Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marika / 2023-07-25 04:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Maskara często dzieją się usterki , po każdej burzy lub deszczu nie ma internetu na kilka godzin. Okropny internet
    MiejscowośćGłowno
  • ~Przeciętny zjadacz chleba / 2023-07-24 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Losowe przerwy internetu, wrzucają na zapchane lącza , pakiet 800mbp/s a w praktyce 80 a wysyłanie 60 fajna sprawa

    infolinia obrzydliwie bezużyteczna nic nie potrafią.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćBełchatów
  • ~xyv / 2023-07-24 16:08
    Ocena: 1.75 / 5
    widać opanowanie awarii vectra KALISZ nie potrafi wcale .obsługa techniczna brak kompetencji oraz kierownika i personelu biura abonenta .obraz zanika i fonia też a naprawy niema wcale widać fachowcy bez kompetencji bez znajomości tematu . poprawy oferty programowej 2023 brak .informowanie o zmianach w ofercie programowej telewizji brak oraz radia
    Zaletystabilna cenna
    Wadybrak kompetencji biura abonenta od kierownika po dział techniczny .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Derdziu / 2023-07-24 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W centrum Wrocławia szósty dzień nie mam internetu, dzwonię po 3 razy dziennie na infolinię słysząc non stop, ze "za chwilę" "pilnie" "za moment" technik się ze mna skontaktuje i do tej pory zupełnie nikt się ze mna nie kontaktował. Nie znam firmy która gorzej traktuje swoich klientów. Przy 2 letniej współpracy multum usterek ze strony vectry uniemożliwiających prace zdalna i zero profesjonalizmu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jobejf / 2023-07-23 15:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest, ciągłe problemy, słaba jakość internetu.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyCiągłe awarie i problemy
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Irek / 2023-07-22 22:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Vecta nie łapie się w żadnej kategorii to jest amatorka nie tv ,naipier wysłali zamówienie do innego województwa i to oczywiście moja wina, potem brak telewizji bo za późno zamówiłem dekoder nie działa może w poniedziałek. Wogóle odbiór przesyłki zamówionej przez internet prawie nie możliwy wg Vectry to ja mam jeżdzić za kurierem.Masakra nie polecam.
  • ~nyczrut / 2023-07-22 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kłamcy i oszuści uważajcie co kupujecie ja zapraszam ich do sądu i będzie to bolało a jak wygram to nie sam tylko z wami
  • ~xyf / 2023-07-22 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    widać VIPLA proppnują 55 za miesiąc .Pewnie chętnych niema wcale jak by wycofali kilka kanałów od 401- 420 i od 601 -620 i w ramach abonamentu dać CANAL + sport 1,2,3,4 . HBO . podwyżki robią abonenci mogą z rezygnować i do konkurencji .
    Zaletystabilna cena
    Wadyobsługa biura abonenta dramat od kierownika po obsadą brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~BRZOZA / 2023-07-20 13:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałam nieprzyjemność być obsługiwana przez Pania o blond wlosach w wyciagnietym tshircie. Pani była obrażona,że musi mnie obslugiwac, robila opryskliwe miny, odpowiadała mi na pytania jak za kare od momentu gdy odmowilam jej podwyzszenia pakietu. Gdy zapytalam o promocje powiedziala ze mam dobra oferte, a pani obok obslugujaca proponowala komus pakiet na rok za darmo. Gdy zwrocilam jej uwage zaczela przewracac oczami, dając mi do zrozumienia,ze dalsza obsluga mojej osoby będzie- ale z łaską. Straszyła mnie jakąś klauzulą , i powiedziała ze robienie aneksu mi sie nie opłaca bo bede miala co chwile podwyzki .Nie jestem pierwszą osobą ktora skarży sie na te Panią. Niedawno był tu mój starszy sąsiad który również był niemile obsłużony przez tą Panią. Gdy wychodzilam bylam zdenerwowana i nie ukrywam,ze pod nosem mowilan o swoim niezadowoleniu z obslugi, ta pani to slyszala i probowala mnie przekrzykiwac krzyczac po kilka razy DO WIDZENIA. Czulam sie jak na targowisku- myslalam ze w takich miejscach obsluguja osoby doswiadczone i profesjonalne. Pani jest bardzo młoda i widać ze nie ma doświadczenia w obsłudze. Mam nadzieje ze opinie te przeczyta jej przłożony i wyciagnie konsekwencje. Dziwie się,ze ta pani nadal tam pracuje. Następnym razem bede zawierać umowe telefonicznie, aby unikać nieprzyjemności ze strony tej pani ktora tam obsluguje.
    MiejscowośćPiła
  • ~Bazyl / 2023-07-20 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta. Trzeba wykonać 10 telefonów żeby załatwić sprawę. Zostałem oszukany i wprowadzony w błąd. Dwa razy składałem reklamacje. Nie uwzględnili. Poza tym drogo. Były problemy żeby zrezygnować.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ROBERT / 2023-07-19 03:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Jest kiepsko, szukajcie swiatlowodu. Telewizja do bani, upc -niedościgniony ideał. Żałuję że w to wszedłem.
    ZaletyBrak
    WadyNijak się ma do deklarowane lj prędkości. Telewizja się tnie. Za wszystko dopłaty.ODRADZAM!
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Klaudia / 2023-07-18 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Lamia kodeks pracy bardziej niz kaczynski konstytucje
    WadyNie mozna skorzystac z kibla jak sie chce
    MiejscowośćGdańsk
  • ~JanJan / 2023-07-18 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra zastrzega sobie, że pieniądze mogą się księgować 3 dni! Pomimo tego, że zapłaci się na ich stronie BLIKIEM (co kosztuje dodatkowo 1,5zł) w terminie za fakturę, to można dostać karę za nieterminową płatność, bo ich system zaksięguje to w kolejnym miesiącu. :)
    Pani Gabriela na czacie odpisze wam, że mieliście cały miesiąc na płatność, a według niej BLIK może tak jak przelew tradycyjny iść 3 dni xD
    MiejscowośćKatowice
  • ~Luiza / 2023-07-18 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Błędy w naliczeniach miesięcznych są drogą przez mękę. Wyjaśnienie kwestii finansowych prawie niemożliwe. Biuro Obsługi Klienta nie może/nie chce udzielić konkretnej pomocy ani udzielić informacji, gdzie danej pomocy szukać. Brak komunikacji między działami reklamacji/księgowości/obsługi klienta. Konsultanci niewyszkoleni w obsłudze ludzi starszych. Szczególnie Ci, którzy pojawiają się u klientów w domu (bez jakiegokolwiek uprzedzenia). Brak przedstawiania zmian w ofercie przy przedłużaniu umowy, natychmiastowe podsuwanie aneksu przedłużającego umowę do podpisania (na aneksie podpis konsultanta zrobiony na kserokopiarce).
    Zaletynie ma
    WadyObsługa klienta - pośrednia i bezpośrednia
    Metody weryfikacji klienta (pozornie logiczne)
    Oferta - 0 poszanowana dla wieloletnich klientów
    Kompletny brak przejrzystości w ofercie
    Brak przejrzystości w naliczaniu należności
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xyk / 2023-07-18 11:00
    Ocena: 2.25 / 5
    widać że zamiast poprawy usług nie ma nic .oferta programowa 2023 lipiec kiepska nowych kanałów brak .obsługa biura abonenta to brak kompetencji od kierownika po obsadę biura .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023
    Miejscowośćkalisz
  • ~Ben / 2023-07-17 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Serdecznie dziękuję Pani Oliwii za profesjonalne i wyjątkowo uprzejme zajęcie się moją sprawą. Sprawa dotyczy rozwiązania umowy z Vectrą . W salonie na Ursynowie wyjątkowo niemiła Pani (nie znam imienia) potraktowała mnie jak natręta , wyszedłem z salonu wyjątkowo zbulwersowany. Zdecydowałem się pojechać do drugiego salonu Vectry na odległym Bródnie i (jak wcześniej wspomniałem ) przemiła Pani Oliwia odpowiedziała na wszystkie pytania.
    Z poważaniem,
    Ben
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maria / 2023-07-15 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja.
    Zaletyzero zalet
    Wadyzaniki internetu, znieksztalcenia obrazu, zaniki obrazu, straszne zakłocenia
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Maria / 2023-07-15 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja.
    Zaletyzero zalet
    Wadyzaniki internetu, znieksztalcenia obrazu, zaniki obrazu, straszne zakłocenia
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Beata / 2023-07-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukujà osoby w podeszłym wieku . Bazujà na ich niewiedzy . Dzwonią do osób starszym i naciągają na umowy przez telefon z których nie da się wycofać . Radzę uważać . Wstyd i hańba że firma zniżyła się do takiego poziomu .
    WadyNaciągajà osoby po 80 .
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Krzysztof / 2023-07-14 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem kto pisze te negatywy napewno nie abonenci jestem z vectrą od 6 lat mam pakiet tv oraz internet domowy nie mam zastrzeżeń płacę za 600mb/s i tyle jest czasami nawet szyybciej tv super zmieniłem na router 4k box na androidzie bajka dostęo do aplikacji netfilx HBO i wielu innych możliwość połączenia z TIDALEM router biorę na zawsze na urlop jest mały poręczny obsługa klienta profeska.Polecsm.
    ZaletyStabilny internet,mało przerw technicznych dobra cena
    WadyBrak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2234
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2076
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2543
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240