Nie ma co się sugerować ofertą na stronie, vectra i tak podniesie ceny w trakcie trwania umowy, nie polecam!
Zaletybrak
Wadycena rośnie co miesiąc
MiejscowośćRacibórz
~Karol piatkowski / 2023-04-04 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Witam.vectra zgubiła moje wypowiedzenie z pazdziernika.znalezli je w lutym gdzie naliczyli abonament za styczeń. A teraz dostałem odsetki ..albo zapłacę albo komornik..co za firma krzak...żenada a saldo miałem na 0 zł.
~6606606 / 2023-04-04 10:32
Ocena: 1.00 / 5
dno, dno ,dno ..- brak jakiego kowlwiek poszanowania klienta !
Bok w Warszawie Aleja Ken 99 to istny kabaret siedzącą tam Krowa która zwłaszcza płci Kobiecej .. Nie ma pojęcia o niczym .
Firma Vectra trzymająca takie cos strzela sobie w kolano , ale z drugiej strony jak moglo by być inaczej ..skoro na infolini pracuja same glaby ..to czemu w BOK miało by być inaczej ! Nie mogę sie doczekać końca umowy.
To jest dno !
Zaletyżadnych
Wadymożna bez końca wymieniać
MiejscowośćWarszawa
~Były pracownik / 2023-04-04 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Opinia od byłego pracownika :
W firmie Vectra byłem kilka lat zatrudniony na podstawie umowy B2B z wykorzystaniem działaności gospodarczej na stanowisku Account Managera, praca typowego huntera, zdobywającego co miesiąc nowych klientów.
Firma od początku współpracy nie rozpieszczała, szkolenia , systemy, wsparcie , totalne zero i nie kompetencja.
Do tego niechęć innych osób do pomagania Tobie oprócz ludzi z tego samego stanowiska. Kierownik regionalny opowie ci z grubsza co się sprzedaje najczęściej i masz,leć ,sprzedaj.
Osobiście miałem wcześniej kilkuletnie doświadczenie w tej branży to przymykałem na to oko i robiłem już targety od początku. Nowa osoba nie ma szans na wdrożenie, jakiś wynik i odchodzi po miesiącu ,2 , maks 3 twierdząc że nic nie idzie tutaj sprzedać i nic nie zarabia - jedyna rada to cierpliwość szukanie klientów (No tu jest problem bo nie wiesz gdzie ( podpowiedzi są marne i wciągają na minę ) liczy, się tylko twoja kreatywność, ale tak naprawdę nie wiesz nic gdzie się poruszać/dzwonić/jeździć to twoja inicjatywa ) a może za pół roku do roku wpadnie jakiś target.
Jak tu byłem to faktycznie przetoczyło się masę osób na tzw. „chwile”.
Podstawa jeat marna jak na te czasy, przy małym zusie na początku zostaje ci najniższa krajowa . Ale jak już masz duży ZUS i nie zrealizujesz targetu jest to grubo poniżej najniższej krajowej i może ci nie starczyć na przykład : na sam czynsz wynajętego pokoju :).
Prowizje takie sobie , dla mnie nie adekwatne do wyników . Sumarycznie przy pełnym zaangażowaniu i robieniu większych planów nawet nie wychodzi średnia krajowa. Szczerze - Musisz robić wyniki na 300 % planu by zarabiać w miarę sensownie. Co jest nie realne jak nie masz konkretnych znajomosci w branży innych telecomów.
O podwyżki nie ma co liczyć jest tu kolesiostwo , brak zrozumienia , kierownik chodzi wiecznie zestresowany i naburmuszony , nie da się tego nie wyczuć .
Brak motywacji , brak pochwał za wyniki , im to wszystko leży jak pracujesz byle byś robił wyniki jak nie zrobisz jednego miesiąca w ciagu 3 lat współpracy masz rozmowę , robisz duży wynik - to masz robić więcej i podwyższają ci target , drugi raz nie zrobisz to otrzymujesz wzór zakończenia współpracy. Presja jest ogromna.
Atmosfera w biurze jest na tyle grobowa , że bez samozaparcia nic nie zdziałasz i się szybko zniechęcisz.
I to nie koniec , flota samochodowa to trupy z 10 letnim przebiegiem , każdy nowy pracownik dostaje trochę lepsze auto niż stary wyjadacz - co jest absurdem.
Systemy to dno , głównie praca na mailu i excelu, brak komunikacji w firmie , brak systemów jak CRM , brak zasad i jasnych procedur , każdy narzeka na pieniądze , nikomu się nic nie chce ze strony Kierowników technicznych i regionalnych . Trzeba ich cisnąć razem ze swoim nie chętnym kierownikiem który za wiele nie może .
Jak zdobędziesz klienta to jest częsty problem z realizacją w terminie lub w najgorszym przypadku okazuje się ze z jakiś powód nie mogą zrealizować co równa się z brakiem prowizji i dodatkowym zdemotywowaniem do pracy .
Sama sieć jest bardzo awaryjna , od klientów dostajesz skargi , reklamacje za jakość tego co się dzieje , co złe wpływa na twoją osobę . Vectra ma tragicznie opinie u klientów indywidualnych ale i coraz gorsza u biznesowych co coraz trudniej będzie komuś sprzedać .
Jedyna rada na poprawę działania tej korporacji to zwolnienie większości kadry zarządzającej i kierowniczej którzy nie maja pojęcia o prowadzeniu biznesu i liczą tylko na masowe przychody bez gwarancji jakości - byle by najtaniej .- najtańszy materiał, najtańsi podwykonawcy którym się nie chce. Kierownik zespołu to tak naprawdę analityk z wykształcenia bez pojęcia .
Ostatnią rzeczą i może dla niektórych najgorszą to brak terminów wypłat , wystawiasz fakturę ostatniego dnia miesiąca i czekasz bóg wie ile , często czasami do 20 dnia następnego miesiąca . Aż łaskawie Pani Grażyna z kadr zleci Tobie przelew .
Naprawdę trzymajcie się od tej firmy z daleka, ja siedziałem bo było mi wygodnie szkoda mi było włożonej wcześniej pracy, ale niespodziewanie dostałem inna propozycje za dużo lepsza stawkę w dużo lepszej firmie ale innej branży . Pozdrowienia!
ZaletyBrak
WadyJak w treści
~Bogi / 2023-04-04 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Firma oparta nie oszustwie Reklamacje czyta opieszale i bez zrozumienia. Wymusza tzw. opłaty karne za opóznienia zwrotu sprzętu, chociaż nie informuje wcześniej o dacie jego zwrotu.
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2023-04-03 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje.Wykradli moje dane i wystawili mi fakturę a nawet nie mam z nimi umowy.Zgłaszam ich do adwokata.
~Rom / 2023-04-03 20:06
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam internetu z Vectry.Od jakiegoś czasu dałem się namówić na internet o szybkości 600 no i nigdy nie miałem 600 .najszybszy był 300 ale przewaznie jest od 16 do 120-a płacę za 600.Za każdym razem po interwencji pisza że już jest załatwione,a ja nawet filmu nie mogę obejrzeć na platformie , bo internet jest za wolny.Po ostatniej interwencji , prawie miesiąc temu,napisali ,że zgłoszenie jest w realizacji.Pewnie znowu minie sporo czasu i nic. A kasę biorą.Powinno to być karalne ,bo to jest jawne robienie ludzi w wała.Nie pozdrawiam Vectry.
~Krystian / 2023-04-03 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam nie polecam ani telewizi ani internetu męczę się od kilku miesięcy.brak internet albo dekoder nie połączy się z internet i tak w kółko. Dzwonie a oni tylko przełączają płaczę 130zl nie wiem za co jak w miesiącu może działa przez 2tyg
Jednym słowem jest to Głowno.
