Internet to jakaś porażka gdybym miał własną firme i pracował dużo przez internet to dawno jestem bankrutem ogulnie nie polecam
ZaletyBrak
WadyPrędkość powala
MiejscowośćŻory
~Kkkuuu / 2022-11-23 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Dzial reklamacji to same barany tak tępych ludzi jeszcze nie widziałem. Mają gotowa formułkę na komputerze i taka wysyłają. Omijać jak najdalej.
WadyOszuści i naciągacze
~Nigdy więcej / 2022-11-23 15:16
Ocena: 2.25 / 5
ogólnie nie polecam rezygnuje, infolinia tragedia, w biurze obsługi kolejka jak za komuny. Pana z serwisu bardziej interesuje szukanie czy coś nie jest podłączone na lewo niż usterka. Dramat
Zaletyjak działa to działa
Wadyjak nie działa to nie działa
MiejscowośćElbląg
~Klara / 2022-11-23 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni internet działa jak ma ochotę. Czasem nie ma go przez 4dni a czasem jest ale z najniższą prędkością. Po każdej konsultacji było umawiane, że ktoś przyjdzie z nowym routerem i tak już mija 2raz kiedy nikt nie przychodzi. To jakiś żart! Rzekomo twierdzą, że jak do nas dzwonią to nikt nie odbiera. Prawda jest taka, że nikt nie dzwonił ale jak już się umawiamy na konkretny dzień i godzinę to oczekuję wizyty. Ile razy można czekać na umówioną godzinę gdzie i tak nikt nie przychodzi. Co więcej? Każda próba dodzwonienia się do konsultanta grozi odłożeniem słuchawki. Problem się się nie rozwiąże w ten sposób.
ZaletyZero
~Marcysia / 2022-11-21 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Drodzy Klienci Vectra podpowiem co należy zrobić w przypadku rezygnacji usług / Internet, TV /. Rozmowę z Konsultantem infolinii Vectra zawsze nagrywaj, ponieważ Vectra nagrywa systemowo wszystkie rozmowy poproś aby osoba wyraźnie się przedstawiła /imię i nazwisko/ TY również przygotuj swoje dane pesel i numer abonencki, numer umowy etc/. Złóż na telefon wypowiedzenie umowy, zapytaj czy nadal obowiazuje 1 miesiąc do wygaśnięcia umowy. Upewnij się u konsultanta czy w systemie od teraz jest już odnotowane i przyjęte Twoje wypowiedzenie umowy. Zaznacz w tej rozmowie ze ruter/modem zdasz w ustalonym przez konsultanta okresie wypowiedzenia w punkcie BOK na pisemny protokół zdawczo-odbiorczym. UWAGA1 Kiedy nadal dostajesz rachunki a wypowiedzenie nagle znika z systemu i nikt NIC nie wie o twoim wypowiedzeniu to wówczas napisz na email do VECTRA SA /zrób pismo urzędowe czyli w górnym lewym rogu twoje dane adresowe data Poniżej nagłówek VECTRA SA ,adres firmy/ Nagłówek tłustym drukiem Skarga na BOK , poniżej PODAJ DATĘ I GODZINĘ ROZMOWY TELEFONICZNEJ Z KONSULTANTEM /PODAJ JEGO IMIE I NAZWISKO tj. OOSOBY KTÓRA PRZYJEŁA TWOJE WYPOWIEDZENIE. Poproś o kontrolę nagrania jako dowód wypowiedzenia umowy. W Piśmie do Vectra w UZASADNIENIU podaj numer klienta, numer umowy, oraz numer telefonu oraz datę tj dzień i dokładną godzinę kiedy wypowiadałeś umowę na infolinii , wiadomo rozmowa była rejestrowana zarówno w systemie Vectra jak i przez Ciebie. Kiedy dostaniesz odpowiedz od Dyrekcji Zarządu Vectra SA SPODZIEWAJ SIĘ ZE SPRAWDZĄ NAGRANIA I ZWRÓCĄ CI PIENIĄDZE OD CHWILI WYPOWIEDZENIA UMOWY. DOSTANIESZ do domu NA PIŚMIE PIEKNE PRZEPROSINY ....I TWOJ KOSZMAR SIĘ SKONCZY...PS. Koniecznie weź kopie protokołu kiedy osobiście oddajesz Router w najbliższym punkcie BOK/ Mam satysfakcję ze wygrałam z Nimi!
