Z daleka omijajcie jeśli macie wybór.Ciągle brak internetu stacjonarnego i telewizji.Na naprawę czeka się czasami ok.2 tygodni.Zgłoszenie z dn.21.12.22 będzie realizowane 28.12.22r.
To jakaś kpina!Uważają,że zwrot
4 zł za dobę braku dostępu załatwia sprawę.
MiejscowośćKielce
~PIOTR / 2022-12-20 10:14
Ocena: 2.25 / 5
MASAKRA OD MONTAZU MIJA PRAWIE MIESIAC A TV JAK I INTERNETU NIE MA NIKT NIE POTRAFI SIE TYM ZAJAC KAZDY ODBIJA PILECZKE ZWALAJAC WINE NA OSOBY TRZECIE. JEDNYM SLOWEM PORAZKA!!! ZGLASZAJAC REKLAMACJE MAJA 30 DNI NA ROZPATRZENIE A TY DALEJ NIE MASZ NIC A PLACIC MUSISZ :-((
ZaletyBRAK
WadyPOD KAZDYM WZGEDEM
MiejscowośćMiedzychód
~Marcin / 2022-12-18 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to ściema podpisałem właśnie umowę nowy dekoder Smart ... masakra ścina się co pięć minut telewizja jak bym wiedział że tak będzie to bym sobie telewizor podłączył przez neta i kanały odbierał przez neta bez płacenia za telewizję... telewizja + internet 600 mg ... wystarczy internet i za telewizję nie trzeba płacić tylko kabel z komputera puścić do telewizora a tak płacę za telewizję i internet 120 zł... nie dajcie się w to wciągnąć jutro idę do prawnika mniej zapłacę prawnikowi niż będę miał płacić za rok tym oszustom...płacisz za telewizję a oni ci dają z neta jak sam sobie to możesz zrobić tylko kabel HDMI z kompa do telewizora oszusty!!!
~Kuba / 2022-12-17 23:51
Ocena: 2.00 / 5
Sama telewizja okej co prawda dekoder to czasami się wiesza i nie da się nic zrobić ale da się przeżyć ale internet to już w ogóle co innego 300mb/s down okolo 41mb/s uploadu a filmy w full hd potrafią zacinać
MiejscowośćRzeszów
~donicka / 2022-12-17 21:00
Ocena: 1.50 / 5
jak sama telewizja jest ok to internet to tragedia. W umowie internet jest do 650mb/s, a jego prędkość często nie orzekracza 0,5mb/s
Do duuupyyyy...
Gwarancja 2dni a później się zobaczy albo nie...????
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Wkurwiony / 2022-12-16 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Podobno Vectra nadaje na nadajnikach play, ale jak miałem play to było okey, a teraz internet, jest do dupy i zasięg do dupy.
NIE POLECAM, ŻENADA, SZKODA PIENIĘDZY
ZaletyPromocje
WadyZasięg, intetnet 6 kb, masaaaaakra
MiejscowośćCzęstochowa
~Ela / 2022-12-16 07:48
Ocena: 1.00 / 5
BARDZO SŁABA PRĘDKOŚĆ POBIERANIA ORAZ WYSYŁANIA, CZĘSTO MAM BRAK INTERNETU, VECTRA CO JAKIŚ CZAS PODNOSI CENĘ ZA INTERNET MÓWIĄC, ŻE TO DLA DOBRA JEGO JAKOŚCI ALE TO NIEPRAWDA.
ZaletyNIE WIEM JAKIE TO MOGĄ BYĆ ZALETY
WadyDUŻO WAD SIĘ ZNAJDZIE
MiejscowośćGłogów
~zdenerwowana / 2022-12-15 19:08
Ocena: 2.25 / 5
Zaznaczam, że jeszcze nie wiem jak będę jutro obsłużona w biurze klienta, ale obsługa telefoniczna jest żałosna, tak jak wszystkie infolinie przełączające do wirtualnych asystentów. Kręcenie się w kółko w systemie wybierz na klawiaturze cyferkę.
Dlaczego nie zabezpieczacie sieci? Dlaczego klient nie ma aktualizowanego routera i nie zmienia się latami haseł
Czy muszę robić awantury po angielsku do wszystkich firm z poziomu telefonu od profili social media, antywirusów, windowsów i innych, żeby dowiedzieć się, że moje WiFi bazuje na starych jak system polityczny w Polsce komunistycznych zabezpieczeniach?
