Internetu nie da sie uzywać, ciągle go urywa, ping mniejszy niż 100 to jest cud, pobieranie jakiegoś pliku 1gb trwa ponad godzine.
ZaletyNie ma takich
WadySłaby internet, wysoka cena jak do jakości
MiejscowośćGdańsk
~Marek Kukla / 2022-11-15 14:43
Ocena: 2.00 / 5
Dramat jeśli chodzi o obsługę klienta. Wyłączyli mi bezpodstawnie usługę i przez 1,miesiąca nie potrafili je przywrócić. Faktury oczywiści wystawili z zadośćuczynieniem 5 zł
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Malmacka / 2022-11-14 20:07
Ocena: 1.00 / 5
W tej firmie zawodzi wszystko co tylko jest możliwa a jak wypowiedziałem umowę to po dwóch dniach nie działa już nic ani net ani tv mimo wydzwaniania do obsługi klienta, polityka firmy wręcz wspaniała. Banda oszustów....
ZaletyBrak
WadyMnostwo
MiejscowośćSzczecin
~e / 2022-11-14 08:40
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza obsulga klienta jaka mnie w zyciu spotkala. Nie, nie byla to jednorazowa sytuacja. Po prostu ich polityka firmy jest totalnie anty-konsumencka.
Zaletybrak
Wady- obsluga klienta
MiejscowośćWrocław,
~Kamila / 2022-11-14 08:24
Ocena: 1.25 / 5
Ostrzegam przed firmą Vectra! Notoryczny przerwy w dostawie Internetu, usterki z soboty naprawiany po kilku dniach. Ciężko rozwiązać umowę bez kosztowo, jedyne zadośćuczynienie to korekta faktura na 5zł . Jeśli ktoś chce pracować z domu to lepiej niech rozejrzy się za konkurencją
Zaletybrak
Wadynotoryczne awarie trwające po kilka dni
~Wkurzony po dłuższym czasie / 2022-11-13 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Codziennie są problemy z internetem- bardzo słabe połączenie, zrywa je co chwilę. W zasadzie internet pojawia się tylko na chwilę. Niech ich szlag. Wszystko ma swoje granice. Życzę im, żeby ich firma przy takiej kiepskiej jakości upadła.
ZaletyBrak
WadyWadą jest po prostu słabość internetu i to taka słabość, że w zasadzie niby jest, a go nie ma.
~Ja ją / 2022-11-13 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej telewizji zacina się internet blokuje co miesiąc wystawiane faktury 31 każdego dnia a po terminie 10 dni już wylanczaja telewizję nikt z nas nie otrzymuje pensji wcześniej ja mam 10 każdego miesiąca a muszę siedzieć bez telewizora choć faktura zapłacona a do nich nie dotarła jakąś poprostu żenada
ZaletyBrak
WadyWszystkie mozliwe
MiejscowośćTorun
~Nowy Klient / 2022-11-09 21:37
Ocena: 2.50 / 5
Jestem nowym klientem, słabo, nawet nie wysyłają maila z fakturą. Kwota do zapłaty inna niż w reklamie wszystko jakoś poukrywane. Tu parę złotych się naciągnie i tam parę stówek od innego klienta i biznes się kręci. Byle do końca umowy i spadam.
MiejscowośćGdańsk
~Marcin / 2022-11-09 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi klienta. Udzielanie danych dotyczących umowy osobie trzeciej. Olewczy stosunek, rozłączanie rozmów, gdy padają niewygodne pytania lub zgłaszana jest skarga. Próba pobrania pieniędzy za niezrealizowaną usługę. Sprawa w toku. Niewykluczona ścieżka sądowa
ZaletyKompletny brak zalet
WadyNigdy nie spotkałem się z czymś podobnym. Nie jestem zadowolony z żadnego etapu współpracy z firmą.
MiejscowośćGdańsk
~Szczn / 2022-11-09 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Dno i dwa metry mułu….
Brak obsługi klienta, nieustające przerwy w dostawie internetu,a jak już jest,to i tak jakby go nie było.
ZaletyAbsolutny brak
WadyBrak obsługi klienta, nieustające przerwy w dostawie internetu,a jak już jest,to i tak jakby go nie było.
MiejscowośćSzczecin
~Magda / 2022-11-08 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Panie w biurze obsługi w Bielsku-Białej nie potrafią odpowiedź na proste pytanie techniczne i nie znają możliwych rozwiązań technicznych. Prosiłam o kontakt przed wizytą technika tak abym mogła dojechać na czas do mieszania bo tam nie mieszkam obecnie. Mimo zaznaczenia takiej prośby w zleceniu oraz ponownym uprawnieniu się telefonicznie że technik zadzwoni przed wizytą telefonu brak. Zadzwonił ale jak stał przed drzwiami. Prosiłam żeby chwilę poczekał i że prosiłam o telefon niestety bezczelnie się rozłączył. Ponowny kontakt niemożliwy gdyż nie odbierał już telefonu. Brak empatii, zrozumienia i chęci rozwiązania problemu. Oczywiście Panie na obsłudze klienta nic nie mogą. Porażka!
ZaletyNie ma
WadySame
MiejscowośćBielsko-Biała
~Aneta / 2022-11-08 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i jeszcze raz oszuści! Przestrzegam! Polecam się raz kolejny zostałam oszukana a usługi tragedia
MiejscowośćGliwice, ŚLĄSKIE
~Artur / 2022-11-08 15:49
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, internet tragedia, TV jak sobie chcą, nie polecam.
MiejscowośćPiastów
~Isia / 2022-11-08 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Zmieniają umowy i cenę usług beż informowania klienta. Bezczelnie konsultanci. Ta telewizja i obsługa która tam zatrudniają to dno. Patalogie tam zatrudniają.
WadyWadliwy dokoder który ciągle trzeba wymianac, router który ciągle się zawiesza, słaby sygnał, oszukują co do siły i sygnału internetu. Inne kanały niż w podawanej ofercie. Bezczelna obsługa klienta nanpoziomie poniżej krytyki. Zmiana stawek za uslugi bez informowania klienta. Takie traktowanie klientów
MiejscowośćRadom
~grt / 2022-11-08 14:40
Ocena: 2.75 / 5
widać konkurencja daje promocje na święta i mistrzostwa świata w piłce nożnej 2022 .vectra nic jak poprzednicy multimedia polska tak samo robią traktują ludzi jak skarbonkę bez dna .A promocja to nie istnieje
Zaletystabilna cena
Wadybrak informowania o zmianach w ofercie
MiejscowośćKalisz
~Emilia / 2022-11-07 16:24
Ocena: 2.00 / 5
Firma kant i oszust, nie dajcie się nabić w butelkę, w salonie pięknie mówią tylko zapominają dodać że nie mozna odstąpić od umowy jak się podpisze umowę w salonie, nagrywajcie swoje rozmowy bo od nich nie uzyskacie nagrania dobrze że ja mam nagrane.
ZaletyBrak
WadyDużo słaby internet, brak podlonczenia telewizji chociaż mam ją w umowie
MiejscowośćŁomża
~kerraj / 2022-11-07 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia dotyczy obsługi klienta w centrali w Gdyni.
Nie wiem jak wygląda tam rekrutacja pracowników, ale chyba z łapanki.
Nie czytają korespondencji ze zrozumieniem, a wejście w system głębiej niż ja to widzę na swoim komputerze to już ponad ich umiejętności.
Przykład:
Piszę w korespondencji o opłacie instalacyjnej, a Pani informuje mnie o opłacie aktywacyjnej i abonamencie, a na koniec informuje mnie, że mam zapłacić naliczone odsetki karne w terminie, mimo iż stan zadłużenia wynosi 0zł(zero)
bo nie mam żadnych faktur do opłacenia.
ogólnie tragedia.
Zaletyjeszcze nie poznałem
Wadyobsługa klienta w centrali
MiejscowośćRadom
~xyr / 2022-11-05 12:30
Ocena: 2.50 / 5
widać jedno brak informowania rzetelnego o zmianach w ofercie programowej 2022 oraz o awaria radia że jena ze stacji radiowych znika dlaczego ?
Zaletystabilna cena i pozostałe tv i radio .
Wadybrak informacji rzetelnej o zmianach .w biurze abonenta dramat brak kompetencji pracowników i kierownika .
Miejscowośćkalisz
~user / 2022-11-04 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Absolutny brak szacunku do klienta.
Niewiedza pracowników infolinii - wprowadzanie w błąd, brak jakiegokolwiek przepływu informacji u nich wewnątrz.
Problemy z dodzwonieniem się na infolinię.
Zaletybrak
~Aleksandra / 2022-11-03 21:05
Ocena: 4.25 / 5
Ja zakończyłam już umowę z Vectrą dlatego mogę napisać całkowicie bezstronną opinię. Przez te 8 lat internet był niezawodny bardzo rzadko były awarie szybkość tego internetu już teraz nie porywa ale usługa wykonana była solidnie łatwy kontakt z obsługą przez Facebooka który naprawdę rzadko był potrzebny. Zmieniłam firmę i bardzo tego żałuję