strona 36 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Olek / 2023-07-13 15:17
Jestem poprostu w szoku że na rynku istnieje firma która tak traktuje klientów poprostu zerową ignorancja klient w tej firmie się nie liczy ob tylko podpisać umowę gdy prosisz o załatwienie sprawy przekierowują Cie za jazdym razem do virtualnej konsultantki Viki która nic nie wnosi w załatwienie sprawy a wręcz przeciwnie zaczyna proces ignorowani klienta od nowa, nie wiem co mnie skusiło aby zostać uch klientem to była moja bajgorsza decyzja życiowa z firmą Vectra -
-
~Zyta / 2023-07-12 18:25
Od tygodnia po zmianie umowy i dekodera na TV Smart 4 K BOX nie mogę korzystać z telewizji ( zatrzymywanie się obrazu gorsza ostrość obrazu. Brak możliwości nagrania i cofnięcia, jeśli można coś nagrać to nagrania znikają. W dniu dzisiejszym brak możliwości wyłączenia Tv i ustawienia głośności pilotem dekodera. Dwukrotnie zgłaszałam usterki. Technik był raz chwilowa poprawa po czym większość wróciło do stanu poprzedniego. Drugi raz technik nie przyszedł czekałam 3 i pól godziny. brak jakiejkolwiek informacji o techniku.
Za przedłużenie świadczenia usług JNT/TEL oraz TV zapłaciłam jednorazowo 10 zł. Jestem użytkownikiem od około 20 lat więc odbieram to jako rodzaj kary finansowej. W pakiecie znajduje się Oferta szybkiej pomocy 102020 płatna 9.99 zł. miesięcznie w trakcie podpisywania umowy zrozumiałam , że jest to usługa bezpłatna W dodatku nie wiem jak z niej korzystać pracownica w biurze poinformowała mnie ,że informację mam w regulaminie. W otrzymanych dokumentach nie znalazłam takiej informacji. Nie polecam usługi a wręcz uprzedzam.MiejscowośćKielce -
~Xyz / 2023-07-12 12:14
Drogo, kontakt z klientem na poziomie zera. Wysłałam maila na koniec maja 2023 r.,dziś mamy 12.07.23r. i najdalej żadnej odpowiedzi.
Przykra sprawa, ponieważ na skrzynkę pocztową co chwilę przychodzą wiadomosci z reklamą ale odpisać nie ma komu !ZaletyBrak !!!!MiejscowośćSuwałki -
~Karol / 2023-07-11 22:26
Tragedia. Człowiek płaci za coś czego niema. Wziąłem swiadlowod 600mb po teście łącza mam aż 25 do 30mb. Dzwonisz, coś zrobią przez chwilę jest ok. Po zakończeniu rozmowy z konsultantem znów tragedia. Porażka po całości nie polecam ZaletyBrakMiejscowośćPrzedmoście -
~Weronika / 2023-07-10 11:59
Mam usługę od ponad 14 dni, więc nie mogę już z niej zrezygnować (karna opłata za rezygnację z usługi z wypowiedzeniem miesięcznym to 800 zł - sprzedawca oczywiście o tym nie informował). O ile w pierwsze 14 dni internet działał, obecnie ciągle są problemy. Pomoc techników polega na wykonaniu samodzielnym restartu modemu i zainstalowaniu programu w celu wyszukiwania pasma (czy za to się płaci, żeby samemu naprawiać działanie usługi?). Na technika trzeba czekać. Zostaję więc bez usługi i jedynie mogę złożyć reklamację - przy czym w panelu klienta nie bardzo widać, gdzie należy to zrobić. ZaletybrakWadyusługa nie działa, klient ma sam wykonywać pracę technikówMiejscowośćGdańsk -
~Ećka / 2023-07-08 21:20
Pracownicy są niekompetentni. Koszty błędów przez nich popełnianych przerzucają na użytkowników. Internet beznadziejny. Wadyniekompetencja pracownikówMiejscowośćJelenia Góra -
~Mikołaj / 2023-07-05 21:01
Oferta tania i średnia, internet działa jak akurat router zostanie zresetowany,zmiana miejsca świadczenia usług jest nie realna, wszelki kontakt z obsługą klienta jest trudny i bezowocny, mimo dobrych chęci pracownicy nie są w stanie pomóc ze względu na spaczoną politykę firmy. ZaletyStosunkowo niska cenaWadyWirtualna konsultantka
Bezradność helpdesku
Wysokie kary za zerwanie umowyMiejscowośćKościerzyna -
~Bs / 2023-07-05 13:46
Internet z Vectry to jakaś porażka. Łączę jest niestabilne, co kilka minut rozłącza albo laguje. Oglądanie telewizji internetowej w HD jest praktycznie niemożliwe, nawet przy podłączeniu przez kabel. Zasięg routera to jakieś 5m, dalej nic nie działa. WadyNiestabilne połączenie,
Lagi,
Słaby router,
Prędkość,
Jakość,
Obsługa klienta,
Czemu ta firma w ogóle jeszcze istnieje?
MiejscowośćGdynia -
-
~xgrey / 2023-07-04 16:14
Ze świecą szukać firmy z nastawieniem bardziej antykonsumenckim. Podwyżki "inflacyjne", tragiczna obsługa klienta, to tylko wierzchołek problemów z firmą Vectra. Jeżeli jest wybór, to Vectrę lepiej omijać szerokim łukiem. ZaletyDziałaWadyPodwyżki bez możliwości zerwania umowy, fatalna obsługa klienta i sposób odnoszenia się do klienta, generalnie trudno szukać zaletMiejscowośćPoznań -
~Orry / 2023-07-03 19:32
Może i internet działa ale jeśli chodzi o tv to dramat!!! Często, nie wiedzieć czemu, po włączeniu telewizora, w tle leci jakąś dobijająca muzyka. A obsługa klienta, jak się do nich osobiscie wybiorę, bo dodzwonić się nie da, to nie wiedzą o co mi chodzi.. MiejscowośćKalisz -
~Fabian / 2023-07-03 16:35
Czesciej nie dziala niz dziala, NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU
BEZNADZIEJNE, NIE POLECAM WCALEMiejscowośćLębork (pomorskie) -
~Antek / 2023-07-03 13:35
Szybki i niezawodny. Korzystam już od wielu lat. Internet po kablu z routerem . ZaletySzybki i niezawodny.MiejscowośćŚwiętochłowice -
~. / 2023-07-02 14:45
Nie działający internet a jak czasem działa to albo wolno albo krótko. Gówno i tyle. Może warte 2 zł bo napewno nie więcej. Pamiętajcie dzieci, że jak macie Vectre to tak jakbyście nie mieli internetu. Pozdrawiam ZaletyNie maWadyNie zmieści się, aby wypisać -
~Adam / 2023-07-01 13:17
Firma mimo rozwiązania umowy nadal świadczy usługi pod adresem i żąda za to pieniędzy
Nie polecam nikomu tej firmy Vectra -
~Kasia / 2023-06-30 15:16
Od pewnego czasu szwankuje mi internet. Nie działa jak należy telewizja. Film w połowie się rozłącza, brak informacji o programie. Od 3 tygodni za pomocą emaila non stop odpowiadam na bezmyślne ich utarte formułki. Od 3 tygodni proszę o telefon do przełożonego i zero na ten temat. MiejscowośćToruń -
~Marcin / 2023-06-30 14:40
umowy niezgodne z rozmową telefonczna, inaczej ustalone podczas rozmowy z konsultantem inaczej na umie papierowej. Rozmawa 24 miesiace- na papierze 54 miesiące :( MiejscowośćŻernica -
-
~Robert / 2023-06-29 05:24
Od tamtego roku walczę zvectra o rozwiązanie umowy wysłałem im dekoder z kartą w październiku 2022 do dziś przychodzą mi rachunki dzwoniłem dziesiątki razy opłaciłem cztery miesiące dla świętego spokoju .koszmar z połączeniem.poprosilem znajomego żeby zadzwonił do nich jako nowy klient to nie było z tym problemu odpowiedź natychmiast.chora firma a Pazura ja reklamował nadal straszą mnie windykacja mam już dość .Nie Dajcie się nabrać.Wszystko tylko nie VECTRA (LITOŚCI) ZaletyDziałała w miesiącu dwa do trzech tygodniWadyKatastrofaMiejscowośćZambrów -
~Ewelina / 2023-06-28 18:06
Niekompetentna przedstawicielka w salonie w Elblągu !!!
…doprowadziła do tego, że na początku stycznia podczas przeniesienia usługi na inny adres, zamknęła ona zlecenie szybciej niż monter zainstalował( podłączył usługę).
…od miesiąca otrzymujemy faktury obciążające nas kwotą 200 zł, za stary sprzęt( modem) którego rzekomo nie zwróciliśmy, a owy sprzęt został dalej z nami na innym adresie.( nawet numery seryjne się zgadzają)
Nic nowego nie pobieraliśmy, wiec nic starego nie musieliśmy zwracać. Tego całego bałaganu narobiła niekompetentna kobieta, którą trudno nazwać przedstawicielem, ponieważ wskazała w dokumentach, że mamy sprzęt, którego nie powinnismy mieć.
Od miesiąca piszemy reklamacje, które nie przynoszą rezultatu, a ta kobieta ponoć siedzi za biurkiem i się śmieje.
Jedna wielka kpina z tej Vectry, robią z ludzi idiotów!!!!!ZaletyBrakWadyKłamstwa i niekompetentnośćMiejscowośćElbląg -
~Rafal / 2023-06-28 17:25
Podwyżka goni podwyżkę. Dzwonią i naciągają. Najbardziej agresywna sieć na rynku. UOKiK ich kara a oni i tak łoją klientów bez opamiętania. -
~Klient 123 / 2023-06-28 17:19
Obsługa klienta to jakiś dramat. Byłam umówiona z technikami na wyznaczoną godzinę. Czekam ponad dwie godziny a Panów dalej nie ma. Infolinia wcale nie jest lepsza. Kpina, kpina i jeszcze raz kpina z nowych klientów MiejscowośćLubań
strona 36 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »