Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xy / 2023-11-28 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie abonenta o zmianie systemu nadawania niema nic .odkodowaniu ewentualnym CANAL + FILM >CANAL + SERIALE za darmo niema nic jedynie kasa .Od lat jest to samo powielają drogą multimedia polska . promocji i poprawy usług brak . awarie same się mają usunąć obsługa techniczna brak reakcji .Brak kompetencji od kierownika po obsadę biura abonenta .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji obsługi technicznej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Marian / 2023-11-26 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jednen z najgorszych operatorów. Naciągacze na abonamenty, atrakcyjne ceny? Jak podpiszesz umowę na dwa lata. Co jeśli jesteś stałym klientem? Nic nie zyskujesz. Wykupują lokalnych operatorów, po co? Po to by wykluczyć konkurencję i podnieść ceny w danym regionie. Kłamią w reklamach tani internet? Nie bo w waszej okolicy brak konkurencji i mają swoje horondialne wysokie ceny. Oszuści i złodzieje. Aby przejąć cały rynek mniejszych miejscowości i ciągnąć od ludzi pieniądze jak popadnie.
    ZaletyBrak zalet za te pieniądze co biorą powinni wymieniać łącza na światłowody a tego nie robią.
    WadySłaba obsługa klienta. Źle działająca aplikacja na telefon strefa klienta pokazuje niezapłacone faktury po mimo że są opłacone.
    MiejscowośćSieradz
  • ~Veg / 2023-11-26 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,oszuści i maciągacze szkoda posać,nigdy nie wierzcie obsłudze telefonicznej
    ZaletyBrak
    WadyKłamią zawsze
  • ~L. / 2023-11-26 05:18
    Ocena: 1.25 / 5
    XXI wiek na swiecie, a w Vectrze cos kolo XV. Najgorszy internet, jaki kiedykolwiek mialem. Szybkosc rzeczywista nie ma nic wspolnego z deklarowana, przerwy w dostawie neta praktycznie codziennie, chocby na pare minut. Ostatnio awaria 2-dniowa i co chwila pojawiajaca sie inna przewidywana godzina/data usuniecia usterki. BOK to jakas kpina.
    Wypowiadam umowe i nigdy wiecej nie chce miec z tym gownem nic wspolnego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna P / 2023-11-25 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość internetu w ostatnich miesiącach to tragedia, prakty znie go nie ma, non stop przerywa-tragedia. Vectra podnosi sobie ceny abonamentu w trakcie trwania umowy nie informując klientów w zaden sposób z jakiego powodu. Nigdy więcej nic wspólnego nie chcę mieć z tą firmą.
    ZaletyBrak
    Wady Brak internetu, podniesiona cena abonamentu bez informowania dlaczego
    MiejscowośćKartuzy
  • ~vx / 2023-11-25 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    widać awaria radia i brak sygnału telewizji to norma .ekipa techniczna nie robi nic awaria sama się naprawi .informacji o tym że odkodowane ma być CANAL + FILM CANAL + SERIALE niema nic bo za kasę owszem ale darmo wcale .konkurencja robi dla abonenta a tu nic .biuro abonenta niema pojęcia o niczym brak kompetencji .
    Zaletybrak
    Wadypodwyżki cenny ale jakości już nie .poprawa oferty programowej niema dodaje się zapchaj dziury .POLSAT VISAT EKTRA .POLSAT SPORT NEWS , AMC TNC nic .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jarosław Kacprzyk / 2023-11-25 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno, tu nawet nie ma co opisywać,bok czy to stacjonarny czy telefoniczny to gówno takie rzadkie, że szkoda się wypowiadać na ten temat.
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~ali / 2023-11-24 17:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość usług średnia ale to co odwalają z umowami i podnoszeniem cen w trakcie trwania to przegięcie.
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Ewa / 2023-11-24 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój telewizor włącza się dopiero po 10 minutach zrezygnuję z vekrty ... daremne
  • ~Łukasz / 2023-11-23 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z nagrywarką i dekoderem - sprawa zgłaszana do vectry od miesiąca , firma ma to w dupie. Brak odpowiedzi na zgłoszenia, cały czas to ja muszę wydzwaniać do nich i prosić o rozwiązanie problemu - proponują jakieś zdalne diagnostyki do czegoś co wogole przestało działać, zamiast przysłać serwisanta. Dramat . Dział techniczny to chyba jakaś fikcja .
    Klient się dla nich nie liczy - liczy się kasa wpływająca za rachunki.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma powinna się nazywać Wada a nie vectra
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2023-11-23 14:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Przytaczam słowa z Vectry, które zakrawają na śmieszność:

    "Wierzymy, że ten incydentalny przypadek, który spowodował utrudnienia w korzystaniu z naszych usług nie zaburzył zaufania do Vectry. Ze swojej strony zapewniamy, że robimy wszystko, aby takie sytuacje nie miały miejsca".

    Po pierwsze byłby to incydentalny przypadek, gdyby reagowali na 7 zgłoszeń w sprawie nie działania nagrywarki. Nie przesyłają korespondencji, która miała być przesłana na mój adres e-mail, niekompetentni konsultanci, używający wyuczonych formułek, brak kontaktu pomimo obietnic nawet po weryfikacji zdalnej dekodera, która miała wyjaśnić powod niedziałania.
    Generalnie żenująca obsługa w razie gdy coś się dzieje, ale jak mieli wymienić internet na wyższy to przysłali serwisanta na drugi dzień. Moje zgłoszenie z 30.10 o nie działającej nagrywarce do tej pory nie rozwiązane!!! (23.11.2023!!).
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu w celu rozwiązania problemu, wygląda to tak, jakby brali klientów na przeczekanie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dmq / 2023-11-22 15:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Absolutnie najgorsze gówno jakie kiedykolwiek miałem, już nawet hotspot z telefonu działa stabilniej niż ten szrot po kablu. Zawodny jak nic innego
    ZaletyJak działa to oferuje prawie tyle ile na umowie
    Wadyzawodnosc, nie stabilność i cena
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~sebastian / 2023-11-22 11:11
    Ocena: 5.00 / 5
    nie mam zaszczeżeń żadnych do vectry wszystko jest elegacko i polecam każdemu
    Zaletyjest najlepsza firma
    Wadynie ma żadnych wad
    Miejscowośćśląsk
  • ~Ggg / 2023-11-21 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekalam na montażystę internetu i sie nie doczekałam.
    ZaletyNie ma
    WadyNiewywiązywanie się z umowy
    MiejscowośćTarnów
  • ~Maaaj / 2023-11-20 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli coś się zepsuję, to na serwis czeka się nawet do 10 dni.
  • ~Maaaaj / 2023-11-20 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Internet to jakaś jedna wielka porażka co chwile się zawiesza, lub nie ma go całkowicie. Infolinia brak słów, żeby wypowiedzieć się na temat ludzi tam pracujących. Na temat Serwisantów lepiej się też nie wypowiadać, łaskę robią że przyjadą coś podłączyć lub naprawić. 2 razy zdarzyła mi się sytuacja że czekałam na nich cały dzień w domu i nikt nie przyszedł, a oni potrafili kłamać, że byli , a nikt nie otworzył drzwi, a na telefon się nie umieli dodzwonić. Czekam aż skończy mi się umowa i wypad mi tym dziadostwoem. Więcej nerwów niż to warte.
    MiejscowośćKępno
  • ~Wioletta / 2023-11-20 10:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa miła ,dokładnie i rzeczowo wyjaśnione warunki ,s,była obsługa
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak
    MiejscowośćŚwidwin
  • ~Endi / 2023-11-18 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Legalni naciągacze, internet co jakiś czas ma spore spadki prędkości. Ciężki kontakt z obsługa, do tego przy zmianie oferty zażyczyli sobie zwrot dekodera przy czym pan monter który był dokonać zmian dekodera zabrać nie chciał gdyż stwierdził iż nie ma takiej potrzeby wiec trzeba było jechac do salonu, który okazał się akurat nieczynny w sobotę z powodu awari ( w inne dni człowiek pracujący niestety nie zawsze ma czas podjechać) a kiedy już po stracie czasu i pieniędzy na dojazd oddaliśmy dekoder okazało się ze już po terminie i naliczyli 60 zł kary, potwierdzenia zwrotu oczywiście do dziś nie dostaliśmy. Nie pozdrawiam mam nadzieje ze się wezmą za firmy tego typu bo zwykły szary człowiek jest naciągany i nawet nie ma gdzie się zwrócić o pomoc…
    ZaletyBrak
    WadyŻałosna obsługa, brak szacunku dla stałych klientów promocje tylko dla nowych, naciąganie klientów w nie etyczne sposoby.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-11-17 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Podziękowanie dla pani Aleksandry z Vectry w Żarach. Zostałam obsłużona po 1. Bardzo miło. Po 2. Bardzo profesjonalnie po 3. Szybko. Przy wejściu przywitały mnie uśmiechy oby Pań. Świetna atmosfera. Rzeczowe Panie. Przyznałabym 100/100 punktów. Pani Olu! Dziękuję za obsługę, umowa podpisana. Ania
  • ~Marek / 2023-11-17 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator pobiją wszelkie rekordy w naciąganiu kliientów płacę za internet 600 bm/s a od pół roku mam 50 bm/s czasami strony nie mogę otworzyć problem zgłaszany kilkadziesiąt razy bez skutku głupie smsy ze usterka została usunięta żaden technik nie przyszedł aby sprawdzić Pani na infolini każe mi przewodowo podłączyć bezprzewodowe kamery robotą sprzątającego i telewizor to jakaś paranoja niech ktoś z nimi coś zrobi
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćŻuromin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2232
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2075
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2533
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234