Okropny bałagan w firmie. Problemy z przeniesieniem numeru telefonu trwające kilka miesięcy. Bardzo niegrzeczna obsługa klienta.
ZaletyCeny abonamentu telefonii komórkowej
WadyBrak szacunku dla klientów, lekceważący stosunek, niekompetencje, bałagan.
MiejscowośćSiedlce
~xyg / 2022-09-27 17:57
Ocena: 2.75 / 5
widać informowanie o nowych kanałach w ofercie programowej niema .Obsługa klienta w biurze abonenta w KALISZU dramat przez brak kompetencji obsługi po kierownika .
Zaletystabilna cena ,reszta w miarę .
Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz informacji o zmianach w ofercie programowej aktualnych .
Miejscowośćkalisz
~Karola / 2022-09-26 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka płacę stówę za telewizję internetowa neta niby 300 GB starcza na tydzień oglądania normalnej telewizji zużywam dodatkowo swój internet a mimo to się zacina filmu obejrzeć Nie można w spokoju. Nie polecam powinni zakończyć swoją działalność!!
ZaletyZero zalet
WadyZa dużo wymieniania..
MiejscowośćWodzisław Śląski
~Klient / 2022-09-26 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to lipa płacę 65 złoty net zamula pomoc techniczne nie reaguje co kilka dni brak dostępu do internetu WIELKA KICHA TA VECTRA NIE POLECAM NIKOMU TRANSFER JEST DO BANI napewno nie jest to za co płacę w Playu czy Orange będę miał lepszy transfer i za 30 zł a nie 65...
VECTRA TO TĘPE DZIADY PRZYDALBY SIE IM JAKIS OGARNIETY INFORMATYK
ZaletyBrak
WadyCała masa podejście płać i nie narzekaj
MiejscowośćSlupsk
~Bula / 2022-09-25 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Totalna wtopa z tym internetem,ciagle przerywane polaczenie, zerowa pomoc obsługi,
NIE POLECAM DOSTAWCY.
WadyWszystkie mozliwe błędy tylko z vectra
MiejscowośćŻory
~Nie lubie Vectry / 2022-09-24 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Ehhhh od czego tu zacząć może od tego że pisze już 9 opinie o Vectrze a wasz internet jest coraz słabszy co chwile mi zacina, nic się nie da zroibć poprostu bezsens. Wasza firma powinna być wyrównana z ziemią (unikajcie Vectry jak ognia), jeszcze musze czekać 1 i pół roku aż się od was uwolnie. Mnie ciekawi *wy czytacie Vectra te komentarze?? bo komentarzy coraz więcej a internet coraz gorszy* aha dobra nie czytacie bo nie możecie wejść na strone z tym netem
BEZNADZIEJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak i opcja zalety powinna być usunięta bo nikt tu nic dobrego nie pisze
WadyWSZYSTKO wad tej firmy jest więcej niż ziarenek piasku na ziemi
MiejscowośćUstka
~Xocp / 2022-09-23 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Czekam dwa tygodnie na przyjazd techników. Po raz trzeci wizyta się nie odbyła dzwoniąc na infolinie powiedziano mi ze technik już był. Dostałam informacje ze zaraz do mnie oddzwonią z wyjaśnieniami, telefonu nie dostałam. Całym sercem nie polecam, oczywiście za brak internetu muszę płacić
ZaletyBrak
WadyMNÓSTWO
MiejscowośćKielce
~Niezadowolony / 2022-09-23 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Mógłbym pisać o wadach i częstotliwości ich występowania, ale to byłoby zbyt dużo i długo. Za ocenę niech posłużą moje życzenia:ŻYCZĘ IM ŻEBY ICH FIRMA UPADŁA. NIECH WAS SZLAG.
ZaletyBRAK
WadyZa dużo by pisać
~Lusi / 2022-09-22 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Do Tv kablowej nie bede sie odnosila bo jakosc sygnalu ostatnio sie poprawila ale Internet z Vrctry jest tragiczny, standardy nadawania beznadziejne. Nie mozna otworzyc zadnych stron w tym google. Wi-fi dziala tylko w pomieszczeniu gdzie jest ruter kub blisko niego a powinien dzialac w calym domu. Po wypowiedzeniu umowy z winy operatora wysylaja jakies noty karne za zerwanie umowy. Obsluga klienta dramat. Biuro stacjonarne ciagle nieczynne. Nie moge oddac rutera bo kiedy ide jest kartka ze zamkniete dzisiaj. To jakis obled. Ciekawi mnie czy kyokolwiek z Vectry czyta te komentarze bo mam wrazenie ze nikt z tych oszustow nie wie co ludzie pisza. Dziwie sie ze Pazura reklamuje to badziewie…
ZaletyBrak
WadySlaby sygnal, beznadziejna obsluga klienta, trudny kontakt, dlugi czas oczekiwania na technika i moglabym tak dlugo
Dramat dramat jeszcze raz dramat. Internet 600mbit a po południu nie dochodzi nawet do 300mbit. Obsługa dramatyczna, technik nie zjawił się na dwa umówione spotkania. Sprawę kieruje do Rzecznika Praw Konsumenta
ZaletyBrak
WadyNiski transfer, kiepska obsługa techniczna.
MiejscowośćOstrołęka
~Janusz / 2022-09-20 16:46
Ocena: 1.50 / 5
Częste awarie i niestabilne połączenie. Obsługa klienta (o ile istnieje) - brak.
Zmieniłem na UPC 3 tygodnie temu i póki co działa o niebo lepiej. Nawet nie ma co porównywać. Łapcie nr do przedstawiciela UPC 729062471. Profesjonalnie i szybko załatwił sprawę.
WadyAwarie, niestabilne połączenie.
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2022-09-20 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Cała Vectra to jest poprostu kpina. Talewizja niedziala mimo wielokrotnych zgłoszeń usterki. Za każdym razem ta sama wymowka:usterka zgłoszona do działu technicznego. Zdecydowanie odradzam te telewizję kablowa. Sam będę składał wypowiedzenie umowy bo nie zamierzam płacić za coś czego po prostu niemam. TRAGEDIA!!! Vectra to najgorsza telewizja kablowa.
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Danuta / 2022-09-20 14:29
Ocena: 1.50 / 5
Jestem bardzo niezadowolona. Wiele funkcji dot. nagrywania, usuwania nagrań, zmiany kanałów jest do kitu. Komunikacja z obsługą jeszcze gorsza. Działanie telefonu stacjonarnego beznadziejne. Nie mogę się doczekać kiedy termin umowy dobiegnie końca. Marzę o zmianie operatora.
ZaletyBrak
WadyJak w opinii.
MiejscowośćSosnowiec
~Łukasz / 2022-09-20 09:19
Ocena: 1.00 / 5
płacisz za 600Mb masz 100-200MB na wifi 7mb, ludzie niekompetentni, nie można doprosić się o technika, usterki usuwane zdalnie które nic nie wnoszą. KANCIARZE, OSZUŚCI, NACIĄGACZE
nic się nie zmienia od lat, jest tylko coraz gorzej
Zaletybrak,
MiejscowośćGdańsk
~Sobieski / 2022-09-20 08:51
Ocena: 1.25 / 5
Opinie pozytywne piszą pracownicy firmy a jest totalnie źle.Nie chciałbym być na miejscu Pazury bo reklamuje tv Smart i internet.Klienci obecni pewnego dnia napewno zrezygnują.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćLubin
~Michał / 2022-09-19 16:59
Ocena: 5.00 / 5
Miła sympatyczna obsługa. W godz 16.50
Obsługa na wysokim poziomie.
ZaletyProfesjonalne podejście do klijenta.
WadyBrak
MiejscowośćSlupsk
~R / 2022-09-16 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Jak nigdy nie dodaje opinii to tym razem jestem zmuszona to zrobić by ostrzec potencjalnych klientów. Umowę podpisałam na 2 lata, już w 1 tygodniu internet zaczął resetować się co kilka minut, a po połączeniu informować, że: połączono, bez internetu. Zgłaszałam sprawę na infolinii - osoba poinformowała mnie, że pozmieniała ustawienia i po zresetowaniu routera powinno być lepiej, lecz nie było. Jakiś czas później Pan z Vectry zadzwonił do mnie proponując zmianę pakietu - na mój tekst, że internet i tak raz działa raz nie działa, odpowiedział, że jak nie wezmę "silniejszego" pakietu to będę się tak męczyć do końca umowy. Odpowiedziałam, że przecież i tak nie mogę jej zerwać, bo naliczą karę. Zupełnie nie jest wart swojej ceny.
MiejscowośćWrocław
~Olka / 2022-09-16 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Czekałam na montaż telefonu stacjonarnego w poniedziałek nie dotarli
Dziś mieli być od 10-12 też nie dotarli
Jak łączę się pytając kiedy monter przyjedzie to łączą mnie z automatyczną sekretarką
WadyJakość usługi
Obsługa klienta
MiejscowośćProchowice
~Krzysztof / 2022-09-16 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia, złodzieje i wymuszacze pieniędzy, Non stop brak tv I internetu, nie polecam nikomu i ludzie broncie się przed nimi!!!!