Internet 40Mb poprawnie działa tylko po kablu, przez Wifi filmy na youtube zawieszają. Mam problemy z wysyłaniem zdjęć na stronę www a pobieranie filmów to koszmar. Siła sygnału przez wifi jest słaba. Początkowo myślałem, że mam słaby sprzęt(smartfony, tablety, laptopy,drukarkę) tylko,że wcześniej miałem internet 8MB i nikt nie zastrzegał,że taką prędkość będę miał tylko po kablu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 miesiące
~Bezsilna / 2015-02-26 14:13
!9.12 złożyłam wniosek o przeniesienie nr od innego operatora do Vectry. Do dziś wydzwaniam co 2 dni, i zawsze słyszę, że mają 48 godzin na załatwienie sprawy. TELEFON POD TYM NUMEREM NADAL NIE DZIAŁA!
~marecki / 2015-02-24 22:01
Ocena: 2.50 / 5
Katastrofa... posiadam telewizję + internet stacjonarny i to co się dzieje w tej firmie to jest jakis śmiech na sali. Rachunki nie przychodzą na czas albo w ogóle nie pojawiają się w skrzynce (90% przypadkow). Przez to naliczaja sobie odsetki. Co miesiąc jest ta sama sytuacja. Rachunek powinien TRAFIAC do skrzynki i to na czas!! Do tego rzekomo spóźnilem się 2 tygodnie żeby móc sobie zerwać umowę dlatego Vectra SAMA mimo mojej niewiedzy i braku informacji postanowiła sobie przedłużyć umowę o kolejne pół roku. Śmiech na sali. Do tego ciągle awarie przynajmniej 1-2 razy w miesiacu gdzie zostawalem bez mediów przez cały dzień. Przy podpisywaniu umowy oraz w reklamach zapewniono mnie ze mogę podłączyć swój bezprzewodowy router. Okazało się jednak ze 5 różnych modeli nie chciało się połączyć z internetem (1 mój i 4 pozyczone). Niestety osoba na infolini nie potrafiła mi pomóc skonfigurować mojego urządzenia twierdząc również ze mój sprzęt jest wadliwy. ta sprawa nie zostanie pozostawiona bez echa.
Zaletyceny za usługi są dosyć korzystne - jedyna cecha
Wadyj/w plus wiele innych
2 lata
~GalAnonim / 2015-02-24 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Zmieniłem internet z 60 mb na 100 mbs masakra, nawet blisko routera potrafi pokazać ''aż'' 30mb(stary internet 60 mb chodził zaje***cie) teraz szkoda na nich nerwów i kasy, brak jakichkolwiek kompetencji ze strony pracowników VECTRY nie potrafią pomoc w najprostszych problemach nie mówiąc już o rozmowach telefonicznych gdzie czeka się około 20 minut na połączenie a sama ''pomoc'' polega na tym zresetują nam router a po pól godziny jest znów to samo. DNO!!!
Zaletyjakie zalety?!
Wadybrak zalet
za długo, 70 dychmiesiąc
~Fifi / 2015-02-23 14:16
od nowego roku zmieniłem dostawcę usług z Vectry na UPC i nie żałuję ani przez chwilę..to co się działo z Vectrą przechodziło ludzkie pojęcie ;/ dramat..nie dość, że net co chwila znikał to doczekać się pomocy od konsultanta graniczyło z cudem.. a w UPC wszystko łatwo, gładko i przyjemnie - polecam :))
~viola / 2015-02-23 08:14
Ocena: 1.00 / 5
Witam, jestem klientką vectry od kilku lat i jestem coraz bardziej niezadowolona, ciągłe przerwy w połączeniu z internetem i telewizją, ktore zdarzają się nawet 2 razy w tygodniu bez powiadomienia. JUż mam dosyć tego i planuję przejść do innego dostawcy, tym co chcą zacząć przygodę z vectrą jak najbardziej odradzam.
