strona 27 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~53255049 / 2023-12-17 19:20
nie podpisujcie umów z tą firmą. Wysłałem im modem na koniec umowy, a firma teraz mi wysyła, że muszę dopłacić kolejne 200 zł za modem, bo zwróciłem modem zepsuty, albo w ogóle go nie zwróciłem. Mam wszystkie dane o paczkę kiedy była wysłana. Nie polecam tej firmy. -
-
~Sebastian / 2023-12-17 10:54
Od początku umowy nie działa przewijanie, (cały czas informacja że pracują nad rozwiązaniem)
Włączając netflix leci dźwięk z programów telewizyjnych, nie ładują się firmy na netflix (ładowanie 0,00% i tak zostaje)
Zamówiłem abonament 59,99zł a płacę 74,99zł
W każdą sobotę/niedziele przestaje działać internet, trzeba kilkukrotnie resetować router.
W tygodniu internet potrafi tak zwolnić, że nie można obejrzeć filmu na youtube mimo że działa tylko jedno urządzenie.
Nie działa część kanałów ponieważ są oznaczone jako niegwarantowane. (przez dwa tygodnie, kiedy mogłem wypowiedzieć umowę, wszystko działało idealnie)ZaletybrakWadycena, dostepność kanałów, działanie urządzeń, działanie systemuMiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2023-12-16 20:43
od półtora roku niestety jestem użytkownikiem telewizji z VECTRY... czekam z utęsknieniem do końca umowy. brak rozwiązywania problemów zgłaszanych. w trakcie rozmowy telefonicznej, reklamacyjnej rozłączają się bo skończyli prace!!!!!!!!!!! wiecznie kręcące się kółko szukające sygnału. Zaletybrak!!!!Wadytotalne olewanie abonentów po podpisaniu umowy.Miejscowośćłódż -
~yf / 2023-12-16 08:46
odkodować canal + caczkę oczywiście nie .dać nowe kanały by wzbogacić ofertę programową 2023/2024 nic . To spowoduje skutek odejdzie abonent do konkurencji . Obsługa biura abonenta brak kompetencji . ZaletybrakWadybrak kompetencji biuraMiejscowośćKalisz -
~#jebaxVectre / 2023-12-14 17:46
Najgorszy internet jaki miałem w życiu przynajmniej raz na 3 dni się wyłącza bez powodów nawet po 3 godziny czasami nie działa. Żenada nie polecam. ZaletyNie maMiejscowośćGłogów -
~barkokwa / 2023-12-13 20:22
Naciągją przy każdej okazji. Teleankieterzy manipuluają a ostatnio, to nawet próbowali mnie zastraszać. Obługa bezpośrednia też nie lepsza. Jak przyszedłem zrezygnować z usług, to Pani się na mnie obraziła. Ciągle podnoszą ceny. Ukryta opłata inflacyjna, to kpina. W umowie mam 600 Mb/s a na kompie ledwo 50 Mb/s MiejscowośćBiałystok -
~Niezadowolony klient Vectry / 2023-12-13 16:18
Z przykrością stwierdzam, że nie ma gorszej firmy telekomunikacyjnej od Vectry, a miałem okazję korzystać usług naprawdę wielu usługodawców, których nazw tutaj nie będę wymieniać. Mimo różnych niedociągnięć i tak każda z tamtych firm nie dorasta Wam do pięt w gnębieniu klienta. Zacznijmy od początku.
Po przeprowadzce na wynajęte mieszkanie z pewnych przyczyn mogłem mieć tylko internet od Vectry. Znalazłem naprawdę ciekawe rozwiązanie, w którym mam umowę przedłużaną z miesiąca na miesiąc w rozsądnej cenie. W końcu przyszły podwyżki abonamentów, tylko szkoda, że ja jako klient nie zostałem o nich poinformowany w inny sposób niż wyższym kolejnym rachunkiem. Po rozmowie z konsultantem stwierdziłem, że rozsądnym będzie zawarcie umowy terminowej, by właśnie uniknąć kolejnych podwyżek. Umowa zawarta, pracownik mnie dodatkowo jeszcze upewnił, że mój abonament będzie stały tak długo jak trwa umowa. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Nie minęły 3 miesiące trwania umowy, a ja tym razem już mailowo zostaje poinformowany, że podwyższają kwotę abonamentu. Powiedzieć, że się zdenerwowałem, to jak nic nie powiedzieć, bo przecież konsultant mnie zapewniał, że NIE MA SZANS NA ŻADNE PODWYŻKI. Złożyłem skargę i reklamację, ale oczywiście nic z tego. Później długo, długo nic. Zbliżał się koniec umowy i chcąc nie chcąc musiałem znów przedłużyć umowę, ale tym razem stwierdziłem, że wolę mieć nieco mniejszą prędkość internetu na rzecz niższego rachunku. I ZNOWU SCHODY. Piszę na czacie, to dostaję odpowiedź, że dział sprzedaży nie może mi obniżyć rachunku przedłużając umowę. Dostaję zatem numer na infolinię sprzedażową i dostaję ofertę. Ofertę z o wiele większą opłatą niż miałem dotychczas. Mówię czego potrzebuję, a konsultant do mnie, że nie może mi obniżyć rachunków i przełączy mnie od innego działu "po sprzedażowego". Kolejny pracownik infolinii i kolejna wtopa, bo tym razem dostałem ofertę na taką samą kwotę jak płacę do tej pory. Powtórzyłem kolejny już raz, że mi zależy na obniżeniu rachunków. Zostałem finalnie przełączony do działu "utrzymania klienta". Nie mogę tu pominąć kwestii, którą uraczył mnie pracownik. Otóż zapytał mnie "ile chciałbym płacić". Bardzo nieprofesjonalne podejście, bo ja jako klient mogę sobie krzyknąć niedorzeczne "hehe nic, dopłacajcie mi", ale szanujmy się. Po perturbacjach w końcu osiągnąłem kwotę, która była dosyć rozsądna i zadowalająca. Jak się jednak okazało i tak przez kolejne X miesięcy będę płacić więcej niż nowy klient (tu już mój błąd, bo mogłem sprawdzić oferty dla nowych klientów zanim przystąpiłem do rozmowy). Umowa zawarta, wszystko pięknie ładnie. Kilka dni później dostaje telefon od pracownika - byłem zszokowany, że sami raczyliście do mnie zadzwonić, a nie to ja muszę się do Was dobijać. Jeszcze bardziej mnie zszokował informując mnie o prezencie za wypełnienie ankiety po sprzedaży. Myślę spoko, posłucham co ma do powiedzenia. A więc dostałem fajną propozycję HBO MAX na 2 albo 3 miesiące bez żadnych opłat, bez przedłużania itd. Jako że akurat ta usługa jest mi nie potrzebna powiedziałem, że raczej nie skorzystam i nawet zasugerowałem pracownikowi, żeby uraczył nią kogoś innego. Pracownik jednak nie chciał mnie pozostawiać z pustymi rękami i w ramach podziękowania dostałem 40zł mniej do następnego rachunku. Tak po prostu. No byłem bardzo zadowolony - pierwszy tak naprawdę raz od kiedy mam z Wami do czynienia. Ale dobre złego początki. I tu dochodzimy do teraźniejszości. Przychodzi mi nowy rachunek po już zmianie warunków umowy. Sam rachunek jest poprawnie wyliczony, natomiast nie dostałem faktury korygującej za rachunek z poprzedniego miesiąca. W miejsce właściwej faktury korygującej dostałem te 40zł, które zostało finalnie nazwane fakturą korygującą.
Czyli innymi słowy: pracownik zadzwonił, stwierdził, że da mi 40zł a koniec końców zostało to wpisane jako faktura korygująca, która jest niepoprawnie rozliczona.
