Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4491 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2023-01-23 09:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Telewizja ok. Internet tragedia. Z 450 Mb w pakiecie realnie mam 20-30, a w chwili gdy to piszę to już nawet do 3 Mb spadło. Serdecznie odradzam.
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~Seba / 2023-01-22 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia mieszkam w Łowiczu w sobotę rano coś się stało brak internetu telewizji .Po dodzwonieniu się na infolinie „Cudem” gość powiedział ze może przyjedzie ktoś w sobotę albo w niedziele i .Dupa dostałem w niedziele SMS tzn 22 01 2023 że łaskawie pojawi się typ w poniedziałek 23 O1 w godzinach 12 14 i żeby być w lokalu.Kpiny i jeszcze raz kpiny to w końcu ktoś dyżuruje czy nie ,,,,,,!,,,,,,…….. Dziadostwo dno i wodorosty
    ZaletyŻadnych
    WadyMnöstwo
    MiejscowośćŁowicz
  • ~Użytkownik / 2023-01-22 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich Vectra to najgorsza z najgorszych dostawców tv i internetu. Bylem 6 lat w vectrze od samego początku problemy a to brak telewizji a to brak internetu. Wielokrotnie zgłaszane awarie internetu dekodera skutkowaly tym ze nie widziano problemu po ich stronie albo umawiali technika który się nigdy nie pojawił. Wkoncu po wypowiedzeniu umowy i zwroceniu sprzętu w terminie vectra nęka mnie rzekomo niezapłaconymi odsetkami i straszą uzytkowników wpisem do KRD i BIG. Wstyd da Vectry ze takie zachowanie operatora ma miejsce. 6 lat płaciłem miesiąc w miesiąc a na końcu potraktują cię jak najgorsze zło i złodzieja. W biurze we wrocławiu przy powstanców sląskich to juz wogóle żenada zero informacji i zorientowania z czym mają do czynienia.
    Radzę 10 razy się zastanowić nad jakąkolwiek usługą i związaniem się z firmą Vectra !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Coco / 2023-01-20 19:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet i telewizje w pakiecie tak jak do tv nie mam żadnych zastrzeżeń i problemów tak mam problem z internetem którego albo nie ma (wyskakuje brak internetu) albo chodzi bardzo powoli. Z każdym razem gdy zgłaszam problem na infolini to konsultant/ka mówi że powinnam sobie wzmacniacz kupić albo to wina ścian bo są grube. No dramat! Mieszkam w bloku i tu nie ma możliwości żeby ściany były grube bo wszystko słychać to raz a dwa mieszkanie jest 2 pokojowe i gdy jestem w drugim pokoju tracę internet
    ZaletyTv
    WadyInternet którego nie ma
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~ms / 2023-01-19 15:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Super aplikacja do płacenia za faktury, całkiem sprawna obsługa klienta, ceny nie wygórowane.

    Wady:
    Przerwy w dostawie internetu, jeżeli zgłosisz problem - od razu mówią, że zapłacisz za technika jeżeli problem leży po twojej stronie, bądź tłumaczą się słabym sygnałem wifi i później wysyłają do ciebie mnóstwo wiadomości jak możesz to poprawić. Gdy połaczenia są stabilne to powiedzą, że mieli problem u siebie w centrali jednak nie przeproszą za sugestie, że problem może leżeć po stronie klienta.

    Faktury regualrnie wystawiane co miesiąc, jednak raz na 2 miesiące wyskakują faktury z śmieszną kwotą nawet o 3 grosze niby za wyrównanie, albo odnotowują faktury za kwotę ujemną.

    Informują o nowej umowie która zostanie nadesłana do 3 dni roboczych, jednak po 2 tygodniach nadal nie ma wiadomości i tłumaczą się, że dział kadr się tym zajmuje i nic z tym nie mogą zrobić.

    Wyłączanie kanałów z pakietów bez żadnej informacji.

