MiejscowośćWrocław
strona 51 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Matwiejewicz / 2023-01-25 22:32
Miesiąc po podpisaniu przedłużenia umowy skorzystali z klauzuli i podnieśli cenę usług, żeby im starczyło na pokrycie 22 mln zł kary nałożonej parę dni wcześniej przez UOKiK za to, ze jeszcze wcześniej podniesli inne opłaty części swoich klientów bez podstawy prawnej. Jeśli jest to pójście na wojnę, to poszli na tę wojnę sami ze sobą. Jakość obsługi klienta jest przy tym na żenującym poziomie, z tymi wyuczonymi poradami o restarcie modemu, kiedy nie potrafią dostarczyć zamówionej usługi internetu, to ja też mógłbym się tam zatrudnić. Aktualnie jeszcze doczekam do końca umowy i na pewno zmienię dostawcę, nikomu też nie polecę tej firmy -
-
~me / 2023-01-25 18:09
Masakra i tyle w temacie, uciekajcie jak najdalej. Na poczatku ok, ale pojawiaja się schodki w momencie gdy sa problemy z faktura, nie z mojej winy. W czasie mojej reklamacji magicznie wyłaczono mi wszystkie usługi telefonu komórkowego. Dodzwonić się na infolinię to jakaś porażka. Jak już ma się to szczęście i Wirtualna Wiki połaczy gdzie trzeba, konsultanci do niczego...nie umieja odpowiedziec na pytania i na pewno nie rozwiaża problemu. Ja nadal czekam na aktywowanie karty SIM (juz tydzień). Tylko pytanie czy firma Vectra jest dla Klienta i zrekompensuje niedogodności.... bardzo watpliwa sprawa, bo do tej pory..DNO!!! ZaletyżadneWadyinfolinia Dno i jak wyżej...MiejscowośćŁódź -
~Inpost / 2023-01-25 14:50
Dno, od jakości po obsługę klienta. Dramat, zwłaszcza obsługa klienta. ZaletyBrakWadySame wady.MiejscowośćWarszawa -
~Vectra_Sucks! / 2023-01-25 11:49
Bardzo niestabilne łączę. Nigdy więcej Vectry! ZaletyBRAKWadyVECTRAMiejscowośćWarszawa -
~Rafał / 2023-01-24 17:40
Serdecznie nie polecam Vectry z tego względu że jak podpisywałem umowę wszystko było ok internet działał jak powinien gdy nagle złożyłem wypowiedzenie umowy jakimś dziwnym trafem internet uległ zmianie ledwo się strony lądowały a co mówić o ściąganiu czegoś... porażka. Gdy dzwoniłem na infolinię gość gadal ze wypowiedzenie nic do tego niema jak nic do tego niema to dlaczego nagle przestał działać nie tak jak należy ? Miesięczny okres wypowiedzenia a przez ten czas trzeba tak naprawdę kase pakować w błoto!!! Gdy dzwoniłem na dział techniczny kilka razy z rzędu to praktycznie wszystkie linie były zajęte a jak już się dodzwonilem to kobieta mi mówiła żeby zmienić kanał nadawania bo mogą być zakłócenia. Dno i wodorosty z caly sercem nie polecam !!! ZaletyBrakMiejscowośćAugustów -
~Eugeniuszl / 2023-01-24 16:12
Eugeniusz Serdecznie nie polecam tej firmy,dużo obiecują przed podpisaniem a po mają w nosie moje probleemy a jak chciałem rozwiązac umowe to straszyli mnie sądem.Usterki zgłasane naprawiąją likwidując zapisy.A tak na marginesie dlaczego punkty kontaktowe ttej firmy śą na obrzeach Warszawy gdzie jest trudna komunikacja jak myślicie? MiejscowośćWarszawa -
~Justyna / 2023-01-24 09:36
Niestety rozwiązałam umowę z multimedia i internet zvectru nie działa prawidłowo. Zgłaszałam problem wiele razy ale nic się nie udało zmienić, nawet nie chcą wyslac technika bo problem według nich się nie kwalifikuje. Mówią ze po kablu będzie dzialac, a nieważne ze nie korzystam z internetu tylko na 1 urządzeniu ale na telefonie laptopie czy telewizorze i przeciętny użytkownik nie podłącza kabla do każdego z urządzeń. Nawet nie przyjęto reklamacji, porażka - żałuje ze przeniosłam się z multimedii ZaletyBrakWadyObsługa klienta
Brak możliwości zgłoszenia reklamacji
Brak reakcji na problem klientaMiejscowośćOstrów Mazowiecka -
~anonym / 2023-01-23 16:40
Nie polecam serdecznie nikomu, internet niby światłowodowy, mogą sobie wyłączyć go od tak do 24h nie powiadamiając nikogo o tym, obsługa klienta działa jak by chciała a nie mogła zamiast rozmowy z konsultantem jest rozmowa z jakimś śmiesznym botem przez którego nie da się dostać do konsultanta żeby wyjaśnić problem. Kompletne DNO usługowe nie polecam nikomu ten firmy i ich produktów, omijajcie to szerokim łukiem ZaletyBRAKWadyISTNIEJEMiejscowośćNowy Sącz -
-
~Tomasz / 2023-01-23 12:47
Umowa podpisana, po kilku dniach anulowana i potwierdzona przez Vectrę. Mimo to wystawiają faktury bezpodstawnie, i wysyłają ponaglenia. Sprawa zakończy się w sądzie mam ich już dość. Zdecydowanie nie polecam. MiejscowośćLublin -
~Tomek / 2023-01-23 09:14
Telewizja ok. Internet tragedia. Z 450 Mb w pakiecie realnie mam 20-30, a w chwili gdy to piszę to już nawet do 3 Mb spadło. Serdecznie odradzam. MiejscowośćSzczecinek -
~Seba / 2023-01-22 13:31
Tragedia mieszkam w Łowiczu w sobotę rano coś się stało brak internetu telewizji .Po dodzwonieniu się na infolinie „Cudem” gość powiedział ze może przyjedzie ktoś w sobotę albo w niedziele i .Dupa dostałem w niedziele SMS tzn 22 01 2023 że łaskawie pojawi się typ w poniedziałek 23 O1 w godzinach 12 14 i żeby być w lokalu.Kpiny i jeszcze raz kpiny to w końcu ktoś dyżuruje czy nie ,,,,,,!,,,,,,…….. Dziadostwo dno i wodorosty ZaletyŻadnychWadyMnöstwoMiejscowośćŁowicz -
~Użytkownik / 2023-01-22 10:01
Przestrzegam wszystkich Vectra to najgorsza z najgorszych dostawców tv i internetu. Bylem 6 lat w vectrze od samego początku problemy a to brak telewizji a to brak internetu. Wielokrotnie zgłaszane awarie internetu dekodera skutkowaly tym ze nie widziano problemu po ich stronie albo umawiali technika który się nigdy nie pojawił. Wkoncu po wypowiedzeniu umowy i zwroceniu sprzętu w terminie vectra nęka mnie rzekomo niezapłaconymi odsetkami i straszą uzytkowników wpisem do KRD i BIG. Wstyd da Vectry ze takie zachowanie operatora ma miejsce. 6 lat płaciłem miesiąc w miesiąc a na końcu potraktują cię jak najgorsze zło i złodzieja. W biurze we wrocławiu przy powstanców sląskich to juz wogóle żenada zero informacji i zorientowania z czym mają do czynienia.
Radzę 10 razy się zastanowić nad jakąkolwiek usługą i związaniem się z firmą Vectra !!!ZaletyŻadnychWadyŻadnychMiejscowośćWrocław -
~Coco / 2023-01-20 19:05
Mam internet i telewizje w pakiecie tak jak do tv nie mam żadnych zastrzeżeń i problemów tak mam problem z internetem którego albo nie ma (wyskakuje brak internetu) albo chodzi bardzo powoli. Z każdym razem gdy zgłaszam problem na infolini to konsultant/ka mówi że powinnam sobie wzmacniacz kupić albo to wina ścian bo są grube. No dramat! Mieszkam w bloku i tu nie ma możliwości żeby ściany były grube bo wszystko słychać to raz a dwa mieszkanie jest 2 pokojowe i gdy jestem w drugim pokoju tracę internet ZaletyTvWadyInternet którego nie maMiejscowośćRuda Śląska -
~ms / 2023-01-19 15:08
Super aplikacja do płacenia za faktury, całkiem sprawna obsługa klienta, ceny nie wygórowane.
Wady:
Przerwy w dostawie internetu, jeżeli zgłosisz problem - od razu mówią, że zapłacisz za technika jeżeli problem leży po twojej stronie, bądź tłumaczą się słabym sygnałem wifi i później wysyłają do ciebie mnóstwo wiadomości jak możesz to poprawić. Gdy połaczenia są stabilne to powiedzą, że mieli problem u siebie w centrali jednak nie przeproszą za sugestie, że problem może leżeć po stronie klienta.
Faktury regualrnie wystawiane co miesiąc, jednak raz na 2 miesiące wyskakują faktury z śmieszną kwotą nawet o 3 grosze niby za wyrównanie, albo odnotowują faktury za kwotę ujemną.
Informują o nowej umowie która zostanie nadesłana do 3 dni roboczych, jednak po 2 tygodniach nadal nie ma wiadomości i tłumaczą się, że dział kadr się tym zajmuje i nic z tym nie mogą zrobić.
Wyłączanie kanałów z pakietów bez żadnej informacji.
W umowie klient może ustawić tylko router pod kątem pracy, zmienić hasło wifi, uaktywnić i wyłączyć wifi i sprawdzić połączone urządzenia.Zaletyaplikacja, obsługa klienta, przystępne ceny.Wadyprzerwy w sygnale, 3 groszowe faktury, wyłaczanie kanaów telewizyjnych, ograniczony dostęp do routera, brak kooperacji w firmie pomiędzy wydziałami.Miejscowośćzabrze -
~Kot z Wroc / 2023-01-18 10:17
Uwaga - nie wyrażajcie zgód marketingowych - zyskacie 5 zł a Vectra sprzeda je powielokroć - Mnie w pierwszym miesiącu po podpisaniu usługi dopisali 33 zł za sms-y premium , których nikt nie wysłał w następnym miesiącu ta sama sytuacja - blokowanie funnkcji nic nie pomaga a rozmowa z biurem obsługi polega na wysyłaniu szablonowych odpowiedzi na wszystkie skargi , reklamacje i zażalenia : cyt:
Szanowny Kliencie,
uprzejmie informujemy, że udzielając odpowiedzi na reklamację przeprowadziliśmy kompleksową analizę wszystkich zgłaszanych kwestii. Udzielona odpowiedź jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego.
Dalsze spory cywilnoprawne pomiędzy Abonentem a Dostawcą Usług mogą być skierowane do Prezesa UKE, jako do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub do stałego sądu polubownego przy Prezesie UKE.
Z poważaniem i tu kolejne nazwisko kolesia , który ma w nosie twój problem !
Co ciekawe nie masz możliwości kontroli nad sms-ami premium bo biling możesz ściągnąć po zakończonym miesiącu a nie w trakcie trwanina bieżącego miesiąca co za tym idzie nabijaja ci sms-y premium a ty płacisz a na reklamacje otrzymujesz standardowa odpowiedż od bezmyślnego bota - uważajcie na smy- y z numeru 7936 należy do orange ale jakim "cudem" wysyła ci smy w twoim imieniu????? okazuje sie ,że usługa premium uruchamia sie jak w dobrej wierze odbierasz smsa lub nagra ci sie poczta głosowa !!! ja dopiero po telefonie do działu technicznego dowiedziałam się na jaki NUMER WYSŁAŁAM SMS-A , którego nie wysyłałam !!! jedyne smsy z mojego numeru sa wysłane na usługę PREMIUM ! ciekawe ?! Vectra ściąga od ciebie kasę i im przekazuje i wszyscy sa zadowoleni , prócz ciebie ! Vectrea to masakra ! zastanówcie sie dwa razy nim w to wdepniecie - ja czekam na zakończenie umowy !Zaletydostęp do działu technicznegoWadyObsługa , brak bieżącej kontroli swoich połączeń , arogancja działu obsługiMiejscowośćWrocław -
~Dawid / 2023-01-17 21:50
Najgorsze gówno jakie istnieje nie liczą się z klientem robią co im się podoba powinni zbankrutować było by o wiele lepiej dla ludzi nie POLECAM nawet jeśli miałby być to ostatni operator na świecie ZaletyBRAKWadyWSZYTKO co MozliweMiejscowośćZabrze -
-
~Basia / 2023-01-17 14:53
Po tygodniu od podpisania umowy nie dziala funkcja ogladania wstecznego programow. W sobote zglosilam usterke. W wtorek ponownie sie z Vectra skontaktowalam by otrzymac informacje ze technik musi przyjc do domu sprawdzic sprzet. Umowiono wizyte na 12-14. Przysedl SMS z potriwrdzeniem wizyty technika oraz email. Nikt sie nie pojawil. Po ponownym telefonie otrzymalam infrmacje ze zaden technik u mnie nie byl umawiany i ze nie ma w sumie mojego zgloszenia opisanego w systemie!!!!!!!!
Pytanie, w jaki sposob mozna zerwac umowe z Vecta? Czy ktos z Panstwa przechodzil przez ten proces?ZaletyBogata oferta TV i HBOWadyCiagle wady dekoderow, niekompetentni ludzie w obsludze klientaMiejscowośćWroclaw -
~Marta / 2023-01-17 11:12
Korzystam z usług operatora od 2 miesięcy. Jak do tej pory wszystko działa bez zarzutu. Żadnych problemów z telewizją, ani internetem. Kontakt z Obsługą Klienta bardzo dobry. Jest KILKA MINUSÓW: 1. Brak przycisków numerycznych na pilocie. Jak ktoś ma 100 kanałów aktywnych i chce przełączyć np z 1 na 60, to musi przerzucać kanały pojedynczo. Klawiatury wirtualnej/cyfrowej do wyboru kanału też nie ma. 2. Posiadanie w ofercie kanałów jakości SD, to nieporozumienie. Powinny być tylko w HD. Niektóre kanały HD są marnej jakości. Najniższy pakiet TV (płatny) niewiele różni się od oferty NTC (bezpłatnej). Powinna być zdecydowanie lepsza oferta. Niektóre kanały są niepotrzebnie zdublowane. 4. Pionowy router. 5. Można stworzyć tylko jedną listę ulubionych, ale nie można uporządkować kanałów. PLUSY: 1. Możliwość ustawienia wyświetlania tylko kanałów aktywnych w danym pakiecie. 2. Mały dekoder TV. 3. Kanały TV z internetu. MiejscowośćWarszawa -
~Brad / 2023-01-15 13:19
Internet do 300mb/s
Po kablu max ok 190-200
WIFI 30-40mbs
Te 300 to taki chwyt marketingowy to jak ze spalaniem w nowych autach....ale ogolnie sie zawiodlem bo 30 nawt jak na wifi to marnie...
Poki co to kablowka smiga i ten pseudo 300mbs chociaz thle ze nie zrywa ale mam.dopiero 3mce nie wiem.jak dalejZaletyObsluga klijentaWadyParametry zanizoneMiejscowośćKatowice -
~Liudmila / 2023-01-15 12:39
Czytałam dużo negatywnych opinii o tym dostawcu: nie zgadzam się z nimi! Najwięcej mi się podoba, że za 10 miesiący korzystanie internet znik jeden raz na 5 minut! Również się podoba, że nawet jeżeli zapominam zapłacić wczęśniej, internet nie zostaje wiłączony, bo pracuje onlin i dla mnie to jest bardzo ważne. Jestem z Ukrainy i przy dokonaniu pierwszego podłączenia nie miałam żadnych problemów: nie wymagano ode mnie nie potrzebnych dokumentów potwierdzających, wszystko podpisałam w domu, otrzymałam router, nie byłam traktowaną , jako osoba z innego Kraju! Moje kolegi często mają problemy z internetem od innych dostawców, i sytuacja, kiedy internet pracuje bez przerw w cale nie jest powszechną w Pl! Dlatego, naprawde polecam Vectre! ZaletyStabilne połączenie, adekwatna cena, dobrze traktowanie klientów z innych Krajów.WadyNie znalazłam na razie!MiejscowośćWrocław
strona 51 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »