Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zwierzak / 2023-09-20 21:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wystawiam negatywną, ponieważ wykorzystali fakt że zdecydowałem się na umowę na czas nieokreślony i zapłaciłem za aktywację, i teraz dali mi spersonalizowaną podwyżkę o 15 złotych. I nawet mnie o niej nie poinformowali w żaden sposób, tylko wystawili fakturę na wyższą kwote.

    Dalej oferują ten sam pakiet nowym klientom na czas nieokreślony za 80 zlotych miesięcznie, podczas gdy ja mam płacić 90 złotych po podwyżce.

    Jeszcze bym rozumiał gdyby internet od nich był niezawodny i bezawaryjne. Ale niestety zdarzały się dni gdy zrywało na kilka minut kilka razy dziennie. Ponadto ich dekoder dostał aktualizację oprogramowania która wymagała zalogowania się na konto google żeby go uruchomić i móc ogladać kanały TV które były w cenie w umowie.
    ZaletySzybka instalacja, szybkie odpowiedzi z biura obsługi klienta, szybkie pobieranie treści z legalnych źródeł
    WadyWysoka awaryjność, nadużywanie zaufania klientów, niespodziewane podwyżki dla klientów bez długoterminowej umowy, wymóg rejestracji online dekodera w google
    MiejscowośćToruń
  • ~Kasia / 2023-09-19 11:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowę podpisałam rok temu w listopadzie niestety na dwa lata . Z Vectry korzystam ponad 12 lat i praktycznie nie było jakis większych problemów . Internet jakoś śmiga , szału nie ma , kablówka z dekodera też daje radę . Abonament za kablówkę plus internet plus tel stacjonarny { nie używany } 129,99 miałbyć przez okres całej umowy . I tu zonk .Jak każdy kto ma u nich abonament dostał zapewne podwyżkę .
    I ciekawość wzięła góra weszłam w swoje indywidualne konto i kolejny raz przeżyłam szok . Zostałam wkręcona we dwa pakiety dodatkowe , których za grzyba w ogóle nie oglądam . Sport na ostro oraz film box .
    Mój tato { prawie 80-letni pan} został wkręcony również w pakiety { na szczęście umowę miał tylko na rok } o których nie miał pojęcia . Miał sport na ostro oraz pakiet erotyczny za który płacił przez cały okres umowy . Dowiedział się dopiero gdy był rozwiązać z nimi umowę . Tak wkręcają ludzi . Uważajcie co podpisujecie i najlepiej podpisujcie umowe na miejscu w biurze nie przez telefon .
    Oczywiście rozmowa z nieprzyjemnym panem na infolini dodatkowo spotęgowała moje wqrwienie . Złożyłam reklamacje na owe pakiety , niestety odczytana formułka odnośnie podwyżki była juz przygotowana . Tak się bronią przed atakiem klientów ./ Także jeszcze rok muszę z nimi wytrzymać . Także miejcie oczy i uszy szeroko otwarte podczas podpisywania z nimi umiowy , chyba , ze macie zaprzyjażnionego prawnika to bierzcie go ze sobą . Chyba najwyższy czas utrzeć im nosa i sukcesywnie od nich odchodzić ,
    WadyWkręcaja w pakiety o których nie masz pojęcia .
    MiejscowośćMiasteczko Śląskie
  • ~Nina / 2023-09-19 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam! Vectra to niekompetentna firma! Pozwalają oddawać sprzęt inpostem, inpost albo ich magazyn je gubi, a oni żądają od klienta spłaty za sprzęt, mimo, że klient nadał paczkę, uważam, że zrobili sobie z tego dodatkowe źródło zarobku. Nie polecam!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Mocny / 2023-09-19 07:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekodery SMART 4 K tzw OTT.PORAZKA!!!! Ludzie na infolini kompletna niewiedza.No i wspomniany już SMART 4K OTT...Bubel roku!!!
    ZaletyBrak
    WadyDekoder Smart 4K
  • ~Paweł / 2023-09-18 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Co miesiąc zawyżają faktury i trzeba reklamować i korespondować w amebami z BOKu czekając na korekty. Nigdy więcej tego dostawcy
    MiejscowośćPruszków
  • ~Jarek / 2023-09-18 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodzeji, na jakiej podstawie po podpisaniu umowy na dwa lata jest zmieniany taryfikator? Banda oszustów zbieram podpisy jeżeli ktoś jest chętny na wspólny pozew, nie mają prawa zmieniać nic po podpisaniu umowy
    ZaletyZadnych
    WadyWiele
  • ~Xnxx / 2023-09-18 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno z dupy xďdddddddddddbyfdfghhhhhhueeffgjutrffgghhyffghhhgfffghhjufsxgbjutedghjiredgghjugvg
    MiejscowośćEłk
  • ~Guliwer / 2023-09-18 09:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Od roku jest tragedia, wcześniej awarie bardzo często, teraz o ile nie ma awarii tak wolna prędkość pobierania na aplikacjach typu steam/epic/ea app.
