Własnie wracam z Vectry i dowiedzialam sie, ze we wrzesniu 2014 r wyslali nam zmiany w regulaminie na stary adres przez to nie moglam wypowiedziec umowy. To bylo nie fair ze strony Vectry. Uslyszalam tylko od pani, "ze jest jej przykro". ODRADZAM VECTRE!!!!!!!!! A bylam naprawde kilkuletnim klientem tej firmy.
WadyUwazajcie na umowy
Od kilku lat
~Andrju / 2015-01-26 19:52
Ocena: 1.75 / 5
Żona wypowiedziała umowe, bo sobie ja wydluzyli w sierpniu bo niepodpisalismy nowej, i dowiedziala sie ze do lutego trzeba bulić, poszła do punktu wypowiedzieć im umowę to powiedzieli że umowa jest od listopada i dopiero w kwietniu ale już we wrześniu sobie ja wydluzyli, no to za kare jesscze ojeb..li mi neta do 20mb, jedyne commoge dobrego powiedziec to ze nigdy nie musialem do nich dzwonic, chociaz zaluje mozemsaybciej bym se odpuscil
ZaletyZadnych
WadyOszusci.
Za dlugo o 2,5 roki
~letry6_00 / 2015-01-26 15:00
Po ich ostatnim cyrku z dns-ami i swiatłowodami ze cala siec była bez usług, zrezygnowałem z ich malo ambitnych usług i przeszedlem do upc. VECTRA TO NAJGORSZY DOSTAWCA I NISKI POZIOM OBSLUGI KLIENTA
~ziutek / 2015-01-25 20:13
Ocena: 2.00 / 5
najgorsza.przestrzegam przed zawarciem umowy,kazda inna,tylko nie vectra,zwłaszcza ta,na stargard szczeciński.biuro-zero kompetencji,oraz zarządzanie usługami.telewizja kabl.słaba,tak jak internet.problemy z reklamacjami drogą telefoniczną iw b o k.stanowczo odradzam.lepsza multimedia.
Zaletybrak zalet
Wadyzero kompetencji, słaba tv
dwa lata,110zł tv dwa dekodery ,internet
~ania / 2015-01-25 18:09
Ocena: 1.00 / 5
oszuści!!! zerowy kontakt,całkowite lekceważenie klienta! podpisywałam umowe z Jarsatem,niby przejeła firma vectra .Kończy tzn skończyła mi się umowa w grudniu .Wysłałam listem poleconym wypowiedzenie 4 listopada i co?....i nic nadal mam faktury przysyłane i televizje z internetem!!! zadzwoniłam do biura obsługi i pani stwierdziła,że nic nie mają odemnie i sprawdzą to i konsultant do mnie oddzwoni i co ?!!.. I dalej nic czekałam tydzień cisza ,ponowniew zadzwoniłam i pani stwierdziła od początku ,że nie jest w temacie i konsultant znów na 100% oddzwoni.A i jeszcze powiadomiła mnie iż wysyloali podobno zmiane umowy i okres wypowiedzenia nie jest miesięczny tylko dwu tak sobie bez mojej zgody zmienili .Ja nic nie dostałam i poprosiłam o przedstawienie kiedy i jaką drogą zostało do mnie coś wysłane do dnia dzisiejszego nie mam żadnego odzewu ,tylko ponaglenie do zapłaty!!! Ludzie pomóżcie co mam zrobić bo już z sił opadam na takie podejście..Jutro wybieram się do urzędu ochrony konsumentów może cosik się dowiem co dalej..ale jeżeli ktoś miał z nimi coś takiego proszę o informacje jak ten problem rozwiązał..Nie mam zamiaru już żadnej więcej faktury złodziejom zapłacić..a że nie odłanczają tv i internetu no cóż...Z góry dziękuję za jakieś informacje i WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM PRZED TĄ ZŁODZIEJSKĄ FIRMĄ Z KTÓRĄ NIE MA KONTAKTU!!!! [W MIĘDZY CZASIE NADMIENIĘ IŻ WYSŁAŁAM JESZCZE JEDNO PISMO ZE SKARGĄ I DALEJ MAJĄ W POSZANOWANIU!!]]]ŻEEENAAADAAAA
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
WadyBRAK KONTAKTU,ZŁODZIEJSKA FIRMA,PRZEDŁUŻAJĄCA UMOWE BEZ KONTAKTU Z KLIENTEM
DWA LATA
~ATLANTIS / 2015-01-24 10:58
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie negatywna. naliczane są dodatkowe opłaty sam nie wiem za co, mam zakłócenia sygnału a dodzwonić się można jedynie na informację o aktualnych promocjach i ofertach. Od 3 miesięcy na telefony do Vectry wydałem 50 zł.
