Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2023-12-09 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z firmy VECTRA. Wytrzymałem z nimi blisko 1,5 roku i żałuje każdej chwili. To było coś niesamowitego chciałeś skorzystać z telewizji, z netflixa, czy obejrzeć mecz i wtedy dziwnym trafem były awarie internetu, czy telewizji kablowej. No właściwie można było wybierać... Często kończyło sie tym, że musiałem oglądać mecze w canal plus online... Bo akurat internet iplusa działał i canal plus online działa. A Vectra, no kurde nie... W związku z tym wszystkim W dniu 4 września i w dniu 5 września złożyłem rezygnację z wszystkich usług firmy VECTRA. Mimo ich przyjęcia i potwierdzenia przez odpowiedni działał, dalej były mi wystawiane kolejne faktury... A co? Nie można... Na infolinii byłem wprowadzany w błąd, że umowa kończy się z grudniem, a sprzęt mogę oddać w styczniu. Oczywiście super specjalistka Viki nie pomagała w żaden sposób. Wręcz mam wrażenie, że jest zrobiona, aby maksymalnie cokolwiek utrudniać. I to jest dopiero numer! Ale jak wiesz, że jesteś outsiderem, to może i jest jakieś wyjście z tej sytuacji?

    Niestety wspomniane wyżej faktury wystawione po mojej rezygnacji zapłaciłem, bo dostawałem informację, że są wystawiane nowe płatności, a infolinia z specjalistką Viki wprowadziły mnie skutecznie w błąd... Okazało się, że dokonałem nadpłaty i to zostało już potwierdzone nie tylko na infolinii, ale i w punkcie obsługi klienta w super firmy w Warszawie. Oczywiście sprawę zaniedbał wysoko wykwalifikowany pracownik firmy Vectra w systemie on-line... Także Vectra jest winna około 150 zł... Co ciekawe w grudniu nawet dostałem podwyżkę o kolejne 10 zł, a Vectrę u siebie w lokalu mieszkalnym odłączyłem w październiku, łącznie z wyłączeniem ich kabli do lokalu...

    W związku z tym wszystkim proszę wszystkich abyście przemyśleli swoje decyzję, czy chcecie brać w tym syfie udział. Mnie szczerze kosztowało to sporo nerwów i emocji. Powiem szczerze nie warto. To jest bagno, mijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo: ciągle awarie sprzętu, niska jakość obsługi i słabo wykwalifikowany pracownicy... Totalna żenada!
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Katarzyna / 2023-12-09 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam dziś w salonie Vectra na Rembielińskiej w Warszawie. Nie było nikogo. Pustki. Zapytałam czy mogę zwrócić modem internetowy. Pani kazała mi go wypakować z pudełka po czym z impetem wrzuciła go do jakiegoś kartonu obok siebie . Jeżeli będzie coś uszkodzone to nie moja wina. Nie zapłacę kary. Sprzęt był sprawny do momentu oddania go w ręce tej pani.
    ZaletyZostałam przy telewizji i to jest ok. Jestem zadowolona.
    WadyBrak szacunku przez obsługę do przedmiotów które przekazuje się w ich ręce. Po co szanować, klient zapłaci za uszkodzony sprzęt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wioletta / 2023-12-09 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dzwoniłam na infolinię bo internet mi od wczoraj nie działał.Czekalam na połączenie z konsultantem ok.15 min.Pani była bardzo niezadowolona , zirytowana i nieprzyjemna.Skoro jest tam za karę to może czas aby kto inny ja zastąpił w tej pracy?Żenada!
    WadyDługie oczekiwanie, nieprzyjemna konsultantka
    MiejscowośćSławno
  • ~zdenerwowany klient / 2023-12-08 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie szanują klientów . Po trzech miesiącach po podpisaniu z Vectrą umowy podnoszą o 20 zł abonament miesięczny bez możliwości wypowiedzenia im z tego powodu umowy. Miała być prędkość w światłowodzie 1gb., a jest 350 mb. . Na pytanie czemu podnieśli cenę, opowiadają o jakiejś liczbie " 100 " symbolizującej inflację. Liczą na zmęczenie klienta.Jescze rok i w listopadzie 2024r.zmieniam dostawcę internetu na innego. PRZESTRZEGAM PRZED VECTRĄ !
    Zaletybrak
    Wadyw każdej chwili mogą podnieść abonament bez możliwości wypowiedzenia z tego powodu umowy
  • ~Jggffyggv / 2023-12-08 20:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę nie kupować nic od firmy Vectry bo to nagłasza firma na świecie Podgórza ją faktury tak jak im się podoba a jak się do niej dzwoni to ponieważ twierdzę że taka są procedury zablokowali mi karty bez powodu bez przyczyny pominęli konta i stwierdzieli do mnie że mam zaległości 900 zł jak to nie jest prawda proszę nie kupować od nich żadnych usług bo to są istne złodzieje i pętaki jako pyta od nich cokolwiek magica żałować bo będę was naciągać
    ZaletyZad
    WadyZadn
    MiejscowośćMir
  • ~Bania / 2023-12-08 16:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Katastrofa co do płacenia inne ceny podają przez telefon a inne ceny przychodzą na fakturze jestem z nimi ostatni rok albo dwa i dowodzenia Vectra nie dbacie o klientow
    MiejscowośćZabrze
  • ~Gregs / 2023-12-08 09:44
    Ocena: 4.75 / 5
    Nie wiem dlaczego tak narzekacie.Jestem z Vectrą od kilkunastu lat. Przez ten okres nigdy nie miałem problemu z kontaktem i pomocą infolinii.Posiadam usługę internetu 1,2 Gb który działa bezproblemowo.Zdarzają się sporadycznie krótkie przerwy ale tak jest chyba w każdej sieci.Ogólnie polecam.
    ZaletyCena i jakość usług.
    WadyZawsze może być lepiej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Valadmir / 2023-12-07 23:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Kończymy współpracę i nadszedł czas aby podsumować trzyletni okres.
    Miałem usługę internetu 600mb + tv (pakiet stalowy).
    Internet:
    Zasięg wifi na dostarczonym routerze bardzo fajny. W mieszkaniu 64m2 pokrycie 100%. Nawet w piwnicy full zasięg (mieszkam na parterze).
    Dosyć częste awarie (od godzinnych przerw do max jednodniowych) z tendencją: im dłuższa przerwa tym rzadziej się zdarzała. Dodatkowo bardzo sporadycznie okresowe problemy z pakietami.
    Jakoś łącza bardzo dobra. Bez problemów idzie GeForce now a to mówi w zasadzie wszystko (nie streamuje więc tutaj się nie wypowiem).

    Obsługa techniczna i portal klienta - nie mam większych zastrzeżeń. Odpowiedzi na zgłoszenia zwykle jeszcze tego samego dnia. Wszystko grzecznie i miło jeśli chodzi o sprawy techniczne. Mam mieszane odczucia odnośnie traktowania klientów na infolinii - nowi mają lepsze oferty, na przedłużenie oferują mocno droższe opcje, kilka razy zostałem wprost okłamany przez konsultanta, który próbował mi wcisnąć pierdoły twierdząc, że nie ma innej opcji. Potwierdziła to rozmowa z innym konsultantem.

    Tv - aplikacja / dostawka android tv to jest oczywiście dramat. Regularna konieczność logowania do usługi. Zamulony interfejs. Od włączenia telewizora do odpalenia kanału telewizyjnego często mija kilka minut a czasem w ogóle do tego nie dochodzi i trzeba resetować. Kilka razy wywaliło aplikacje podczas oglądania. Jedyne co broni tego potworka to fakt, że chyba jeszcze nie powstała platforma telewizji internetowej, która działałaby w sposób przynajmniej zadowalający - co zdaje się być hańbą cywilizowanego świata;)

    Ostatnie co w zasadzie doprowadziło do zakończenia tej przygody (na prawdę nie jest tak źle tak to tutaj wygląda) to wał jaki Vectra zastosowała w tym roku. Dosłownie po 2 miesiącach od przedłużenia umowy zorientowali się że muszą podnieść abonament. Abstrahując od wątpliwego prawnie zapisu w umowie którego byłem świadomy i któremu obecnie przygląda się uokik - tak się po prostu nie robi.
    ZaletyJakość łącza internetowego
    Zasięg routera
    Wsparcie techniczne
    WadyAplikacja i dekoder telewizji internetowej
    Działania nie fair względem klienta
    Naciąganie przy przedłużaniu umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Anna / 2023-12-05 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługę VECTRY można określić tylko jednym mianem: dno i kupa wodorostów. Jeszcze nie podpisałam umowy, montaż umówiony, nikt się nie pojawił, zero kontaktu. Jak chciałam się dowiedzieć czy ktoś się w ogóle pojawi, to odezwał się do mnie jakiś człowiek, który rzekomo "po koleżeńsku" będzie dokonywał montaży za montera Vectry, bo tamten jest chory. i oczywiście montaż w innym terminie, wyznaczonym przez owego Pana, bo on pracuje i nie ma czasu, więc nikogo nie obchodzi kiedy ja mogę. Przekazano moje dane, numer telefonu i umowę osobie postronnej, nieuprawnionej. Gdzie tu mowa o ochronie danych osobowych? Chyba gdzieś to zgłoszę. Porażka, dobrze że udało się zrezygnować zanim podpisałam umowę. Nikomu nie polecam, a czytając komentarze tutaj, to dziękuję za tę chorobę montera, bo grubo bym się wpakowała.
    Zaletyjedyny światłowód w moim bloku
    Wadyobsługa klienta, niekompetencja,
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Monika / 2023-12-05 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Przedłużona umowa z gwarancją stałej ceny i zaraz po 3 miesiącach podwyżka abonamentu, który miał być korzystniejszy niż u konkurencji- niestety po waloryzacji stał się dużo gorszy w porównaniu z ofertą konkurencji. Obiecują inne ceny żeby tylko klient przedłużył umowę i to na 24 m-ce a potem podnoszą bezkarnie na dużo wyższy. Niestety bardzo żałuję że nie uciekłam do konkurencji żałuję- nigdy więcej nie przedłużę tu umowy. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak żeby naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    MiejscowośćLublin
  • ~Tomasz / 2023-12-04 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Stanowczo nie polecam. Nikompetencja personelu razi po oczach. Banda kompletnych automatów, mam nadzieję, że całkowicie zostaną zastąpieni automatami z AI, bo są kompletna strata pieniędzy.
    Sami stworzyli błąd, przez który od tygodnia nie mam internetu, który potrzebuje do pracy, to od tygodnia nie potrafią tego błędu Naprawić, zbywając ciagle, wciskają te same brednie. Jak sami twierdza problem jest na 5 min pracy. Bezradność w kontakcie z tymi ludźmi sięga szczytów.
    Dostawca mediów tylko dla masochistow.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Roman / 2023-12-04 19:39
    Ocena: 1.25 / 5
    vectra to największe dziadostwo. internet się wiesza telewizja jest z dekoderem internetowym i wiadomo z braku lub bardzo słabego internetu nie działa wieczne przerwy. A najlepsze jest to że po złożeniu wypowiedzenia oni nadal twierdzą że umowa została przedłużona. Od tego dziadostwa nie można się uwolnić. NIGDY WIĘCEJ VEKTRY.
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA OBSŁUGA REKLAMACJE WSZYSTKOO
    MiejscowośćSieradz
  • ~yx / 2023-12-04 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kanały są wy mieniane bez informowania abonenta o tym rzetelnej informacji niema wcale odkodowanie darmowe canal = film ,seriale nie ma wcale .jedynie kasa . KONKURENCJA ROBI PROMOCJE ODKODUJE KANAŁY A vectra KALISZ NIC .
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KOMPETENCJI .BRAK RZETELNEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jas / 2023-12-03 20:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Kanały znikają nie wiadomo dlaczego mam już trzeci raz podpisaną kontynuację umowy z Vectrą i to już naprawdę ostatni bo już dwa razy wcześniej mówiłem sobie że nie przedłuża a wciąż się powtarza to samo nie polecam podejście porażka. Jeśli ktoś lubi składać reklamację i wiecznie się użerać to koniecznie trzeba podpisać umowy z taką właśnie instytucją.
    ZaletyNiby cena ale ogólnie brak co z tego że cena jak dziadostwo
    WadyNierzetelność
    MiejscowośćPoznań
  • ~ Carl / 2023-12-01 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~ Carl / 2023-12-01 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Piotr / 2023-11-30 01:05
    Ocena: 1.25 / 5
    To dno i wodorosty a teraz zmieniają bezpotomnie umowę i zwiększają opłaty nie licząc się z klientem do sądu z nimi
    ZaletyNiema
    WadyOkradają klientów
    MiejscowośćEłk
  • ~Zła / 2023-11-29 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet wieczorem siada, firma krzak, odradzam!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Inka / 2023-11-29 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług Vectry , zostałam oszukana przez pracownika i celowo wprowadzona w błąd . Nie potrafiono przeprowadzić cesji . Muszę płacić ,choć umowa została zcedowana . Na skargi nie odpowiedają , są mili tylko do zawarcia umowy i złapania naiwnego w swoje sidła .Nieuczciwa firma , trzymajcie się od niej jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zły kontakt , brak reakcji na skargi , klient złapany ,to klient , którego ma się już w poważaniu
    MiejscowośćOpole
  • ~Bie / 2023-11-29 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W Żarowie ul Łokietka co miesiąc ta sama sytuacja,rachunki dostarczane są ostatniego lub przed ostatniego dnia miesiąca,wtedy zostaje mali czasu na opłatę rachunku.Powinny przychodzić przynajmniej tydzień wcześniej.
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
    MiejscowośćŻarów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2232
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2075
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2532
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234