Przejdźmy teraz do innych kwestii:
Nie mam pojęcia kto odpowiada za zatrudnianie konsultantów, ale niestety większość jest tak bezczelna, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Zwłaszcza kiedy chciałem coś kupić od Was. Natomiast najlepiej wspominam osoby, które przyjmowały skargi i reklamacje - tutaj ukłony z mojej strony - jeżeli to czytacie, Szanowni Pracownicy, zmieńcie pracę, zasługujecie na lepsze miejsce i lepsze traktowanie.
Jakość usług woła o pomstę do Nieba. Poważnie. Liczba awarii, gorszego działania usług jest przerażająco niska. Gdybyśmy mieli zawrzeć między sobą SLA, to nigdy byście go nie spełnili i byłyby to poważne kary pieniężne z Waszej strony.
Jeżeli ten tekst czyta jakiś potencjalny klient, który może pozwolić sobie na usługi innej firmy, to nawet nie zastanawiajcie się, po prostu skorzystajcie z innych usług. Jeżeli czyta pracownik z działu skarg i reklamacji, to jeszcze raz zaznaczę jak bardzo Was szanuję, bo jesteście jedynymi ludźmi, którym rzeczywiście zależy na kliencie. Jeżeli czytają to pracownicy działu sprzedaży, pracownicy wyższych szczebli czy ludzi od marketingu/ustalania cen etc., to zastanówcie się nad sobą, tak po prostu.MiejscowośćLublin -
~NOPE / 2023-12-13 09:32
Internet siada kilka razy w miesiącu. Obecnie sytuacja wygląda tak, że wczoraj były utrudnienia przez pół dnia i dziś są ponownie. Jedyny kontakt jaki klienci mają to BOT... Żenada!
Kiedyś była sytuacja, że wysłano do mnie technika, który miał być U MNIE W DOMU na drugi dzień i coś ustawiać na routerze i nie dotarł. Oczywiście nikt nie raczył mnie poinformować, że go nie będzie.
NIE POLECAM - szkoda nerwów...
Na szczęście abonament mi się kończy w marcu. Już się nie mogę doczekać kiedy zakończę współpracę z tym dostawcą...ZaletyJak działa, to nie mam zarzutówWadyCzęste usterki, brak kontaktu, wysyłają technika, który nie dociera do klienta. Kilka razy w miesiącu awarie. Obsługa klienta w postaci bota.MiejscowośćBydgoszcz -
-
~do pana Cezarego / 2023-12-12 21:41
Ta pani z Vectry do takiej obsługi jest zatrudniona . Łaski nie robi. Taka jej praca. ZaletybrakWadypodnoszą abonament -
~Cezary / 2023-12-12 10:56
W biurze Vectra na ul.KEN 99, Pani Justyna Puzio jest bardzo kompetentna, empatyczna i miła. Polecam kontakt z tą Panią w salonie Vectry na KEN 99 w Warszawie.
pozdrawiamZaletykompetencja, empatia, uprzejmośćWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~vx / 2023-12-11 14:35
informowanie abonenta o zmianach w ofercie programowej nie istnieje wcale . biuro abonenta dramat brak kompetencji .słowo promocja nie istnieje ,obsługa techniczna brak kompetencji nie robią nic .wprowadzają abonenta w maliny jedno niby oferta jest ale tylko do końca roku a potem nic vipla . ZaletybrakWadybrak kompetencji oraz nie informowanie o zmianach w ofercie programowej 2023/24MiejscowośćKalisz -
~JanuszNieBedzieDziadować / 2023-12-10 20:21
