Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Vr / 2023-09-25 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu
    2 lata mieliśmy i ciagle internet szwankował
    Po zakończeniu umowy odesłałem wszystko inpost za darmo a po 1,5 miesiąca naliczyli karę 200 zł za nie zwrócony / wybrakowany / uszkodzony sprzęt a dowiedziałem się o tym bo przekazali to firmie zewnętrznej do windykacji po powrocie z urlopu znalazłem zwykły list w skrzynce ( gdzie kontakt i faktury zawsze na e-mail były a nie adres domowy ) bo 3 dnia wydzwanianie i składania reklamacji i wyjaśnień okazała się ze im numer urządzenia nie pasuje do tego z umowy gdzie odesłałem to co od nich dostałem wiec nie polecam o wiele lepsze oferty i jakość jest w innych firmach
    ZaletyŻadne
    WadyInternet i po zakończeniem umowy naliczanie sobie kasy i robienie ludzi w balona
    MiejscowośćWrocław
  • ~Renata / 2023-09-25 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Po dwóch miesiącach została mi podwyższona opłata jakim prawem nikt mi o tym nie poinformował jestem zawiedział na tą firmą ale niestety no muszę przez te 2 lata jeszcze przetrzymać, porażka jakaś
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klientów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~No more vectra / 2023-09-24 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachęcili mnie do przedłużenia umowy proponując utrzymanie ceny, po czym dodali w umowie zapis o waloryzacji i już po dwóch miesiącach płaciłem o 15% więcej. Nie jest prawdą, jak twierdzi ta firma, że wszyscy klienci są informowani o skutkach klauzuli waloryzacyjnej, czyli przyszłej znaczącej podwyżce. Temat skutków tzw waloryzacji jest pomijany przy podpisywaniu umów, aby tylko złapać klienta na dwa lata. Szkoda że menadżerstwo tej firmy nie potrafi w sposób w miarę akceptowalny wprowadzić podwyżki opłat. Metoda cwaniaka skutkuje zdenerwowaniem klienta. Vectra jednak tym się nie przejmuje.
    ZaletyNie ma zalet. Każda inna firma będzie lepsza
    WadySame wady
    MiejscowośćPolska
  • ~MalH. / 2023-09-22 22:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Radze ominac szerokim lukiem.

    Jakosc obslugi klienta poniżej normy. Kilka razy dzwoniłam z prosba o kontakt, ale mimo prosb konsultant, ktory obsługiwal moje zlecenie nie odzwonil, nie wyslal ani maila ani zadnej informacji. Mimo zapewnen, ze odzwoni, nikt ze mna sie nie skontaktowal, w koncu zrezygnowalm a mimo to i tak przyjechal kurier z umowa do podpisania

    Chaos, niekompetencja oraz brak poszanowania klienta.

    Wszystkim odradzam!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kidraman / 2023-09-22 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dupy, nie polecam .sjsjemdjskskskdkskskksksksksksmsmsmskss
  • ~Czaro / 2023-09-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    proszę sobie przeczytać: https://www.tabletowo.pl/vectra-abonament-na-telefon-komorkowy-promocja/
    Ogólnie od vectry z daleka, omijać szerokim łukiem

    Konsultaci po poproszeniu o połączenie z przełożonym lub kimś kto ma jakiekolwiek uprawnienia w tej firmie przełączają Cię na robota XD, darujcie sobie ludzie jakiekolwiek umowy z nimi.
    Mam jeszcze internet w multimedii, ale rezygnuje z końcem umowy bo MM została przejęta przez grupę Vectra.

    Zaletybrak
    WadyKrętacze i cwaniaki
  • ~Marta / 2023-09-21 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy oszuści i złodzieje. Technik woził przez 3 miesiące odebrany dekoder, który my oddaliśmy, a oni przekazali sprawę do windykacji na mnie jako długoletniego terminowego klienta. To już nie pierwszy numer z ich strony. Tym razem będziemy sprawy tak nie zostawimy....
  • ~Olivia / 2023-09-21 10:35
    Ocena: 3.50 / 5
    Posiadam tylko internet światłowodowy, z którego ogólnie jestem zadowolona. Natomiast proszę uważać przy podpisywaniu umowy, czy jesteście objęci waloryzacją. Ja nie otrzymałam takiej informacji od pośrednika sprzedaży. Dopiero któregoś dnia otrzymałam maila, że mój rachunek zostaje podwyższony o 12 zł w związku z inflacją. Poczułam się potraktowana nieuczciwie, ponieważ skoro zawarłam umowę na rok, to myślałam, że przez ten rok obowiązuje dana stawka zgodnie z umową. Nie otrzymałam przed podpisaniem umowy informacji o tym, że ceny mogą się zmieniać. Śmiem wątpić, że gdyby inflacja spadła, to cena również by spadła. Warunki umowy opisane drobnym druczkiem. Fakt mój błąd, że nie wgryzłam się w ten drobny druczek, dlatego piszę tutaj tę opinię, żebyście pytali dokładnie o warunki cenowe. Oczywiście zerwanie umowy wiąże się z dużymi kosztami, więc i tak korzystniej wyjdzie mi płacić co miesiąc rachunek. Niemniej jednak nie przedłużę już umowy z tym operatorem. Piszę to w ramach informacji dla innych osób.
  • ~Zwierzak / 2023-09-20 21:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wystawiam negatywną, ponieważ wykorzystali fakt że zdecydowałem się na umowę na czas nieokreślony i zapłaciłem za aktywację, i teraz dali mi spersonalizowaną podwyżkę o 15 złotych. I nawet mnie o niej nie poinformowali w żaden sposób, tylko wystawili fakturę na wyższą kwote.

    Dalej oferują ten sam pakiet nowym klientom na czas nieokreślony za 80 zlotych miesięcznie, podczas gdy ja mam płacić 90 złotych po podwyżce.

    Jeszcze bym rozumiał gdyby internet od nich był niezawodny i bezawaryjne. Ale niestety zdarzały się dni gdy zrywało na kilka minut kilka razy dziennie. Ponadto ich dekoder dostał aktualizację oprogramowania która wymagała zalogowania się na konto google żeby go uruchomić i móc ogladać kanały TV które były w cenie w umowie.
    ZaletySzybka instalacja, szybkie odpowiedzi z biura obsługi klienta, szybkie pobieranie treści z legalnych źródeł
    WadyWysoka awaryjność, nadużywanie zaufania klientów, niespodziewane podwyżki dla klientów bez długoterminowej umowy, wymóg rejestracji online dekodera w google
    MiejscowośćToruń
  • ~Kasia / 2023-09-19 11:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowę podpisałam rok temu w listopadzie niestety na dwa lata . Z Vectry korzystam ponad 12 lat i praktycznie nie było jakis większych problemów . Internet jakoś śmiga , szału nie ma , kablówka z dekodera też daje radę . Abonament za kablówkę plus internet plus tel stacjonarny { nie używany } 129,99 miałbyć przez okres całej umowy . I tu zonk .Jak każdy kto ma u nich abonament dostał zapewne podwyżkę .
    I ciekawość wzięła góra weszłam w swoje indywidualne konto i kolejny raz przeżyłam szok . Zostałam wkręcona we dwa pakiety dodatkowe , których za grzyba w ogóle nie oglądam . Sport na ostro oraz film box .
    Mój tato { prawie 80-letni pan} został wkręcony również w pakiety { na szczęście umowę miał tylko na rok } o których nie miał pojęcia . Miał sport na ostro oraz pakiet erotyczny za który płacił przez cały okres umowy . Dowiedział się dopiero gdy był rozwiązać z nimi umowę . Tak wkręcają ludzi . Uważajcie co podpisujecie i najlepiej podpisujcie umowe na miejscu w biurze nie przez telefon .
    Oczywiście rozmowa z nieprzyjemnym panem na infolini dodatkowo spotęgowała moje wqrwienie . Złożyłam reklamacje na owe pakiety , niestety odczytana formułka odnośnie podwyżki była juz przygotowana . Tak się bronią przed atakiem klientów ./ Także jeszcze rok muszę z nimi wytrzymać . Także miejcie oczy i uszy szeroko otwarte podczas podpisywania z nimi umiowy , chyba , ze macie zaprzyjażnionego prawnika to bierzcie go ze sobą . Chyba najwyższy czas utrzeć im nosa i sukcesywnie od nich odchodzić ,
    WadyWkręcaja w pakiety o których nie masz pojęcia .
    MiejscowośćMiasteczko Śląskie
  • ~Nina / 2023-09-19 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam! Vectra to niekompetentna firma! Pozwalają oddawać sprzęt inpostem, inpost albo ich magazyn je gubi, a oni żądają od klienta spłaty za sprzęt, mimo, że klient nadał paczkę, uważam, że zrobili sobie z tego dodatkowe źródło zarobku. Nie polecam!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Mocny / 2023-09-19 07:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekodery SMART 4 K tzw OTT.PORAZKA!!!! Ludzie na infolini kompletna niewiedza.No i wspomniany już SMART 4K OTT...Bubel roku!!!
    ZaletyBrak
    WadyDekoder Smart 4K
  • ~Paweł / 2023-09-18 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Co miesiąc zawyżają faktury i trzeba reklamować i korespondować w amebami z BOKu czekając na korekty. Nigdy więcej tego dostawcy
    MiejscowośćPruszków
  • ~Jarek / 2023-09-18 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodzeji, na jakiej podstawie po podpisaniu umowy na dwa lata jest zmieniany taryfikator? Banda oszustów zbieram podpisy jeżeli ktoś jest chętny na wspólny pozew, nie mają prawa zmieniać nic po podpisaniu umowy
    ZaletyZadnych
    WadyWiele
  • ~Xnxx / 2023-09-18 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno z dupy xďdddddddddddbyfdfghhhhhhueeffgjutrffgghhyffghhhgfffghhjufsxgbjutedghjiredgghjugvg
    MiejscowośćEłk
  • ~Guliwer / 2023-09-18 09:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Od roku jest tragedia, wcześniej awarie bardzo często, teraz o ile nie ma awarii tak wolna prędkość pobierania na aplikacjach typu steam/epic/ea app.
    ZaletyCena spoko
    WadyPrędkość pobierania
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adam / 2023-09-17 21:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Tv na weekend padła i co dzwonię na numer osoby, która podobno jest opiekunem mojego bloku i co Gówno albo nie odbiera albo wysyła mnie na ich dziadoską infolinię. Tragedia.
    I mamy niedzielę i dalej nie działa. A w niedzielę ten pseudo opiekun budynku, nie odbiera....tylko śmieci tymi ulotkami.
    ZaletyŻadnych
    WadyAwarie
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Kazimierz / 2023-09-17 21:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści, złodzieje, kłamcy po 3 miesiącach od podpisania umowy dranie podnieśli o 15 zł. Za usługę.
    Daleko od nich.
    Zwaszcza ich ludzi, co innego mówią, co innego ma umowie.
    Lepszy tańszy petrotel jest w Płocku na Podolszycach
    ZaletyDziała jeszcze
    WadyOszusci
    MiejscowośćPłock
  • ~Bee / 2023-09-17 15:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałam tyle złych opinii i nawet jednej chociaż trochę dobrej, że to aż podejrzanie niewiarygodne. Korzystam tylko z internetu od Vectry.Na palcach jednej ręki mogę policzyć znaczące i nawet małe awarie, na przestrzeni 3 lat tylko 3 razy. Jakość jest przyzwoita, nie "rwie" połączenia, chociaż Ping rzadko osiąga pożądany poziom (obsługa klienta nigdy o czymś takim nie słyszała). Wczytując się jednak w umowę na taki stan godzą się prawdopodobnie wszyscy klienci, co zabiera potencjalnie powód do narzekań czy reklamacji. Kilka miesięcy temu zgłosił się telefonicznie konsultant w związku z przedłużeniem kończącej się umowy na świadczenie usług o kolejne 2 lata wraz ze zwiększeniem prędkości. Nie było "wciskania" na siłę raczej elastyczne dostosowanie oferty do moich potrzeb i możliwości finansowych. Zostałam poinformowana o wszystkich opłatach, w tym jednorazowej za aktywację, o ich wysokości oraz zasadach usługi. Zawarłam umowę na odległość, dostałam maila z dokumentacją, na koncie abonenta wszystkie postanowienia umowy widoczne i aktywne. Wszystko działa jak należy, nowa prędkość zauważalna (z 300 na 450) witryny otwierają się natychmiast, przesył natychmiastowy, działanie bez zarzutu...nadal. Jeżeli jednak chodzi o zgłaszanie awarii, czy to przez formularz abonenta, czy mailowo to zwrotnie używane są formułki wklejane do wiadomości jako poradnik... i tutaj słabo. Raz osobiście rozmawiałam z technikiem, który okazał się nim nie być ale zostałam przełączona do osoby kompetentnej. Obie rozmowy były merytoryczne i przyjazne. Może mam szczęście, a może dokonuję wyboru na podstawie szczegółów, o które pytam, albo mam zadziwiający mnie samą dar negocjowania warunków, których nie da się zmienić w ofercie, albo...myślę co podpisuję i mam z tyłu głowy ograniczone zaufanie do reklam mających zwabić klienta na cukierka, który ma też swoje wnętrze, a tam też trzeba zajrzeć.
    ZaletyElastyczna oferta, skrojona pod klienta, usługa zgodna z zawartą umową, umiejętność konsultantów do określenia własnych kompetencji i pomoc w uzyskaniu informacji od innych pracowników.
    WadyPrzy zgłoszeniu awarii zwrotne formułki skrojone na najczęstsze przyczyny, nie na konkretny problem .
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marta / 2023-09-17 11:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Przedłużyłam umowę i żałuję. Na nowej umowie miało być 10 zł więcej niż poprzedniej- myślę, ok 10 zł to nie dużo. Co mnie rozbawiło biorą jednorazową opłatę 20 zł za to że przedłużasz z nimi umowę- co w mojej ocenie jest absurdem- ale myślę, ok raz 20 zł niech im będzie. Problem w tym że firma podnosi ceny w trakcie trwania umowy - na ten moment za sam interet i telewizję mamy 140 zł miesięcznie (na umowie którą podpisałam było 120), a umowa jeszcze na rok, więc kto wie ile podniosą za miesiąc. Oczywiście umowy nie zerwiesz wcześniej bo kara. Czy tak powinno traktować się stałych klientów- oceńcie Państwo sami. Dodam tylko że telewizja nie zawsze działa, niektóre kanały się zacinają, a mieszkam w najludniejszej dzielnicy Gdyni, więc z sygnałem nie piwinno być problemu.
    ZaletyBrak- u konkurencji znajdziecie lepsze oferty za dużo niższą cenę
    WadyTelewizja często się zacina, drogo, podnoszenie cen w trakcie trwania umowy
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021