Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4491 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szef / 2022-09-30 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia umówiony monter na dzień 30.09.2022 między godziną 10 a 12 oczywiście nie stawił się poszedłem do Vectry pani zaczęła jęczeć ze on ma dużo pracy ja to rozumiem ale po to jest telefon aby zadzwonić około 14 dzwoni jakas panna z Leszna z pretensjami ze mnie nie było w domu a ten dzban przyszedl przed 14 i stwierdził ze nikogo nie zastał oczywiście zadzwonilemna pseudo infolinię i tam żeby porozmawiać z konsultantem trzeba mieć szczęście konsultant podskakiwal itd nie polecam tych szmondakow
    ZaletyZero
    WadyDziadostwo j3bane
    MiejscowośćGłogów
  • ~Monika / 2022-09-30 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Zero profesjonalizmu i pozytywnego podejscia do klienta.
    Zawieszanie sie ulug.
    Brak odpowiedzi przez wiele tygodni, a jak juz sie pojawi, to praktycznie nic nie wnoszaca.
    Wiele ograniczen i bledow na koncie internetowym klienta.
    WadyZero profesjonalizmu i pozytywnego podejscia do klienta. Zawieszanie sie ulug. Brak odpowiedzi przez wiele tygodni, a jak juz sie pojai, to praktycznie nic nie wnoszaca.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KRIS / 2022-09-29 22:51
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra to jak na dzis ciut slabiej bylo lepiej !za 600 mB /na 60 up ( nowa instalacja caly blok swiatlo do bloku idzie reszta koncentryk ) a masz 520 nieraz 400 nie raz mniej Jest OK! Ale stabilnie zero jakis zwiech i przerw i co najlepsze dobry PING ja mam 7 ms ! TV jest OK ( na cdx tuner nagrywara 500 giga dysk ! 4k pudelko smart mnie nie interesi Bo to szajs wg mnie i tv idzie po necie ! Nio ale nowoczesnosc :) ........ i klaty po strimie i buforowanie HM
    ZaletyTv ok jakosc wg mnie lepsza duzo na tym co daja 4k zabawke tuner ( po strimie ) Net Ok stabilny zero awari jak narazie
    Wadydla stalych klientow od 10 lat zero promocji Dla nowych lesza cene daja
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~Wkurzony / 2022-09-29 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień nie ma internetu. Potem parę dni jest i znowu nie ma przez pewien czas. I tak w kółko. Te restartowania rutera, naprawy itd. już nic nie dają.
    ŻYCZĘ TEJ FIRMIE Z CAŁEGO SERCA ŻEBY UPADŁA
    ŻYCZĘ TEJ FIRMIE WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO
    Bo po paru latach mam już dość
    ZaletyBrak
    Wady(Tylko) Ciągły brak internetu
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Kuba / 2022-09-29 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Paranoja. Od 2 tygodni nie mam wiekszosci kanalow z powodu niezaktualizowania numeru karty przy wymianie dekodera i karty przez Vectre. Wyslalem 3 zgloszenia, dwa razy dzwonilem na infolinie i nic!!! Reklamacje odrzucili bo nie bylo w tym czasie awarii w okolicy... Albo robią ze mnie durnia albo sami są durniami
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Mecenas / 2022-09-29 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej oceniana firma w Polsce. Prowadzone jest wiele spraw sądowych przeciw tej firmie. Czytając opinie niektóre szokujące należy zastanowić się nad tym jak ta firma w ogóle może legalnie działać na terenie Polski. Być może któraś osoba decyzyjna ciągnie z działalności tej firmy nielegalne zyski.
    ZaletyNie ma
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ania / 2022-09-28 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , dramat , dramat. Odradzam wszystkim.
    Po podłączeniu mi wszystkiego przez instalatora gdy miało wszystko działać i telewizja i internet, nie działała telewizja. Telewizji w ogóle nie miałam, ponieważ był problem z dekoderem smart. Naprawiali to 3 tygodnie. Rozumiem dzień góra dwa , ale 3 tygodnie? Zanim mi w końcu włączyli telewizję to już przyszedł pierwszy rachunek za telewizję której nie miałam. Kpina. Jak napisałam reklamację żeby mi opuścili kwotę za fakturę bo przecież nie miałam telewizji to mi odpisali po ponad miesiącu oczekiwania na odpowiedź , że nie odnotowali mojej skargi.
    Gdzie ja przez te 3 tygodnie wydzwaniałam do nich kiedy i kiedy i kiedy w końcu będzie ta telewizja.
    Dramat.
    MiejscowośćWarzymice
  • ~Marlen / 2022-09-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie i mam szczerą nadzieję, że kolejne pokolenia zrezygnują z usług każdej, jednej - ogłupiającej TV i tak bezczelnej formy obsługi klienta.
    VECTRA:
    1. pięknie jest tylko przez pierwsze 14 dni, kiedy trzeba klienta "urobić", żeby nie miał podstaw do rezygnacji;
    2. kolejne miesiące - miesiąc w miesiąc problemy z usługą internetu i TV, która nadaje na smarcie,
    3. jedyne rozwiązania - reset modemu, reset modemu, sprawdzenie kabelków, reset modemu wykałaczką i dalej tak samo - reset modemu, reset modemu, aktualizacje.
    4. aktualizacja wymaga logowania na koncie google - UWAGA! OSOBY STARSZE (nie poruszające się w świecie elektroniki) NIE PORADZĄ SOBIE Z TYM OPROGRAMOWANIEM!!! Również w kwestii przełączania programów, gdzie domyślnie ustawiony jest Netflix.
    5. Pakiety oczywiście narzucone - chcesz TVN, musisz zapłacić więcej. Ale absolutnie nie dadzą Ci zrezygnować z TVPis.
    6. połączenia na infolinię są odrzucane (Konsultanci udają, że nic nie wiedzą ;)) no i oczywiście 10 minut nabicia w koszta, żeby wysłuchać BOTA, który i tak finalnie nie rozwiąże sprawy :))
    7. zgłoszenia poprzez panel - patrz punkt 3 - odpisują szybko na zasadzie resetu modemu.
    Groszowe reklamacje uznają (jak już po raz kolejny w miesiącu ktoś im kable poprzerywa) ale Pan Technik przybywa ze szczerą niechęcią na kolejne wezwanie :)
    8. Konsultanci wprowadzają w błąd (część w ogóle nie ma pojęcia jak rozwiązać technicznie problem, lub kłamią, że są nałożone windykacje) i z kaprysem przełączają na inne Działy
    ZaletyBRAK - unikajcie jeśli macie alternatywę
    Wady- ciągłe awarie kwitowane jako "problemy natury technicznej, na które nikt nie ma wpływu"
    - rozłączanie połączeń na infolinię
    - ustawienia BOTA na początek, żeby spławić klienta (finalnie i tak dochodzi do połączenia z konsultantem)
    - wprowadzanie użytkowników w błąd przez konsultantów
    - ciągłe buforowanie na TV
    - przymus zakładania konta google do wszelkich aktualizacji i jakichkolwiek działań na tej TV (taka, tam forma inwigilacji)
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~KamilK / 2022-09-28 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf, same kasztany na infolinii, jedna miła Pani w dziale technicznym, reszta nadaje się do śmieciarki.
    Internet na początku działa ok, później gorzej niż Polski rząd.
    WadyTragiczna obsługa
    nie działające usługi
    Potrafią zepsuć dzień
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzaks / 2022-09-28 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działał przez 3 miesiące bez zarzutów. Później zaczęły się problemy, które z czasem tylko przybierały na sile. Zaczęło się od telefonu z Vectry, z informacją że będą oni coś remontować, i że jest możliwość usprawnienia połączenia, oczywiście za dodatkową opłatą. Nie zdecydowałem się ponieważ dotychczas byłem zadowolony z usług. Po około dwóch tygodniach przestały się ładować strony internetowe, początkowo pojedyncze, ale z dnia na dzień coraz więcej, aż doszło do tego że nie da się korzystać w domu z internetu. Nie można się połączyć z routerem, jak już się uda to 1 ze 100 stron się załaduje, dodatkowo bardzo wolno.
    Infolinia to jedna wielka tragedia. Nigdy nie spotkałem się z bardziej bezczelną i niekompetentną obsługą. Przełączają lub rozłączają się w trakcie wypowiedzi, wchodzą w zdania, i mają jedną wielką pretensje w głosie.
    RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    Lepiej dopłacić i skorzystać z usług konkurencji, nawet jeśli trzeba kłaść dodatkowe kable
    Wszystko tylko nie Vectra.
    WadyBARDZO nieprzyjemna obsługa
    niedziałający internet
    Oszukiwanie
    brak wywiązywania się z umowy
    Brak kontaktu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Niemy / 2022-09-28 19:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam problem z internetem zgłosiłem problem i nic się nie dzieje tylko dzwonili i nic więcej a teraz nawet odrzucają moje połączenia
  • ~Gudii / 2022-09-28 10:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Okropny bałagan w firmie. Problemy z przeniesieniem numeru telefonu trwające kilka miesięcy. Bardzo niegrzeczna obsługa klienta.