Dlaczego muszę zapłacic informatykowie, żeby mi powiedział, że to firma musi online zmienić ustawienia routera, bo nie pozwolą nikomu nic zmieniać. I dlaczego to dopiero po opłacie mogę wiedzieć, że ktoś załamał zabezpieczenia sieci i hasła i te dane hulają w sieci? A co ja jestem cyber security albo Policja? No pewnie. A komu jest na rękę, żeby potem siedział u mnie cyber gnój i ganiał się po kątach e-mailami i smsami, żeby ostatecznie buchnąć pieniądze?
Czy w tym żałosnym kraju ktoś kiedyś będzie za coś odpowiedzialny?
Czy tylko czy się stoi czy leży to się wypłata należy?
Nic tylko płać i płacz.
ZaletyZawsze jest, nic się nie zacina.
WadyBrak zabezpieczeń WPA(AES) lub WP3.
MiejscowośćŁask
~Leszek / 2022-12-15 18:52
Ocena: 2.50 / 5
Zawarłem umowę na internet, później był aneks do umowy, który rozszerzył o telewizję. Minęło kilka miesięcy i faktury cały czas są na niższą kwotę (tak jak było przed aneksem) i brak jest telewizji. Dzwoniłem trzykrotnie, że proszę wystawiać mi faktury na wyższą wartość zgodnie z umową po aneksie, i też świadczyć usługi zgodnie z aneksem. Przy każdej rozmowie przełączają od jednej do drugiej osoby, ja tłumaczę problem, i dalej nic się nie dzieje. Totalny burdel.
ZaletyBrak
WadyTotalny bałagan organizacyjny.
MiejscowośćMońki
~Niezadowolony23456789 / 2022-12-15 15:24
Ocena: 2.00 / 5
Oszuści.
Otrzymali terminowe zawiadomienie o rezygnacji z usług i zwrot sprzętu.
Od trzech miesięcy przysyłają faktury osobie, która nawet nie rezyduje pod adresem, na który są wystawiane (powód rozwiązania umowy), kontakt obwarowany, upierają się, że podstawą rozwiązania umowy jest otrzymanie od nich potwierdzenia. Kpiny.
MiejscowośćWarszawa
~krzysztof / 2022-12-14 09:43
Ocena: 2.00 / 5
od 14pazdziernika czekam na technika do dziś a na czat vectra tylko się rozłączaj a pan Jakub bardzo nie miły nie polecam vectry
Zaletybrak
Wadyzero odpowiedzi kiedy technik bendzie
MiejscowośćBiała Podlaska
~Sobieski / 2022-12-13 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni zrywa internet i szkoda tylko nerwów.Reklamacja 30 dni.Nie polecam
ZaletyBrak
WadyZbyt duzo
MiejscowośćLegnica
~Zbigniew / 2022-12-13 18:37
Ocena: 4.75 / 5
Nie wiem skąd tyle złych opinii? Mam Internet u nich od kilkunastu lat. Prawdą jest, że zdarzały się przerwy tzn. działał bardzo wolno ale to ułamek. Denerwowały odpowiedzi "w naszym systemie nie stwierdziliśmy awarii...". Jednak od kilku m-cy gdy unowocześniono system (do wyboru prędkość 1,2 Gb/s) jest zdecydowanie lepiej. Obym nie wykrakał...
Zaletyszybki i dobra cena.
Wadynie widzę
MiejscowośćLegnica
~Kk / 2022-12-13 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Firma która jest nuerzetelna i nie słowna. Technicy nie przyjeżdżają na umówiony termin!
~Krzysztof / 2022-12-12 20:39
Ocena: 1.25 / 5
Częste przerwy w dostawie usługi, technicy którzy w ciągu roku byli kilkanaście razy, za każdym razem restartowali ruter i mówili, że nic więcej nie mogą zrobić lub "zmieniają kanał dostępu do internetu" co rozwiązuje problem na kilka dni. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20-40 min.
ZaletyBRAK
WadyCzęste przerwy w dostawie usługi
mało pomocny personel
bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2022-12-09 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niska jakość świadczonych usług. Do wielu z nich nie miałem dostępu przez dłuższy okres czasu. Zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy. Muszę płacić znacznie wyższe rachunki niż te które powinienem płacić zgodnie z umowa.
WadyFatalnie niska jakość obsługi klienta.
MiejscowośćWarszawa
~hehexd / 2022-12-09 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie znam tak uniwersalnie chujowej firmy jak vectra
MiejscowośćGrodków
~Franjo / 2022-12-08 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma wystawia mi faktury pomimo prawidłowo wypowiedzianej umowy. Następnie sprzedaje ,,dług’’ firmie windykacyjnej, która mnie nęka. Lepiej omijać szerokim łukiem ten syf.