Oszukują klientów. Internet ciągle działa z przerwami nawet do kilku dni. Dopłaciłem za szybszy przesył ale to praktycznie nie działa. Kompletne dno. W umowie nie ma zapisu w jakim czasie usuną usterkę!! Napisano - tak szybko jak to możliwe - to kpina!!!
Zaletypo 11 miesiącach nie widzę
Wadynotoryczne przerwy w działaniu internetu. Nawet na kilka dni.
11 miesięcy
~Jagoda / 2014-11-18 10:54
miało być dobrze a jest wyjątkowo źle, unikajcie Państwo Vectry, nie dajcie sie nabrać na ich "dajemy więcej" bo to mit, internet - prędkość ściagania bywa dwa razy mniejsza niż w Umowie, TV - obraz często szwankuje, obraz siatka, na reklamacje Vectra nie odpowiada, dodzwonić się jest trudno
Zaletyzero
Wadyogromne
8 miesięcy, umowa 2 lata, zastanawiam się jak dalsze miesiące wytrzymać
~sebataylor / 2014-11-17 22:19
Ocena: 2.75 / 5
Cały dzień gapię się w pusty ekran telewizora, bo wspaniała vectra znów coś kombinuje i nie ma sygnału. Infolinia? Jaka infolinia zazwyczaj milczy a biuro obsługi klienta ha ha to już w ogóle mistrzowie świata wiecznie zdziwieni zę może być jakiś problem. Jak wymieniłem dekoder ze zwykłego na HD to naliczali mi podwójnie bo myśleli że mam dwa i osobiście musiałem interweniować w biurze obsługi . Odkręcili sprawę po dwóch miesiącach, Żenada. A dziś ani internetu (opinię piszę z innego źródła internetu)ani telewizji, i ani słowa informacji że prowadzą jakieś prace.
Zalety???
WadyJak wyżej
~Arnold.S / 2014-11-16 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Na początku było dobrze ale teraz kompletna porażka szczególnie w godzinach po południowych.Nawet nie daje rady nawiązać połączenia z goglami - brak słów złodzieje i przekręty.Gdybym miał możliwość to bym posłał tam rakietę v2 w celu zniszczenia tego gniazda oszustów
Zaletyżadnych
Wadypomyłka
8 lat
~klient / 2014-11-16 16:52
Ocena: 1.00 / 5
BANDA ZLODZIEI!STANDARTOWO DWA TRZY RAZY W MIESIACU AWARIA..DAW WEEKENDY Z RZEDU AWARIA I BARK DOSTEPU DO TV I INTERNETU OD SOBOTY 21-17W NIEDZIELE!! DODZWONIC TEZ SIE NIE DA!!
Zaletybrak
Wadytylko wady
niestety dwa lata
~Beata / 2014-11-15 12:27
odradzam każdej osobie vectrę. dodzwonić się na infolinię to czas około godziny. np.dzisiaj od samego rana nastąpiła jakaś awaria i nie dodzwoniłam się wogle. dekoder częśto się zawiesza.na technika czeka się długo. porażka. banda oszustów !!!!!!!!
Zaletybrak
~Aga / 2014-11-15 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustow. Uwaga na promocje. Nie mozna zrezygnowac z umowy w momencie przeprowadzki do innego miejsca. Nawet wtedy gdy nie maja okablowania w tymmiejscu. Przedst powie ze jest inaczej. Zapisujcie wszystko w umowie. Internet zamiast 100mb jest do max 4
~uzytkownik / 2014-11-13 17:38
Ocena: 1.50 / 5
Firma problemowa, po pierwsze umowa jak podpiszesz to ciezka ja zerwac .Najpierw sama sie przedluza o 6 miesiecy , poczatkowo byl okres wypowiedzenia 30dni teraz obowiazuje 60 dni, Naciaganie klientow na koszty, telewizja szwankuje czesto zaklocenia i co dalej firma nie odlicza awarii od kosztow na fakturze bo po co Co kogo obchodzi ze Kowalski placi za 30 dni a uzytkuje 25dni, Nie polecam same problemy, nie dbaja o klienta
5 lat
~LoL Gamer / 2014-11-11 20:27
Ocena: 1.00 / 5
prędkość
Zaletynie ma zalet
Wadywolne połączenie ,utrata połączeń ,mały upload
mam go 3 miesiace płacę 90 zł
~Sebastian Kielce / 2014-11-11 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Firma złodziej i oszust.Najpierw konsultant proponuje internet w promocji po 1zł przez okres 3 m-cy,potem juz normalnie po 49zł. Przychodzi monter wraz z umową, żona podpisuje nie czytając, bo myśli, że w umowie jest napisane tak , jak zostało umówione przez telefon. Po otrzymaniu pierwszego rachunku,niestety okazuje się, że promocji żadnej nie ma i zamiast 3m-ce po 1 zł mam za 49zł+aktywacja. Chcąc dochodzić swoich racji zażądałem udostępnienia nagrania rozmowy z konsultantem. Odmówiono mi. Już nie chodzi o kase ale obowiązuje chyba jakieś zasady. Myliłem się. W tej firmie widze, ze najważniejsze jest robienie kasy, a klient jest tylko naiwniakiem do wydojenia.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady
produkt posiadam 2m-ce i kupiłem go w promocji, która miała trwać 3 m-ce po 1zł.a zapłacę za 3 m-ce 147zł
~nowy / 2014-11-10 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Witam umówiłem się dwa razy na montaż internetu i w dwóch przypadkach monter sie nie pojawił. zero informacji, a ja czekam i marnuję czas.oczywiscie zadzwoniłem do vectry tam mnie przełączali od jednej osoby do drugiej i efekt zerowy pani powidziała ze to zgłosi i tyle. PORAZKA
Zaletybrak
Wadysame
nie doszło do podpisania umowy. na szczęście
~fred / 2014-11-06 21:18
Ocena: 2.00 / 5
od przeszlo 3 tygodni zglaszam usterke i otrzymuje zawsze te sama odpowiedz :"zgloszenie przyjeto i skierowano do dzialu technicznego i jest w trakcie realizacji...",a ja nadal mam predkosc pobierania rzedu 12-25 Mb/s,gdy w umowie mam predkosc ok.60 Mb/s
Zaletystosunkowo nieduza cena (Tel+Int+Tv ) ok.155zl/m-c
na początku było dobrze internet szybki kilka razy umowa została przedłużona teraz częste "awarie" internetu a gdy internet jest to albo transfer jest na poziomie 0.2Mb/s albo 10mb/s ale w nic nawet zagrać się nie da bo się wszystko zacina
ZaletyBrak
Wadyczęste usterki szczególnie internetu , drogo
7 lat co miesiac 100zł
~Vectra jest dobra / 2014-10-31 15:19
Ocena: 5.00 / 5
Vectra jest dobrą firmą ma szybki internet
Zaletyszybki internet
2 lata kosztowało 79.90
~agggga / 2014-10-30 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, żeby w XXI wieku poziom obsługi był tak niski -brak kompetentnych ludzi, zero profesjonalizmu, spychologia i można by tak bez końca wymieniać. Nikomu nie polecam wręcz odradzam.
~PB / 2014-10-29 10:25
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam. Co chwilę nie ma internetu i telewizji. Ciągłe awarie. Czekam aż się skończy umowa i wracam do UPC.
Wadyciągłe awarie
~jack / 2014-10-28 16:25
Ocena: 1.50 / 5
BeZnadziej, dali mi modem wifi ktory obsluguje tylko 2 urzadzenia, ja sam mam 3 a gdzie reszta rodziny
reklamacja odrzucona
Zaletynic
Wadyoszukiwanie, nie udzielanie pelnych informacji
2 miesiące
~Jolanta / 2014-10-28 10:35
Ocena: 1.50 / 5
Popieram Vectra jest poprostu beznadziejna,ludzie 18 miesiecy walcze z nimi o nadplacone pieniadze pisze pisma dzwonie i wiecie co nie ma odzewu albo jakis malo kompetentny pracownik odpowiada ze takie pismo ktokolwiek moze sobie napisac.Ludzie co to dzungla amazonska czy kraj w Europie.Ja ta kablowke mialam od 1994 roku naturalnie pozniej doszedl internet i telefon,a Vectra jest trzecia firma i same problemy w dziale obslugi klienta tez niemila obsluga z glupimi uwagami odradzam calkowicie ta firme.
Wadypodalam w opini
~Artur / 2014-10-27 11:29
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA TĘ FIRMĘ!!!! Mój kontakt skończył się na poziomie wizyty montera. Jaśniepanisko zachowywało się w tak chamski i olewający sposób, że podziękowałem mu za montaż internetu i chyba całe szczęście, czytając opinie klientów tej firmy...
~Marek - Warszawa / 2014-10-25 21:03
Ocena: 1.25 / 5
W drugim mieszkaniu mamy vectrę, bo UPC nie ma tam swoich kabli. Płacę vectrze za internet niby 40MB, ale połączenie co chwilę się resetuje, sesje połączenia z bankiem padają w połowie robienia przelewu, opinii nie dało się normalnie napisać, bo łącze nie wyrabia kilku chwil stabilnego połączenia. Masakra normalnie. Mimo że niedrogo nie polecam tego nawet wrogom ;/ . Tanie mięso psy jedzą.....
Zaletybujna fantazja przedstawiciela handlowego
Wadysame wady
stanowczo za długo i mimo niskiej ceny okazuje się że przepłacilem