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Dora123 / 2022-08-11 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Zawołam umowę 1.08.2022 i do dziś nie udostępnili mojego wykupionego pakietu, a jest już 11.08. Dzwonie codziennie na infolinię i proszę o odblokowanie. Ciągle słyszę ze jest problem, którym właśnie się zajmują i mam czekać 24 godziny, a kanały same mi się odblokują... No to czekam. Dzwonie i znów czekam.....I tak dopiero od 10 dni.
    Dziś znów zadzwoniłam, pani znów zaczęła mi wciskać bajki o przyjętym zgłoszeniu i że mam czekać. Poprosiłam o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym. Niestety okazuje się że tam nie ma żadnego kierownika ani dyrektora, a pani konsultantka nie będzie rozmawiała ze mną i przerwała połączenie.
    Żałuję że nie poczytałam opini o tej firmie wcześniej, bo na pewno nie podpisałabym z nimi umowy.
    WadyŻadnego zainteresowania problemem klienta.


    MiejscowośćBytom
  • ~Kam / 2022-08-11 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakończeniu usługi otrzymałam fakture za dwa miesiące do zapłaty, za miesiące w których nawet nie miałam sprzętu(terminowe rozliczenie) i maila o karze za brak zwrotu sprzętu ..miesiąc po jego oddaniu.

    Pisałam maile, jednak nikt nie odpisywał, ale przychodziły kolejne maile o opłatach za coś, z czego nie korzystałam, bo nawet nie miałam na czym.
  • ~Były klient, nie wrócę / 2022-08-10 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Generują rzekome zadłużenie (zobowiązania sporne) na podstawie kar umownych. Nie idą z tym do sądu tylko miesiącami i latami nękają o zapłatę. Uważam ich za oszustów. Unikać. Kiepski operator, kiepska jakość usług, a na koniec jeszcze nękanie, żeby wyszarpać trochę kasy. Używają metody na niezwrócony router - jakoś teraz potrafią pisać maile i wydzwaniać co tydzień, ale przypomnieć na koniec umowy jakoś nie potrafili ani razu. Dno i metr mułu. Do tego śmiecą cały czas w skrzynkach i na klatce schodowej.
    Zaletysame wady
    Wadykiepska oferta, kiepska jakość usług
  • ~Karol / 2022-08-10 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie unikajcie tej firmy jak ognia. No chyba, że ktoś ma całe godziny na zgłaszanie problemów, które nigdy nie zostaną rozwiązane. Tak, masochistom gorąco polecam, będziecie z Vectrą szczęśliwi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Asia / 2022-08-10 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie ma tygodnia aby nie było internetu w Świętochłowicach, obsługa fatalna, działa automatyczna sekretarka!!, złożyłam reklamacje email bo w tygodniu 30, na 7 dni wtygodniu aż 4 dni nie miałam internetu, i tak co tydzień, jedna wielka TRAGEDIA!!!!!
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~marus / 2022-08-10 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    syf nie internet nie działa nic lagi przez 10h pod rząd
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Hades / 2022-08-10 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorąco nie polecam, pierw usługa internet i tv Smart. Internet od 22 ciągle przerywał, zgłaszane ale nic z tym nie było robione więc zmieniłem usługodawcę. Tv Smart zakupiony w promocji przez 2 miesiące musiałem walczyć z nimi aby udostępnili mi dodatkowe funkcje, które były zawarte w promocji. Po wymianie tv Smarta na nowego i zwrocie starego w terminie naliczyli karę za nie zwrócony sprzęt. Czekam tylko na koniec umowy i już do nich nie wrócę.
    WadyOlewka klienta, naliczanie bezpodstawnych kar.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266