Internet rozłącza czy to po kablu czy wifi obiecany nowy router a jak podpisałeś umowę to odpowiedź że lepszego nie mają choć mój ma już 5lat ceny podwyższaja przy podpisaniu umowy nikt nie wspomniał o Kruczku o waloryzacji przy reklamacji że to moja wina bo nie doczytałem w regulaminie obsługa klienta chamska
ZaletyZero
WadyRouter
Jakość internetu
Obsługa klienta
MiejscowośćKoluszki
~Beata / 2023-10-17 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia i pomoc techniczna nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
MiejscowośćSieradz
~murzyn123 / 2023-10-14 22:57
Ocena: 1.00 / 5
czarnuchy przez vectre spadlem z dmg do silvera 2 przez wasze input lagi
Wadywszystko
MiejscowośćWadowice Górne
~Sandra / 2023-10-13 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie nie bierzcie Vectry to złodzieje podwyższają abonament programów nie mają dużo i internet przerywa najgorszy gówno na rynku nigdy z nimi umowy nie podpisze coś okropnego 108zl za śmieszne programy place żenada
Zalety0 zalet powinni z rynku zniknąć
WadyOszuści podwyższają abonament programy są beznadziejne nigdy więcej Vectry
MiejscowośćGdynia
~Użytkownik / 2023-10-13 19:16
Ocena: 1.50 / 5
Złodziejstwo i tyle. Zawierają w umowach kruczki pozwalające na regulowanie ceny na podstawie waloryzacji. Obiecują konkretne ceny a potem przychodzą zawyżone ceny faktur. Jak chcesz zerwać umowę to 760zl oplaty. I tak dymają ludzi na kasę!
MiejscowośćOlsztyn
~Marcin / 2023-10-13 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak.
MiejscowośćŁódź
~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35
Ocena: 2.25 / 5
Kontakt - gówno
1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.
2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.
3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.
4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.
Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.
MiejscowośćWałbrzych
~Nie twój interes / 2023-10-12 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i nic więcej, od miesiąca mam nowa umowę, miałam mieć 0zl za abonament pierwsze 3 miesiące, a już za pierwszy miesiąc dostałam fv ponad 260zl????
PaniKarina Ste.... Z Piły widzę ograniczona do minimum skoro nie potrafi wpisać poprawnego adresu do korespondencji, zamiast tego wpisała w to miejsce stary adres wynajmowanego mieszkania żenada, a w dodatku umowa podpisana w Szczecinku a na dokumencie że w Pile. Złodzieje, oszuści i w dodatku upośledzona sprzedawczyni usług!!!
WadyCała masa
MiejscowośćSzczecinek
~Pikador / 2023-10-11 22:04
Ocena: 2.25 / 5
Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba.
~ALICJA / 2023-10-11 19:18
Ocena: 1.25 / 5
Witam, zawarłam umowę w tym roku, kolejną miałam przedtem kartę a teraz router, od tego czasu internet działa wolniej a miał być szybszy, nie da się oglądać telewizji, ciągle tnie obraz, żenada, poza tym miałam płacić 99 zł, a ja już 3 miesiąc płacę 117,99, jak
Zaletyżadne
Wadywyższa cena, zły odbiór ,
MiejscowośćBYDGOSZCZ
~Irena / 2023-10-10 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką Vektry od lipca 2023. Po niecałych 2 miesiącach zwaloryzowali ( podniesli) ceny. W tym czasie ciągle są awarie telewizji i czasem internetu( że nie wspomnę o jego prędkości) ogólnie jestem rozczarowana. Nie tego się spodziewałam
ZaletyNie ma.
WadyCena. Częste usterki.
MiejscowośćGdańsk
~Ja / 2023-10-10 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Mimo wszystko że jakość jest fatalną
Byla umowa na rok. On się skończył, prez konsultanta wysłałam narzędzie, a nadal dostaje faktury na opłaty
ZaletyTragedia
WadyOszysty
MiejscowośćPoznań
~Damian / 2023-10-09 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta słaba , net slaby, codziennie awaria ,prędkość spada z 350mbit w dzień do 45mbit wieczorem. O graniu na tym łączu zapomnij. Oszuści i tyle.
ZaletyBrak
MiejscowośćDzierżoniów
~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06
Ocena: 1.00 / 5
bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy
Zaletybrak
Wadyliteralnie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~Ja / 2023-10-08 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Je..na patologia, psy zesrane. Kupę kasy się płaci a sprzedają gówno.
ZaletyBrak, sami gówno
WadyZłodzieje
MiejscowośćDębica
~Rzufff / 2023-10-08 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Aby do końca umowy. Najgorszy szajs jaki można sobie zafundować. Non stop awarie internetu i telewizji.
MiejscowośćGdańsk
~Pablo87 / 2023-10-07 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , chamstwo i nie miła obsługa
Jednym słowem dramat
ZaletyBrak
WadyAwaryjny internet
MiejscowośćRybnik
~Bag / 2023-10-06 05:24
Ocena: 1.00 / 5
Umowa - rewaloryzacja po 3 miesiącach od podpisania pomimo że pisze w Ogólnych warunkach umowy że "co roku" . Moim zdaniem sprawa dla UOKIK.
Zamówiłam sam Internet - otrzymałam również dekoder - bo inaczej się nie da - dramat.
Poszła do biura obsługi klienta aby zwrócić nieużywany sprzęt - nie da się, musze trzymać nawet jak nie używam. Mam zwrócić za dwa lata - ciekawe czy zapłacą za przechowania.
Gdyby nie to, ze w bloku VECTRA jest monopolistą, nigdy bym już nie skorzystała z ich usług.
Zaletyjak zgłosisz awarię Internetu to dostaniesz 2,55 / dzień rekompensaty ;) - to nie żart
Wadyopisane w opinii
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Jakub / 2023-10-05 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Płace za internet nie mam internetu. Technik nie przyjdzie
WadyBrak internetu mimo opłaty
MiejscowośćWarszawa
~Wirus / 2023-10-05 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to dramat. Dzwoni człowiek na infolinię a tu rozmowa z robotem jak już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to albo zawiesi rozmowę albo przełączają od konsultanta do konsultanta w efekcie brak możliwości rozwiązania sprawy załatwienia problemu obsługa klienta w tej firmie to jest dramat nie polecam i nie życzę nikomu współpracy z tak funkcjonującą firmą
ZaletyBrak
WadyOgólnie to wszystko jest do bani w tej firmie począwszy od jakości świadczenia usługi poprzez obsługę obsługę po prostu jeden wielki dramat