Przeczytałam tyle złych opinii i nawet jednej chociaż trochę dobrej, że to aż podejrzanie niewiarygodne. Korzystam tylko z internetu od Vectry.Na palcach jednej ręki mogę policzyć znaczące i nawet małe awarie, na przestrzeni 3 lat tylko 3 razy. Jakość jest przyzwoita, nie "rwie" połączenia, chociaż Ping rzadko osiąga pożądany poziom (obsługa klienta nigdy o czymś takim nie słyszała). Wczytując się jednak w umowę na taki stan godzą się prawdopodobnie wszyscy klienci, co zabiera potencjalnie powód do narzekań czy reklamacji. Kilka miesięcy temu zgłosił się telefonicznie konsultant w związku z przedłużeniem kończącej się umowy na świadczenie usług o kolejne 2 lata wraz ze zwiększeniem prędkości. Nie było "wciskania" na siłę raczej elastyczne dostosowanie oferty do moich potrzeb i możliwości finansowych. Zostałam poinformowana o wszystkich opłatach, w tym jednorazowej za aktywację, o ich wysokości oraz zasadach usługi. Zawarłam umowę na odległość, dostałam maila z dokumentacją, na koncie abonenta wszystkie postanowienia umowy widoczne i aktywne. Wszystko działa jak należy, nowa prędkość zauważalna (z 300 na 450) witryny otwierają się natychmiast, przesył natychmiastowy, działanie bez zarzutu...nadal. Jeżeli jednak chodzi o zgłaszanie awarii, czy to przez formularz abonenta, czy mailowo to zwrotnie używane są formułki wklejane do wiadomości jako poradnik... i tutaj słabo. Raz osobiście rozmawiałam z technikiem, który okazał się nim nie być ale zostałam przełączona do osoby kompetentnej. Obie rozmowy były merytoryczne i przyjazne. Może mam szczęście, a może dokonuję wyboru na podstawie szczegółów, o które pytam, albo mam zadziwiający mnie samą dar negocjowania warunków, których nie da się zmienić w ofercie, albo...myślę co podpisuję i mam z tyłu głowy ograniczone zaufanie do reklam mających zwabić klienta na cukierka, który ma też swoje wnętrze, a tam też trzeba zajrzeć.ZaletyElastyczna oferta, skrojona pod klienta, usługa zgodna z zawartą umową, umiejętność konsultantów do określenia własnych kompetencji i pomoc w uzyskaniu informacji od innych pracowników.
WadyPrzy zgłoszeniu awarii zwrotne formułki skrojone na najczęstsze przyczyny, nie na konkretny problem .
MiejscowośćWrocław