Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rammstein / 2023-09-14 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet światłowodowy z Vectry to najgorsze gówno jakie nas spotkało w kwestii internetu. Nic nie działa pomimo poprawnego podłączenia, na infolinii umywają ręce, trudno się z nimi porozumieć czy też skontaktować. Nie polecam, zalecam omijać szerokim łukiem.
    WadyInfolinia jest beznadziejna, pracują na niej ameby umysłowe.
  • ~Wiki-sriki / 2023-09-13 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba pierwszy raz zdecydowałem napisać opinię o czymkolwiek. Jestem w Vectrze od 2 miesięcy. Te 2 miesiące to jakaś istna katastrofa. Poczynając od dwóch reklamacji które ciągnęły się przez miesiąc związanych z niepoprawnym pakietem podłączonym do mojego miejsca zamieszkania, gdzie nie przyjęli pierwszej i uznali że nie mam racji a jak chce to mogę iść z nimi do sądu bo to jest teraz jedyna droga rozwiązania tej sytuacji. Byłem pewny swego, stwierdziłem że złoże drugą reklamacje w której będę oczekiwał wysłuchania nagranej rozmowy w której decydowałem się na podpisanie umowy. Po wysłaniu reklamacji i wypełnieniu ankiety przesłanej przez tą żałosna firmę, zadzwonili do mnie i zaczęli mnie przepraszać za zaistniałą sytuację i że wszystko mi odblokują. Tak się stało, bardzo mnie to rozbawiło że Vectra nie chcąc się ze mną użerać napisała że jedyna droga to sądowa a koniec końców przybiegli jak baranki. Zwrócili mi należności w wysokości 14 powtarzam CZTERNASTU złotych za brak 140 kanałów przez miesiąc po czym podnieśli mi cenę pakietu w ramach waloryzacji z 80 zł na 105 zł. To przecież jest jakiś nieśmieszny żart. Po tygodniu od sytuacji wspomnianej powyżej wróćmy do dnia wczorajszego. Pojawiam się w domu a internetu nie ma. Dzwonię więc do pomocy technicznej, resetuje z panem router, nic to nie daje po czym pan mówi że tu potrzebny jest technik i że przyjdzie we wtorek 19.09.2023. UWAGA technik ma przyjść tydzień po zgłoszeniu usterki a ja mam zapłacić za tydzień niekorzystania z telewizji i internetu. Dzwoniąc cały dzień do Vectry okazało się że w swojego kapitalnego bota o nazwie WIKI która jest najbardziej w.wiającym robotem z jakim miałem okazję rozmawiać wstawili notkę że na mojej ulicy jest awaria i że technicy starają się naprawić. Po kilkunastu godzinach dodali termin rozwiązania problemu na 20:30 dnia dzisiejszego. O 20:10 dzwonię ponownie i zmieniło się to na 22:30. Pomijając to że mam do skończenia i wysłania pracę dyplomową na uczelnię nie mając internetu w domu zadzwoniłem do obsługi klienta. Nie słuchałem już Wiki bo TRZEBA WCISKAC 1 ABY OD RAZU LACZYLO Z KONSULTANTEM KTORY PROPONUJE OFERTY NOWYM POTENCJALNYM KLIENTOM. Żeby wcisnąć komuś ofertę -nowemu klientowi, Vectra bardzo chętnie odbiera od razu telefon natomiast obecnym klientom wciskają Wiki na 7-8 minut dopóki nie pokonasz tego finalnego bossa. Odbiera Pan i informuje mnie o tym że jest awaria i że planowana naprawa jest o godzinie 12:00 dnia jutrzejszego. Pytam pana czy Vectra zwróci należności za brak internetu i tv. Pan odpowiada że nie wie a jak już to jakies grosze. Jak na poważnie brać tę firmę? Skoro tak wygląda początek tej znajomości to boje się jaki syf z tego wyjdzie w trakcie tej chorej umowy. Nie polecam nikomu, ta firma to dziadostwo i oszuści. Biorą tylko kasę a w zamian nic nie dają. Nie dajcie się sfrajerzyc tak jak ja i nie odpuszczajcie im pod żadnym pozorem w żadnej sytuacji.
    ZaletyAbsolutny brak zalet, ta firma to nieporozumienie
    WadyAbsolutnie wszystko, mógłbym zacząć od opóźnień internetu rzędu 400ms, przez oszustwa w umowach aż po techników umawianych na tydzień później od zgłoszenia usterki
    MiejscowośćŁódź
  • ~MaruMaru / 2023-09-13 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, średnio 5-8 razy dziennie nie ma internetu, czasem przez 1-2 minuty, a czasem po kilka godzin. W biurze obsługi klienta nigdy nie widzą problemów ani awarii we wskazywanej lokalizacji. Jedyną odpowiedzią od techników jest "to przez zakłócenia". Jeśli dochodziło do umówienia wizyty w celu sprawdzenia routera, technik oczywiście się nie zjawiał. Ludzie pracujący w Vectrze w socjal mediach potrafią napisać jedynie "proszę skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej", na którą nawet nie raczą odpisać
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilność, fatalna obsługa klienta,
    MiejscowośćZabrze
  • ~Viola / 2023-09-13 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .. w ciągu 3 miesięcy podnieśli cenę za internet, z 49.99 na 68.89 tłumacząc się inflacją.. napewno nie przedłużę umowy z tą firmą. Internet się czesto zacina już nie wspomnę o częstych usterkach. NIE POLECAM !!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Beetroot / 2023-09-12 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wziąłem internet 450 mega za 49.99 na dwa lata. Po tym okresie wciskają na siłę jakieś wyższe pakiety z telewizją której nie potrzebuję. Dopiero po kilku rozmowach z biurem utrzymania klienta, udało się z wielką łaską zostać na tych warunkach na kokejne dwa lata. Nie potrzebuję jakiegoś mega szybkiego łącza, tylko do słuchania radia internetowego i przeglądania internetu na smartfonie. Po 2 miesiącach od przedłużenia podnoszą cenę o 10zł do 59.99 i tłumaczą się inflacją. Podpisana umowa powinna obowiązywać do końca umowy. Nie mówiąc już o tym że internet po przedłużeniu umowy działa dużo gorzej niż przez poprzednie dwa lata. Jeszcze nigdy nie zbliżył się do prędkości zakupionych 450 mega. Czasami jest tak wolny, że zarywa odtwarzanie radia internetowego, czy Spotify. Ciekawe co by to było gdybym korzystał np Netflixa. Mój internet z sieci komórkowej jest szybszy. A chcąc cokolwiek załatwić na infolini narażamy się na dodatkowe koszty bo z automatem da się załatwić tylko podstawowe sprawy. A spróbujcie załatwić powrót do kosztów z przed inflacji, jak w końcu połaczysz się z konsultantem, to każdy umywa ręce i przełącza od jednego do drugiego. Po ponad 30 minutach przełączania zrezygnowałem. Dotrwam jakoś do końca umowy, żeby nie płacić kar za zerwanie i znikam, a mogli mieć klienta na długie lata bo nie lubię zmieniać jeśli coś dobrze działa.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRopczyce
  • ~Patryk / 2023-09-10 19:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Mam internet od marca b.r i pierwsze 2 miesiące chodził ok i od tamtego czasu mam non stop lagi i utraty pakietów a obsługa ma to w dupie. Technik przyszedł po 5 dniach i po godzinie czasu powiedział mi że problem leży w elektryce ? XD. Kase pobierają wszystko a internet po speed tescie 30-50 mb/s zamiast 600.

    Nigdy w zyciu nie bierzcie z tej firmy internetu, ono predzej czy pozniej upadnie za te wszystkie wybryki a i do tej pory kary nie zaplacili z UoKiK.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćChełmno
  • ~Kokos / 2023-09-09 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tragedia non stop usterki internetowe i telewizyjne. Słaba jakos łącza. Gorszego nie można mieć
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćGryfów Śląski
  • ~Jerzy / 2023-09-08 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 2 miesiącach z 24 miesięcznej umowy, firma jednostronnie podnosi opłatę z 79,90 na 99,90 uzasadniając to inflacją.... Nigdy więcej tak złodziejskiej firmy. Opłata powinna obowiązywać przez cały okres trwania umowy !!!!
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Janusz / 2023-09-08 12:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolejny zamówiony serwisami usterki telewizji ten sam
    P Marcin nie usunął usterki
    bez odpowiedzi na przyczynę
    częstej awarii telewizji .
    Zawsze się spieszy i nie kontaktowy.nie wyjaśnił przyczyny
    kolejnych awarii..
    Nie polecam tego Pana .
    Skandaliczne są opinie VECTRY.
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćGdansk Trakt Sw Wojciecha os.TBS
  • ~Bogdan / 2023-09-08 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo pod każdym względem. Internet mam na 600mb, jest na 270 maxymalnie, nagrywanie KATASTROFA/ zniknie nagrań/ brak możliwości nagrywania w chmurze. Byłem w nc+ 12 lat beż problemu.
    Reklamacje zgłaszam ponad 20 razy, rozmowy z konsultantem, wizyty technika, i co, nic.