Odszedłem od pomarańczowych przez dekodery, ale po pierwszej godzinie od montażu byłem rozczarowany. Brak możliwości dostępu do routera, nie można zmienić nazwy sieci, hasła czy ukryc, ok przełknę to, można co najwyżej użerać się z Ukraińcem na infolinii. Potem TV traci glos, łapie lagi, ok może zacznie działać. Po tygodniu było ok, poza trudnościami z zacinaniem się dekodera, no ale nauczyłem się cierpliwości. Speed testy robione co jakiś czas - pakiet 600/100(u pomarańczowych za każdym razem 630/330), na kablu 150-300mb dl, 10-70upld, wifi 2.4 5cm od routera 10mb dl, 1mb upld, wifi 5ghz z 5cm 200mb dl, 60upld. Dużo internetu nie potrzebuje, wziąłem 600 z racji wyższego pakietu tv, więc idzie przełknąć. Ok - Netflix zalogowany, czarne okienka, nie wiadomo co się wybiera za film, po 15 włączania się jakość na poziomie 126p, przy tv 65" nic nie widać. Po czasie zaczęło działac w miarę w HD. Przełknięte. Dzisiaj łącząc się po WPS kliknąłem przypadkiem przycisk obok 'WIFI' no i k#$2a wyłączyłem wifi w domu, nie da się włączyć, w aplikacji mam dzwonić na infolinię, kontakt to samo. Pi#@$#le, na szczęście do jutra miałem czas na odstąpienie od umowy - dziękuję, nie polecam nikomu. Chyba że lubicie być dymani, kontrolowani i inwigilowani, nawet samemu nie można zobaczyć jakie urządzenia są podłączone do NASZEJ sieci. 999999x na NIE. ZaletyDostałem ONT, ale co po nim, jak nie mam danych pppoe jak w Orange? Infolinia też mi nie dała :)WadyBrak kontroli we własnej sieci, słaby dostęp do internetu, wielki, tandetny box. Wszystko przez infolinię, kto ma czas truć komus, oraz samemu zmieniać hasło WIFi, czy blokować/ sprawdzać urządzenia w sieci przez infolinię?? -
~JebacVectre / 2023-12-09 14:36
Internet wolny ale to jeszcze jakoś wytrzymam ale tego że z przynajmniej 10 razy były jakieś problemy i internet nie działał bez powodu to już przesada raz chyba bie było internetu z 2 mięs a był opłacany generalnie to nie polecam ZaletyBrak :)MiejscowośćSłupsk -
~Kamil / 2023-12-09 13:32
Odradzam wszystkim korzystanie z firmy VECTRA. Wytrzymałem z nimi blisko 1,5 roku i żałuje każdej chwili. To było coś niesamowitego chciałeś skorzystać z telewizji, z netflixa, czy obejrzeć mecz i wtedy dziwnym trafem były awarie internetu, czy telewizji kablowej. No właściwie można było wybierać... Często kończyło sie tym, że musiałem oglądać mecze w canal plus online... Bo akurat internet iplusa działał i canal plus online działa. A Vectra, no kurde nie... W związku z tym wszystkim W dniu 4 września i w dniu 5 września złożyłem rezygnację z wszystkich usług firmy VECTRA. Mimo ich przyjęcia i potwierdzenia przez odpowiedni działał, dalej były mi wystawiane kolejne faktury... A co? Nie można... Na infolinii byłem wprowadzany w błąd, że umowa kończy się z grudniem, a sprzęt mogę oddać w styczniu. Oczywiście super specjalistka Viki nie pomagała w żaden sposób. Wręcz mam wrażenie, że jest zrobiona, aby maksymalnie cokolwiek utrudniać. I to jest dopiero numer! Ale jak wiesz, że jesteś outsiderem, to może i jest jakieś wyjście z tej sytuacji?
Niestety wspomniane wyżej faktury wystawione po mojej rezygnacji zapłaciłem, bo dostawałem informację, że są wystawiane nowe płatności, a infolinia z specjalistką Viki wprowadziły mnie skutecznie w błąd... Okazało się, że dokonałem nadpłaty i to zostało już potwierdzone nie tylko na infolinii, ale i w punkcie obsługi klienta w super firmy w Warszawie. Oczywiście sprawę zaniedbał wysoko wykwalifikowany pracownik firmy Vectra w systemie on-line... Także Vectra jest winna około 150 zł... Co ciekawe w grudniu nawet dostałem podwyżkę o kolejne 10 zł, a Vectrę u siebie w lokalu mieszkalnym odłączyłem w październiku, łącznie z wyłączeniem ich kabli do lokalu...
