Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4458 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arkadiusz / 2023-02-11 19:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesli chodzi o Garwolin : To technik jest kompetentny konkretny i probuje zawsze znalesc czas by klient Vectry byl zadowolonny. Co do konsultantow Vectry zazwyczaj jestem zadowolony z ich pracy chodz zdazaja sie wyjatki.
    Usterki sa usuwane szybko i skutecznie.
    Wadyprzy polaczeniu sie do Vectra wirtualny konsultant to jakas pomylka
    MiejscowośćGarwolin
  • ~Tom / 2023-02-11 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem vectry kilka miesięcy. Od początku nie potrafili poradzić sobie z problemami technicznymi - internet przerywał po kilkaset razy dziennie na kilkanaście sekund. Praca zdalna przez ssh, rap praktycznie niemożliwa. Co chwile zwis. Pomoc techniczna jako rozwiązanie poradziła mi zrobić reset sprzętowy routera. Nie sprawdzili zdalnie problemu tylko zrzucali konieczność diagnozy i jego rozwiązania na klienta.

    Vectra okazała się najgorszym z dostawców jakie do tej pory miałem.
    MiejscowośćPoznań
  • ~CRISU / 2023-02-11 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego scierwa internet tragiczny pingi wysokie
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    Miejscowośćpolska
  • ~Winiar / 2023-02-11 04:02
    Ocena: 2.00 / 5
    komunizm lepiej działa niż ten internet

    słowo "vectra" powinno być synonimem słabego internetu
    Zaletybrak
  • ~1234 / 2023-02-10 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zero i jeszcze raz zero!!!!konsultanci z dupy wyjęci, kazdy przekazuje inne informacje sprzeczne z pozostalymi. Od listopada walczę z wypowiedzeniem umowy. Do tej pory mam zaległości w spłacie, gdzie sprzęt odesłany, mail z wypowiedzeniem wysłany zgodnie z wytycznymi konsultanta. Mail zaginol nikt nic nie wie, faktury wystawiają i mają konsumenta w głębokim poważaniu. Nie polecam, ludzie od Vectry z daleka, walka skazana na przegraną. Ludzie tam pracujący zero kompetencji. Vectra ogarnij system bo dajesz dupy po całości. Żenada!!!!!!!
    ZaletyZERO !!!!!!
    WadySame wady!!!!!!!!
    MiejscowośćNowogard
  • ~dan69 / 2023-02-10 15:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 4 lat jestem klientem vectry mam w umowie tylko internet 300mb wszystko było ładnie do 01.01.2023 gdzie to bez mojej zgody i wiedzy poinformowania z ich strony z automatu uruchomiła mi się usługa Netflix premium za 60zł jakie było moje zdziwienie gdy po zalogowaniu się na konto w celu opłacenia internetu 53 zł pojawiło się dodatkowe 60 zł , byłem osobiście w siedzibie vectry powiedzieli by nie płacić i usługa jest w trakcie rezygnacji po wysłaniu na ich email reklamacji opisu sytuacji , dziś mija drugi miesiąć i z 60 zł zrobiło się 120 zł ;p powiedziałem im że nie zapłacę bo nie zamawiałem tej usługi i rozważam rezygnacje z ich usług bo zrobili mnie w balona i coś mi się wydaje że ta reklamacja gówno da a szkoda bo 4 lata spokoju opłata na neta zawsze na czas a oni mi nóż w plecy nieładnie
    Zaletybrak
    Wadywłączanie płatnych usług bez wiedzy i zgody klienta.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Klient Vectry / 2023-02-09 22:40
    Ocena: 1.50 / 5
    usługa przeniesienia internetu z jednego kawałka ulicy na drugi, ca 1,5 km dalej. Pytam czy są możliwości techniczne. A jakże! Są. Składam wniosek, usługa przeniesienia płatna 99zł. Kolejne terminy instalacji nie dochodzą do skutku, bo albo technik chory, albo się termin w systemie nie zapamiętał. Za 5 razem technik dojeżdża i okazuje się, że nie ma sygnału. Dzwonię na infolinię 6 razy, żeby wysłali kogoś z działu technicznego, żeby sprawdził czy można naprawić. W ciągu 2 dni roboczych mają się odezwać, nigdy się nie odzywają. Za to anulują moje zlecenie, nie informując mnie o tym, a dowiaduję się o tym fakcie dzwoniąc enty raz z pytaniem co z tą naprawą. Każą złożyć nowy wniosek. Składam. Wyjaśniam o co chodzi, jaki jest problem, ok, przekierują to do działu, który się na tym zna i o wszystko zadba. Jest zgoda wspólnoty na pociągnięcie kabla, ustawiam na baczność administrację budynku. Technik kolejny raz nigdy nie dojeżdża - ups, okazuje się, że termin znowu się nie zapamiętał w systemie (za każdym razem, jak umawiam, infolinia mówi, że oczywiście się zapamiętało i że powinnam dostać smsa - którego nie dostałam nigdy, niezależnie od tego czy termin w systemie był czy nie, nie ma jak zweryfikować swojego zamówienia, bo również nie dostaje się kopii na swoje konto w ebok). Drugi termin 6.02 - technik wreszcie przyjeżdzą, rozrysowuje co trzeba zrobić (czyli pociągnąć nowy kabel od skrzynki do mieszkania, ca godzina roboty), daje znać do Vectry. Od tego czasu cisza. Dzisiaj dostaję fakturę od Vectry za dodatkowe wezwanie instalatora na wniosek abonenta (chodzi o tę wizytę 5.01) 49,99 oraz za przeniesienie usługi i ponowną aktywację (sic!) 99 oraz rachunek za luty, również 49,99. Piszę reklamację, ale i dzwonię do Vectry. Po trzykrotnym przebiciu się przez wirtualną asystentkę oraz kolejne 3 działy dowiaduję się, że mój wniosek o przeniesienie usług został anulowany.
    Wadyobsługa klienta, stosunek do klienta, obsługa reklamacji i wszystko inne
    MiejscowośćGdynia
  • ~Sonia / 2023-02-09 09:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Same zalety.życzliwość,punktualność,dobrzy fachowcy.
    ZaletySame.
    WadyBrak
  • ~Marta / 2023-02-07 12:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe problemy z internetem, obsługa klienta albo nie potrafi pomóc albo w jednym temacie każdy konsultant udziela innej informacji. Przy próbie wypowiedzenia propozycja zmiany na inną opcję, która okazuje się jeszcze większym niewypałem. Znikąd pomocy, utrudnianie złożenia wypowiedzenia,, aroganccy pracownicy. Jedno wielkie NIE!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynieustające problemy techniczne, niska jakość obsługi klienta, błędne informacje na stronie www oraz infolinii, utrudnianie każdej możliwej sprawy
    MiejscowośćŁódź
  • ~nie zadowolony / 2023-02-07 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma technicy się nie zjawiają na umuwone terminy
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma
    MiejscowośćSzczytno
  • ~Jacek / 2023-02-07 09:32
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam neta 1.2gb jest tylko 680mb.brak stabilnosci łącza.......3
    ZaletyDziałanie biura obslugi
    WadyPredkosc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kacper / 2023-02-06 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszemu wrogowi nie zycze vectry xddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
    Zaletynie ma i nigdy nie bedzie
    Wadydluga dzialalnosc firmy
    Miejscowośćsochaczew
  • ~Czesia / 2023-02-06 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet strasznie slaby i niestabilny. Podczas oglądania TV ciągle rozłącza. Obsługa klienta na infoli poniżej krytyki. Ciagle powtarzanie tych samych slow jak mantra i nie dopuszczenie do slowa.Gdy zawieralam umowe nie informowano mnie o dodatkowych kosztach w postaci aktywacji za coś czego nie chciałam i nie zamawiałam. Pakiet za 0 zł ale trzeba płacić aktywację. Jak dla mnie to...
    ZaletyŻadne
    WadyWszytko co tylko możliwe
    Nie polecam
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Karol / 2023-02-06 11:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Internet niestabilny, traci sygnał i nie działa
    Technik ani pomoc techniczna nie umieją pomoc .
