MiejscowośćPrudnik
strona 29 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~ali / 2023-11-24 17:57
Jakość usług średnia ale to co odwalają z umowami i podnoszeniem cen w trakcie trwania to przegięcie. -
-
~Ewa / 2023-11-24 16:35
Mój telewizor włącza się dopiero po 10 minutach zrezygnuję z vekrty ... daremne -
~Łukasz / 2023-11-23 14:39
Problemy z nagrywarką i dekoderem - sprawa zgłaszana do vectry od miesiąca , firma ma to w dupie. Brak odpowiedzi na zgłoszenia, cały czas to ja muszę wydzwaniać do nich i prosić o rozwiązanie problemu - proponują jakieś zdalne diagnostyki do czegoś co wogole przestało działać, zamiast przysłać serwisanta. Dramat . Dział techniczny to chyba jakaś fikcja .
Klient się dla nich nie liczy - liczy się kasa wpływająca za rachunki.
ZaletyBrakWadyTa firma powinna się nazywać Wada a nie vectraMiejscowośćWarszawa -
~Magdalena / 2023-11-23 14:39
Przytaczam słowa z Vectry, które zakrawają na śmieszność:
"Wierzymy, że ten incydentalny przypadek, który spowodował utrudnienia w korzystaniu z naszych usług nie zaburzył zaufania do Vectry. Ze swojej strony zapewniamy, że robimy wszystko, aby takie sytuacje nie miały miejsca".
Po pierwsze byłby to incydentalny przypadek, gdyby reagowali na 7 zgłoszeń w sprawie nie działania nagrywarki. Nie przesyłają korespondencji, która miała być przesłana na mój adres e-mail, niekompetentni konsultanci, używający wyuczonych formułek, brak kontaktu pomimo obietnic nawet po weryfikacji zdalnej dekodera, która miała wyjaśnić powod niedziałania.
Generalnie żenująca obsługa w razie gdy coś się dzieje, ale jak mieli wymienić internet na wyższy to przysłali serwisanta na drugi dzień. Moje zgłoszenie z 30.10 o nie działającej nagrywarce do tej pory nie rozwiązane!!! (23.11.2023!!).ZaletyBrakWadyBrak kontaktu w celu rozwiązania problemu, wygląda to tak, jakby brali klientów na przeczekanieMiejscowośćWarszawa -
~dmq / 2023-11-22 15:57
Absolutnie najgorsze gówno jakie kiedykolwiek miałem, już nawet hotspot z telefonu działa stabilniej niż ten szrot po kablu. Zawodny jak nic innego ZaletyJak działa to oferuje prawie tyle ile na umowieWadyzawodnosc, nie stabilność i cenaMiejscowośćOlsztyn -
~sebastian / 2023-11-22 11:11
nie mam zaszczeżeń żadnych do vectry wszystko jest elegacko i polecam każdemu Zaletyjest najlepsza firmaWadynie ma żadnych wadMiejscowośćśląsk -
~Ggg / 2023-11-21 16:12
Czekalam na montażystę internetu i sie nie doczekałam. ZaletyNie maWadyNiewywiązywanie się z umowyMiejscowośćTarnów -
~Maaaj / 2023-11-20 20:14
Jeśli coś się zepsuję, to na serwis czeka się nawet do 10 dni. -
-
~Maaaaj / 2023-11-20 20:12
Nie polecam. Internet to jakaś jedna wielka porażka co chwile się zawiesza, lub nie ma go całkowicie. Infolinia brak słów, żeby wypowiedzieć się na temat ludzi tam pracujących. Na temat Serwisantów lepiej się też nie wypowiadać, łaskę robią że przyjadą coś podłączyć lub naprawić. 2 razy zdarzyła mi się sytuacja że czekałam na nich cały dzień w domu i nikt nie przyszedł, a oni potrafili kłamać, że byli , a nikt nie otworzył drzwi, a na telefon się nie umieli dodzwonić. Czekam aż skończy mi się umowa i wypad mi tym dziadostwoem. Więcej nerwów niż to warte. MiejscowośćKępno -
~Wioletta / 2023-11-20 10:04
Obsługa miła ,dokładnie i rzeczowo wyjaśnione warunki ,s,była obsługa ZaletyMiła obsługaWadyBrakMiejscowośćŚwidwin -
~Endi / 2023-11-18 21:44
Legalni naciągacze, internet co jakiś czas ma spore spadki prędkości. Ciężki kontakt z obsługa, do tego przy zmianie oferty zażyczyli sobie zwrot dekodera przy czym pan monter który był dokonać zmian dekodera zabrać nie chciał gdyż stwierdził iż nie ma takiej potrzeby wiec trzeba było jechac do salonu, który okazał się akurat nieczynny w sobotę z powodu awari ( w inne dni człowiek pracujący niestety nie zawsze ma czas podjechać) a kiedy już po stracie czasu i pieniędzy na dojazd oddaliśmy dekoder okazało się ze już po terminie i naliczyli 60 zł kary, potwierdzenia zwrotu oczywiście do dziś nie dostaliśmy. Nie pozdrawiam mam nadzieje ze się wezmą za firmy tego typu bo zwykły szary człowiek jest naciągany i nawet nie ma gdzie się zwrócić o pomoc… ZaletyBrakWadyŻałosna obsługa, brak szacunku dla stałych klientów promocje tylko dla nowych, naciąganie klientów w nie etyczne sposoby.MiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2023-11-17 14:41
Podziękowanie dla pani Aleksandry z Vectry w Żarach. Zostałam obsłużona po 1. Bardzo miło. Po 2. Bardzo profesjonalnie po 3. Szybko. Przy wejściu przywitały mnie uśmiechy oby Pań. Świetna atmosfera. Rzeczowe Panie. Przyznałabym 100/100 punktów. Pani Olu! Dziękuję za obsługę, umowa podpisana. Ania -
~Marek / 2023-11-17 07:34
Ten operator pobiją wszelkie rekordy w naciąganiu kliientów płacę za internet 600 bm/s a od pół roku mam 50 bm/s czasami strony nie mogę otworzyć problem zgłaszany kilkadziesiąt razy bez skutku głupie smsy ze usterka została usunięta żaden technik nie przyszedł aby sprawdzić Pani na infolini każe mi przewodowo podłączyć bezprzewodowe kamery robotą sprzątającego i telewizor to jakaś paranoja niech ktoś z nimi coś zrobi ZaletyŻadnychMiejscowośćŻuromin -
~Już nigdy Vectry / 2023-11-17 07:09
Wyłudzają nienależne pieniądze. Byli nawet ukarani przez UOKiK. ZaletyodradzamWadynie polecam -
~12345 / 2023-11-16 21:22
Skandal i jeszcze raz za przeproszeniem powiem jedno wielkie GÓWNO. Nie ma internetu od około 2 dni (a jak jest to bardzo słaby) szwankuje, telewizja Smart TV wogóle czarne plamy co 0,5 milisekundy. Cena jak na taki internet to 2zł miesięcznie wedłóg mnie. WadyBrak wifiMiejscowośćMazowieckie -
~Jaro62 / 2023-11-16 16:11
Podpisywanie umowy z Vectrą to jak cyrograf z diabłem jednego miesiąca kosztuje 40 zł a za kilka miesięcy podniosą wam do 60 i nie macie nic żadnego wpływu na to -
-
~Zenon ten jedyny / 2023-11-15 02:17
Ostróda.dzis zrezygnowałem z tego gówna ,płacisz za internet 450mb/s a w rzeczywistości jest 230 i jeszcze tumok z infolinii mówi że tak jest umowie czyli 220 minimum zapewnione, oczywiście tego w umowie nie ma , dość tych złodziei.jak powiedziałem że rezygnuje to w panice proponują przełączenie do strefy utrzymania klienta, mogą mnie w dupę pocałować MiejscowośćOstróda -
~złapany klient / 2023-11-14 19:22
Uwaga ! Vectra daje do podpisania umowę na internet na ustaloną za pakiet cenę , a później za cztery miesiące podwyższa cenę abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy dla niezadowolonego klienta , bo tak Vectra sprytnie ułożyła zapis umowy tłumacząc to wzrostem inflacji. Ich agenci łowiący klientów wcale o tym nie informują . Jeszcze rok do zakończenia umowy z Vectrą i zmieniam operatora internetu . Inne firmy proponujące dostarczenie internetu szanują klientów, ich umowy do końca nie są łamane zmianą cen. Vectra znalazła sposób na bogacenie się.UWAŻAJCIE.PYTAJCIE AGENTÓW VECTRY PRZED PODPISANIEM UMOWY O GROŹBĘ PODWYŻSZANIA CEN ABONAMENTU BEZ MOŻLIWOŚCI WYPOWIEDZENIA PRZEZ KLIENTA UMOWY - KARZĄ PŁACIĆ KARĘ ! ZaletyBRAKWadyagenci Vectry nie uprzedzają klientów o możliwości podwyższenia cen abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy Vectrze przez niezadowolonego klienta - Vectra grozi karami.W ten sposób Vectra może co chwilę zmieniać cenę abonamentu w czasie trwania umowy.MiejscowośćCiechocinek -
~Anna / 2023-11-14 16:58
oszuści. W ciągu roku radykalnie podniesiono mi cenę za internet, łącznie z waloryzacją po trzech miesiącach od podpisania umowy, a umowa zawarta na rok. Nie polecam.Już raz powiedziałam że nie chcę z tą firmą mieć nic wspólnego.
Mówią tylko to, co może przyciągnąć klienta. O kosztach ukrytych nie dowiecie się.Zaletymimo że w bloku jest sieć światłowodowa, nie została ona doprowadzona do mieszkania.Wadycena o 20% wyższa od uzgodnionejMiejscowośćBiała Podlaska -
~Banan / 2023-11-14 16:44
To jest jakiś dramat, cyrk na kółkach. Człowiek chce przewinąć program do tyłu a tam taki pokaz slajdów jakbym oglądał śnieg. Przecież nie za to się płaci, jaja sobie robią z klienta.
Nie polecam.MiejscowośćChoszczno
strona 29 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »