Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aandin / 2015-03-20 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści,złodzieje i naciągacze.Po 5 latach od rozwiązania umowy dostałem SMS z informacją,że zalegam im 159 zł.Według posiadanych dokumentów nic im nie zalegam a forma korespondencji jest żałosna.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość telewizji i internetu.Naciągacze.
  • ~jolo / 2015-03-16 23:46
    odnoszę wrażenie, że poziom usług Vectry ciągle spada mimo wielokrotnego kontaktu z nimi.. nie polecam
  • ~jaś / 2015-03-16 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 40Mb- zdarzy się że ma 40Mb, telefon - bardzo często głuchy, TV -bez większych zastrzeżeń, dodzwonić się do konsultanta - istny horror (chyba że ktoś lubi „wisieć na słuchawce” i delektować się beznadziejną muzyką od minimum kilkunastu do trzydziestu paru minut zanim ktoś raczy się zgłosić) do tego kompetencje konsultantów pozostawiają wiele do życzenia. Niestety do końca umowy trochę mi jeszcze pozostało.
  • ~Elvis / 2015-03-15 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony.. co prawda nie miałem wyboru bo to jedyny dostawca w moim budynku ale net nigdy mi nie padł, ani TV, płacę łącznie coś koło 70 zl na m-c
    Zaletydziała ok
    Wadybrak
    8 mcy
  • ~Assa / 2015-03-11 19:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Częsty brak internetu. Jestem pewien, że to przez internet. Router - wszystko okej.
    ZaletyJak już działa to jest najs.
    WadyCiągłe problemy z połączeniem
    3/4 lata
  • ~TX / 2015-03-11 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ FIRMY NAJPIERW ZROBILI MNIE W BALONA Z PRZENOSZENIEM NUMERU TEL PRZEZ CO MUSIAŁEM PŁACIĆ RACHUNKI U DWÓCH USŁUGODAWCÓW, A POTEM INTERNET MI SIĘ CIĄGLE ZAWIESZAŁ A JEDYNE CO USŁYSZAŁEM OD FIRMY vectra TO TO ŻE MAM POŁOŻYĆ KABEL PRZEZ CAŁE MIESZKANIE BO ZA WIFI ONI NIE ODPOWIADAJĄ
    ZaletyCAŁKOWITY BRAK
    WadyNIE MAM TYLE CZASU I MIEJSCA ABY WSZYSTKIE WYMIENIĆ
    8 MIESIĘCY
  • ~katkar / 2015-03-10 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Bardzo duzee problemy przy rozwiazywaniu umowy. Ta firma zrobi wszystko aby Cie nie wypuscic. W moim przypadku im sie udalo i jestem zmuszona miec jeszcze Vectre przez rok. Pracownik wprowadzil mnie w bład, po zlozeniu reklamacji Vectra powiedziala, ze to moj problem a nie ich, ale z pracownika przepraszaja.
    2
  • ~Marcin / 2015-03-09 15:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Straszny syf, nie można zmienić ustawień routera, więc sieć jest niezabezpieczona. Do bani, totalna porażka. Internet huczy, a VECTRA ma wywalone. NIE POLECAM!
    Zaletyprzyzwoity obraz telewizji
    Wadybrak możliwości zmiany ustawień routera - sieć jest niezabezpieczona
    2 tygodnie
  • ~Janusz(klient niezadowolony) / 2015-03-09 09:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, stanowczo nie polecam.
    Umowę podpisałem w domu, ich pośrednik wprowadził mnie w błąd z multirumem, a monter żle zamontowal wifi (ruter słabej jakości) mówiąc że zasięg będzie wszędzie. Więc w czteropokojowym mieszkaniu zasięg mam tylko w dwóch pokojach, ponadto dodają i zabierają programy z pakietu(zgłaszałem reklamacje i mnie olali) Ostatni raz wiąże się z tym dystrybutorem multimedii.
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, zawieranie umowy
    89 zł miesięcznie
  • ~agnieszka / 2015-03-08 19:08
    Vectra -- stanowczo nie polecam. Do vectry zostalam przypisana po zakupie przez nia kablowki, ktora mialam w swoim mieszkaniu. Usterka pojawiajaca sie cyklicznie "nazwijmy ja stop klatka" przychodza mechanicy sprawdzaja, albo i nie, zgloszenia na infolinii nie sa naprawiane, a status zgloszenia zmieniany na "zawieszone" zamiast naprawione. Walcze juz ponad rok, na szczescie jeszcze tylko 3 miesiace i bede mogla rozwiazac umowe. Kazdemu , kto planuje zawarcie umowy z ta firma GORACO ODRADZAM. Aha i jeszcze krotki przyklad zgloszona usterka w pazdzierniku zostala zbagatelizowana, w listopadzie zawieszona, dopiero interwencja w grudniu zaowocowala przyslaniem mechanika. Masakra .odradzam. Biuro obslugi klienta, niekompetentne, najwazniejsze dla nich to czy dane sie nie zmienily. Dzial reklamacji nie istnieje, zadnego kontaktu z osoba kompetentna. Moja ocena to 0
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    miesieczny koszt telewizji i internetu 169 zl
  • ~Marcin / 2015-03-06 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Konsultanci oszukują przy zawieraniu umów.Podczas zgłaszania reklamacji każda wiadomość z innym obsługującym.Totalny burdel w firmie,oszustwo.Moją sprawą zajął się rzecznik praw konsumenta,jeśli to nie pomoże to zajmie się sąd,nie będę zważał na koszty,tak dla zasady,a potem sprawę nagłośnie medialnie.Nie popuszczę ! ! !
  • ~Lukasz / 2015-03-04 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, pol roku temu przegladalem to forum, w poszukiwaniu opinii na temat vectry. Czytam, jest cala masa negatywow, mysle: no coz, pewnie wielu osobom swiadcza uslugi stad proporcjonalnie wiele osob jest niezadowolonych. Dzis po pol roku juz wiem, ze vectra to najgorsza firma swiadczaca uslugi multimedialne. Ale po kolei. Uzywam netu do pracy z domu. Jakosc netu bardzo slaba. Co jakis czas przerwy w dostawie sieci, oczywiscie pani w biurze pyta z jakiej jestem ulicy, a potem ze na tej ulicy tez mieli krotka awarie: dziecinada. Na kablu tez rwie, nie ma pelnej predkosci. Tak maja poustawiane konfiguracje, ze moj wlasny voip w trybie routera ich urzadzenia nie dziala, ale dla nich jest to normalne. W trybie bridge dziala, ale tylko dwom kompom daja adresy IP. Konsultancie na pomocy technicznej niekompetentni. B.mili, ale niestety za kazdym razem trzeba kazdemu tlumaczyc jaki sie ma problem, kazdy stara sie pomoc, i mowi ze juz bedzie ok, i nie jest. Znaczy, ze sie nie znaja. Mieszkam w Niemczech, tam mam tez net kablowy z firmy KabelDeutschland i z moim slabym niemieckim potrafilem sie z konsultantem dogadac i wyjasnic o co chodzi, ten mi pomogl, a niestety konsultanci z Vectry kompetencje maja slabe. Nie mozna nawet do tego samego sie dodzwonic, bo skoro znal sprawe, to warto dalej z nim rozwiazaywac problem: niestety, nie mozna sie do niego dodzwonic, nie ma swojego numery, nie oddzwoni do ciebie, czyli ma ciebie w powazaniu. Vectrze nie zalezy na zadowolonym kliencie, vectrze zalezy na pozykaniu klienta, na niczym wiecej. Zlozylem 3 reklamacje, na 2 raczyli odpowiedziec. Rodzice maja net z UPC, tam nie ma zadnych problemow, czlowiek sam moze konfigurowac router ,a w vectrze nie. Wczesniej mialem lokalnego dostawce Telsat we Wro i bylo wszystko super, teraz zmienilem, bo dziecko chcialo bajek wiecej i b.b.b.b.b zaluje.

    PODSUMOWANIE:
    jezeli masz alternatywe, to prosze wybieraj wszystko inne niz Vectra, bo jakosc swiadczonych uslug, plus kompetencje i podejscie do klienta jest ZENUJACE!!!
    ZaletyTylko telewizja dziala wg oczekiwan.
    WadyNiska jakosc, slaby serwis, niekompetencja.
    6 miesiecy
  • ~y10 / 2015-03-04 09:56
    Ocena: 1.50 / 5
    obsługa klienta beznadziejna, taktyka jest taka, pozyskać klienta , reszta mam cię w d......
    Zaletybrak
    2 lata
  • ~ts... / 2015-03-03 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radze nikomu zawierać umowy z ta firma.. Od 2 miesięcy internet nie nadaje sie do normalnego użytkowania, pałace abonament za 60mb a otrzymuje zaledwie 6.. rezygnuje z tej bandy łazęg i zmieniam dostawce jak najprędzej
    Zaletytotalny brak
    Wadywszystko jest wada internet jak i telewizja
    kilka ładnych lat z abonamentem 110zl
  • ~Bezsilna cd / 2015-03-03 19:46
    Dziś dowiaduję się, że po po dwu wnioskach o przeniesienie numeru telefonu z Netii do Vectry,( od 19.12.2014,) wielokrotnych rozmowach z infolinią, pisemnym zażaleniu mój numer przydzielono ....innej osobie. Można walić głową w mur.Brak kontaktu z kompetentną osobą, brak szacunku do klienta.
    Wadyj.w
  • ~Ewa / 2015-03-03 17:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam!! chciałabym sie podzielić z wami opinią na temat vectry.Chodzi o internet,oczywiscie internet działał spoko duza prędkośc za 59złmiesiecznie co do internetu nie mam zarzutów mam natomiast powazne zarzuty co do obslugi klienta vectry.
    Otóż załozyli mi internet w 2013roku w mieszkaniu które wynajmowałam, umowa była odmarca 2013 do kwietnia 2015r. otóż we wrzesniu 2013r wlascicielka mieszkania które wynajmowałam postanowiła je sprzedaz więc ja przeprowadziłam sie gdzie indziej.