Zaletyżadnych
Wadysame
3 miesiące
~NN / 2015-01-16 23:08
Z telewizją Vectrą pożegnałam jakieś 3 lata temu po wypowiedzeniu umowy okazało się że mam zaległą niezapłaconą fakturę z przed 6 lat olałam sprawę i zapłaciłam. Potem niestety okazało się że jedynym dostarczającym operatorem internetu tu gdzie mieszkam jest właśnie Vectra wiec musiałam się poddać. Ostatnio miałam kilka (kilkanaście)telefonów z ofertą 100mb może i nawet bym się skusiła ale na moje pytanie czy nadal będę miała braki w dostawach 1 osoba powiedziała że to pewnie przez prace nad lepszymi możliwościami nie mam dostępu do internetu 2 osoba nie powiedziała nic na ten temat itd. żadna z osób rozmawiających ze mną nie dała nawet 80% gwarancji że dostanę to za co płacę. Vectra ma jeden piękny zapis w regulaminie jak nie masz neta 12 godzin możesz złożyć reklamację a jak ja w ciągu całego dnia mam net 30 min potem 4 godziny nie potem wraca na 15 min wraca na 2 i znów nie ma na czas nie określony to mam nie spać żeby wyłapać te 12 godzin???
Zaletybrak
Wadyniewywiązywanie się z dostarczenia usługi
a co to ma za znaczenie
~RaV / 2015-01-16 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Totalny SYF. Po prostu porażka. Internet pseudo 100mb/s. Ping w grach nie schodzi poniżej 80, przy dzieleniu na dwa komputery skacze do 3 tys (!). Google potrafią włączać się 10 sekund, nie mówiąc już o tym, jak często rozłącza i resetuje połączenie. TOTALNE DNO NIE WARTE NAWET 10 zł miesięcznie. 100 MB/s z Vectry można porównać z 10mb/s z multimedii. Syf, jakich mało. Nie polecam.
ZaletyBRAK.
Wadyjedna wielka wada
od 4 miesięcy, 70zł miesięcznie
~kilkuletnia klientka / 2015-01-16 21:08
Ocena: 1.25 / 5
Ja także zawierając umowę na 2 lata, zostałam poinformowana, że jak zmienię mieszkanie, to Vectra przeniesie moje zobowiązanie na nowy adres, a jak nie będzie okablowania to będę mogła wypowiedzieć umowę... i co!! i nic!! Umowy nie mogłam rozwiązać i już ponad rok opłacam rachunki za nieużywany internet i kablówkę :( Ludzie czytajcie umowę, nie wierzcie na słowo pracownikom Vectry!!!
Zaletynie ma
Wadyumowa
od kilkunastu lat, cena 74,99 zł.
~Jędrzejko / 2015-01-15 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Po rozwiązaniu umowy, w eBOK-u pojawiają się niezbilansowane faktury. Nie sposób wyjaśnić z jakiego tytułu. Z firmą nie można się skontaktować w żaden sposób. Brak odpowiedzi na zgłoszenia wysłane przez Internet. Kilkanaście prób połączenia się z infolinią kończyło się słuchaniem muzyki. Internet poniżej jakiegokolwiek standardu, ciągłe awarie, zaniki sygnału, dzień w dzień koszmar. Z roku na rok było coraz gorzej. Z samowolnym przedłużeniem umowy na czas określony 6 miesięcy przelało czarę goryczy. Trzymajcie się jak najdalej od Vectry.
Zaletynie ma
Wadywyłącznie
6 lat
~Jadwiga - Dane wrażliwe / 2015-01-13 18:48
Uwaga: PRZED ZAWARCIEM umowy Akwizytor żąda podania danych wrażliwych, tj. PESEL i numer Dowodu Osobistego. Jest to praktyka WBREW PRAWU. Jest stosowana przez oszustów, którzy sprzedają te dane, albo wykorzystują do zawierania umów kredytowych on line albo innych paskudnych praktyk.
Dziękuję za opinie, bo już byłam blisko podpisania umowy z tą firmą.
Akwizytor zawierający umowę powinien stawić się osobiście, WYLEGITYMOWAĆ i dopiero kontynuować procedurę zawierania umowy.
Zaletyżadnych
Wadynarażanie ludzi na udostępnianie danych przez telefon
jeszcze nie kupiłam i nie kupię, ze względu na działania wbrew prawu.
~Aga / 2015-01-13 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Firma Vectra oszukuje klientów!!! Zawarliśmy umowę w mieszkaniu, które wynajmujemy, wiedząc, że nie będziemy mieszkać tam 2 lat, natomiast w docelowym miejscu zamieszkania Vectra nie świadczy swoich usług. W momencie zawierania umowy miła Pani powiedziała nam, że jeśli przeprowadzamy się w miejsce, gdzie Vectra nie dociera, można rozwiązać umowę wcześniej, bez płacenia kary umownej. Dziś dowiedzieliśmy się, że to wszystko była bujda na resorach - Vectra chce nam naliczyć karę umowną!!! Podobno jest to w regulaminie, natomiast kilkakrotnie ustnie zostaliśmy poinformowani inaczej. Nie zawarlibyśmy takiej umowy wiedząc o tym od samego początku, natomiast czytanie regulaminu zajmującego kilka stron i napisanego drobnym maczkiem w dodatku z 6-miesięcznym dzieckiem na ręku jest niewykonalne. Z Vectrą najprawdopodobniej spotkamy się w sądzie. Oszustów należy tępić
ZaletyŻADNE
WadyPATRZ - OPINIA POWYŻEJ - OSZUSTOM MÓWIĘ - NIE
1,5 roku
~humanity / 2015-01-12 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie juz na samym starcie nie poleca. Monter internetu wraz z umową miał być dwa dni temu i cisza. Po rozmowie z konsultantką z "firmy" otrzymałem informacje ze monter gdzies zaginął z moją umową i sprzętem. W dodatku firma nie ma kontaktu z monterami...kpina
~filemonn81 / 2015-01-08 19:27
Ocena: 1.00 / 5
pORAZKA. cHCIALEM WYPOWIEDZIEC UMOWE I TRAGEDIA. Zerwane lacze co pare minut. Odradzam.
