Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldek / 2014-10-06 19:33
    "VECTRA dajemy więcej" aja dodam ,że dają więcej awarii. Od czerwca praktycznie nie ma tygodnia bez awarii.Jeżeli możecie wybrać innego operatora to nie wahajcie się.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
    ponad rok
  • ~kamil / 2014-10-03 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    aja co mam powiedziec , powiem to to iz ojciec kupil mi mieszkanie pol roku temu uslugi wectry kupilem po roku wczesniej na wynjmie miszkania odkogos i wiadomo przerowadzilem sie , na swoje i zadalem przeniesienia uslug powidzieli, ze nie maja tam zasiegu i zaproponowali mi zebym na nogos umowe alba ja zerwal co ztego wyszlo kszykneli 1600 zl kary dzis mija polroku aja nie mam przeniesionych uslog tv i internetu i place 200 zl miesiecznie w odatku poszelem do uokik urzedniczka dala mi do zrozumienia iz ze to zgodne z prawem jest.
    Zaletyprzekrety
    Wadykretacze bezkarni
    8
  • ~Bizon / 2014-10-02 21:41
    Naprawdę szczerze odradzam tego operatora. Miałem do czynienia zarówno z UPC jak i Multimedią to Vectra przebija wszystko. Częste braki dostarczania usług zarówno TV jak i internetu to standard. Brak zgłoszenia DWA MIESIĄCE wcześniej o chęci zakończenia usług zgodnie z kończącą się umową skutkuje automatycznym przedłużeniem umowy na kolejne PÓŁ ROKU lub do wyboru karą wynoszącą około 1000 zł!!!! sic!
  • ~mikin / 2014-10-02 11:34
    dramat !!! ciagle zrywanie się polączen, internet naprawde zle dziala i nie ze na zlosc ale kurde ile moze w ciagu dnia sie zrywać tak bezczelnie ze sie nie da nic zrobic z nim.. czlowiek chce chociazby rachunki poplacioc ale nie moze bo internetu brak ! dodatkowo dodzwonienie sie do nich to graniczy z cudem
  • ~conecho / 2014-09-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciąganie ludzi, zmieniaja regulamin, która nie pokrywa się z umową i oczywiście trzeba płacić więcej niż jest w umowie. Rezygnacja z jednomiesiecznej zmienili na 2-miesieczną, Dziady. Rezygnuje z nich. Dziady i złodzieje
  • ~dang / 2014-09-17 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi komentarzami. Na Vectrę zdecydowałem sie bo w nowej lokalizacji biura które zakładaliśmy była to jedyna znana mi dostępna opcja. Umowa na usługi biznes podpisana zdalnie. Już następnego dnia pojawił się technik i pierwsze zdziwienie kiedy podłączył modem i nie miał czym nawet sprawdzić sygnału. Zapytany stwierdził, ze Vectra nie wydaje żadnych urządzeń pomiarowych na montaż. Pytam zatem jak mam podpisać protokół, że warunki techniczne ok, skoro monter nie sprawdza czy w ogóle działa. Mniejsza z tym. Rozpoczęliśmy użytkowanie i w ciągu 8 godzin pracy zerwało nam połączenie 14 razy pierwszego dnia! Wykonaliśmy zgłoszenie techniczne. Pojawił się technik, który nie zgłosił żadnych uwag co do łącza, natomiast nie potrafił wytłumaczyć czemu zerwało połączenie ponownie z internetem w jego obecności. Polecił nam złożyć reklamację i wykonać kolejne zgłoszenie techniczne. Zrobiliśmy to i czekamy od 2 dni na kontakt. A internet jak nie działał tak nie działa i zrywa się jeszcze częściej.
    Zadzwoniłem do boku z informacją, że nie mamy połączenia, ponosimy jako firma straty finansowe i przestoje w działaniu sieci i mam zamiar wypowiedzieć umowę ze wzgledu na niedotrzymanie przez operatora ciągłości połączenia w 90%. Otrzymałem informacje, że nie mogę odstąpić od umowy bo w dniu podpisania protokołu internet działał sprawnie.
    Jest to kpina totalna z klientów. To tak jak z samochodem: "widziały gały co brały" kupujesz fajny a po paru kilometrach rozpada się silnik ale sprzedającego to nie obchodzi. To samo z nimi.