    ZaletyCena spoko
    WadyPrędkość pobierania
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adam / 2023-09-17 21:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Tv na weekend padła i co dzwonię na numer osoby, która podobno jest opiekunem mojego bloku i co Gówno albo nie odbiera albo wysyła mnie na ich dziadoską infolinię. Tragedia.
    I mamy niedzielę i dalej nie działa. A w niedzielę ten pseudo opiekun budynku, nie odbiera....tylko śmieci tymi ulotkami.
    ZaletyŻadnych
    WadyAwarie
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Kazimierz / 2023-09-17 21:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści, złodzieje, kłamcy po 3 miesiącach od podpisania umowy dranie podnieśli o 15 zł. Za usługę.
    Daleko od nich.
    Zwaszcza ich ludzi, co innego mówią, co innego ma umowie.
    Lepszy tańszy petrotel jest w Płocku na Podolszycach
    ZaletyDziała jeszcze
    WadyOszusci
    MiejscowośćPłock
  • ~Bee / 2023-09-17 15:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałam tyle złych opinii i nawet jednej chociaż trochę dobrej, że to aż podejrzanie niewiarygodne. Korzystam tylko z internetu od Vectry.Na palcach jednej ręki mogę policzyć znaczące i nawet małe awarie, na przestrzeni 3 lat tylko 3 razy. Jakość jest przyzwoita, nie "rwie" połączenia, chociaż Ping rzadko osiąga pożądany poziom (obsługa klienta nigdy o czymś takim nie słyszała). Wczytując się jednak w umowę na taki stan godzą się prawdopodobnie wszyscy klienci, co zabiera potencjalnie powód do narzekań czy reklamacji. Kilka miesięcy temu zgłosił się telefonicznie konsultant w związku z przedłużeniem kończącej się umowy na świadczenie usług o kolejne 2 lata wraz ze zwiększeniem prędkości. Nie było "wciskania" na siłę raczej elastyczne dostosowanie oferty do moich potrzeb i możliwości finansowych. Zostałam poinformowana o wszystkich opłatach, w tym jednorazowej za aktywację, o ich wysokości oraz zasadach usługi. Zawarłam umowę na odległość, dostałam maila z dokumentacją, na koncie abonenta wszystkie postanowienia umowy widoczne i aktywne. Wszystko działa jak należy, nowa prędkość zauważalna (z 300 na 450) witryny otwierają się natychmiast, przesył natychmiastowy, działanie bez zarzutu...nadal. Jeżeli jednak chodzi o zgłaszanie awarii, czy to przez formularz abonenta, czy mailowo to zwrotnie używane są formułki wklejane do wiadomości jako poradnik... i tutaj słabo. Raz osobiście rozmawiałam z technikiem, który okazał się nim nie być ale zostałam przełączona do osoby kompetentnej. Obie rozmowy były merytoryczne i przyjazne. Może mam szczęście, a może dokonuję wyboru na podstawie szczegółów, o które pytam, albo mam zadziwiający mnie samą dar negocjowania warunków, których nie da się zmienić w ofercie, albo...myślę co podpisuję i mam z tyłu głowy ograniczone zaufanie do reklam mających zwabić klienta na cukierka, który ma też swoje wnętrze, a tam też trzeba zajrzeć.
    ZaletyElastyczna oferta, skrojona pod klienta, usługa zgodna z zawartą umową, umiejętność konsultantów do określenia własnych kompetencji i pomoc w uzyskaniu informacji od innych pracowników.
    WadyPrzy zgłoszeniu awarii zwrotne formułki skrojone na najczęstsze przyczyny, nie na konkretny problem .
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marta / 2023-09-17 11:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Przedłużyłam umowę i żałuję. Na nowej umowie miało być 10 zł więcej niż poprzedniej- myślę, ok 10 zł to nie dużo. Co mnie rozbawiło biorą jednorazową opłatę 20 zł za to że przedłużasz z nimi umowę- co w mojej ocenie jest absurdem- ale myślę, ok raz 20 zł niech im będzie. Problem w tym że firma podnosi ceny w trakcie trwania umowy - na ten moment za sam interet i telewizję mamy 140 zł miesięcznie (na umowie którą podpisałam było 120), a umowa jeszcze na rok, więc kto wie ile podniosą za miesiąc. Oczywiście umowy nie zerwiesz wcześniej bo kara. Czy tak powinno traktować się stałych klientów- oceńcie Państwo sami. Dodam tylko że telewizja nie zawsze działa, niektóre kanały się zacinają, a mieszkam w najludniejszej dzielnicy Gdyni, więc z sygnałem nie piwinno być problemu.
    ZaletyBrak- u konkurencji znajdziecie lepsze oferty za dużo niższą cenę
    WadyTelewizja często się zacina, drogo, podnoszenie cen w trakcie trwania umowy
    MiejscowośćGdynia
  • ~Simon / 2023-09-15 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję droga Vecto, za podwyższenie mi abonamentu o 15%, dotrwam do końca tej wspaniałej umowy, lecz moim skromnym zdaniem był to strzał w stopę, ponieważ takich jak ja jest zapewne wielu i nikt już nie da się namówić na kolejną umowę z wami (mając na uwadze, że w trakcie umowy możecie podwyższyć ją sobie jak tylko wam się podoba), mam wiele wykupionych usług u wielu operatorów, lecz żaden nie wpadł na tak genialny pomysł jak wy, do usłyszenia konsultanci pod koniec trwania umowy, chyba nie wyrobicie niestety targetów, za robienie z klienta debila
    Zaletynie ma
    Wadypodwyższają umowę kiedy chcą, szczególnie tym, którzy dopiero ją podpisali i nie mogą się wycofać
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Mariusz / 2023-09-15 16:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet od vectry to porażka, przepustowość 600 Mb/s i faktycznie speedtesty tyle pokazują, ale w praktyce nie radzi sobie z odnajdywaniem adresów serwerów. Ładowanie stron zajmuje około 10 sekund, a czasami blisko minutę (o ile nie wywali timeoutu). Z jakiegoś powodu czasami pojawiają się też problemy ze streemowaniem w 4k. Znacznie przyjemniej korzystało mi się z internetu 20 Mb/s od orange.
    MiejscowośćChełmno
  • ~kiwi / 2023-09-15 14:56
    Ocena: 2.50 / 5
    masakra pod względem usuwania awarii! od dwóch tygodni wyznaczają nowe terminy naprawy. technicy nie pojawiają się, aby sprawdzić w ogóle o co chodzi, ale odhaczają w systemie, że naprawione. totalna olewka. reklamacje wpływają i tylko pewnie świetny ubaw z tego mają pracownicy Vectry.
    Wadymasakra pod względem usuwania awarii!
    MiejscowośćRaszówka
  • ~loko / 2023-09-15 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    do tego o godz. 13 dowiaduje sie, ze usluga bedzie przywrocona o 19 serio? ale za to klamastwo i tak was obsmarujr. Probowaluscie mi wmowic, ze to moja wina. nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadypelno klamia
    MiejscowośćRadom
  • ~loko / 2023-09-15 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamią, że awarii nie ma, że to indiwidualna awaria, po czym dowiaduję sie, ze jednak jest awaria, infolinia tragiczna, do tego wkurzahaca AI dramat obsluga
    Zaletybrak
    Wadypełno
    MiejscowośćRadom
  • ~Mals / 2023-09-15 02:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy trudni sobie wyobrazić! W biurze obsługi klienta wciskają na siłę usługi, których nie potrzebuję. Pomimo wielokrotnego odmówienia, okazało się, że zostały one zawarte w umowie. Skoro rozmawiam z pracownikiem firmy i dwukrotnie odmawiam usług dodatkowych, to liczę na uczciwość i nie czytam wszystkich kilkunastu stron do podpisania, bo to zabrałoby mnóstwo czasu. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tych oszustów!
    ZaletyBrak!
    WadyJedno wielkie oszustwo!
  • ~Nik / 2023-09-14 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to naciągacze poniżej napisałem komentarz zadają 1600zl źle napisałem za zerwanie umowy
    ZaletyBrak
    WadyKoszmar że wszystkim tylko żeby płacić rachunki to są pierwsi
    MiejscowośćToruń
  • ~Nik / 2023-09-14 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra ro oszuści po trzech miesiącach podnieśli opłaty o 15procent poszedłem do osoby z którą podpisywałem umowę powiedziała że nie jest wróżką żeby wiedzieć że taki duży procent vectra podniesienie zapytanie o rezygnację z usługi będę musiał zapłacić 16 zł za zerwanie umowy poprosiłem o kosztorys za co usłyszałem że nie mogą mi tego udostępnić żenada naciągacze
    ZaletyBrak
    WadySame wady naciagcze
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2232
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2075
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2534
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234