ZaletyZadnych
Wadynotoryczne przerwy w nadawaniu
od ponad 5 lat
~tomek / 2015-02-22 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Internet bardzo słaby,jakość telewizji też ma wiele do życzenia nie polecam
Zaletybrak
Wadydrogo,bardzo słaba jakość
2lata i bez mojej wiedzy przedłuzyli mi o kolejne 6 miesięcy
~Jaśko Muzykant / 2015-02-22 13:22
Ocena: 2.50 / 5
W pobliżu routera nie można narzekać na prędkość internetu, bo idzie jak burza, ale im dalej od niego, tym więcej irytacji, zwłaszcza jeśli do Internetu podłączonych jest więcej urządzeń. Awarie trwające od kilku minut do kilkunastu godzin zdarzają się średnio raz w tygodniu, zwłaszcza w weekendy i/lub wieczorami. Na infolinię nie warto nawet dzwonić, bo czeka się długo, a pomoc praktycznie zerowa.
Co się tyczy telewizji, to śmiech na sali jeżeli idzie o kanały HD, które działały kilka dni, a później bezpowrotnie przestały i Vectra nie potrafi na to nic poradzić.
Zaletyszybkość (w pobliżu routera)
Wadyczęste przerwy w dostawie internetu, marna obsługa klienta
3 lata, Internet + telewizja
~lucek / 2015-02-17 02:55
Ocena: 3.75 / 5
ludzie narzekają ja nie mam żadnych problemów jeszcze nigdy nie miałem problemów z internetem mam internet z vectry jakieś 10 lat. co mnie raz zdziwiło to fakt ze gdy miałem internet 24mb/s to na wszystkich testach możliwych pokazywało mi 60 mb/s przez dobre 2 miesiące a płaciłem normalnie za 24mb/s nie wiem może ja mam jakiegoś farta co nie mogę powiedzieć o TV to kompletna klapa drogo mało kanałów i ciągłe problemy a to z dekoderem a to u nich coś.
Zaletyinternet tani dobry i czasem + gratisy
Wadykoszmarna telewizja ciągłe problemy
Internet 50zł 60mb/s telewizja platynowy pakiet 65 zl
~Marek / 2015-02-14 19:17
Ocena: 1.75 / 5
Mam pierwszy raz od nich internet, wczesniej uzywałem UPC, Netii i Orange. Tylu problemów technicznych nigdy nie widziałem. Na infolinii technicznej czeka się 20 minut na połączenie. W weekend zero pomocy. Jedyna zaleta to cena - są tańsi, ale potem to sie pokutuje.
~Tarnogórzanka / 2015-02-13 20:46
Ocena: 1.67 / 5
I ja też mam problemy z Vectrą. Internet jest bardzo nie wydajny a na reklamacje nie mam odpowiedzi.Mamy pozakładane bridge zamiast ruterów i nie można podłączyc dodatkowych urządzeń a wi-fi też działa jak chce. Dzisiaj byłam zapytać jak mam wypowiedzieć, zakończyć umowę, która wygasa ostatniego marca a Pani poinformowała mnie, że nie mam takiej możliwości już bo obowiązuje dwu miesięczne wypowiedzenie i z automatu będę miała przedłużoną umowę o 6 m-cy. Jestem zszokowana tą informacją, gdyż w umowie mam jednomiesięczne wypowiedzenie. Czy podpisując umowę można sobie zmieniać warunki jak mi się podoba bez zgody drugiej strony? Dodam, że byłam klientką od chwili założenia telewizji kablowej w Tarnowskich Górach. Niestety coraz gorzej dzieje się w tej firmie.
ZaletyKiedyś Vectra miała zalety ale dzisiaj trudno je znaleźć.
WadyNie kompetencja,brak możliwości konsultacji technicznych w miejscu zamieszkania,kosztowne rozmowy telefoniczne do serwisantów w Gdyni.
Ponad 20 lat
~Marcin Gda / 2015-02-11 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei dokładnie czytajcie co podpisujecie ponieważ ich umowy pisane są tylko z korzyścią dla operatora klient podpisując umowę musi liczyć się z tym że przez 24 miesiące musi już tylko płacić a to że usługi które podpisywał a ich nie otrzymuje to przecież normalne (brak usługi VOD). Internet oferowany przez pracownika podczas podpisywania umowy miał 50mb/s obecnie pozostało w drugim pokoju zaledwie 1,4mb/s ale to nie wina vectry ponieważ oni nie ponoszą odpowiedzialności za swoje beznadziejne rutery i dekodery. A rozwiązanie umowy w vectrze kosztuje kilka tyś. zł Wiec dobrze się zastanówcie zanim podpiszecie umowe. NIGDY WIĘCEJ VECTRY!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyBeznadziejne rutery i stare dekodery
4 miesiące abonamęt 92zł
~Rozczarowany / 2015-02-10 19:58
Ja od października nie mogę się z przeklętą Vectrą rozstać. Co chwilę coś nowego jest nie tak, a każdy informator mówi co innego. Przeciągają, przeciągają, a wszystko po to, by - jak się dziś okazało - stwierdzić, że jeszcze przez pół roku jestem z nimi związany ofertą promocyjną, za zerwanie której muszę dopłacić kilka stówek. Ciekawe, bo ja takiej umowy z nikim nie podpisałem?! Złodzieje i oszuści.
ZaletyBrak
WadySame
?
~skultry / 2015-02-09 15:56
beznadziejny internet. beznadziejna obsługa klienta. Koncze to i uciekam do innego operatora!!!
~Igreq / 2015-02-07 03:08
Ocena: 1.25 / 5
Nie ma niczego gorszego od Vectry ;)
Zaletyżadne
Wadywszystkie : ping 2000 co chwila problem z połączeniem
2-3 lata. O wiele za dużo
~ak / 2015-02-05 12:06
Ocena: 1.50 / 5
Kombinatorzy i oszusci. Tylko to do nich pasuje. Pisze na podstawie moich doswiadczeń jak i tego co klienci umieszczają na facebookowym profilu Vectry
ZaletyZadnych zalet jedno wielkie dziasostwo
WadySame wady i bezprawne automatyczne przedłuzanie umów
0d czerwca 2011 za 205 zł / teoretycznie /
~Natalia / 2015-02-04 13:58
Ocena: 2.00 / 5
NAJGORSZA firma jaka tylko chyba istnieje jesli chodzi o internet i telewizje. Ciagle awarie, f-ry korekty, bledne faktury, sms o awarii, co innego w umowie i co innego jest swiadczone, do tego dodzwonic sie i wyjasnic cokolwiek - nie do wykonania!!!
NIE POLECAM
Zaletybrak
3 lata 85 zl
~Arkadiusz / 2015-02-04 09:27
Ocena: 1.75 / 5
Usługi dostępu na zadowalającym poziomie chociaż zdarzają się wpadki. Niestety jeżeli chodzi o elastyczność po prostu żenada. Musiałem wyprowadzić się z miasta, w którym posiadałem dostęp do netu i podpisaną umowę z Vectra do miejsca gdzie świadczą usługi tylko internetu mobilnego. Zwróciłem się z prośbą o zmianę. Odpowiedź negatywna, zero zrozumienia. Teraz musze im płacić na niekorzystanie. Zdecydowanie odradzam.
Zaletybrak
Wadynieelastyczność i brak mozliwiości jakichkolwiek zmian
od sierpnia 2014
~bozenia1 / 2015-02-02 22:01
Ocena: 1.50 / 5
Dałam się namówić pod koniec sierpnia na usługi tej FIRMY. Wytrzymałam do połowy stycznia. Moja praca nie pozwalała mi na przestoje. Żenada, resetować, sprawdzić podłączenia,wina musi być przy podłączeniu u Pani - wciąż takie teksty słyszałam od pracownia obsługującego nasz rejon. Po prostu odłączyłam i powróciłam do poprzedniego usługodawcy. I jakoś wszystko funkcjonuje tip-top a ja mogę w końcu pracować dalej i nie zawalać terminów zagranicznych. Uważajcie, mocno się zastanówcie nad podjęciem decyzji o internecie w VEKTRZE. Płacę dwa rachunki, ale mam święty spokój ...
Zaletyżadnych
Wadymasa
od sierpnia 2014
~robbik / 2015-02-01 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem do skrzynki ulotke z oferta na telewizje i internet. Na ulotce nr handlowca do ktorego dzwonie i dostaje komunikat nr telefonu nie isnieje. Dzwonie na infolinie i Pan mi mowi ze on nic nie wie moge sie dowiedziec cos wiecej jak pojde do 2 biur w Warszawie przez telefon nic sie nie dowiem. Chciałem podpisać umowe ale za nic w swiecie tego nie zrobie. KPINA WIELKIMI LITERAMI