Brak kompetencji nie ma z kim rozmawiać, dwa miesiące od podpisania umowy zaczoł zwalniać internet praktycznie do zera, nie polecam nikomu. Unikajcie tych oszustów.
ZaletyBrak
WadyWiele
MiejscowośćBiała Podlaska
~Adam / 2023-09-27 16:54
Ocena: 1.75 / 5
Małe sprostowanie, 15% od listopada tego roku i 15% od lipca 2024 !
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWarszawa
~Adam / 2023-09-27 16:44
Ocena: 1.75 / 5
Niedawno przedłużyłem umowę jako klient Multimedia na internet.Wynagocjowałem stałą opłatę 40 zł, teraz przyszła mi podwyżka od lisopada o 15% i od lipca 2015 o kolejne 15% !! Rozbój w biały dzień ! Podczas rozmowy konsultantka zapewniała mnie o stałości opłaty ! Chętnie dołączę do sporu zbiorowego.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWarszawa
~xtd / 2023-09-27 16:25
Ocena: 1.00 / 5
widać Vectra idzie drogą multimedia polska . Podobnie cenna w górę jakości brak obsługa biura abonenta dramat brak kompetencji od kierownika po obsługę biura .zaplecze techniczne brak kompetencji a wciskanie tego czego żaden abonent nie chce to metoda jest .
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji . naprawa usterek nie istnieje w cale .
MiejscowośćKalisz
~Baartez / 2023-09-27 12:57
Ocena: 1.75 / 5
Serwis słabo działa , problem dodzwonić się do kogoś z obsługi klienta czy serwisu. Nie polecam
~Aleksander / 2023-09-27 07:49
Ocena: 3.50 / 5
Ponownie piszę o świadczonych usługach Vectry. Całkowicie zgadzam się z przedstawionymi opiniami oczywiście tymi negatywnymi. Jestem wieloletnim biorcą usług Vectry ale to co prezentuje Vectra w ostatnich czasach to po prostu olewanie użytkowników. Sprzęt taki jak dekoder to po prostu dziadostwo ciągle się zawiesza, nie zawsze nagrywa zaprogramowane pozycje, sam się resetuje, wyszukiwarka programów to w ogóle porażka wyświetla co chce. Można tu tak pisać w nieskończoność po zgłoszeniu usterki konsultant ma tylko jedną radę zresetowąć dekoder do ustawień fabrycznych co pomaga na parę dni i wszystko wraca do dziadostwa. Dobra rada nie wiążcie się z tym operatorem, uciekajcie każdy inny będzie lepszy. Ja niestety muszę się jeszcze męczyć a potem żegnam Vectrę.
ZaletyŻADNE!!!!
WadyDziadowski sprzęt!!!
MiejscowośćWrocław
~HRtu / 2023-09-26 19:36
Ocena: 2.00 / 5
Mam do czynienia z tymi oszustami dopiero dwa miesiące. W tym czasie mam ciągłe problemy z tv i trochę trochę mniej z internetem. Tv ciągle się wiesza i mam stopklatkę albo co chwilę kręci się niebieskie kóleczko. A dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem. Odradzam wszystkim podpisywanie umowy z tą firmą.
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Mirosław / 2023-09-26 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie można oglądać kanałów, kółko kręci i szuka,na infolini wszystko dobrze,co za chłam nie dajcie się nabrać. Jestem ciekaw co na to reklamacja ,wogóle nie mieżą siły Fifi tylko kasa i wypad.Najgorsxa TV w Kraju
WadyBeznadziejny ruter Wifi
MiejscowośćŚwidwin
~Paweł / 2023-09-26 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jednym słowem. Nie polecam nikomu. Jednym słowem wielkie gów......
ZaletyBrak
WadyPrzerywa ciągłe naprawy. Poraszka.
MiejscowośćSzczecin
~Klient / 2023-09-26 17:57
Ocena: 1.75 / 5
Nie da się oglądać telewizji ! Cały czas przerywa i kręci się kółko ! Za co ja płacę abonament, za czarny ekran na telewizorze ?
MiejscowośćBrodnica
~Sobieski / 2023-09-26 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa !Telewizja przerywa !!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele
MiejscowośćLubin
~Gocha / 2023-09-26 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Mam dopiero kilka dni u nigdy więcej
Na samym początku dostałam inny dekoder, później przez 90% filmy kółeczko na środku ekranu. Nie polecam, a ja rezygnuję
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Maria / 2023-09-26 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej, oszuści nie podpisze z wami żadnej umowy
MiejscowośćSłupsk
~Kiedys_wroclawiak / 2023-09-26 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zawierać umowy z tymi oszustami. Podczas rozmowy z konsultantem przed zawarciem umowy dokładnie pytałem co w przypadku mojej potencjalnej przeprowadzki podczas trwania umowy. Zostałem poinformowany, że jeśli przeprowadzę się do miejsca gdzie będą mieli możliwość się podłączyć to przekierują sygnał a w przypadku gdzie nie będą świadczyć usług to umowa zostanie rozwiązana bez problemu i bez konsekwencji. Stało się tak, że przeprowadziłem się w miejsce gdzie nie świadczyli usług i musiałem kontynuować umowę z nimi. Wszelkie reklamacje nie miały racji bytu migali się od nich. Moim zdaniem ich praktykom powinien przyjrzeć się UOKIK i powinni dostać karę a osoby w ten sposób pokrzywdzone rekompensatę. Również jakość ich usług woła o pomstę do nieba, internet często nie działał zrywało połączenie non stop. Nie polecam nikomu
Bardzo nie polecam. Od momentu instalacji minęły 2 miesiące i telewizor dalej nie działa. Na Vectrę pomimo telefonów i reklamacji to też nie działa. Ale zrezygnować z usługi nie można.
MiejscowośćWroclaw
~Vr / 2023-09-25 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu
2 lata mieliśmy i ciagle internet szwankował
Po zakończeniu umowy odesłałem wszystko inpost za darmo a po 1,5 miesiąca naliczyli karę 200 zł za nie zwrócony / wybrakowany / uszkodzony sprzęt a dowiedziałem się o tym bo przekazali to firmie zewnętrznej do windykacji po powrocie z urlopu znalazłem zwykły list w skrzynce ( gdzie kontakt i faktury zawsze na e-mail były a nie adres domowy ) bo 3 dnia wydzwanianie i składania reklamacji i wyjaśnień okazała się ze im numer urządzenia nie pasuje do tego z umowy gdzie odesłałem to co od nich dostałem wiec nie polecam o wiele lepsze oferty i jakość jest w innych firmach
ZaletyŻadne
WadyInternet i po zakończeniem umowy naliczanie sobie kasy i robienie ludzi w balona
MiejscowośćWrocław
~Renata / 2023-09-25 09:04
Ocena: 1.25 / 5
Po dwóch miesiącach została mi podwyższona opłata jakim prawem nikt mi o tym nie poinformował jestem zawiedział na tą firmą ale niestety no muszę przez te 2 lata jeszcze przetrzymać, porażka jakaś
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klientów
MiejscowośćBiałystok
~No more vectra / 2023-09-24 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Zachęcili mnie do przedłużenia umowy proponując utrzymanie ceny, po czym dodali w umowie zapis o waloryzacji i już po dwóch miesiącach płaciłem o 15% więcej. Nie jest prawdą, jak twierdzi ta firma, że wszyscy klienci są informowani o skutkach klauzuli waloryzacyjnej, czyli przyszłej znaczącej podwyżce. Temat skutków tzw waloryzacji jest pomijany przy podpisywaniu umów, aby tylko złapać klienta na dwa lata. Szkoda że menadżerstwo tej firmy nie potrafi w sposób w miarę akceptowalny wprowadzić podwyżki opłat. Metoda cwaniaka skutkuje zdenerwowaniem klienta. Vectra jednak tym się nie przejmuje.
ZaletyNie ma zalet. Każda inna firma będzie lepsza
WadySame wady
MiejscowośćPolska
~MalH. / 2023-09-22 22:18
Ocena: 1.25 / 5
Radze ominac szerokim lukiem.
Jakosc obslugi klienta poniżej normy. Kilka razy dzwoniłam z prosba o kontakt, ale mimo prosb konsultant, ktory obsługiwal moje zlecenie nie odzwonil, nie wyslal ani maila ani zadnej informacji. Mimo zapewnen, ze odzwoni, nikt ze mna sie nie skontaktowal, w koncu zrezygnowalm a mimo to i tak przyjechal kurier z umowa do podpisania
Chaos, niekompetencja oraz brak poszanowania klienta.
Wszystkim odradzam!!!
MiejscowośćPoznań
~Kidraman / 2023-09-22 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Do dupy, nie polecam .sjsjemdjskskskdkskskksksksksksmsmsmskss