Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~B.S. / 2014-12-01 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy, częste awarie. Po jednej z awarii trwającej kilka godzin cudem udało mi się dodzwonić do biura obsługi. Przyjęto zgłoszenie, powiedziano mi, że awaria zostanie usunięta w przeciągu kilku godzin co już jest nadużyciem. Po kilku godzinach dalej nie miałem dostępu do internetu, po telefonie współlokatora okazało się, że żadnego zgłoszenia nie było. Człowieczek z odpowiedzialny za zgłoszenie olał mnie klienta. NIE POLECAM!
    ZaletyŻadnych
    WadyCzęste awarie, słaba obsługa klienta, internet wolniejszy niż w ofercie.
    5 miesięcy
  • ~mark / 2014-11-29 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nie solidna,naciągająca klienta na nieuzasadnione opłaty!!!!

    Wystawia kilkakrotnie faktury za to samo,a reklamacje zbywa twierdząc
    że wszystko jest zgodne z prawem.
    Wadynaciągacze
  • ~Pawel / 2014-11-27 22:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety po trzech latach doznalem nieprzyjemnego potraktowania przez wyzej wymieniona firme. Podpisalem umowe z VECTRA w 2013 w ktorej termin wypowiedzenia wynosil 30 dni. Po roku zwiekszylem parametry lacza przedluzajac umowe na kolejne 2 lata. W tym roku zdecydowalem sie zrezygnowac z uslug VECTRY i zanioslem wypowiedzenie umowy miesiac przez terminem wygasniecia umowy. Pan przy okienku powiedzial, ze nie moge wypowiedziec umowy gdyz w lipcu po cichu firma zmienila warunki i okres wypowiedzenia trwa 60 dni. Jako, ze okres wypowiedzenia zostal przedluzony, automatycznie przedluza mi sie takze kontrakt na swiadczenie uslug o 6 miesiecy. Wiec nie moge rozwiazac umowy zgodnie z pierwotna umowa i dodatkowo musze pozostac z operatorem przez kolejne 6 miesiecy. Przy pytaniu czy moge rozwiazac umowe ponoszac ewentualne koszty kary otrzymalem odpowiedz, ze nie jest to mozliwe. Powiem tak, stracili klienta dozywotnio. Zaplacilem kare i rozwiazalem umowe bez zachowania terminu od lutego. Tak paskudnej i nieprzyjaznej dla klienta firmy jeszcze nie znalem. Mysla, ze ten 1000 pln zastapi im potencjalne zyski jakie mogli miec traktujac mnie fair, nic bardziej mylnego. VECTRA NIGDY WIECEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyJAKOS USLUG, ZLE TRAKTOWANIE POZYSKANYCH KLIENTOW
    36 Miesiecy
  • ~Stasiek / 2014-11-25 13:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo nierzetelna firma nastawiona tylko na dojenie klientów. Obsługa klienta nic nie wie, boi się odezwać "żeby nie wprowadzić w błąd". Zmienili okres wypowiedzenia z 30 na 60 dni w trakcie umowy bez informowania o tym. Podobno tak mogą bo jest to zapis w regulaminie a nie w umowie. Automatyczne przedłużenie umowy na kolejne 12 miesięcy. Pismo wysłane 2 miesiące temu bez odpowiedzi pomimo ponaglenia wysłanego przez konsultanta po miesiącu oczekiwania na odpowiedź. Częste zmiany w programach lub awarie np. komunikat "kanał jest kodowany" pomimo,że jest on w naszym pakiecie. Dekoder przestał działać po kilku miesiącach serwisant wymienił na taki sam i powiedział, że te dekodery się przegrzewają i kazał ten nowy sprawdzać czy nie jest gorący a jakby był to wkładać go na pół godziny do lodówki. Powiedziałem, że chyba żartuje ale on całkiem poważnie powiedział, że te dekodery tak mają. Żenada i śmiech. Oczywiście nie sprawdzałem czy się przegrzewa i w tym wymienionym po paru miesiącach przestał działać wyświetlacz i tak jest do dzisiaj. Żeby nie było, że się tylko czepiam internet chodzi całkiem stabilnie tak na otarcie łez chyba

    Jeśli jest jakakolwiek alternatywa to radzę z niej skorzystać. Telewizja z Polsatu czy Nki, internet mobilny czy z Tepsy telefonu nie miałem w Vectrze to się nie wypowiadam.