ZaletyNie ma
WadyNic nie działa zacina się lub się nie połączy
MiejscowośćTarnów
~Tashi / 2023-04-03 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt telefoniczny, nadanie numeru klienta i umówienie spotkania. Technik się nie zjawia. Dzwonię i przekładam wizytę. Czekam. Technik się nie zjawia. Dowiaduję się, że moja umowa nie była przekazana technikowi. Umawiamy trzecią wizytę. Dzwonię i upewniam się czy wszystko w porządku. Potem dzwonię raz jeszcze. Obsługa klienta zapewnia, że technik jest w drodze. Nie przyjeżdża. Dowiaduję się, że nie przekazano mu umowy. Umawiamy się po raz czwarty. Już w zasadzie nie mam wątpliwości, że będzie tak samo. Gdy po raz czwarty technik się nie zjawia i nikt nawet nie dzwoni, składam reklamację. Dostaję żenującą odpowiedź i dowiaduję się, że termin jest przełożony. Dzwonię i żądam usunięcia moich wszystkich danych. Internet innej firmy już dawno i bezproblemowo działa. NIGDY NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z TAK SKRAJNIE ŻENUJĄCĄ OBSŁUGĄ KLIENTA I NIEKOMPETENCJĄ BĘDĄCĄ NA GRANICY ABSURDU.
MiejscowośćGdynia
~daniello / 2023-04-03 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie bierzcie internetu od tego dostawcy. Gówno, gówno i jeszcze raz gówno. Nie ma godziny, żeby internet nie mulił. Daje po jednej gwiazdce bo nie da się dać zera.
~A / 2023-04-03 09:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Zawiesza się,po kilka dni nie działa.Obsluga klienta umywa ręce.Porazka ta Vectra.
~Jacwing / 2023-04-01 21:41
Ocena: 2.00 / 5
Kiepski internet. Ciągle problemy. eBOK ma w d.. klienta. Nie reagują na kolejne reklamacje.
ZaletyPopeawny model biznesowy. Zdzierać z klienta i mieć go w d...
WadyTylko. Plusów nie widzę.
MiejscowośćSuwałki
~jebacvectra / 2023-03-31 22:21
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet na swiceie wszyscy zdychajcie w tej pracowni
Zalety112212
Wadydo wyjebania
~Tomek / 2023-03-31 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Trudna komunikacja, brak odzewu, tragiczne połączenia, brak komunikacji.
ZaletyBrak
WadyTylko
MiejscowośćŁask
~Ninjos / 2023-03-31 19:39
Ocena: 1.50 / 5
super swiatłowód 600mbps 63 download a ping skacze z 20 do 600 a potem do 5 tysiecy mam internet na kablu i dalej bardzo polecam!!!!!!!!!!!!!! niewiem jak ta firma jeszcze sie utrzymuje naprawcie se server bo to jest smieszne poprostu.
Wadywiecej wad niz zalet
Miejscowośćrzeszow
~Użytkownik / 2023-03-31 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy, omijać ja szerokim łukiem.
Jak dla mnie to są OSZUŚCI. Od początku roku zabrali 10 kanałów które dało się oglądać. A dzisiaj znowu zabrali JEDYNY kanał który leciał u mnie w telewizorze, a ich tłumaczenie brzmiało: „ to jest kanał informacyjny i Vectra ma prawo podstawić tam co chcę, a jak Pani chcę nadal go oglądać to proszę go wykupić” szkoda że przy podpisywaniu umowy o tym nie wspomnieli że mogą robić co tylko im się podoba. Dodam jeszcze ze przy tej zmianie zapomnieli zmienić pasek informacyjny i programy są przypisane nadal do poprzedniego programu. Więc radzę znaleźć inną firmę bo ta zeszła na samo dno.
