widać Vectra idzie drogą multimedia polska . Podobnie cenna w górę jakości brak obsługa biura abonenta dramat brak kompetencji od kierownika po obsługę biura .zaplecze techniczne brak kompetencji a wciskanie tego czego żaden abonent nie chce to metoda jest .
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji . naprawa usterek nie istnieje w cale .
MiejscowośćKalisz
~Baartez / 2023-09-27 12:57
Ocena: 1.75 / 5
Serwis słabo działa , problem dodzwonić się do kogoś z obsługi klienta czy serwisu. Nie polecam
~Aleksander / 2023-09-27 07:49
Ocena: 3.50 / 5
Ponownie piszę o świadczonych usługach Vectry. Całkowicie zgadzam się z przedstawionymi opiniami oczywiście tymi negatywnymi. Jestem wieloletnim biorcą usług Vectry ale to co prezentuje Vectra w ostatnich czasach to po prostu olewanie użytkowników. Sprzęt taki jak dekoder to po prostu dziadostwo ciągle się zawiesza, nie zawsze nagrywa zaprogramowane pozycje, sam się resetuje, wyszukiwarka programów to w ogóle porażka wyświetla co chce. Można tu tak pisać w nieskończoność po zgłoszeniu usterki konsultant ma tylko jedną radę zresetowąć dekoder do ustawień fabrycznych co pomaga na parę dni i wszystko wraca do dziadostwa. Dobra rada nie wiążcie się z tym operatorem, uciekajcie każdy inny będzie lepszy. Ja niestety muszę się jeszcze męczyć a potem żegnam Vectrę.
ZaletyŻADNE!!!!
WadyDziadowski sprzęt!!!
MiejscowośćWrocław
~HRtu / 2023-09-26 19:36
Ocena: 2.00 / 5
Mam do czynienia z tymi oszustami dopiero dwa miesiące. W tym czasie mam ciągłe problemy z tv i trochę trochę mniej z internetem. Tv ciągle się wiesza i mam stopklatkę albo co chwilę kręci się niebieskie kóleczko. A dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem. Odradzam wszystkim podpisywanie umowy z tą firmą.
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Mirosław / 2023-09-26 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie można oglądać kanałów, kółko kręci i szuka,na infolini wszystko dobrze,co za chłam nie dajcie się nabrać. Jestem ciekaw co na to reklamacja ,wogóle nie mieżą siły Fifi tylko kasa i wypad.Najgorsxa TV w Kraju
WadyBeznadziejny ruter Wifi
MiejscowośćŚwidwin
~Paweł / 2023-09-26 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jednym słowem. Nie polecam nikomu. Jednym słowem wielkie gów......
ZaletyBrak
WadyPrzerywa ciągłe naprawy. Poraszka.
MiejscowośćSzczecin
~Klient / 2023-09-26 17:57
Ocena: 1.75 / 5
Nie da się oglądać telewizji ! Cały czas przerywa i kręci się kółko ! Za co ja płacę abonament, za czarny ekran na telewizorze ?
MiejscowośćBrodnica
~Sobieski / 2023-09-26 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa !Telewizja przerywa !!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele
MiejscowośćLubin
~Gocha / 2023-09-26 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Mam dopiero kilka dni u nigdy więcej
Na samym początku dostałam inny dekoder, później przez 90% filmy kółeczko na środku ekranu. Nie polecam, a ja rezygnuję
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Maria / 2023-09-26 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej, oszuści nie podpisze z wami żadnej umowy
MiejscowośćSłupsk
~Kiedys_wroclawiak / 2023-09-26 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zawierać umowy z tymi oszustami. Podczas rozmowy z konsultantem przed zawarciem umowy dokładnie pytałem co w przypadku mojej potencjalnej przeprowadzki podczas trwania umowy. Zostałem poinformowany, że jeśli przeprowadzę się do miejsca gdzie będą mieli możliwość się podłączyć to przekierują sygnał a w przypadku gdzie nie będą świadczyć usług to umowa zostanie rozwiązana bez problemu i bez konsekwencji. Stało się tak, że przeprowadziłem się w miejsce gdzie nie świadczyli usług i musiałem kontynuować umowę z nimi. Wszelkie reklamacje nie miały racji bytu migali się od nich. Moim zdaniem ich praktykom powinien przyjrzeć się UOKIK i powinni dostać karę a osoby w ten sposób pokrzywdzone rekompensatę. Również jakość ich usług woła o pomstę do nieba, internet często nie działał zrywało połączenie non stop. Nie polecam nikomu
Bardzo nie polecam. Od momentu instalacji minęły 2 miesiące i telewizor dalej nie działa. Na Vectrę pomimo telefonów i reklamacji to też nie działa. Ale zrezygnować z usługi nie można.
MiejscowośćWroclaw
~Vr / 2023-09-25 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu
2 lata mieliśmy i ciagle internet szwankował
Po zakończeniu umowy odesłałem wszystko inpost za darmo a po 1,5 miesiąca naliczyli karę 200 zł za nie zwrócony / wybrakowany / uszkodzony sprzęt a dowiedziałem się o tym bo przekazali to firmie zewnętrznej do windykacji po powrocie z urlopu znalazłem zwykły list w skrzynce ( gdzie kontakt i faktury zawsze na e-mail były a nie adres domowy ) bo 3 dnia wydzwanianie i składania reklamacji i wyjaśnień okazała się ze im numer urządzenia nie pasuje do tego z umowy gdzie odesłałem to co od nich dostałem wiec nie polecam o wiele lepsze oferty i jakość jest w innych firmach
ZaletyŻadne
WadyInternet i po zakończeniem umowy naliczanie sobie kasy i robienie ludzi w balona
MiejscowośćWrocław
~Renata / 2023-09-25 09:04
Ocena: 1.25 / 5
Po dwóch miesiącach została mi podwyższona opłata jakim prawem nikt mi o tym nie poinformował jestem zawiedział na tą firmą ale niestety no muszę przez te 2 lata jeszcze przetrzymać, porażka jakaś
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klientów
MiejscowośćBiałystok
~No more vectra / 2023-09-24 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Zachęcili mnie do przedłużenia umowy proponując utrzymanie ceny, po czym dodali w umowie zapis o waloryzacji i już po dwóch miesiącach płaciłem o 15% więcej. Nie jest prawdą, jak twierdzi ta firma, że wszyscy klienci są informowani o skutkach klauzuli waloryzacyjnej, czyli przyszłej znaczącej podwyżce. Temat skutków tzw waloryzacji jest pomijany przy podpisywaniu umów, aby tylko złapać klienta na dwa lata. Szkoda że menadżerstwo tej firmy nie potrafi w sposób w miarę akceptowalny wprowadzić podwyżki opłat. Metoda cwaniaka skutkuje zdenerwowaniem klienta. Vectra jednak tym się nie przejmuje.
ZaletyNie ma zalet. Każda inna firma będzie lepsza
WadySame wady
MiejscowośćPolska
~MalH. / 2023-09-22 22:18
Ocena: 1.25 / 5
Radze ominac szerokim lukiem.
Jakosc obslugi klienta poniżej normy. Kilka razy dzwoniłam z prosba o kontakt, ale mimo prosb konsultant, ktory obsługiwal moje zlecenie nie odzwonil, nie wyslal ani maila ani zadnej informacji. Mimo zapewnen, ze odzwoni, nikt ze mna sie nie skontaktowal, w koncu zrezygnowalm a mimo to i tak przyjechal kurier z umowa do podpisania
Chaos, niekompetencja oraz brak poszanowania klienta.
Wszystkim odradzam!!!
MiejscowośćPoznań
~Kidraman / 2023-09-22 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Do dupy, nie polecam .sjsjemdjskskskdkskskksksksksksmsmsmskss
~Czaro / 2023-09-22 17:08
Ocena: 1.00 / 5
proszę sobie przeczytać: https://www.tabletowo.pl/vectra-abonament-na-telefon-komorkowy-promocja/
Ogólnie od vectry z daleka, omijać szerokim łukiem
Konsultaci po poproszeniu o połączenie z przełożonym lub kimś kto ma jakiekolwiek uprawnienia w tej firmie przełączają Cię na robota XD, darujcie sobie ludzie jakiekolwiek umowy z nimi.
Mam jeszcze internet w multimedii, ale rezygnuje z końcem umowy bo MM została przejęta przez grupę Vectra.
Zaletybrak
WadyKrętacze i cwaniaki
~Marta / 2023-09-21 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy oszuści i złodzieje. Technik woził przez 3 miesiące odebrany dekoder, który my oddaliśmy, a oni przekazali sprawę do windykacji na mnie jako długoletniego terminowego klienta. To już nie pierwszy numer z ich strony. Tym razem będziemy sprawy tak nie zostawimy....
~Olivia / 2023-09-21 10:35
Ocena: 3.50 / 5
Posiadam tylko internet światłowodowy, z którego ogólnie jestem zadowolona. Natomiast proszę uważać przy podpisywaniu umowy, czy jesteście objęci waloryzacją. Ja nie otrzymałam takiej informacji od pośrednika sprzedaży. Dopiero któregoś dnia otrzymałam maila, że mój rachunek zostaje podwyższony o 12 zł w związku z inflacją. Poczułam się potraktowana nieuczciwie, ponieważ skoro zawarłam umowę na rok, to myślałam, że przez ten rok obowiązuje dana stawka zgodnie z umową. Nie otrzymałam przed podpisaniem umowy informacji o tym, że ceny mogą się zmieniać. Śmiem wątpić, że gdyby inflacja spadła, to cena również by spadła. Warunki umowy opisane drobnym druczkiem. Fakt mój błąd, że nie wgryzłam się w ten drobny druczek, dlatego piszę tutaj tę opinię, żebyście pytali dokładnie o warunki cenowe. Oczywiście zerwanie umowy wiąże się z dużymi kosztami, więc i tak korzystniej wyjdzie mi płacić co miesiąc rachunek. Niemniej jednak nie przedłużę już umowy z tym operatorem. Piszę to w ramach informacji dla innych osób.