~Robal / 2015-01-08 18:54
Ocena: 2.00 / 5
Ludzie, czytajcie umowy! Stały chwyt to automatyczne przedłużanie umowy po okresie promocji plus przedłużenie okresu wypowiedzenia do 2 miesięcy. I już kolejny jeleń złowiony na kolejne pół roku albo kara 950 zł.
Zaletydziała
Wadypokrętnie sformułowane umowy aby łowić frajerów na ich przedłużenie
za długo i za drogo
~ela10566 / 2015-01-02 15:49
Może ktoś pójdzie po rozum do głowy i zamknie tę firmę!!!! Banda złodziei, nierobów i cwaniaków, którzy biorą pieniądze i olewają totalnie klientów. Burdel w dokumentach i chamstwo obsługi przechodzi samą firmę. LUDZIE OMIJAJCIE VECTRĘ Z KILOMETRA!!!!!!!
Zaletychyba niepełnosprawni umysłowo pracujący w oddziałach ale pracujący
Wadybubel do potęgi n
ZA DŁUGO
~Andrzej / 2015-01-02 03:56
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni rok (2014) same awarie, przynajmniej raz w miesiącu powyżej 12h. Firma naciąga i oszukuje. Mięknie,jak się z nią rozwiązuje umowę ( najlepiej to robić kiedy zmieniają warunki umowy - unikniemy kosztów zerwania umowy ).Firma często zmienia warunki umowy w okresie wakacyjnym licząc na uśpioną czujność w okresie wakacji.Jeśli chcemy rozwiązać umowę należy złożyć rezygnację z (automatycznego) przedłużenia umowy na kilka miesięcy przed jej wygaśnięciem. Vectra w tej kwestii lubi wprowadzać ludzi w błąd - najpierw każe złożyć rezygnację w momencie wygaśnięcia umowy, a później ją automatycznie przedłuża mówiąc o 2-miesięcznym okresie wymówienia i strasząc nas wysokimi karami za przedwczesne zerwanie umowy.Proponuję nagrywać każdą rozmowę z konsultantem, zarówno telefoniczną jak i biurze obsługi. Ich metody działania przypominają metody naszych starszych braci w wierze.
Zaletybrak
Wadymnóstwo - jakość i osługa klienta
6 lat ok 150 PLN
~pawko / 2015-01-01 22:34
Ocena: 2.50 / 5
Witam od dnia 15.12.2014 wziąłem usługę tv + internet nie wiem co mnie po kusiło chyba to że dali mi szybszy net i jeden rachunek na wszystko bo mi się nie chciało płaci dwóch rachunków bo o prawie 30zł wyszło mi różnicy. Ale do rzeczy internet działał poprawnie całe 10 dni czyli w grach online pingi były ok lagi nie występowały ale od dnia 26 grudnia już to się zmieniło lag za lagiem zgłoszona usterka fajnie szybko zareagowali bo na drugi dzień wymienili mi osprzęt ale znów #$#@ minus bo neta miałem za 24h dopiero i co dalej to samo jest czyli znów czeka człowieka męczarnia odnośnie dzwonienia do tych ludzi....
Zaletynie widzę
Wadyno niestabilne łącze internetu
~Patriota / 2014-12-31 14:25
Ocena: 1.00 / 5
No takiej podstępnej firmy to jeszcze nie miałem okazji poznać. Już myślałem iść na drogę sądową z nimi. Stanowczo nie Polecam a obsługa klienta wysyla od jednej do drugiej osoby
ZaletyDrogo
WadyOszukują
rok
~ela10566 / 2014-12-30 13:45
Tak dziadowskiej firmy jak Vectra jeszcze w Polsce nie było od drugiej wojny światowej. Nawet firma co wywozi śmieci ma w siedzibie telefon. A tu trzeba dzwonić przez Berlin, żeby do oddziału się dodzwonić!!! Technicy z Vectry się nie wyrabiają. Osiedlowe kablówki to były złote firmy!!! To się nadaje do UOKIK. Może jak nałożą na Vectrę milionowe odszkodowanie to może się zastanowią. LUDZIE OMIJAJCIE VECTRĘ Z KILOMETRA. Najlepiej gdyby ją zlikwidowano jak Amber Gold.