Super aplikacja do płacenia za faktury, całkiem sprawna obsługa klienta, ceny nie wygórowane.
Wady:
Przerwy w dostawie internetu, jeżeli zgłosisz problem - od razu mówią, że zapłacisz za technika jeżeli problem leży po twojej stronie, bądź tłumaczą się słabym sygnałem wifi i później wysyłają do ciebie mnóstwo wiadomości jak możesz to poprawić. Gdy połaczenia są stabilne to powiedzą, że mieli problem u siebie w centrali jednak nie przeproszą za sugestie, że problem może leżeć po stronie klienta.
Faktury regualrnie wystawiane co miesiąc, jednak raz na 2 miesiące wyskakują faktury z śmieszną kwotą nawet o 3 grosze niby za wyrównanie, albo odnotowują faktury za kwotę ujemną.
Informują o nowej umowie która zostanie nadesłana do 3 dni roboczych, jednak po 2 tygodniach nadal nie ma wiadomości i tłumaczą się, że dział kadr się tym zajmuje i nic z tym nie mogą zrobić.
Wyłączanie kanałów z pakietów bez żadnej informacji.
W umowie klient może ustawić tylko router pod kątem pracy, zmienić hasło wifi, uaktywnić i wyłączyć wifi i sprawdzić połączone urządzenia.Zaletyaplikacja, obsługa klienta, przystępne ceny.
Wadyprzerwy w sygnale, 3 groszowe faktury, wyłaczanie kanaów telewizyjnych, ograniczony dostęp do routera, brak kooperacji w firmie pomiędzy wydziałami.
Miejscowośćzabrze