    Jeśli nie ma innego wyjścia trzeba mieć świadomość, że jest to firma nieprzyjazna klientowi, która agresywnie wykorzysta każdą możliwość wyciągnięcia od Was pieniędzy. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem chyba że jest to dokupienie usługi. Należy uważać na zapisy w umowie pamiętać o okresie wypowiedzenia i najlepiej samemu nagrywać rozmowy bo w razie sporu Vectra ich nie udostępni.

    Uważajcie na tą firmę
    ZaletyStabilny internet
    WadyObsługa klienta poniżej krytyki i wiele innych
    2 lata
  • ~użytkownik / 2014-11-24 12:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Prawdopodobnie najgorsza firma w swojej dziedzinie usług. Przeważnie brak kontaktu, a jak nawet uda się połączyć, to obsługa mało kiedy wykazuje się kulturą. Głównym problemem są jednak nierzadkie i trwające ponad 6h przerwy w dostępie do internetu, TV i telefonu stacj. Za co się płaci w takim razie? Użytkowników, którzy szukają odpowiedniego operatora, proszę o przemyślenie decyzji o podpisaniu umowy z tą firmą. Osobiście nie polecam.
    Zaletybrak
  • ~Age / 2014-11-23 15:14
    Ocena: 2.00 / 5
    i znowu nie działa jak pownno ;[
    place za 60 mbpsow (slownie szescdziesiat)
    dostaje 2.5 (dwa i pol) o zesz qrw.
    Zaletytanio
    Wadybadziewnie
    1/2 roku 40
  • ~wyspiarz / 2014-11-22 17:31
    Najgorsza firma na rynku, totalne olewanie klienta. Czekam już 27 minut na połączenie z konsultantem. Chcę zgłosić awarię a wysłuchuję jaka to Vectra jest super. Biorą na przeczekanie.
    Wkrótce kończy się umowa i będzie bye bye.
    Zaletyżadne
    Wadytrudno zliczyć
    za długo
  • ~eds / 2014-11-21 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie wspominając już o jakości usług to jeszcze jak klient chce z nimi zostać przeprowadzając się w inne miejsce gdzie nie świadczą swoich usług to jeszcze robią problem z przejściem na usługi mobilne. Szkoda , że tak traktują klientów, ale widocznie im nie zależy.
    Zalety-
    Wadyczęste problemy z siecią, brak możliwości zmiany umowy ze stacjonarnej na mobilną
    3 lata
  • ~ewa / 2014-11-20 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem czy tam pracują sami idioci czy po prostu sprawia im przyjemność robienie z klientów idiotów, przyszło mi pismo, że dokonują zmian w dokumentacji abonamentowej i mam nadzieję że na tej podstawie uda mi się rozwiązać z nimi umowę raz na zawsze( tak przynajmniej jest napisane że żadne odszkodowanie ani zwrot ulgi im się nie należy) bo to co oni wyprawiają jest karygodne.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Hanna / 2014-11-20 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś paranoja!...Internet wiecznie przerywa połączenie, nawet przelewu w banku nie można zrobić bo co chwile się zacina. Po interwencji niestety nic w tej sprawie nie zrobiono. Nie polecam!!!
    Zaletyżadnych!!
    Wadyprzerywa połączenie, obsług klienta zerowa!!
    3 m-ce
  • ~Olsen / 2014-11-19 19:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszukują klientów. Internet ciągle działa z przerwami nawet do kilku dni. Dopłaciłem za szybszy przesył ale to praktycznie nie działa.
    Kompletne dno.
    W umowie nie ma zapisu w jakim czasie usuną usterkę!! Napisano - tak szybko jak to możliwe - to kpina!!!
    Zaletypo 11 miesiącach nie widzę
    Wadynotoryczne przerwy w działaniu internetu. Nawet na kilka dni.
