Od 10.04.2015 mam przeniesiony numer z Orange do Vectry - totalna porażka. Nigdy nie wiem czy telefon działa czy nie. Po 5 razy dziennie muszę resetować router. Dzwonić mogę tylko do klientów Vectry lub na komórki które mam płatne, inne sieci stacjonarne są głuche. Reklamacje nic nie dają. Najpierw naprawiają zdalne, potem technicy mają 24h robocze tzn 3 dni po 8h na naprawę i dalej nic.A rozmowy jeśli już są to co chwilę przerywane jakby tracił się zasięg. Totalna porażka, na szczęście umowa kończy się w lipcu ufff.
Zaletyżadnych
Wadymnóstwo
~Łukasz / 2015-04-19 19:50
Ocena: 1.00 / 5
DNO INTERNET MIAŁEM LEPSZY JAK NA MODEMIE JECHALEM 50 mb/s ?? bardziej 50 kbs/s
WadyDNO INTERNET MIAŁEM LEPSZY JAK NA MODEMIE JECHALEM 50 mb/s ?? bardziej 50 kbs/s
~Marek / 2015-04-17 17:03
Ocena: 2.75 / 5
przeciętna jakość za przeciętną cenę
Zaletytylko cena
Wadyżadnego wsparcia - zatrudniają tam chyba debili
4 lata
~PanPiesMaksioDworska / 2015-04-16 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Uszanowanko. Hał. Jestem strasznie zniesmaczony jakością usługi oferowanej przez Vektrę, psiakość! Miałem pieskie życie, gdy posiadałem internet od innego dostawcy. Uważam, że za tę cenę należy mi się dobre łączę jak psu buda! Jeśli się to nie zmieni zacznę żyć z przedstawicielami firmy jak pies z kotem. Psim swędem mogę stwierdzić, że ta firma zeszła już dawno na psy. Serdecznie nie polecam, psiakrew! Pozdrawiam. Wierny jak pies, Maksio. Hał.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~*użytkownik / 2015-04-16 15:08
Ocena: 1.25 / 5
Zdecydowanie odradzam Vectrę. Awarie internetu mam bardzo często, co 6-7 dni na 2-3 dni. Ostatnio zdażyło się, że nie miałam neta przez 3 dni, zadzwoniłam, ale oczywiście ,,wszystko jest u nas w porządku". Od przedwczoraj nie miałam go znowu, wkurzona dzwonię do nich (oczywiście dodzwonić się to jest cud) i pani mi mówi, że wszystko u nich jest ok, po czym bezczelnie się rozłącza. Ale nic, dzwonię 2 raz (wydałam na połączenia ok.50zł) i ta sama pani mówi, że ,,jednak coś nie działa, wyślemy fachowca jutro". A mi się pokazuje komunikat, że kupiłam nowy router jest niezarejestrowany i takie tam, a nic nie kupowałam!! Pani z infolinii powiedziała, że to niemożliwe i że ja musiałam kupić i ich oszukuję. Pan przyjechał i powiedział od razu, że to wina kabli. Wywalił poprzednie, założył nowe, mam na około drzwi kable i ,,ma działać", oczywiście po sprawdzeniu - nie działa. No to może router? Podłączył do swojego sprzętu - no działa! Po czym mówi, że ten router jest mój prywatny (a nie jest, jest ich), jest dziadowy i kto takie gówno kupuje. Siedział godzinę, majstrował no i w końcu sprawdzam - działa!!! Pytam, co się zadziało, a on na to, że ,,ktoś" majstrował przy routerze, że pozmieniał zabezpieczenia, że ogólnie to moja wina, bo to ja go zepsułam". I wymiana kabli okazała się niepotrzebna, a na moje stwierdzenie, że często internet nie działa, odpowiadał ,,to nie mój problem". Chwała, że nie kuł ściany, bo też mówił, że ,,napewno kabel w ścianie jest przerwany". Ogólnie musiałam zapłacić za usługę, wszystko zwalili na mnie, od siebie jak najdalej. Chwała, że kończy mi się umowa. Nigdy więcej i wszystkim szczerze odradzam.
Zalety...