    Umowy zerwać nie mogę bo każą płacić kare .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dfsvxfvxbcvx / 2023-02-05 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    syf taki sam jak jim-sat, prędkość i stabilność są tragiczne
    Zaletyżadne
  • ~Mariusz / 2023-02-05 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet samo dno minimum jakie mam mieć to 300 a mam od 120 do w najlepszym momencie 250 jest bardzo nie stabilny żałuje że zmieniłem operatora przedtem miałem UPC i wszystko grało ale chciałem sobie polepszyć w upc miałem do 500 atu miało być do 600 .Jak przyszli fachowcy z vectry sprawdzić szybkość to wytłumaczyli że muszę wszystko mieć wyłączone nawet antywirusa bo to pobiera dużo mocy i parametry są wtedy słabe. Wychodzi na to że minimum 300 będzie albo i więcej tylko bez ochrony i przeglądaniu netu. Czuje się cofnięty o 10 lat w rozwoju.
    Zaletyżadnych co do Internetu tv mam bez problemu najmienijeszy pakiet
    Wadysame wady nie polecam nikomu i żałuje że dopiero teraz sprawdzam opinie o tej firmie
    MiejscowośćM. Bydgoszcz
  • ~Inovasi / 2023-02-05 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od grudnia 2022 po podpisania umowy na 600Mb/s internet sporadycznie ma prędkość do 50-60Mb/s. Wieczorem zaczyna się szaleństwo 0,5-2Mb/s. Pomimo wymiany routerów ( dwóch ) - nic się nie zmieniło. Instalator stwierdził, że podpięto za dużo osób na ten rejon i infrastruktura nie wyrabia. Ale nikt się nie pali do zmian. Zgłaszane wielokrotnie lokalnie i do BOK. Cisza. Zmienimy jak będziemy chcieli ale płać jak płaciłeś.......
    Rozumiem, że usterka może trwać 1-2tyg ale od grudnia ... jest 05.02.2023... może ktoś się tam w końcu obudzi bo problem jak widać nie dotyczy jednego miasta...
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćKrosno
  • ~Mario / 2023-02-04 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie opinie jedno wielkie bagno nie polecam nikomu proponuję zbiorowe zgłoszenie do UOKIK oszuści i złodzieje
  • ~Sylwia / 2023-02-03 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wszystkich przestrzec przed podjęciem decyzji aby wybrać Vectrę czy wcześniej multi Media.Jedtesmy użytkownikami tv i internetu już bardzo długo,,internet mamy 300mb plus tv.Od jakiegoś czasu około roku coraz gorzej chodził internet, ostatnio ciągle się zacina ,na speed testerze przy wyłączonych wszystkich urządzeniach pokazuje raz 200 raz 50.Zgladzalam oczywiście problem do serwisu i tu się zaczął problem ponieważ serwis nie interesuje w ogóle że coś jest nie tak,nie przyślą wam nikogo w razie problemu!!!!!i jak to pan ujął chyba że sobie zapłacę za pana technika, każą mi przełączać kable, przepinać ruter,mimo że mówię im że nie znam się na tym zupełnie,totalnie mają gdzieś problem.Przy podpisywaniu umowy obiecują góry a gdy jest problem umywają ręce dlatego będę każdego przestrzegać bo nie znoszę takiego postępowania, także uważajcie na takie firmy
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Co Cię to / 2023-02-03 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 30.01 byłam w siedzibie Vectra Piła, został ustalony termin podłączenia telewizji na 1.02, tego dnia nikt nie przyszedł, po rozmowie na infolini okazuje się że są awarie i technika nie będzie ( ok szkoda ze nikt nie raczył po informować ) ustalony nowy termin na 3.02, dzień wcześniej SMS przypominający i potwierdzający wizytę. Dzień wizyty ( miała być między 12:00-14:00 ) dzwonię na infolinie aby dowiedzieć się o której będzie serwis, bo dochodzi godzina 14:00, na infolini dowiaduje się ze nie macie zlecenia. Jak k*rwa nie macie zlecenia ?! Ktoś, bo Wy nie macie możliwości sprawdzić kto o 9:35 zlecenie odwalał. To są chyba jakieś żarty. Potem dzwonicie i chcecie informacji jak się spisaliście? Jak ?! Ch*jowo, zero kompetentnych ludzi w Waszej firmie. Chce rozmawiać z kimś komtetentnym to się dowiaduje, że nie mogę i mam iść stacjonarnie z kimś porozmawiać. Zero szacunku do stałych klientów, a jak chce klient odejść to potem dzwonienie i pytanie ci można zrobić, aby klient został.
    MiejscowośćPiła
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2986
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017