    Odradzam, nie brać OFERTY BIZNES w żadnym przypadku. Już mobilny internet działa stabilniej.
    ZaletyPan Technik, który pomimo, że nie wiedział jak pomóc to chociaż miły był.
    WadyZero profesjonalizmu, nastawienie na zysk, jakość połączenia internetowego (usługa biznes) żenująca i bezużyteczna
    5 dni - 146 zł/mc
  • ~wściekły / 2014-09-14 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem abonentem Vectry w Lęborku od dawna i powiem jedno,obsługa to jedna wielka ściema.Pani i pan w biurze udają biznesmenów,którym nie zależy na klientach,przyjmują zgłoszenia,których nie realizują.Monterzy nie przychodzą na dzień i godzinę umówioną.Wolna amerykanka.Monter miał przyjśc trzy miesiące temu-do dziś go niewidac.Zamiast 16 mega mam 0,5 internetu i według nich jest to w porządku.
    Zaletyżadne
    Wadywiele
  • ~Anita / 2014-09-14 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze ODRADZAM komukolwiek nawiązywania współpracy (o ile ktoś z Vectry zna to słowo) z tym pożal się Boże dostawcą.
    Regularnie co jakiś czas "awaria" telewizji i internetu. Zero szacunku dla klienta.
    Wypowiedzieć im umowę też wcale nie łatwo... najgorszemu wrogowi nie życzę użerania się z nimi!
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko u tego dostawcy to jedna wielka pomyłka
    3 lata, 100zł/msc
  • ~Cypis / 2014-09-13 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Czyli teoretycznie bo wypada weekend, naprawy (czyt. wymiany modemu !) się mogę spodziewać we wtorek.
    Oni już złamali swój własny regulamin i tym samym umowę, bo w punkcie 4.2 jest zapis:
    "Dostawca Usług gwarantuje dla wszystkich Usług, w tym Usług telekomunikacyjnych minimalne poziomy jakości:
    ...
    Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług od 90%"

    W moim przypadku od poniedziałku do awarii w czwartek (11.09) upłynęło 79 godzin świadczenia usługi. Czyli do godziny 19 w piątek 12.09 (kiedy to mieli usunąć początkowo usterkę), w sumie czas trwania umowy wyniósł 103 godziny. Co oznacza, że bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia usługi wychodzi około 75%, z każdą godziną wartość ta maleje.

    Najbardziej z tego wszystkiego wkurzają kłamstwa z BOKu o tych 24 godzinach i cyniczne ton technika jak sobie wymyślił 24 godziny robocze.

    Mógłbym na podstawie złamania przez nich regulaminu w punkcie 4.2, wystąpić o rozwiązanie umowy z winy operatora. Jednak mam lepszy sposób i szybszy, mianowicie nie minęło 10 dni od podpisania umowy u mnie w mieszkaniu, więc dostaną na swoim blankiecie dostarczonym z umową oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług. Czyli - BUJAJ SIĘ VECTRA ! Szybko daliście mi się poznać, dobrze że w tym okresie 10 dni.
    Zaletyżadnej nie stwierdziłem w ciągu 100 godzin od uruchomienia usługi
    Wadykłamstwa na infolinii, kosmiczny czas reakcji na awarię modemu
    5 dni
  • ~Maciek_ / 2014-09-12 10:34
    Ocena: 1.50 / 5
    W dużym skrócie: NIEE!!!!!

    - zapisy w umowie na niekorzyść Klienta (Vectra raz na 24h może bezkarnie na 5-6 h wyłączyć usługę), twierdzi że robi to w nocy bo przecież wtedy nikt nie korzysta z internetu, co za głupota!
    - mulący internet, prędkości zdecydowanie mniejsze niż zadeklarowane w umowie ("ale przecież to prędkość DO prędkości z oferty, a nie dokładnie tyle...")
    - w ciągu jednej godziny potrafi kilkanaście razy zerwać połączenie. i nie jest to sytuacja jednorazowa tylko pernamentna!

    Podsumowując bardzo nie polecam i żałuję, że dałem się omamić ich zapewnieniom z oferty. Na początku dobrze sie zapowiadało, a potem jak zwykle.
  • ~Arek / 2014-09-10 07:29
    Ocena: 2.00 / 5
    od 1 września nie działa mi Internet,codziennie dzwonię i słyszę,że jest informacja o awarii zgłoszonej do serwisu ale nie wiedzą kiedy zostanie usunięta
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie
    3lata,75zl/mc
  • ~Jag / 2014-09-07 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wi fi praktycznie nie działa, prędkość pobierania 3 mega w szczycie. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWi fi, obsługa
    6 miesięcy
  • ~pioma / 2014-09-05 18:10
    Zostałem klientem VECTRY 28 08 2014 i to był wielki błąd.31 najpierw przestał działać dekoder hd ,dekoder sd część kanałów to latające piksele a teraz jeszcze internet zamiast 30 ma 3 albo rozłącza sie całkowicie (choc bywają chwile, że działa normalnie)Usterka zgłoszona 01,09-dzisiaj jest już 5 a w serwisie mają cię w ......Jak dzwonię na infolinie to zasada spychologii-to nie my ,serwisant podjął zlecenie ,a ja dalej czekam.Jeśli tak ma działać nasza współpraca to ja wszystkim ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG VECTRY.Miałem zamiar podłączyć usługi na drugim adresie,ale się już z tego pomysłu wycofałem
    Zaletybrak
  • ~Ada / 2014-09-05 14:19
    Najgorszy dostawca internetu jak dla mnie!! Problemy z fakturami, płatnościami,problemy z umówieniem się na instalację, tragiczna instalacja,pełno kabli, zwróciłam sprzęt dwa tygodnie przed skończeniem umowy, a oni przysłali mi pismo,że nie oddałam imam zapłacić 200 zł!! nie da się z nimi dogadać, mają gdzieś klienta. NIGDY NIC OD NICH NIE WEZMĘ, żadnych usług!!!NIE POLECAM!!ODRADZAM!!
    ZaletyZERO
  • ~paryski / 2014-09-04 20:04
    w czerwcu podpisalem umowe z vectra.nie bylo mnie ani zony ,przyszedl instalator i podlaczyl dekoder z netem i tv.kazal corce podpisac ze zostalo wszystko zrobione ze dziala itp.gdy wrocilem i zobaczylem co zrobil szlag mnie malo nie trafil,,mianowicie nie chcialo mu sie podlaczyc przewodu antenowego do gniazdka tylko zdemontowal gniazdko i przeciagnal przewod przez otwor w obudowie .teraz wisi mi taki kikut ze sciany a oszusci nie uwzgledniaja reklamacji bo ich pracownik otrzymal podpis ze jest wszystko ok i usterke moga naprawic na moj koszt.usterki sam nie moge naprawic poniewaz baran obciol tak krotko przewod ,ze nie mozna go przymocowac do gniazdka a ok rok temu przeprowadzilem kapletny remont.jutro udaje sie do uokik w celu pomocy zerwania z nimi umowy i odszkodowania
    Wadypartacze
    3 mce
  • ~mike / 2014-09-04 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio ludzie z Vectry przeszli samych siebie. Po złożeniu pisemnego wypowiedzenia oczywiście otrzymałem od nich mailem informacje o naliczaniu jakiś opłat z tytułu ulg, które zostały mi przyznane. Oczywiście bzdura, bo o uldze nie ma mowy - internet 16MB za 44,90 :-). Potem był telefon z utrzymania i propozycja 100MB za 44.90 PLN i umowa na 10 miesięcy. Propozycja bardzo kusząca, więc poprosiłem o aneks. Na spokojnie zacząłem analizować ofertę i okazało się, że w mojej lokalizacji maksymalny transfer to 40MB. Oczywiście handlowiec już następnego dnia dzwonił odnośnie umówienia spotkania - na moje pytanie co z tą prędkością - odpowiedź była prosta - wiem , dlatego nie mogą z podpisać takiej umowy, ale proponuję Panu: 30MB za 45zł bez zobowiązań albo 40MB za 50 PLN z umową na 24 miesiące. Ręce opadły, podziękowałem Panu i mam nadzieję, że już nigdy Vectra nie pojawi się moim domu. Żal. Tak się tylko zastanawiam, kiedy w końcu osoby decyzyjne w Vectrze zaczną doceniać Klientów i traktować ich poważnie a nie jak maszynki do zarabiania
    Zaletybrak
    Wadysame
    kilka lat
  • ~tedi6 / 2014-09-03 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej niekompetencji w przekazywaniu informacji nigdy jeszcze nie doznałem w żadnej firmie. Jedno wielkie dziadostwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~vectratozuo / 2014-09-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Net co chwila pada i oczywiście nikt nic nie może z tym zrobić.
    Jeśli cały serwis (net/telefon/tv) padnie powiedzmy o 15, to aż do następnego dnia nikt tyłka nie ruszy, żeby cokolwiek naprawić. A w serwisie usłyszymy jedynie "noo, ten... awaria jest"
  • ~zulek2 / 2014-09-02 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na reklamacje odpisują wogóle nie na temat - nie mamy wi-fi a piszą ze to wina wi-fi a internet na kablu czyli od ich urządzenia. Wygląda że trzeba 2 razy zgłaszać reklamacje - do firmy i do pomocy technicznej bo firma jak nie ma telefonu do pomocy technicznej nic nie robi z reklamacjami i kseruje tylko kartki gdzie nawet pieczątka i podpis osoby na ksero rzucają. Więc chyba maja dużo reklamacji skoro mój nr reklamacji to juz ponad 75 tysięcy z groszami. Nie polecam - zawiodłem się strasznie
    Zaletybrak
    Wadydużo
    115
  • ~Ela / 2014-09-02 08:55
    Tak złej firmy nie spotkałam od dawna, wykupiłam pakiet sport na ostro a teraz przy mistrzostwach każą mi go przedłużyć albo jednorazowo wykupić żebym mogła oglądać Mistrzostwa w Siatkówce, to nie po to wykupowałam ten abonament żebym musiała za niego dwa razy płacić.Odradzam wszystkim tego operatora dekodery maja stare nie wspomnę o modemach.
    5 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023