MiejscowośćSkierniewice
strona 28 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Urszula / 2023-10-19 15:44
Obsługa w Biurze w Skierniewicach poniżej krytyki spisałam umowę trzy razy pytałam czy będzie pakiet platynowy i czy będzie Netflix za darmo przez pół roku potem miałam płacić przez następne półtora roku i się okazało że żadnego Netflix a nie mam. Okazało się że umowa jest źle spisana i to jest wina Pana pracującego i wszystkie jego umowy są do anulowania i moja też będzie anulowana było to w marcu 2023 r. Jest październik i umowa anulowana nie jest i dostaję coraz większe rachunki. W biurze też coraz nowe osoby nic nie wiedzą a pracownica z którą rozmawiałam w marcu teraz na zwolnieniu nie wie dlaczego, bo wszystkie umowy spisane z panem były anulowane tylko moja niby nie. Jak się dzwoni to nie wiedzą o co chodzi mimo że się przedstawiłam. Drugi raz już telefonu nie odbierają żenada. -
-
~Zdzisław / 2023-10-19 12:29
Obsługa klienta w dniu dzisiejszym w salonie Vectra Wrocław ul P Skargi na 6z plusem MiejscowośćWrocław -
~Andrzej / 2023-10-18 21:31
Masakra, płaciłem 49.90 za pakiet staliwy +300Mb , przedłużyłem za 59.90 ,zaraz po tym zrobili swoją indeksacje i dostałem FV 120 zł. Nie są w stanie wyjaśnić skąd ta kwota, ani przedstawić zapisu rozmowy! Złodzieje , tylko tak można nazwać tą firmę ! Nigdy więcej Vectry!!!! ZaletyBrakWadyOszuści, zoodzieje , rozmowy tylko z automatem , chyba najgorsza firma z jaką do tej pory współpracowałem !MiejscowośćWarszawa -
~Krzysztof / 2023-10-17 21:49
Internet rozłącza czy to po kablu czy wifi obiecany nowy router a jak podpisałeś umowę to odpowiedź że lepszego nie mają choć mój ma już 5lat ceny podwyższaja przy podpisaniu umowy nikt nie wspomniał o Kruczku o waloryzacji przy reklamacji że to moja wina bo nie doczytałem w regulaminie obsługa klienta chamska ZaletyZeroWadyRouter
Jakość internetu
Obsługa klientaMiejscowośćKoluszki -
~Beata / 2023-10-17 14:35
Infolinia i pomoc techniczna nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. MiejscowośćSieradz -
~murzyn123 / 2023-10-14 22:57
czarnuchy przez vectre spadlem z dmg do silvera 2 przez wasze input lagi WadywszystkoMiejscowośćWadowice Górne -
~Sandra / 2023-10-13 20:50
Ludzie nie bierzcie Vectry to złodzieje podwyższają abonament programów nie mają dużo i internet przerywa najgorszy gówno na rynku nigdy z nimi umowy nie podpisze coś okropnego 108zl za śmieszne programy place żenada Zalety0 zalet powinni z rynku zniknąćWadyOszuści podwyższają abonament programy są beznadziejne nigdy więcej VectryMiejscowośćGdynia -
~Użytkownik / 2023-10-13 19:16
Złodziejstwo i tyle. Zawierają w umowach kruczki pozwalające na regulowanie ceny na podstawie waloryzacji. Obiecują konkretne ceny a potem przychodzą zawyżone ceny faktur. Jak chcesz zerwać umowę to 760zl oplaty. I tak dymają ludzi na kasę! MiejscowośćOlsztyn -
-
~Marcin / 2023-10-13 14:06
Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak. MiejscowośćŁódź -
~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35
Kontakt - gówno
1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.
2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.
3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.
4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.
Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.
MiejscowośćWałbrzych -
~Nie twój interes / 2023-10-12 22:36
Oszuści i nic więcej, od miesiąca mam nowa umowę, miałam mieć 0zl za abonament pierwsze 3 miesiące, a już za pierwszy miesiąc dostałam fv ponad 260zl????
PaniKarina Ste.... Z Piły widzę ograniczona do minimum skoro nie potrafi wpisać poprawnego adresu do korespondencji, zamiast tego wpisała w to miejsce stary adres wynajmowanego mieszkania żenada, a w dodatku umowa podpisana w Szczecinku a na dokumencie że w Pile. Złodzieje, oszuści i w dodatku upośledzona sprzedawczyni usług!!!WadyCała masaMiejscowośćSzczecinek -
~Pikador / 2023-10-11 22:04
Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba. -
~ALICJA / 2023-10-11 19:18
Witam, zawarłam umowę w tym roku, kolejną miałam przedtem kartę a teraz router, od tego czasu internet działa wolniej a miał być szybszy, nie da się oglądać telewizji, ciągle tnie obraz, żenada, poza tym miałam płacić 99 zł, a ja już 3 miesiąc płacę 117,99, jak ZaletyżadneWadywyższa cena, zły odbiór ,MiejscowośćBYDGOSZCZ -
~Irena / 2023-10-10 20:01
Jestem klientką Vektry od lipca 2023. Po niecałych 2 miesiącach zwaloryzowali ( podniesli) ceny. W tym czasie ciągle są awarie telewizji i czasem internetu( że nie wspomnę o jego prędkości) ogólnie jestem rozczarowana. Nie tego się spodziewałam ZaletyNie ma.WadyCena. Częste usterki.MiejscowośćGdańsk -
~Ja / 2023-10-10 10:04
Nie polecam
Mimo wszystko że jakość jest fatalną
Byla umowa na rok. On się skończył, prez konsultanta wysłałam narzędzie, a nadal dostaje faktury na opłatyZaletyTragediaWadyOszystyMiejscowośćPoznań -
~Damian / 2023-10-09 21:24
Obsługa klienta słaba , net slaby, codziennie awaria ,prędkość spada z 350mbit w dzień do 45mbit wieczorem. O graniu na tym łączu zapomnij. Oszuści i tyle. ZaletyBrakMiejscowośćDzierżoniów -
-
~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06
bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy ZaletybrakWadyliteralnie wszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Ja / 2023-10-08 20:13
Je..na patologia, psy zesrane. Kupę kasy się płaci a sprzedają gówno. ZaletyBrak, sami gównoWadyZłodziejeMiejscowośćDębica -
~Rzufff / 2023-10-08 13:05
Aby do końca umowy. Najgorszy szajs jaki można sobie zafundować. Non stop awarie internetu i telewizji. MiejscowośćGdańsk -
~Pablo87 / 2023-10-07 16:51
Nie polecam , chamstwo i nie miła obsługa
Jednym słowem dramatZaletyBrakWadyAwaryjny internetMiejscowośćRybnik
strona 28 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »