Nie polecam, banda oszustów. ponad dwa lata zakupiłem u nich dostęp do internetu za ustaloną cenę, co z tego, zaczęli mi doliczać jakieś opłaty za "abonament" dostępu do jakiejś muzyki i jeszcze jakieś usługi, z których nie korzystałem i o których nie wiedziałem, nie byłem nimi zainteresowany. Zanim się zorientowałem w tym procederze, opłaty narosły do ponad 200 zł, podczas kiedy ja opłacałem tylko podstawowy internet. Kiedy zwróciłem się o anulowanie tej opłaty powiedzieli, że jest to gdzieś drobnym druczkiem w umowie. oczywiście nie było problemu z zaprzestaniem naliczania za te usługi, ale anulować opłaty za usługi niewykonane nie chcieli. Dlatego skorzystam z najbliższego terminu możliwości wypowiedzenia umowy i znajdę innego operatora, który nie kombinuje, ale rzetelnie dostarcza to, do czego się zobowiązał - tylko to i aż to, więcej nic nie chcę.
Zaletydziała
Wadyoszukują
2 lata
~Zamikulkos / 2015-04-09 08:28
Ocena: 1.50 / 5
Kompletne dno jeżeli chodzi o internet. Do godziny 12.00 czasami dłużej, internet jest tak powolny, że nie można połączyć się z większością portali. Wieczorami bywa różnie, ale tez szału nie ma.
ZaletyBrak
3 miesiące
~niezadowolony / 2015-04-04 14:35
Ocena: 1.50 / 5
DNoooooo. NIgdy wiecej!
Wadyciagły brak internetu
1,5roku
~zniesmaczony / 2015-04-02 22:03
Ocena: 1.75 / 5
klientem jestem od 5 lat powiem tylko tyle ze nie polecam ostatni aneks i koniec z tym dziadostwem oszukują klienta jak tylko moga znowu mnie naciągneli na mobilny internet przez 36 miesiecy płaciłem ale nie korzystałem teraz nikt mnie nie poinformował ze sie odswieżył na nastepne 6
Wadywszystko na korzysc firmy nic dla klienta
5*150zł
~niszczyciel / 2015-03-29 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Poziom usługi jest żenujący, ciągły brak internetu, notoryczne wzrosty pingu do KILKU TYSIĘCY. Kiedy dzwoni się do nich zawsze jest jedna odpowiedź "u nas jest wszystko w porządku" NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
4 lata
~Marek / 2015-03-28 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsz co mogło mi sie trafić
Zaletybrak zalet
Wadybrak zalet
5 lat
~Ex / 2015-03-28 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Co tu dużo pisać... Byłem ich Klientem przez kilka miesięcy jakiś czas temu. Obiecanki - cacanki przed podpisaniem umwowy... Potem proza życia z operatorem jednostronnie uznającym prawa "swoje" (wyłącznie swoje) i obowiązki (tylko obowiązki) Klienta... Zaczęło się od nieprawidłowo naliczanych faktur, które oczywiście musiałem płacić w terminie, no jakże inaczej... Potem redukcja oferty programowej o wartościowe dla mnie pozycje ("proponujemy wykup abonamentu Platyna.."), ciągłe braki sygnału TV (modernizacja...), programy w tzw. HD kłuły oczy pikselozą i zacinaniem... Nawet, jak już się z nimi rozstałem (szczęśliwie trafiło do mnie pismo o zmianie regulaminu) to przez kilka miesięcy wałkowany był temat naliczonej (a jakże) kary za rzekome opóźnienie w oddaniu ich dekodera (nb. wysokość kary nieadekwatna do wartości sprzętu).
Zaletynie pamiętam
Wadycałkiem liczne
na szczęście krótko, ale stanowczo przepłacone
~Bartłomiej Ł. / 2015-03-22 20:07
Ocena: 4.25 / 5
Mam Vectre od 5 lat, tzn. telewizje i internet. I wbrew temu co inni piszą jestem bardzo zadowolony i to z kilku powodów... Płacę ok 100zl za internet 40mb i telewizje z wszystkim oprócz HBO, canal + mam dwa dekodery jeden z nagrywarka a drugi bez do tego router od vectry co uważam za warte tych pieniędzy. Oczywiście że zdarzają się awarię, ale zawsze telefon na infolinie rozwiązuje problem, kiedyś nawet w wigilię o 22 przyjechał Serwisant by naprawić telewizję... W moim mieście czyli Elblągu chwale sobie dostawcę...
5lat ok 100zł
~Tomek / 2015-03-22 00:12
Ocena: 1.00 / 5
Totalna żenada, niekompetencja, okłamywanie klienta. O załatwieniu reklamacji możecie zapomnieć. Przez 5 miesięcy nie miałem telewizji bo uszkodzony był kabel, a te jełopy twierdziły, że miałem, bo wymieniono mi dekoder, a jak się okazało, że jednak nie wymieniono, to twierdzili, że po prostu miałem i koniec. Zdecydowanie odradzam. Jeśli masz możliwość idź do NC+, Polsatu czy innego operatora, bo gorszej firmy od Vectry w tym segmencie usług nie ma.
Zaletybrak
Wadyokłamywanie klienta, niekompetencja, próby oszustwa, niesłowność i wiele innych
nie pamiętam, ale to był błąd
~Piotr / 2015-03-20 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy we Wrocławiu.Brak doświadczenia w obsłudze klienta przez dział obsługi z ul.Powstańców Sl.Potrafią tylko wysyłać zawiadomienia o zaległościach płatniczych w parę dni po terminie.Jako długoletni klient tej firmy wiele mogę o nich negatywów podać.ZDECYDOWANIE ODRADZAM
~aandin / 2015-03-20 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści,złodzieje i naciągacze.Po 5 latach od rozwiązania umowy dostałem SMS z informacją,że zalegam im 159 zł.Według posiadanych dokumentów nic im nie zalegam a forma korespondencji jest żałosna.
ZaletyBrak
WadyFatalna jakość telewizji i internetu.Naciągacze.
~jolo / 2015-03-16 23:46
odnoszę wrażenie, że poziom usług Vectry ciągle spada mimo wielokrotnego kontaktu z nimi.. nie polecam
~jaś / 2015-03-16 16:49
Ocena: 2.25 / 5
Internet 40Mb- zdarzy się że ma 40Mb, telefon - bardzo często głuchy, TV -bez większych zastrzeżeń, dodzwonić się do konsultanta - istny horror (chyba że ktoś lubi „wisieć na słuchawce” i delektować się beznadziejną muzyką od minimum kilkunastu do trzydziestu paru minut zanim ktoś raczy się zgłosić) do tego kompetencje konsultantów pozostawiają wiele do życzenia. Niestety do końca umowy trochę mi jeszcze pozostało.
~Elvis / 2015-03-15 13:00
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony.. co prawda nie miałem wyboru bo to jedyny dostawca w moim budynku ale net nigdy mi nie padł, ani TV, płacę łącznie coś koło 70 zl na m-c
Zaletydziała ok
Wadybrak
8 mcy
~Assa / 2015-03-11 19:23
Ocena: 1.50 / 5
Częsty brak internetu. Jestem pewien, że to przez internet. Router - wszystko okej.
ZaletyJak już działa to jest najs.
WadyCiągłe problemy z połączeniem
3/4 lata
~TX / 2015-03-11 10:29
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ FIRMY NAJPIERW ZROBILI MNIE W BALONA Z PRZENOSZENIEM NUMERU TEL PRZEZ CO MUSIAŁEM PŁACIĆ RACHUNKI U DWÓCH USŁUGODAWCÓW, A POTEM INTERNET MI SIĘ CIĄGLE ZAWIESZAŁ A JEDYNE CO USŁYSZAŁEM OD FIRMY vectra TO TO ŻE MAM POŁOŻYĆ KABEL PRZEZ CAŁE MIESZKANIE BO ZA WIFI ONI NIE ODPOWIADAJĄ
ZaletyCAŁKOWITY BRAK
WadyNIE MAM TYLE CZASU I MIEJSCA ABY WSZYSTKIE WYMIENIĆ
8 MIESIĘCY
~katkar / 2015-03-10 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Bardzo duzee problemy przy rozwiazywaniu umowy. Ta firma zrobi wszystko aby Cie nie wypuscic. W moim przypadku im sie udalo i jestem zmuszona miec jeszcze Vectre przez rok. Pracownik wprowadzil mnie w bład, po zlozeniu reklamacji Vectra powiedziala, ze to moj problem a nie ich, ale z pracownika przepraszaja.
2
~Marcin / 2015-03-09 15:15
Ocena: 2.25 / 5
Straszny syf, nie można zmienić ustawień routera, więc sieć jest niezabezpieczona. Do bani, totalna porażka. Internet huczy, a VECTRA ma wywalone. NIE POLECAM!
Zaletyprzyzwoity obraz telewizji
Wadybrak możliwości zmiany ustawień routera - sieć jest niezabezpieczona
2 tygodnie
~Janusz(klient niezadowolony) / 2015-03-09 09:09
Ocena: 1.75 / 5
Witam, stanowczo nie polecam. Umowę podpisałem w domu, ich pośrednik wprowadził mnie w błąd z multirumem, a monter żle zamontowal wifi (ruter słabej jakości) mówiąc że zasięg będzie wszędzie. Więc w czteropokojowym mieszkaniu zasięg mam tylko w dwóch pokojach, ponadto dodają i zabierają programy z pakietu(zgłaszałem reklamacje i mnie olali) Ostatni raz wiąże się z tym dystrybutorem multimedii.
ZaletyCena
WadyObsługa klienta, zawieranie umowy
89 zł miesięcznie
~agnieszka / 2015-03-08 19:08
Vectra -- stanowczo nie polecam. Do vectry zostalam przypisana po zakupie przez nia kablowki, ktora mialam w swoim mieszkaniu. Usterka pojawiajaca sie cyklicznie "nazwijmy ja stop klatka" przychodza mechanicy sprawdzaja, albo i nie, zgloszenia na infolinii nie sa naprawiane, a status zgloszenia zmieniany na "zawieszone" zamiast naprawione. Walcze juz ponad rok, na szczescie jeszcze tylko 3 miesiace i bede mogla rozwiazac umowe. Kazdemu , kto planuje zawarcie umowy z ta firma GORACO ODRADZAM. Aha i jeszcze krotki przyklad zgloszona usterka w pazdzierniku zostala zbagatelizowana, w listopadzie zawieszona, dopiero interwencja w grudniu zaowocowala przyslaniem mechanika. Masakra .odradzam. Biuro obslugi klienta, niekompetentne, najwazniejsze dla nich to czy dane sie nie zmienily. Dzial reklamacji nie istnieje, zadnego kontaktu z osoba kompetentna. Moja ocena to 0