MiejscowośćLegnica
~Wkurzona / 2022-11-21 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Jak tylko wygaśnie mi umowa z nimi nie przedłużę z nimi korzystania z usług. Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Wkurzona / 2022-11-21 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Przez 3 lata korzystania z usług byłam zadowolona aż do dziś kiedy narobili mi takich problemów ze głowa mała. Czuję się oszukana przez nich. Przenosiłam swoje usługi na inny adres zamieszkania i od tego dnia mam z nimi kłopoty. Nie dość że konsultant z którym rozmawiałam nie dopełnił formalności technicznych to jeszcze zostałam przez niego wprowadzona w błąd za co teraz muszę ponieść konsekwencje i chcę by wszyscy wiedzieli o tym jak niekompetentna jest ta firma. Podczas rozmowy telefonicznej gdy pytałam się o formalności przeniesienia usług zostałam poinformowana że nie poniosę konsekwencji finansowych. Nie poinformował mnie że muszę zdać urządzenia. Nawet nie mam słów by to opisać. Umowa wcześniejsza została zamknięta trzy miesiące później od dnia mojej rezygnacji i naliczone rachunki mimo że z tamtych usług nie korzystałam. Doliczono mi koszty za zerwanie umowy mimo że ponoć miałam nic nie ponosić oraz koszty za niezwrocony sprzęt. Mało tego moje obecne świadczenia są źle rozliczanie pomimo że w tytule przelewu wpisuje nr faktury. Dlatego nie polecam świadczenia usług od tej firmy!!! Oby moja sytuacja w jakiej się znalazłam była przestrogą dla ich przyszłych klientów.
W dodatku komunikacja z nimi to totalna porażka a ich wirtualna konsultantka nie zastąpi człowieka w rozwiązaniu problemów.
ZaletyBrak
WadyJest ich mnóstwo!
~wojtek / 2022-11-20 22:25
Ocena: 3.25 / 5
Każdemu kto chce przenieść swój numer telefonu komórkowego nich polecam mówić wyraźnie ze się chce to a to ja powiedziałem ze chce abonament za 14,99 dostałem na 24 miesiące taki chociaż był na stronie ze pierwsze 3 miesiące są po 1zł ,ale tego już nie powiedziałem ,nastepnie przenosiłem numer 3 miesiace bezskutecznie inaczej z daleka od tej firmy nie mozna z nikim sie dogadac pisza ponawiaja i nic to nie zmienia nigdy nic gorszego mnie w życiu nie spotkało dajcie 5 zł wiecej i miejscie ok nie polecam z całego serca
Zaletybrak
Wadymasa konsultanci dawno zmarli brak kontaktu z kimkolwiek żywym
~AdamP / 2022-11-17 19:01
Ocena: 1.00 / 5
porażka , mam internet abonament 600mb/s a otrzymuję 30-40 mb/s , żaden technik nie może sobie z tym poradzić , odpisują na zgłoszenia reklamacyjne co mam zrobić ale to nic nie pomaga .
MiejscowośćSzczecinek
~MIRZET / 2022-11-17 06:58
Ocena: 1.75 / 5
Vectra = dziadostwo!
Kłamią. Na pytanie czy przesyłają filmy 4K z dźwiękiem Dolby Atmos usłyszałem, że zależy to tylko od telewizora. Nie przesyłają. Rozdzielczość co najwyżej 1080p. Dźwięk również co najwyżej stereo. Sprzedają dekoder 4K a nie oferują filmów 4K.