    OMIJAJCIE TĘ ,,FIRMĘ'' SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBrak
    MiejscowośćZamość
  • ~Tomek / 2023-09-07 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już trzeci raz nie przyszedł monter do instalacji routera - za pierwszym razem nie przyszedł, bo nie było "gotowej umowy", za drugim razem - nie wiadomo dlaczego, bo Pani na infolinii nie mogła się dodzwonić do montera, za trzecim również nie przyszedł....Obsługa klienta w Vectrze to kpina
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lola / 2023-09-07 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa mi od 16 sierpnia, tysiące razy wydzwaniałam do nich prosiłam, był 2 razy technik a ostatnio jak on to powiedział "zrobi coś żeby nie było że nic nie zrobi, a co z tego że był jak to dalej nie działa, rozwiązaliśmy z mężem z nimi umowę, wydzwaniają do mnie i proszę byśmy zostali, do Ludzi z Vectry NIE WYWIĄZUJECIE Się Z UMOWY!!!! Za to się płaci żeby to chodziło a nie żeby 3 tygodnie nie mieliśmy internet a co za tym idzie Tv, zmieniliśmy operatora a wam ludzie którzy się zastanawiacie nad wybraniem tej firmy odradzam i nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych nie ma zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁańcut
  • ~WLO / 2023-09-07 07:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w Jeleniej Górze działa bez większych problemów.

    Firma jednak marnuje mój czas swoim nieprofesjonalizmem.
    1) Przy przedłużeniu umowy błędnie naliczono mi 200 złotych kary, obsługa klienta nie potrafiła wyjaśnić za co
    2) W trakcie wyjaśniania sprawy zaczęła się ze mną kontaktować podejrzana firma windykacyjna, której Vectra jakoś przekazała dane o moim (niesłusznym!) zadłużeniu próbując wyłudzić moje dane osobowe
    3) Po trzech tygodniach błędna nota została anulowana, ale teraz przyszła do mnie nota odsetkowa (!) odnosząca się do tej noty, bo wszystkie faktury płacę przed terminem

    Vectra po prostu zawraca mi głowę swoją niekompetencją i nie budzi zaufania.
    Już rozglądam się za nowym operatorem
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Klient / 2023-09-06 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra sprzedaje dane klientów firmą zajmującym się nachodzeniem i wyłudzaniem pieniędzy. Widocznie rodo mają gdzieś. Usługi firmy vectra są nieuczciwe i nie działają zgodnie z parametrami zawartych w umowie. Vectra nalicza ukryte koszty nieświadomym klientom i ukrywa przed nimi dodatkowe uslugi za które karzą płacić mimo uzgodnienia nie korzystania z dodatkowych usług. Konsultanci kłamią w twarz i grożą "konsenkwencjami" (ciekawe jakimi?) za próby wyjaśnienia niezgodnego naliczania kosztów. Firma Vectra nie potrafi zagwarantować jakości usług zawartych w umowach i nie potrafi zatrudnić kompetentnych, uczciwych i uprzejmych konsultantów.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~mulba / 2023-09-06 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Płacę za 1.2 GB w pokoju 4 metry od routera mam na wifi 100-200 MB.
    Wcześniej było 50 ale po kilku interwencjach wymienili router i ciut lepiej. Telewizja tragedia. Programy satelitarne pikselowały, zanikał głos i obraz (kilkanaście razy dziennie). Po 6 miesiacach i ciagłych reklamacjach wymienili dekoder i problem zniknął. Obsługa klienta ma jeden cel - oszukiwać klienta, odsuwać załatwienie sprawy i mieć wszystko w dupie. DNO TOTALNE
    Zaletybrak
    Wadywszystko a szczególnie obsługa klienta
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Andy / 2023-09-05 20:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie prosze jak otrzymujecie dodatkowe pakiety np: Tidal.
    Jeżeli aktywujecie sobie konto na własnego maila to Vectra zarządza tym kontem i po zakończeniu subskrybjcji w Vectrze nie możecie już używać tego emaila, bo blokuje go Vectra. Niestety nawet wymiana korespondencji z Tidal nie przekonuje Vectry, że problem jest po ich stronie.
    ZaletyInternet - ok
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale obsługi i administratorów, którzy potrafią rozwiązać prosty problem jak usunięcie konta np Tidal.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2023-09-05 18:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Złodzieje. Ta instytucja powinna się zająć prokuratura
    ZaletyStabilne lacza
    Wady Cena. Nieczytelne faktury( ciągle przerzucanie kosztow)
    Miejscowośćbiała podlaska
  • ~vcg / 2023-09-05 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że awarie brak obrazu i fonii to norma w vectra Kalisz . poprawy obsługi technicznej brak , biuro abonenta brak kompetencji od kierownika po obsadę biura . poprawy usług niema ani poprawy oferty programowej .nowych kanałów 2023 09 05 niema nic
    Zaletybrak
    Wadyogrom brak kompetencji w biurze .awarie brak fonii i obrazu a reakcji obsługi technicznej brak .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Bes / 2023-09-04 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra to mega slaby dostawca internetu niie polecam serdecznie nie wiedzialem gorszego internetu w zyciu
  • ~Usagi / 2023-09-04 21:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedyna Alternatywa dla Play.
    Pomimo olbrzymiej konkurencji i parcia niwpolskich firm jeszcze się trzymaja.
    Nie są nahalni jak inne sieci, ich routery nie padaja po paru miesiacach.
    za rezygnacje nie slyszalem ze sa ukryte oplaty jak w UPC.
    ZaletyPolska firma
    Wadyinfolinia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2232
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2075
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2534
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234