Oszuści i nic więcej, od miesiąca mam nowa umowę, miałam mieć 0zl za abonament pierwsze 3 miesiące, a już za pierwszy miesiąc dostałam fv ponad 260zl????
PaniKarina Ste.... Z Piły widzę ograniczona do minimum skoro nie potrafi wpisać poprawnego adresu do korespondencji, zamiast tego wpisała w to miejsce stary adres wynajmowanego mieszkania żenada, a w dodatku umowa podpisana w Szczecinku a na dokumencie że w Pile. Złodzieje, oszuści i w dodatku upośledzona sprzedawczyni usług!!!
WadyCała masa
MiejscowośćSzczecinek
~Pikador / 2023-10-11 22:04
Ocena: 2.25 / 5
Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba.
~ALICJA / 2023-10-11 19:18
Ocena: 1.25 / 5
Witam, zawarłam umowę w tym roku, kolejną miałam przedtem kartę a teraz router, od tego czasu internet działa wolniej a miał być szybszy, nie da się oglądać telewizji, ciągle tnie obraz, żenada, poza tym miałam płacić 99 zł, a ja już 3 miesiąc płacę 117,99, jak
Zaletyżadne
Wadywyższa cena, zły odbiór ,
MiejscowośćBYDGOSZCZ
~Irena / 2023-10-10 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką Vektry od lipca 2023. Po niecałych 2 miesiącach zwaloryzowali ( podniesli) ceny. W tym czasie ciągle są awarie telewizji i czasem internetu( że nie wspomnę o jego prędkości) ogólnie jestem rozczarowana. Nie tego się spodziewałam
ZaletyNie ma.
WadyCena. Częste usterki.
MiejscowośćGdańsk
~Ja / 2023-10-10 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Mimo wszystko że jakość jest fatalną
Byla umowa na rok. On się skończył, prez konsultanta wysłałam narzędzie, a nadal dostaje faktury na opłaty
ZaletyTragedia
WadyOszysty
MiejscowośćPoznań
~Damian / 2023-10-09 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta słaba , net slaby, codziennie awaria ,prędkość spada z 350mbit w dzień do 45mbit wieczorem. O graniu na tym łączu zapomnij. Oszuści i tyle.
ZaletyBrak
MiejscowośćDzierżoniów
~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06
Ocena: 1.00 / 5
bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy
Zaletybrak
Wadyliteralnie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~Ja / 2023-10-08 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Je..na patologia, psy zesrane. Kupę kasy się płaci a sprzedają gówno.
ZaletyBrak, sami gówno
WadyZłodzieje
MiejscowośćDębica
~Rzufff / 2023-10-08 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Aby do końca umowy. Najgorszy szajs jaki można sobie zafundować. Non stop awarie internetu i telewizji.
MiejscowośćGdańsk
~Pablo87 / 2023-10-07 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , chamstwo i nie miła obsługa
Jednym słowem dramat
ZaletyBrak
WadyAwaryjny internet
MiejscowośćRybnik
~Bag / 2023-10-06 05:24
Ocena: 1.00 / 5
Umowa - rewaloryzacja po 3 miesiącach od podpisania pomimo że pisze w Ogólnych warunkach umowy że "co roku" . Moim zdaniem sprawa dla UOKIK.
Zamówiłam sam Internet - otrzymałam również dekoder - bo inaczej się nie da - dramat.
Poszła do biura obsługi klienta aby zwrócić nieużywany sprzęt - nie da się, musze trzymać nawet jak nie używam. Mam zwrócić za dwa lata - ciekawe czy zapłacą za przechowania.
Gdyby nie to, ze w bloku VECTRA jest monopolistą, nigdy bym już nie skorzystała z ich usług.
Zaletyjak zgłosisz awarię Internetu to dostaniesz 2,55 / dzień rekompensaty ;) - to nie żart
Wadyopisane w opinii
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Jakub / 2023-10-05 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Płace za internet nie mam internetu. Technik nie przyjdzie
WadyBrak internetu mimo opłaty
MiejscowośćWarszawa
~Wirus / 2023-10-05 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to dramat. Dzwoni człowiek na infolinię a tu rozmowa z robotem jak już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to albo zawiesi rozmowę albo przełączają od konsultanta do konsultanta w efekcie brak możliwości rozwiązania sprawy załatwienia problemu obsługa klienta w tej firmie to jest dramat nie polecam i nie życzę nikomu współpracy z tak funkcjonującą firmą
ZaletyBrak
WadyOgólnie to wszystko jest do bani w tej firmie począwszy od jakości świadczenia usługi poprzez obsługę obsługę po prostu jeden wielki dramat
MiejscowośćDęblin
~NNNN / 2023-10-05 11:44
Ocena: 1.00 / 5
witam Państwa , mam abonament z vectry za 75zł a teraz wzrosło do 95 zł jak to osoba powiedziała z obsługi klienta za wzrost cen na rynku , właśnie od września ,pomimo że umowa jest na na 75zł , szczyt chamstwa , czy u państwa również wzrosły ceny
~luk / 2023-10-04 22:43
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie ich nie polecam. codziennie są problemy z internetem stacjonarnym
MiejscowośćGdańsk
~Mnich / 2023-10-04 11:47
Ocena: 2.50 / 5
Oferta internetu czy telefonii w porównaniu z konkurencją bardzo słaba. Brak światłowodu w wielu miejscach w Warszawie.
Dyskryminujące warunki przedłużenia umów-lepsza oferta dla nowych klientów.
Słaba obsługa klienta - brak możliwości negocjacji ceny lub terminu płatności.
Firma nie jest w moim odczuciu pro-kliencka. Zero elastyczności w relacji z klientem
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Przemas / 2023-10-03 21:43
Ocena: 2.25 / 5
Telewizja Vectra TV.
Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
Trzymajcie tak dalej!
ZaletyBrak
WadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.