    W umowie klient może ustawić tylko router pod kątem pracy, zmienić hasło wifi, uaktywnić i wyłączyć wifi i sprawdzić połączone urządzenia.
    Zaletyaplikacja, obsługa klienta, przystępne ceny.
    Wadyprzerwy w sygnale, 3 groszowe faktury, wyłaczanie kanaów telewizyjnych, ograniczony dostęp do routera, brak kooperacji w firmie pomiędzy wydziałami.
    Miejscowośćzabrze
  • ~Kot z Wroc / 2023-01-18 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga - nie wyrażajcie zgód marketingowych - zyskacie 5 zł a Vectra sprzeda je powielokroć - Mnie w pierwszym miesiącu po podpisaniu usługi dopisali 33 zł za sms-y premium , których nikt nie wysłał w następnym miesiącu ta sama sytuacja - blokowanie funnkcji nic nie pomaga a rozmowa z biurem obsługi polega na wysyłaniu szablonowych odpowiedzi na wszystkie skargi , reklamacje i zażalenia : cyt:
    Szanowny Kliencie,
    uprzejmie informujemy, że udzielając odpowiedzi na reklamację przeprowadziliśmy kompleksową analizę wszystkich zgłaszanych kwestii. Udzielona odpowiedź jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego.

    Dalsze spory cywilnoprawne pomiędzy Abonentem a Dostawcą Usług mogą być skierowane do Prezesa UKE, jako do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub do stałego sądu polubownego przy Prezesie UKE.

    Z poważaniem i tu kolejne nazwisko kolesia , który ma w nosie twój problem !
    Co ciekawe nie masz możliwości kontroli nad sms-ami premium bo biling możesz ściągnąć po zakończonym miesiącu a nie w trakcie trwanina bieżącego miesiąca co za tym idzie nabijaja ci sms-y premium a ty płacisz a na reklamacje otrzymujesz standardowa odpowiedż od bezmyślnego bota - uważajcie na smy- y z numeru 7936 należy do orange ale jakim "cudem" wysyła ci smy w twoim imieniu????? okazuje sie ,że usługa premium uruchamia sie jak w dobrej wierze odbierasz smsa lub nagra ci sie poczta głosowa !!! ja dopiero po telefonie do działu technicznego dowiedziałam się na jaki NUMER WYSŁAŁAM SMS-A , którego nie wysyłałam !!! jedyne smsy z mojego numeru sa wysłane na usługę PREMIUM ! ciekawe ?! Vectra ściąga od ciebie kasę i im przekazuje i wszyscy sa zadowoleni , prócz ciebie ! Vectrea to masakra ! zastanówcie sie dwa razy nim w to wdepniecie - ja czekam na zakończenie umowy !
    Zaletydostęp do działu technicznego
    WadyObsługa , brak bieżącej kontroli swoich połączeń , arogancja działu obsługi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dawid / 2023-01-17 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie istnieje nie liczą się z klientem robią co im się podoba powinni zbankrutować było by o wiele lepiej dla ludzi nie POLECAM nawet jeśli miałby być to ostatni operator na świecie
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYTKO co Mozliwe
    MiejscowośćZabrze
  • ~Basia / 2023-01-17 14:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Po tygodniu od podpisania umowy nie dziala funkcja ogladania wstecznego programow. W sobote zglosilam usterke. W wtorek ponownie sie z Vectra skontaktowalam by otrzymac informacje ze technik musi przyjc do domu sprawdzic sprzet. Umowiono wizyte na 12-14. Przysedl SMS z potriwrdzeniem wizyty technika oraz email. Nikt sie nie pojawil. Po ponownym telefonie otrzymalam infrmacje ze zaden technik u mnie nie byl umawiany i ze nie ma w sumie mojego zgloszenia opisanego w systemie!!!!!!!!
    Pytanie, w jaki sposob mozna zerwac umowe z Vecta? Czy ktos z Panstwa przechodzil przez ten proces?
    ZaletyBogata oferta TV i HBO
    WadyCiagle wady dekoderow, niekompetentni ludzie w obsludze klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Marta / 2023-01-17 11:12
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystam z usług operatora od 2 miesięcy. Jak do tej pory wszystko działa bez zarzutu. Żadnych problemów z telewizją, ani internetem. Kontakt z Obsługą Klienta bardzo dobry. Jest KILKA MINUSÓW: 1. Brak przycisków numerycznych na pilocie. Jak ktoś ma 100 kanałów aktywnych i chce przełączyć np z 1 na 60, to musi przerzucać kanały pojedynczo. Klawiatury wirtualnej/cyfrowej do wyboru kanału też nie ma. 2. Posiadanie w ofercie kanałów jakości SD, to nieporozumienie. Powinny być tylko w HD. Niektóre kanały HD są marnej jakości. Najniższy pakiet TV (płatny) niewiele różni się od oferty NTC (bezpłatnej). Powinna być zdecydowanie lepsza oferta. Niektóre kanały są niepotrzebnie zdublowane. 4. Pionowy router. 5. Można stworzyć tylko jedną listę ulubionych, ale nie można uporządkować kanałów. PLUSY: 1. Możliwość ustawienia wyświetlania tylko kanałów aktywnych w danym pakiecie. 2. Mały dekoder TV. 3. Kanały TV z internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Brad / 2023-01-15 13:19
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet do 300mb/s
    Po kablu max ok 190-200

    WIFI 30-40mbs

    Te 300 to taki chwyt marketingowy to jak ze spalaniem w nowych autach....ale ogolnie sie zawiodlem bo 30 nawt jak na wifi to marnie...
    Poki co to kablowka smiga i ten pseudo 300mbs chociaz thle ze nie zrywa ale mam.dopiero 3mce nie wiem.jak dalej
    ZaletyObsluga klijenta
    WadyParametry zanizone
    MiejscowośćKatowice
  • ~Liudmila / 2023-01-15 12:39
    Ocena: 4.50 / 5
    Czytałam dużo negatywnych opinii o tym dostawcu: nie zgadzam się z nimi! Najwięcej mi się podoba, że za 10 miesiący korzystanie internet znik jeden raz na 5 minut! Również się podoba, że nawet jeżeli zapominam zapłacić wczęśniej, internet nie zostaje wiłączony, bo pracuje onlin i dla mnie to jest bardzo ważne. Jestem z Ukrainy i przy dokonaniu pierwszego podłączenia nie miałam żadnych problemów: nie wymagano ode mnie nie potrzebnych dokumentów potwierdzających, wszystko podpisałam w domu, otrzymałam router, nie byłam traktowaną , jako osoba z innego Kraju! Moje kolegi często mają problemy z internetem od innych dostawców, i sytuacja, kiedy internet pracuje bez przerw w cale nie jest powszechną w Pl! Dlatego, naprawde polecam Vectre!
    ZaletyStabilne połączenie, adekwatna cena, dobrze traktowanie klientów z innych Krajów.
    WadyNie znalazłam na razie!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rozczarowana / 2023-01-15 02:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tego dostawcę. Zawarłam umowę w lipcu na czas nieokreślony. Wypowiedziałam umowe 31.10.2022 wysyłając list polecony. Po 2 miesiącach dostałam monit z windykacji, że wypowiedzenie dostali 7 listopada i muszę zapłacić za dwa kolejne miesiące. Najpierw dostałam informację, że 31 grudnia została mi wystawiona ostania faktura przez Vectre, a w styczniu otrzymała kolejna fv, ponieważ Vectra uznała, że wypowiedziałam tylko telewizję bez internetu. Więc kolejne 2 miesiące opłat za internet, z którego nie korzystam od września, ponieważ wyprowadziłam się, a Vectra nie świadczy usługi pod moim obecnym adresem. Dodatkowo teraz twierdzą, że nie otrzymali modemu do internetu. Kompletny sprzęt wysłałam 28 listopada, ponieważ już go nie potrzebuje.
    Gdybym wiedziała, co mnie czeka po wypowiedzeniu umowy nigdy w życiu nie skorzystałabym z usług VECTRY!
    Odradzam każdemu, kto nie chce być nabity w butelke i tracić nerwów na taką firme
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzanie pieniędzy od klienta za zwrócony sprzet - twierdząc że jest niekompletny
    Po wypowiedzeniu umowy naliczanie kolejnych opłat
  • ~Gustaw / 2023-01-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co dzieje się z głosem na tv Vectra długo jeszcze...
    MiejscowośćOswiecim
  • ~Anna / 2023-01-14 10:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Do podpisania umowy obiecują "złote góry". Potem rozczarowanie:
    1. Monter nie przychodzi w terminie i o tym nie zawiadamia.
    2. Przez kolejne dni nie miałam dodatkowych programów, bo nie rozliczył jeszcze montażu w moim domu (rozliczył dopiero po interwencji w salonie Vectry). Za to faktura wystawiona jest za okres od dnia, kiedy pierwszy raz miał być monter i nie przyszedł.
    3. Za internet w telefonie 10 GB jest 19,99 zł, na fakturze 24,99 zł. Faktura wystawiona od wizyty montara, której nie było, a w telefonie po 2 tygodniach nadal mam 2 GB.
    4. Przed upływem 14 dni złożyłam w salonie Vectry odstąpienie od umowy, ale pani obsługująca nie potrafiła mi odpowiedzieć, kiedy to nastąpi i od kiedy Vectra przestanie mnie "łupić". Nie przyjęła dekodera, twierdząc, że nie może przed uznaniem Vectry mojego odstąpienia od umowy. Mija trzeci dzień, ja zniego nie korzystam, ale pewnie obciążą mnie kosztami za każdy dzień, kiedy to oni przeciągają rozwiązanie umowy.
    Przez wiele lat była zadowolona z Vectry i polecałam innym. Faktury opłacałam przed czasem. Dziś jestem bardzo niezadowolona z obsługi i definitywnie chcę rozwiązać umowę z tą firmą!

    Zaletydobre produkty
    Wadyinne ceny w obietnicach i umowie a inne (wyższe) na fakturze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Johnny5 / 2023-01-12 19:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Komuś też podnieśli cenę abonamentu bez poinformowania ?
    MiejscowośćŁódź
  • ~Janek / 2023-01-12 00:04
    Ocena: 5.00 / 5
    fajna dobra usluga jest naprawd e wprozakdu lubie pizze od nich zamawiac co poniedzialek i chlac wodke na uberze
    Zaletyfajna
    Wadygłupia
    Miejscowośćkraków
  • ~kooes / 2023-01-11 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    od 2 lat mam problem z internetem domowym ,codziennie nie mam pojęcia kilka godzin dostępu do sieci, chcąc wypowiedzieć umowę otrzymalam odpowiedź że mam zapłacić karę pomimo że od 2 tygodni mialam już 4 wizytę technika bo usługa nie działa-ZENADA ,STRASZNA FIRMA!!!
    Zaletybrak
    Wadynie działające usługi, brak dobrej woli ,kiepska obsługa która s ogóle nie traktuje poważnie klienta
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~niegdy więcej / 2023-01-10 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    probowałam wielokrotnie uzyskać informację o pakietach od obsługi klienta poprzez czat. ciagle konsultanci urywali rozmowę. kiedy w koncu jeden ( jakis Jakub ) łaskawie odpisał coś więcej, toi tak okazał się dosłownie chamem na koniec, bo jak napisalam ze nie rozumiem o co chodzi dokladnie to napisal ze " jasniej sie nie da" chyba ze porozmawiamy o droższym pakiecie ... chamstwo i jeszcze raz chamstwo. pewnie dostaja grosze za pracę więc nie chce im sie pracoować
    Zaletybrak
    Wadychamstwo w stosunku do nowych klientów
  • ~Konrad / 2023-01-08 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie Vectra jest olbrzymi bałagan
    Raz dzwonię do konsultanta by zapytać czy jest szansa na szybszy Internet a ten mi mówi że posiada pan TV,Internet 600Mb i telefon a ja do niego że posiadam sam Internet a om uparcie że pewno ktoś podpisywał umowę może żona i dlatego nie wiem. 8)
    Mówię mu by sprawdził jeszcze raz bo się myli on nadal uparcie że nie i musi to wyjaśnić.
    Nie oddzwonił.
    Zadzwoniłem ponownie i okazało się że ja miałem rację ale już rozmawiałem z innym konsultantem który mi zaproponował szybszy internet 1,2 GB :)
    Wszystko ustalone czekam cały tydzień i dzień przed instalacją że niestety w mojej lokalizacji mogą max 600Mb :/ Jakieś jaja.
    A żeby było ciekawiej mam w Vectra tylko Internet a ostatnio system sam mi aktywował Netflix Premium o którym nie wiedziałem bo też go sam nie włączyłem i otrzymałem F-v do zapłaty.
    Właśnie się z nimi użeram .
    Całe szczęście że akurat mam instalowany światłowód to pomacham do Vectry i się pożegnamy.
    ZaletyRaczej brak.
    To jak wpuszczenie cygana do domu.
    WadyBałagan w papierach a konsultanci są tam za karę.
    System automatycznie aktywuje płatne usługi dodatkowe.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Asasyn / 2023-01-07 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna i miliard mil mułu. Analfabeci w biurze obsługi. Mówiąc o nich debile obraziłbym debili.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCALA TA TZW. firma
    MiejscowośćRzeszów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024