ZaletyŻadnych
WadyTylko i wyłącznie
Brak szacunku dla klienta,
Naciąganie klienta na dokupywania dodatkowych kanałów,
Robienie z ludzi debilów
~NigdyWięcejVectry / 2023-03-31 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Firma Vectra naciąga swoich klientów. Nie naprawiają awarii, pomimo wielu skarg na brak telewizji oraz internetu. Co więcej, nie rozliczają płatności poprawnie, przez co wielokrotnie płaciłam więcej - Vectra była powiadamiana o tym, jednak oczywiście nic nie zostało z tym zrobione. ODRADZAM korzystanie z usług ponieważ jakość, cena i obsługa klienta są poniżej godności jakiegokolwiek człowieka. Jeśli macie jakiekolwiek poczucie własnej wartości, nie zawierajcie z nimi umowy.
ZaletyBRAK
Wadybrak internetu, zła obsługa, ciągłe awarie i wiele innych
MiejscowośćOlsztyn
~Marcin / 2023-03-30 02:36
Ocena: 2.00 / 5
Moim zdaniem bardzo źle sprawda się Vectra m.in podwyżki rachunków o których Klient nic nie wie (tak podpisując umowe się patrzy :)) I nie każdy ma dostęp mailowy. Brak długoczasowy do internetu co nie jest wybrykiem. Odradzam jeżeli chodzi o internet natomiast telewizja działa.
ZaletyTelewizja plus zakres usług w Rudzie Śląskiej. Powoli kończy mi się umowa
WadyWiększość bez zastrzeżeń dla osób usługujących na infolini bądź monterów
MiejscowośćRuda Śląska
~Odradzam vectrę / 2023-03-29 20:44
Ocena: 1.50 / 5
Uważam ich za OSZUSTÓW. Zwróciłem router po terminie, bo utrudniali ten zwrot: nie działał formularz zwrotu, potem wydzwaniali z żądaniem kary umownej gdy była jeszcze możliwość zwrotu (tak!) ale nie wspominali o możliwości zwrotu. Chodziło zapewne o zbudowanie przeświadczenia, że już takiej możliwości nie ma. Naliczyli karę umowną, wydzwaniają i chamsko próbują wyłudzić tę kasę. Uważam to za wyłudzenie kasy za elektro-złom. Nie idą do sądu, bo sądy orzekały, że kary umowne nie mogą służyć przynoszeniu zysku tylko muszą być adekwatne do poniesionej szkody. A ja sprzęt zwróciłem! W dodatku robili wiele, żeby to się nie stało. Więc uważam to za celową politykę wyłudzania kar umownych za elektro-złom.
Pato-windykacja działająca w ich imieniu jest chamska i regularnie wydzwania z różnych numerów telefonów, żeby nie można było ich blokować. Ale do sądu nie pójdzie. Chodzi o zastraszenie i nękanie aż się ofiara złamie. VECTRĘ uważam za OSZUSTÓW.
Zaletynie ma, vectra działa słabo
~Anna / 2023-03-29 10:49
Ocena: 2.00 / 5
Firma tragiczna. W związku z przeprowadzką, musiałam zamienić usługę Internetu na mobilną telewizję, ponieważ pod nowym adresem nie było Internetu z Vectry. Doradziła mi tak osoba z obsługi klienta. Wszystko miało pójść pięknie i szybko, wysłałam oświadczenie do Vectry, że do starego adresu nie mam już prawa i dlatego zmieniam usługę na nowy adres na telewizję. Oddałam sprzęt do Internetu w salonie.Po pół roku okazało się, że Vectra dalej wystawia faktury na Internet,którego tak nawet nie miałam możliwości korzystać, bo po pierwsze nie mieszkałam już pod starym adresem, a po drugie oddałam sprzęt. Oczywiście musiałam dzwonić wyjaśniać. Udało się sprawę po pewnym czasie rozwiązać. Po pewnym czasie okazało się, że wystawili kolejną notę do opłacenie za nie oddany sprzęt od Internetu. W między czasie zgłosili mnie do firmy windykacyjnej za nieopłacanie faktur za Interenet, które były wystawiane przez pomyłkę z ich winny. Ogólnie obsługa tragedia i straszny bałagan mają.