Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sofia / 2024-10-04 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba jakość usługi, zerwałam więc z nimi umowę w kwietniu, to od pół roku co kilka miesięcy próbują mnie okraść. Sprzęt zdałam, mam pisemne potwierdzenia, a dostałam w maju wezwanie do zapłaty, przeszłam przez piekło, ale uzyskałam pisemnie potwierdzenie, że moje saldo wynosi 0 zł. A 4 miesiące później dostaję kolejne wezwanie do zapłaty !!. A saldo mimo zdanego sprzętu i potwierdzonego 4 miesiące wcześniej salda tym razem wynosi 800 zł. Nie wiadomi skąd !!! Ostrzegam przed nimi !!!
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~xy / 2024-10-02 09:41
    Ocena: 1.25 / 5
    informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach nie istnieje w cale .konkurencja dodaje nowe kanały abonentom a tu nic .ABONENT dowie się że cenna się zwiększa a oferta programowa i jakości usługi już nie .
    Zaletystabilna cenna
    Wadywszystko .brak kompetencji w biurze abonenta od lat wielu .
    MiejscowośćKalisz
  • ~użytkownik światłowodu / 2024-09-29 10:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez dwa lata umowy Vectra podwyższyła mi aż trzy razy abonament bez prawa wypowiedzenia . Znależli sposób na bogacenie wprowadzając zapis inflacyjny . Chociaż UOKIK zmusił Vectrę niedawno do wycofania tego zapisu, to straciłem do Vectry zaufanie ( złapać klienta na długą umowę a później doić wprowadzając co chwilę podwyżki ) . Gdyby nie to , to bym jeszcze u nich został. Sami sobie winni. Nie szanują klienta. Kończy mi się za miesiąc z Vectrą dwuletnia umowa i już złożyłem im wypowiedzenie . Idę do innego dostawcy internetu szanującego klienta.
    ZaletyPo dwóch latach bycia ich doinym klientem doszedłem do wniosku że żadnych.
    WadyBrak szacunku do klienta , wynajdują preteksty do podwyższania cen abonamentu , drogo, szybkość internetu dużo mniejsza od deklarowanej w umowie , słabe rutery wifi.
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~vr / 2024-09-29 09:57
    Ocena: 1.50 / 5
    widać że informowanie o planowanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie istnieje w cale . abonenci są dzieleni na lepszych i gorszych . ci co mają 4k mają nowe kanały pozostali nie mają nic .canal ektra 1-7 lepsi mają reszta płaci 65 za miesiąc a można wycofać kanały od 601 -622 i już jest w abonamencie ale przecież nie .
    Zaletycenna stabilna .
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 .brak kompetencji w biurze abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~Ryyy / 2024-09-25 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści nie polecam po przedluEniu umowy telefonicznie i wzieniu nowego internetu i tv nawet nie przywieźli wifi nowego i dekodera gdzie było w tej ofercie a teraz dzwonią żebym wzuol sobie dekoder za dodatkową opłatą miesięczna !!!!
  • ~Ja / 2024-09-24 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żeby opisać tą firmę bo dno to za mało, przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie przerwy w nadawaniu tv przerywane filmy rozłączanie gier w sieci to jest horror. NIE POLECAM WSZYSTKO TYLKO NIE TO
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćPrabuty
  • ~Bobo / 2024-09-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle przerwy netu i tv. Za często. Ostrzegam przed korzystaniem z usług Vectry. Amatorzy, oszuści. Powinni zniknąć z rynku.
    ZaletyŻadnych
    WadyIstnienie tej firmy
    MiejscowośćKalisz
  • ~hf / 2024-09-19 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    traktowanie abonenta jednego gorszego drugiego lepszego .dlaczego informowanie o zmianach w ofercie programowej niistnieje wcale . canal +EKTRA !_- 7 w ofercie jest ale tylko dla tych którzy zapłacą 65 za miesiąc reszta nic .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta . obsługa techniczna nie kompetentna .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jerzy / 2024-09-16 20:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Cały dzień brak Netu i TV, po pierwszym zgłoszeniu informacja o włączeniu sygnału ok. 20:00. Brak sygnału po 20, więc kolejne zgłoszenie, obecnie przewidywane usunięcie usterki ok. 2:30
    MiejscowośćSejny
  • ~vtd / 2024-09-13 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej nie ma nic .CaNAL +family na canal + 360 .abonent dowiaduje się po fakcie .
    Zaletyinternet może być .
    Wady.reszta to usterki stale .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Nie / 2024-09-08 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny miesiąc niedzialającego internetu. Ping ciagle skacze do 4kMS co efektywwnie rozłącza mnie od większości serwisów. Złodzieje ,dlaczego UOKiK się nimi nie zajmie to poza mną.
    ZaletyBrak
    WadyMoże kiedyś padnie
    MiejscowośćPomorskie
  • ~tedi / 2024-09-03 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ludzie nie czytają w ogóle umów podpisują jak ślepy, a później ze problem jest na ich pseudo światłowodzie , światłowód po koncentryku, i standardowo podwyżki o 20 - 30 zeta , ale ludzie nie czytają
    Zaletyna papierze super .....ale tylko na papierze
    Wadyza dużo
    Miejscowośćpłock
  • ~vx / 2024-08-30 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o wprowadzanych zmianach 2024 ofercie programowej niema nic .informacji o tym że od 2 09 2024 ma być wpolsce 24 kanał a ,canal + 1_ 7 niema w cale canal + ektra i canal + 360 też niema w cale .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Grzegorz / 2024-08-30 02:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra czekać 4 ddi aż naprawia proszę cię jest źle nie polecam tv ok lecz serwis w dupie za co
    place?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nope / 2024-08-28 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Ping spike co chiwle do 2000ms.
    Ciągle ścina. Internet się wyłącza sam.

    Po tym jak vectra przejeła multimedia to nagle im zniknął bandwith.
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2024-08-23 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakiś żart i brak profesjonalizmu.
    Przez telefon z Panem Szymonem załatwiałem przeniesienie dwóch numerów do ich sieci. Na drugi dzień dostałem maila że obecny operator wyraził zgodę na przeniesienie numerów i mam oczekiwać na kuriera z umową i kartami SIM. Minęło 8 dni a kuriera nie było widać. Zadzwoniłem na infolinię z pytaniem o kuriera bo do przeniesienia zostało 7 dni. Pani powiedziała że wszystko w porządku i mam czekać. Zadzwoniłem jednak na drugi dzień i się okazało że wysyłka kurierska została anulowana z niewiadomych przyczyn. Pani wysłała maila do Pana Szymona z zapytaniem bo tylko on może co kolwiek w tej sprawie powiedzieć. Zadzwoniłem na drugi dzień bo nikt się nie odezwał i jedna z kolejnych Pań bo metoda spychologii to u nich norma, powiedziała że to przeniesienie i tak traci ważność i trzeba na nowo ALE tylko Pan Szymon może anulować to stare nieważne żeby to zrobić na nowo. Wszyscy wysyłają od paru dni maila z prośbą o pilny kontakt a Pan Szymon ma to w du...
    I co ja mogę zrobić pomijając fakt że od obecnego operatora miałem furtkę szybkiego wyjścia przed podniesieniem abonamentu i to dwukrotnie.
    WadyIgnorancja
    MiejscowośćKraków
  • ~Kris / 2024-08-21 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwiedziłem brata mieszkającego w Polsce i korzystającego z Vectry ,niestety nie mogłem korzystać z zJego Wi-Fi ponieważ nie było sygnału ,z tego co widzę jest to najgorszy dostawca w Polsce ,nie wiem jak taka firma może funkcjonować na rynku ,jest to złodziejstwo ,człowiek płaci a w zamian nie dostaje nic ,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko najgorsze
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~tedi / 2024-08-21 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dnem pogania że toto ktoś kupuje, oszuści i złodzieje.
    kupiłem od takiego starego dziada i to był błąd, co innego gadał a co innego mam
    Zaletyżadnych
    Wadyza dużo
    MiejscowośćPłock
  • ~ppbb / 2024-08-20 23:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra, kupka i sraka, ciągle się zacina, wylacza i wlacza, nazwa internetu nagle sie zmienila bez jakiegokolwiek ostrzezenia.
    Zaletyrok darmowego netflixa i programow tv
    Wadysame problemy, wolny
    MiejscowośćTarnów
  • ~Barbara B / 2024-08-20 19:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy. W sierpniu 2024 okazało się że w 2023 roku podniesiono cenę pakietu z którego korzystają rodzice przy czym ci nie zostali o niczym poinformowani. Niby firma wysyłała jakieś maile ale na skrzynkę, do której rodzice nawet nie mają dostępu. Telefonicznie kontaktowały się Boty w związku z czym rodzice rozłączali połączenia. Na infolinię dodzwonić się nie można, bo przecież najpierw przez długi czas trzeba "rozmawiać" z Botem, połączenie z żywym konsultantem jest bardzo utrudnione. Nagle po tylu miesiącach okazuje się że są duże zaległości w opłatach. Nie rozumiem, że przez taki okres czasu nikt z biura się nie zainteresował że wpłaty wpływają zaniżone,az tu nagle trzeba było zapłacić jednorazowo spora kwotę celem wyrównania zaległości. Poziom obsługi klienta porażka, a rodzice korzystają z usług tej firmy już od kilku lat. Totalny brak szacunku dla stałych klientów. Szczerze odradzam usługi firmy Vectra.
    WadyUtrudniony kontakt z żywym konsultantem
    Żenująco niski poziom obsługi klienta
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017