Wadybrak kompetencji, zwalanie winy na klienta, cud jak się dodzwonisz
za długo, za drogo
~patrykw17 / 2015-04-16 00:25
Ocena: 2.00 / 5
Oczywiście negatyw. Płaci się za internet żeby przynajmniej raz w tygodniu go odcięli po północy. Wyłączajcie dalej gdy jest coś ważnego do zrobienia skur**syny
Zaletybrak zalet
Wadyzawodny
parę lat
~Kasia / 2015-04-13 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Prawie przez trzy tygodnie nie miałam internetu! Zgłosiłam to dzień po zauważeniu całej sytuacji, dostałam odpowiedz aby zresetowac modem co tez zrobiłam i oczywiście nic nie dało. Pózniej cały czas mi ściemniali, ze jest jakaś większa awaria i pracują nad nią, oczywiście bez dalszego informowania co sie dzieje. Kiedy próbowałam dodzwonić si na infolinie graniczyło to z cudem. Wreszcie po prawie trzech tyg. udalo mi sie dodzwonić i co sie okazało? Ze moje zgłoszenie nawet nie widnieje w systemie! Pan powiedział, ze zresetował ustawienia routera i siebie i juz będzie działać, tylko ze nie poinformował, ze hasło z małych liter zmieniło sie na duże. Po prostu szkoda słów! Złożyłam reklamacje, ktora odrzucono, ponieważ vectra nie odpowiada za problemy z działaniem internetu bezprzewodowego, powinnam podłączyć go po kablu i wtedy pewnie by działał, szkoda tylko, ze nikt mi o tym nie raczył powiedzieć a poza tym biorąc internet chciałam bezprzewodowy a nie na kablu! Jedna wielka żenada! Zdecydowanie odradzam tego dostawce!
ZaletyBrak
WadySame wady! Oszuści, krętacze, brak informacji z ich strony... Szkoda slow
~malgorzata dubanowska / 2015-04-13 13:36
w piatek tj 10.04 br nie bylo ani internetu ani telewizji kablowej .przez weekend bylo ok no i dzis (poniedzialek) powtorka!!! jak tu pracowac gdy brak inteernetu??? jak ogladac telewizje ?skoro na ekranie widnieje napis "brak sygnalu"?
Wadyw piatek tj 10.04 br nie bylo ani internetu ani telewizji kablowej .przez weekend bylo ok no i dzis (poniedzialek) powtorka!!! jak tu pracowac gdy brak inteernetu??? jak ogladac telewizje ?skoro na ekranie widnieje napis "brak sygnalu"?
~bobo / 2015-04-12 19:44
Ocena: 1.50 / 5
INTERNET TO TOTALNA PORAŻKA,ROUTER CO CHWILĘ SIĘ RESETUJE A USŁUGA SERWISOWA TO PORAŻKA DO KWADRATU, PO WIZYCIE SERWISANTA W DOMU UDOWODNIŁ SWOJĄ NIEKOMPETENCJĘ.
~Sylwester / 2015-04-12 16:37
Ocena: 1.75 / 5
Witam, byłem klientem Vectry od 2010 r. od 2012 r. podpisałem aneks gdzie miałem dostać modem wi-fi za 1 zł miesięcznie, oczywiście złotówkę płaciłem ale routera nie dostałem, chyba przez trzy lata mieli nie po drodze. Ogólnie kroją ludzi jak tylko mogą za toner z nagrywarką 36 zł? to już przesada, w dniu dzisiejszym zakończona została moja przygoda z tym dostawcą i powiem Wam nigdy więcej. PS. o router Wi-Fi upominałem się z 30 razy mailowi i telefonicznie
Zaletyogólnie TV i internet działa (krótkie nieoczekiwane przerwy)
Wadyw/w przerwy w dostawie, drożyzna, nieporadność w obsłudze klienta, nie słowność
5 lat, ostatni abonament 24 mb +platynowy + WiFi :) - 130 zł. mies.
~scriptus / 2015-04-09 10:45
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, banda oszustów. ponad dwa lata zakupiłem u nich dostęp do internetu za ustaloną cenę, co z tego, zaczęli mi doliczać jakieś opłaty za "abonament" dostępu do jakiejś muzyki i jeszcze jakieś usługi, z których nie korzystałem i o których nie wiedziałem, nie byłem nimi zainteresowany. Zanim się zorientowałem w tym procederze, opłaty narosły do ponad 200 zł, podczas kiedy ja opłacałem tylko podstawowy internet. Kiedy zwróciłem się o anulowanie tej opłaty powiedzieli, że jest to gdzieś drobnym druczkiem w umowie. oczywiście nie było problemu z zaprzestaniem naliczania za te usługi, ale anulować opłaty za usługi niewykonane nie chcieli. Dlatego skorzystam z najbliższego terminu możliwości wypowiedzenia umowy i znajdę innego operatora, który nie kombinuje, ale rzetelnie dostarcza to, do czego się zobowiązał - tylko to i aż to, więcej nic nie chcę.
Zaletydziała
Wadyoszukują
2 lata
~Zamikulkos / 2015-04-09 08:28
Ocena: 1.50 / 5
Kompletne dno jeżeli chodzi o internet. Do godziny 12.00 czasami dłużej, internet jest tak powolny, że nie można połączyć się z większością portali. Wieczorami bywa różnie, ale tez szału nie ma.
ZaletyBrak
3 miesiące
~niezadowolony / 2015-04-04 14:35
Ocena: 1.50 / 5
DNoooooo. NIgdy wiecej!
Wadyciagły brak internetu
1,5roku
~zniesmaczony / 2015-04-02 22:03
Ocena: 1.75 / 5
klientem jestem od 5 lat powiem tylko tyle ze nie polecam ostatni aneks i koniec z tym dziadostwem oszukują klienta jak tylko moga znowu mnie naciągneli na mobilny internet przez 36 miesiecy płaciłem ale nie korzystałem teraz nikt mnie nie poinformował ze sie odswieżył na nastepne 6
Wadywszystko na korzysc firmy nic dla klienta
5*150zł
~niszczyciel / 2015-03-29 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Poziom usługi jest żenujący, ciągły brak internetu, notoryczne wzrosty pingu do KILKU TYSIĘCY. Kiedy dzwoni się do nich zawsze jest jedna odpowiedź "u nas jest wszystko w porządku" NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
4 lata
~Marek / 2015-03-28 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsz co mogło mi sie trafić
Zaletybrak zalet
Wadybrak zalet
5 lat
~Ex / 2015-03-28 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Co tu dużo pisać... Byłem ich Klientem przez kilka miesięcy jakiś czas temu. Obiecanki - cacanki przed podpisaniem umwowy... Potem proza życia z operatorem jednostronnie uznającym prawa "swoje" (wyłącznie swoje) i obowiązki (tylko obowiązki) Klienta... Zaczęło się od nieprawidłowo naliczanych faktur, które oczywiście musiałem płacić w terminie, no jakże inaczej... Potem redukcja oferty programowej o wartościowe dla mnie pozycje ("proponujemy wykup abonamentu Platyna.."), ciągłe braki sygnału TV (modernizacja...), programy w tzw. HD kłuły oczy pikselozą i zacinaniem... Nawet, jak już się z nimi rozstałem (szczęśliwie trafiło do mnie pismo o zmianie regulaminu) to przez kilka miesięcy wałkowany był temat naliczonej (a jakże) kary za rzekome opóźnienie w oddaniu ich dekodera (nb. wysokość kary nieadekwatna do wartości sprzętu).
Zaletynie pamiętam
Wadycałkiem liczne
na szczęście krótko, ale stanowczo przepłacone
~Bartłomiej Ł. / 2015-03-22 20:07
Ocena: 4.25 / 5
Mam Vectre od 5 lat, tzn. telewizje i internet. I wbrew temu co inni piszą jestem bardzo zadowolony i to z kilku powodów... Płacę ok 100zl za internet 40mb i telewizje z wszystkim oprócz HBO, canal + mam dwa dekodery jeden z nagrywarka a drugi bez do tego router od vectry co uważam za warte tych pieniędzy. Oczywiście że zdarzają się awarię, ale zawsze telefon na infolinie rozwiązuje problem, kiedyś nawet w wigilię o 22 przyjechał Serwisant by naprawić telewizję... W moim mieście czyli Elblągu chwale sobie dostawcę...
5lat ok 100zł
~Tomek / 2015-03-22 00:12
Ocena: 1.00 / 5
Totalna żenada, niekompetencja, okłamywanie klienta. O załatwieniu reklamacji możecie zapomnieć. Przez 5 miesięcy nie miałem telewizji bo uszkodzony był kabel, a te jełopy twierdziły, że miałem, bo wymieniono mi dekoder, a jak się okazało, że jednak nie wymieniono, to twierdzili, że po prostu miałem i koniec. Zdecydowanie odradzam. Jeśli masz możliwość idź do NC+, Polsatu czy innego operatora, bo gorszej firmy od Vectry w tym segmencie usług nie ma.
Zaletybrak
Wadyokłamywanie klienta, niekompetencja, próby oszustwa, niesłowność i wiele innych
nie pamiętam, ale to był błąd
~Piotr / 2015-03-20 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy we Wrocławiu.Brak doświadczenia w obsłudze klienta przez dział obsługi z ul.Powstańców Sl.Potrafią tylko wysyłać zawiadomienia o zaległościach płatniczych w parę dni po terminie.Jako długoletni klient tej firmy wiele mogę o nich negatywów podać.ZDECYDOWANIE ODRADZAM