    W umowy wyraznie jest napisane ze w przypadku zmiany miejsca zamieszkania usługi zostaną przeniesione.Poszłam do punktu obslugi klienta vectry i zglosiłam nowy adres i zeby przeniesli mi usługi.Okazuje sie ze vectra nie swiadczy usług w domach prywatnych,tzn nie maja warunków technicznych by te usulgi mi przeniesc! Pani zaproponowała zebym na własna ręke znalazła osobę która ten internet odemnie przejmie, a to z kolei graniczyło z cudem! bo dziś na rynku mamy takie oferty internetowe ze jak kogos pytałam to poprostu mnie wysmiewali.I wcale sie nie dziwie.Pisałam pisma do vectry gdzie dostałam odpowiedz cytuje:"...to Pani winą jest ze zmieniła Pani miejsce zamieszkania" - no poprostu jak to przeczytałam to doznałam szoku! mówiac w skrócie dziś mija juz półtora roku odkąd nie korzystam z vectry ale za która musze płacić bo nie chcą mi rozwiazac umowy za porozumieniem stron!i pytam czy to moja wina ze nie maja warunków technicznych by przeniesc usługi?? nopoprostu chore nigdy nikomu nie polece vectry za to co mnie spotkało.
    Zaletyszybki internet
    Wadynie umią rozwiązywac problemów z klientem
    2 lata 59zł/m-c
  • ~okara / 2015-03-02 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Naciągacze, z bardzo nie miłą obsługą. Nawet płacę 1,50 zł za elektroniczną fv. Masakra!!!
  • ~lola / 2015-03-02 16:28
    internet znowu nawala...nie pomogła nawet wizyta technika, który twierdzi że nie wie, dlaczego net nie działa, a skąd ja mam to wiedzieć? chyba za coś im płacę!
  • ~123 / 2015-02-28 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2014 roku 1 czerwca złożyłem wypowiedzenie umowy, a teraz przychodzi mi wezwanie do zapłaty, Pani przez telefon powiedziała, że usługi dalej są świadczone "ponieważ reklamacja nie została przyjęta" , po prostu śmiech na sali, muszę zapłacić ponad 500zł za coś z czego nie korzystałem. NIE POLECAM ZŁODZIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletykompletnie żadnych
    Wadyoszukiwanie klienta, wyłudzanie pieniędzy, doliczanie dodatkowych płatnych usług bez zgody klienta
    ponad rok, 40 zł
  • ~Coco / 2015-02-27 23:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja działa. Na kilka miesięcy użytkowania padła może dwa razy. W prawdzie, z miesiąca na miesiąc ginie mi dostęp do kanałów, ale nie mam czasu na TV więc mam to gdzieś. Internet pozostawia wiele do życzenia. Niby 100mbit/s, ale nigdy nie ma. Niby tylko po kablu może być, ale też nie ma. Max to 60Mb ale tak ok. 4:00 - 6:00. Potem to loteria i im gorsza pogoda na dworze tym gorsze transfery. Łączę to z tym, że po prostu większe wysycenia łącza jest przez siedzących w domu ludzi. Przez pierwsze 10 dni zwodzili mnie że muszą dokonfigurować usługę. Potem jak umowa się uprawomocniła są ściemy z restartem routera, albo że 30 mbit to też okej bo w umowie jest do 100mbit. Ale w sumie to nie byłoby to problemem. Kto dzisiaj wykorzysta nawet te 30 mbit. Internet potrzebny jest mi do pracy - zdalnej - zarządzanie maszynami. Niestety usługa rozłącza się nagle sama. Trzeba zrobić restart urządzenia, albo wyłączyć włączyć odbiornik WIFI. Zmusza mnie to do podłączania się przewodem, który musi lecieć przez całe mieszkanie, bo nie zakładałem tego przy remontowaniu. Także usługę internetu oceniam jako słabą i niestabilną. Wcześniej miałem UPC, Internet był okej, ale doliczali mi do faktury coś z czego nie korzystałem i za każdym razem dzwoniłem, rezygnowałem i nie było skutku.

    W Vectrze jeszcze jedna rzecz mnie zirytowała. Dostałem fakturę na 7 zł za wypożyczenie filmu. Data wskazuje na dzień w którym nikogo nie było w domu. Zastanawia mnie czy to nie sprytny sposób aby wyciągnąć trochę grosza od kilku tysięcy abonentów.

    Dodzwonienie się do nich to duża sztuka. Złożenie reklamacji niemożliwe telefonicznie, a na stronie trzeba poświęcić 30 min. żeby wypełnić jakiś formularz. Serwis jest zewnętrzny i mało solidny - terminy dość odległe.
    Zaletytaniość
    Wadyniestablina usługa internetu, kiepski kontakt, długi czas rekacji na usunięcie usterki
    5 miesięcy, za 1 zł (6 miesięcy), 89 zł 18 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023