Księgowanie wpłat przez Vectrę to bandytyzm księgowy. Dekretują wpłaty niezgodnie z dyspozycją wpłacającego.
NIE POLECAM tej firmy!
ZaletyNie mam.
WadySzkoda pisania
MiejscowośćOlsztyn
~Mały / 2022-11-16 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystać z tej firmy. Obsługa bez żadnej kultury. Internet słaby w porównaniu do innych dostawców.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele żeby tu zmieścić.
MiejscowośćBiałystok
~Kiwi / 2022-11-16 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Cały czas problemy. Obsługa poniżej wszystkiego, chamstwo to mało powiedziane.
ZaletyBrak
WadyInternet, obsługa klienta
MiejscowośćBiałystok
~Aleks / 2022-11-16 00:22
Ocena: 1.25 / 5
Internetu nie da sie uzywać, ciągle go urywa, ping mniejszy niż 100 to jest cud, pobieranie jakiegoś pliku 1gb trwa ponad godzine.
ZaletyNie ma takich
WadySłaby internet, wysoka cena jak do jakości
MiejscowośćGdańsk
~Marek Kukla / 2022-11-15 14:43
Ocena: 2.00 / 5
Dramat jeśli chodzi o obsługę klienta. Wyłączyli mi bezpodstawnie usługę i przez 1,miesiąca nie potrafili je przywrócić. Faktury oczywiści wystawili z zadośćuczynieniem 5 zł
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Malmacka / 2022-11-14 20:07
Ocena: 1.00 / 5
W tej firmie zawodzi wszystko co tylko jest możliwa a jak wypowiedziałem umowę to po dwóch dniach nie działa już nic ani net ani tv mimo wydzwaniania do obsługi klienta, polityka firmy wręcz wspaniała. Banda oszustów....
ZaletyBrak
WadyMnostwo
MiejscowośćSzczecin
~e / 2022-11-14 08:40
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza obsulga klienta jaka mnie w zyciu spotkala. Nie, nie byla to jednorazowa sytuacja. Po prostu ich polityka firmy jest totalnie anty-konsumencka.
Zaletybrak
Wady- obsluga klienta
MiejscowośćWrocław,
~Kamila / 2022-11-14 08:24
Ocena: 1.25 / 5
Ostrzegam przed firmą Vectra! Notoryczny przerwy w dostawie Internetu, usterki z soboty naprawiany po kilku dniach. Ciężko rozwiązać umowę bez kosztowo, jedyne zadośćuczynienie to korekta faktura na 5zł . Jeśli ktoś chce pracować z domu to lepiej niech rozejrzy się za konkurencją
Zaletybrak
Wadynotoryczne awarie trwające po kilka dni
~Wkurzony po dłuższym czasie / 2022-11-13 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Codziennie są problemy z internetem- bardzo słabe połączenie, zrywa je co chwilę. W zasadzie internet pojawia się tylko na chwilę. Niech ich szlag. Wszystko ma swoje granice. Życzę im, żeby ich firma przy takiej kiepskiej jakości upadła.
ZaletyBrak
WadyWadą jest po prostu słabość internetu i to taka słabość, że w zasadzie niby jest, a go nie ma.
~Ja ją / 2022-11-13 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej telewizji zacina się internet blokuje co miesiąc wystawiane faktury 31 każdego dnia a po terminie 10 dni już wylanczaja telewizję nikt z nas nie otrzymuje pensji wcześniej ja mam 10 każdego miesiąca a muszę siedzieć bez telewizora choć faktura zapłacona a do nich nie dotarła jakąś poprostu żenada
ZaletyBrak
WadyWszystkie mozliwe
MiejscowośćTorun
~Nowy Klient / 2022-11-09 21:37
Ocena: 2.50 / 5
Jestem nowym klientem, słabo, nawet nie wysyłają maila z fakturą. Kwota do zapłaty inna niż w reklamie wszystko jakoś poukrywane. Tu parę złotych się naciągnie i tam parę stówek od innego klienta i biznes się kręci. Byle do końca umowy i spadam.