    ZaletyCeny abonamentu telefonii komórkowej
    WadyBrak szacunku dla klientów, lekceważący stosunek, niekompetencje, bałagan.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~xyg / 2022-09-27 17:57
    Ocena: 2.75 / 5
    widać informowanie o nowych kanałach w ofercie programowej niema .Obsługa klienta w biurze abonenta w KALISZU dramat przez brak kompetencji obsługi po kierownika .
    Zaletystabilna cena ,reszta w miarę .
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz informacji o zmianach w ofercie programowej aktualnych .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Karola / 2022-09-26 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka płacę stówę za telewizję internetowa neta niby 300 GB starcza na tydzień oglądania normalnej telewizji zużywam dodatkowo swój internet a mimo to się zacina filmu obejrzeć Nie można w spokoju. Nie polecam powinni zakończyć swoją działalność!!
    ZaletyZero zalet
    WadyZa dużo wymieniania..
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Klient / 2022-09-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to lipa płacę 65 złoty net zamula pomoc techniczne nie reaguje co kilka dni brak dostępu do internetu WIELKA KICHA TA VECTRA NIE POLECAM NIKOMU TRANSFER JEST DO BANI napewno nie jest to za co płacę w Playu czy Orange będę miał lepszy transfer i za 30 zł a nie 65...

    VECTRA TO TĘPE DZIADY PRZYDALBY SIE IM JAKIS OGARNIETY INFORMATYK
    ZaletyBrak
    WadyCała masa podejście płać i nie narzekaj
    MiejscowośćSlupsk
  • ~Bula / 2022-09-25 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna wtopa z tym internetem,ciagle przerywane polaczenie, zerowa pomoc obsługi,
    NIE POLECAM DOSTAWCY.
    WadyWszystkie mozliwe błędy tylko z vectra
    MiejscowośćŻory
  • ~Nie lubie Vectry / 2022-09-24 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ehhhh od czego tu zacząć może od tego że pisze już 9 opinie o Vectrze a wasz internet jest coraz słabszy co chwile mi zacina, nic się nie da zroibć poprostu bezsens. Wasza firma powinna być wyrównana z ziemią (unikajcie Vectry jak ognia), jeszcze musze czekać 1 i pół roku aż się od was uwolnie. Mnie ciekawi *wy czytacie Vectra te komentarze?? bo komentarzy coraz więcej a internet coraz gorszy* aha dobra nie czytacie bo nie możecie wejść na strone z tym netem
    BEZNADZIEJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak i opcja zalety powinna być usunięta bo nikt tu nic dobrego nie pisze
    WadyWSZYSTKO wad tej firmy jest więcej niż ziarenek piasku na ziemi
    MiejscowośćUstka
  • ~Xocp / 2022-09-23 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam dwa tygodnie na przyjazd techników. Po raz trzeci wizyta się nie odbyła dzwoniąc na infolinie powiedziano mi ze technik już był. Dostałam informacje ze zaraz do mnie oddzwonią z wyjaśnieniami, telefonu nie dostałam. Całym sercem nie polecam, oczywiście za brak internetu muszę płacić
    ZaletyBrak
    WadyMNÓSTWO
    MiejscowośćKielce
  • ~Niezadowolony / 2022-09-23 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mógłbym pisać o wadach i częstotliwości ich występowania, ale to byłoby zbyt dużo i długo. Za ocenę niech posłużą moje życzenia:ŻYCZĘ IM ŻEBY ICH FIRMA UPADŁA. NIECH WAS SZLAG.
    ZaletyBRAK
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Lusi / 2022-09-22 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Tv kablowej nie bede sie odnosila bo jakosc sygnalu ostatnio sie poprawila ale Internet z Vrctry jest tragiczny, standardy nadawania beznadziejne. Nie mozna otworzyc zadnych stron w tym google. Wi-fi dziala tylko w pomieszczeniu gdzie jest ruter kub blisko niego a powinien dzialac w calym domu. Po wypowiedzeniu umowy z winy operatora wysylaja jakies noty karne za zerwanie umowy. Obsluga klienta dramat. Biuro stacjonarne ciagle nieczynne. Nie moge oddac rutera bo kiedy ide jest kartka ze zamkniete dzisiaj. To jakis obled. Ciekawi mnie czy kyokolwiek z Vectry czyta te komentarze bo mam wrazenie ze nikt z tych oszustow nie wie co ludzie pisza. Dziwie sie ze Pazura reklamuje to badziewie…
    ZaletyBrak
    WadySlaby sygnal, beznadziejna obsluga klienta, trudny kontakt, dlugi czas oczekiwania na technika i moglabym tak dlugo
    MiejscowośćSwinoujscie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024