    11 miesięcy
  • ~Jagoda / 2014-11-18 10:54
    miało być dobrze a jest wyjątkowo źle, unikajcie Państwo Vectry, nie dajcie sie nabrać na ich "dajemy więcej" bo to mit, internet - prędkość ściagania bywa dwa razy mniejsza niż w Umowie, TV - obraz często szwankuje, obraz siatka, na reklamacje Vectra nie odpowiada, dodzwonić się jest trudno
    Zaletyzero
    Wadyogromne
    8 miesięcy, umowa 2 lata, zastanawiam się jak dalsze miesiące wytrzymać
  • ~sebataylor / 2014-11-17 22:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Cały dzień gapię się w pusty ekran telewizora, bo wspaniała vectra znów coś kombinuje i nie ma sygnału. Infolinia? Jaka infolinia zazwyczaj milczy a biuro obsługi klienta ha ha to już w ogóle mistrzowie świata wiecznie zdziwieni zę może być jakiś problem. Jak wymieniłem dekoder ze zwykłego na HD to naliczali mi podwójnie bo myśleli że mam dwa i osobiście musiałem interweniować w biurze obsługi . Odkręcili sprawę po dwóch miesiącach, Żenada. A dziś ani internetu (opinię piszę z innego źródła internetu)ani telewizji, i ani słowa informacji że prowadzą jakieś prace.
    Zalety???
    WadyJak wyżej
  • ~Arnold.S / 2014-11-16 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku było dobrze ale teraz kompletna porażka szczególnie w godzinach po południowych.Nawet nie daje rady nawiązać połączenia z goglami - brak słów złodzieje i przekręty.Gdybym miał możliwość to bym posłał tam rakietę v2 w celu zniszczenia tego gniazda oszustów
    Zaletyżadnych
    Wadypomyłka
    8 lat
  • ~klient / 2014-11-16 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA ZLODZIEI!STANDARTOWO DWA TRZY RAZY W MIESIACU AWARIA..DAW WEEKENDY Z RZEDU AWARIA I BARK DOSTEPU DO TV I INTERNETU OD SOBOTY 21-17W NIEDZIELE!! DODZWONIC TEZ SIE NIE DA!!
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    niestety dwa lata
  • ~Beata / 2014-11-15 12:27
    odradzam każdej osobie vectrę. dodzwonić się na infolinię to czas około godziny. np.dzisiaj od samego rana nastąpiła jakaś awaria i nie dodzwoniłam się wogle. dekoder częśto się zawiesza.na technika czeka się długo. porażka. banda oszustów !!!!!!!!
    Zaletybrak
  • ~Aga / 2014-11-15 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustow. Uwaga na promocje. Nie mozna zrezygnowac z umowy w momencie przeprowadzki do innego miejsca. Nawet wtedy gdy nie maja okablowania w tymmiejscu. Przedst powie ze jest inaczej. Zapisujcie wszystko w umowie. Internet zamiast 100mb jest do max 4
  • ~uzytkownik / 2014-11-13 17:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma problemowa, po pierwsze umowa jak podpiszesz to ciezka ja zerwac .Najpierw sama sie przedluza o 6 miesiecy , poczatkowo byl okres wypowiedzenia 30dni teraz obowiazuje 60 dni, Naciaganie klientow na koszty, telewizja szwankuje czesto zaklocenia i co dalej firma nie odlicza awarii od kosztow na fakturze bo po co Co kogo obchodzi ze Kowalski placi za 30 dni a uzytkuje 25dni, Nie polecam same problemy, nie dbaja o klienta
    5 lat
  • ~LoL Gamer / 2014-11-11 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    prędkość
    Zaletynie ma zalet
    Wadywolne połączenie ,utrata połączeń ,mały upload
    mam go 3 miesiace płacę 90 zł
  • ~Sebastian Kielce / 2014-11-11 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma złodziej i oszust.Najpierw konsultant proponuje internet w promocji po 1zł przez okres 3 m-cy,potem juz normalnie po 49zł. Przychodzi monter wraz z umową, żona podpisuje nie czytając, bo myśli, że w umowie jest napisane tak , jak zostało umówione przez telefon. Po otrzymaniu pierwszego rachunku,niestety okazuje się, że promocji żadnej nie ma i zamiast 3m-ce po 1 zł mam za 49zł+aktywacja. Chcąc dochodzić swoich racji zażądałem udostępnienia nagrania rozmowy z konsultantem. Odmówiono mi. Już nie chodzi o kase ale obowiązuje chyba jakieś zasady. Myliłem się. W tej firmie widze, ze najważniejsze jest robienie kasy, a klient jest tylko naiwniakiem do wydojenia.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    produkt posiadam 2m-ce i kupiłem go w promocji, która miała trwać 3 m-ce po 1zł.a zapłacę za 3 m-ce 147zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023