W związku z tym wszystkim proszę wszystkich abyście przemyśleli swoje decyzję, czy chcecie brać w tym syfie udział. Mnie szczerze kosztowało to sporo nerwów i emocji. Powiem szczerze nie warto. To jest bagno, mijajcie ich szerokim łukiem!!!ZaletyŻadneWadyMnóstwo: ciągle awarie sprzętu, niska jakość obsługi i słabo wykwalifikowany pracownicy... Totalna żenada!MiejscowośćPiaseczno -
~Katarzyna / 2023-12-09 12:22
Byłam dziś w salonie Vectra na Rembielińskiej w Warszawie. Nie było nikogo. Pustki. Zapytałam czy mogę zwrócić modem internetowy. Pani kazała mi go wypakować z pudełka po czym z impetem wrzuciła go do jakiegoś kartonu obok siebie . Jeżeli będzie coś uszkodzone to nie moja wina. Nie zapłacę kary. Sprzęt był sprawny do momentu oddania go w ręce tej pani. ZaletyZostałam przy telewizji i to jest ok. Jestem zadowolona.WadyBrak szacunku przez obsługę do przedmiotów które przekazuje się w ich ręce. Po co szanować, klient zapłaci za uszkodzony sprzętMiejscowośćWarszawa -
~Wioletta / 2023-12-09 10:32
Dzisiaj dzwoniłam na infolinię bo internet mi od wczoraj nie działał.Czekalam na połączenie z konsultantem ok.15 min.Pani była bardzo niezadowolona , zirytowana i nieprzyjemna.Skoro jest tam za karę to może czas aby kto inny ja zastąpił w tej pracy?Żenada! WadyDługie oczekiwanie, nieprzyjemna konsultantkaMiejscowośćSławno -
-
~zdenerwowany klient / 2023-12-08 21:00
Nie szanują klientów . Po trzech miesiącach po podpisaniu z Vectrą umowy podnoszą o 20 zł abonament miesięczny bez możliwości wypowiedzenia im z tego powodu umowy. Miała być prędkość w światłowodzie 1gb., a jest 350 mb. . Na pytanie czemu podnieśli cenę, opowiadają o jakiejś liczbie " 100 " symbolizującej inflację. Liczą na zmęczenie klienta.Jescze rok i w listopadzie 2024r.zmieniam dostawcę internetu na innego. PRZESTRZEGAM PRZED VECTRĄ ! ZaletybrakWadyw każdej chwili mogą podnieść abonament bez możliwości wypowiedzenia z tego powodu umowy -
~Jggffyggv / 2023-12-08 20:20
Proszę nie kupować nic od firmy Vectry bo to nagłasza firma na świecie Podgórza ją faktury tak jak im się podoba a jak się do niej dzwoni to ponieważ twierdzę że taka są procedury zablokowali mi karty bez powodu bez przyczyny pominęli konta i stwierdzieli do mnie że mam zaległości 900 zł jak to nie jest prawda proszę nie kupować od nich żadnych usług bo to są istne złodzieje i pętaki jako pyta od nich cokolwiek magica żałować bo będę was naciągać ZaletyZadWadyZadnMiejscowośćMir -
~Bania / 2023-12-08 16:44
Katastrofa co do płacenia inne ceny podają przez telefon a inne ceny przychodzą na fakturze jestem z nimi ostatni rok albo dwa i dowodzenia Vectra nie dbacie o klientow MiejscowośćZabrze -
~Gregs / 2023-12-08 09:44
Nie wiem dlaczego tak narzekacie.Jestem z Vectrą od kilkunastu lat. Przez ten okres nigdy nie miałem problemu z kontaktem i pomocą infolinii.Posiadam usługę internetu 1,2 Gb który działa bezproblemowo.Zdarzają się sporadycznie krótkie przerwy ale tak jest chyba w każdej sieci.Ogólnie polecam. ZaletyCena i jakość usług.WadyZawsze może być lepiej.MiejscowośćWarszawa
strona 27 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »