Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nick / 2023-12-21 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przez tydzień nie rozpatrzony wniosek o zmianę miejsca świadczenia usług. Na wysłane e-maile o postępy w sprawie brak odezwu. !
    WadyBrak kontaktu na e-maila .
    MiejscowośćGdańsk
  • ~RomRem / 2023-12-21 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość routera. Sygnał w pokoju obok nie łapie. Umowa została zawarta na dwa lata bez możliwości wypowiedzenia. Jeśli nie dokonasz płatności, koszt Internetu zostanie podniesiony i naliczone zostaną kary. Nie przyłączaj się do tego gówna
  • ~Kavu / 2023-12-20 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nigdy nie działa, a jak już "działa" to daleko temu do internetu nawet z kawiarni. Obsługa klienta potrafi tylko powiedzieć żeby zresetować router a najpierw trzeba czekać w kolejce na infolinie 30 min.
    ZaletyZwiększa odporność na nerwy, ponieważ już wiesz że nic cię bardziej niż codzienne problemy z internetem nie zdenerwuje.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2023-12-18 21:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Ostrzegam obecnych , oraz przyszłych użytkowników iż w umowie jest klauzula pozwalająca na zmianę ceny umowy.
    Po podpisaniu umowy na szybszy net (mam TV i net od kilku lat w Vectrze) przez kilka miesięcy płaciłem 138 zł po czym zmienili mi cenę na 161 zł. Odbyło się to bez mojej zgody. Na reklamacje dostałem odpowiedz iż mój podpis jest pod umową ( umowa zawarta przez tel ) oraz otrzymałem powiadomienie na email-oczywiście żadnego powiadomienia nie było. Ostrzegam przed zawieraniem umowy jakiejkolwiek z firmą Vectra. Nierzetelna i NIEUCZCIWA !!!!!


    ZaletyBrak
    WadyWięcej wad niż zalet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MJ / 2023-12-18 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Same kłopoty b słaba jakość. FATALNE USŁUGI.
    Zaletybrak
    WadyOgólnie fatalnie
    Miejscowośćchoszczno
  • ~Oszukana / 2023-12-18 18:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Konsultant Pan Marceli z Vectry z Gdyni dzwoniąc oszukał mnie wmawiając, że będę musiała płacić wyższe rachunki, jeżeli nie zgodzę się na jego propozycje. Umowa automatycznie przeszła na czas nieokreślony. Wmówił, że będę płaciła wyższe rachunki z automatu, jeżeli nie zgodzę się na jego warunki.
    Oszust i proszę uważać na Marcela z Vectry z Gdyni!
  • ~Sylwia / 2023-12-17 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem oszuści i naciągacze! Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia
    MiejscowośćLubin
  • ~53255049 / 2023-12-17 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nie podpisujcie umów z tą firmą. Wysłałem im modem na koniec umowy, a firma teraz mi wysyła, że muszę dopłacić kolejne 200 zł za modem, bo zwróciłem modem zepsuty, albo w ogóle go nie zwróciłem. Mam wszystkie dane o paczkę kiedy była wysłana. Nie polecam tej firmy.
  • ~Sebastian / 2023-12-17 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku umowy nie działa przewijanie, (cały czas informacja że pracują nad rozwiązaniem)
    Włączając netflix leci dźwięk z programów telewizyjnych, nie ładują się firmy na netflix (ładowanie 0,00% i tak zostaje)
    Zamówiłem abonament 59,99zł a płacę 74,99zł
    W każdą sobotę/niedziele przestaje działać internet, trzeba kilkukrotnie resetować router.
    W tygodniu internet potrafi tak zwolnić, że nie można obejrzeć filmu na youtube mimo że działa tylko jedno urządzenie.
    Nie działa część kanałów ponieważ są oznaczone jako niegwarantowane. (przez dwa tygodnie, kiedy mogłem wypowiedzieć umowę, wszystko działało idealnie)
    Zaletybrak
    Wadycena, dostepność kanałów, działanie urządzeń, działanie systemu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2023-12-16 20:43
    Ocena: 1.25 / 5
    od półtora roku niestety jestem użytkownikiem telewizji z VECTRY... czekam z utęsknieniem do końca umowy. brak rozwiązywania problemów zgłaszanych. w trakcie rozmowy telefonicznej, reklamacyjnej rozłączają się bo skończyli prace!!!!!!!!!!! wiecznie kręcące się kółko szukające sygnału.
    Zaletybrak!!!!
    Wadytotalne olewanie abonentów po podpisaniu umowy.
    Miejscowośćłódż
  • ~yf / 2023-12-16 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    odkodować canal + caczkę oczywiście nie .dać nowe kanały by wzbogacić ofertę programową 2023/2024 nic . To spowoduje skutek odejdzie abonent do konkurencji . Obsługa biura abonenta brak kompetencji .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji biura
    MiejscowośćKalisz
  • ~#jebaxVectre / 2023-12-14 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem w życiu przynajmniej raz na 3 dni się wyłącza bez powodów nawet po 3 godziny czasami nie działa. Żenada nie polecam.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćGłogów
  • ~barkokwa / 2023-12-13 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Naciągją przy każdej okazji. Teleankieterzy manipuluają a ostatnio, to nawet próbowali mnie zastraszać. Obługa bezpośrednia też nie lepsza. Jak przyszedłem zrezygnować z usług, to Pani się na mnie obraziła. Ciągle podnoszą ceny. Ukryta opłata inflacyjna, to kpina. W umowie mam 600 Mb/s a na kompie ledwo 50 Mb/s
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2023-12-13 16:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Z przykrością stwierdzam, że nie ma gorszej firmy telekomunikacyjnej od Vectry, a miałem okazję korzystać usług naprawdę wielu usługodawców, których nazw tutaj nie będę wymieniać. Mimo różnych niedociągnięć i tak każda z tamtych firm nie dorasta Wam do pięt w gnębieniu klienta. Zacznijmy od początku.
    Po przeprowadzce na wynajęte mieszkanie z pewnych przyczyn mogłem mieć tylko internet od Vectry. Znalazłem naprawdę ciekawe rozwiązanie, w którym mam umowę przedłużaną z miesiąca na miesiąc w rozsądnej cenie. W końcu przyszły podwyżki abonamentów, tylko szkoda, że ja jako klient nie zostałem o nich poinformowany w inny sposób niż wyższym kolejnym rachunkiem. Po rozmowie z konsultantem stwierdziłem, że rozsądnym będzie zawarcie umowy terminowej, by właśnie uniknąć kolejnych podwyżek. Umowa zawarta, pracownik mnie dodatkowo jeszcze upewnił, że mój abonament będzie stały tak długo jak trwa umowa. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Nie minęły 3 miesiące trwania umowy, a ja tym razem już mailowo zostaje poinformowany, że podwyższają kwotę abonamentu. Powiedzieć, że się zdenerwowałem, to jak nic nie powiedzieć, bo przecież konsultant mnie zapewniał, że NIE MA SZANS NA ŻADNE PODWYŻKI. Złożyłem skargę i reklamację, ale oczywiście nic z tego. Później długo, długo nic. Zbliżał się koniec umowy i chcąc nie chcąc musiałem znów przedłużyć umowę, ale tym razem stwierdziłem, że wolę mieć nieco mniejszą prędkość internetu na rzecz niższego rachunku. I ZNOWU SCHODY. Piszę na czacie, to dostaję odpowiedź, że dział sprzedaży nie może mi obniżyć rachunku przedłużając umowę. Dostaję zatem numer na infolinię sprzedażową i dostaję ofertę. Ofertę z o wiele większą opłatą niż miałem dotychczas. Mówię czego potrzebuję, a konsultant do mnie, że nie może mi obniżyć rachunków i przełączy mnie od innego działu "po sprzedażowego". Kolejny pracownik infolinii i kolejna wtopa, bo tym razem dostałem ofertę na taką samą kwotę jak płacę do tej pory. Powtórzyłem kolejny już raz, że mi zależy na obniżeniu rachunków. Zostałem finalnie przełączony do działu "utrzymania klienta". Nie mogę tu pominąć kwestii, którą uraczył mnie pracownik. Otóż zapytał mnie "ile chciałbym płacić". Bardzo nieprofesjonalne podejście, bo ja jako klient mogę sobie krzyknąć niedorzeczne "hehe nic, dopłacajcie mi", ale szanujmy się. Po perturbacjach w końcu osiągnąłem kwotę, która była dosyć rozsądna i zadowalająca. Jak się jednak okazało i tak przez kolejne X miesięcy będę płacić więcej niż nowy klient (tu już mój błąd, bo mogłem sprawdzić oferty dla nowych klientów zanim przystąpiłem do rozmowy). Umowa zawarta, wszystko pięknie ładnie. Kilka dni później dostaje telefon od pracownika - byłem zszokowany, że sami raczyliście do mnie zadzwonić, a nie to ja muszę się do Was dobijać. Jeszcze bardziej mnie zszokował informując mnie o prezencie za wypełnienie ankiety po sprzedaży. Myślę spoko, posłucham co ma do powiedzenia. A więc dostałem fajną propozycję HBO MAX na 2 albo 3 miesiące bez żadnych opłat, bez przedłużania itd. Jako że akurat ta usługa jest mi nie potrzebna powiedziałem, że raczej nie skorzystam i nawet zasugerowałem pracownikowi, żeby uraczył nią kogoś innego. Pracownik jednak nie chciał mnie pozostawiać z pustymi rękami i w ramach podziękowania dostałem 40zł mniej do następnego rachunku. Tak po prostu. No byłem bardzo zadowolony - pierwszy tak naprawdę raz od kiedy mam z Wami do czynienia. Ale dobre złego początki. I tu dochodzimy do teraźniejszości. Przychodzi mi nowy rachunek po już zmianie warunków umowy. Sam rachunek jest poprawnie wyliczony, natomiast nie dostałem faktury korygującej za rachunek z poprzedniego miesiąca. W miejsce właściwej faktury korygującej dostałem te 40zł, które zostało finalnie nazwane fakturą korygującą.
    Czyli innymi słowy: pracownik zadzwonił, stwierdził, że da mi 40zł a koniec końców zostało to wpisane jako faktura korygująca, która jest niepoprawnie rozliczona.

    Przejdźmy teraz do innych kwestii:
    Nie mam pojęcia kto odpowiada za zatrudnianie konsultantów, ale niestety większość jest tak bezczelna, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Zwłaszcza kiedy chciałem coś kupić od Was. Natomiast najlepiej wspominam osoby, które przyjmowały skargi i reklamacje - tutaj ukłony z mojej strony - jeżeli to czytacie, Szanowni Pracownicy, zmieńcie pracę, zasługujecie na lepsze miejsce i lepsze traktowanie.

    Jakość usług woła o pomstę do Nieba. Poważnie. Liczba awarii, gorszego działania usług jest przerażająco niska. Gdybyśmy mieli zawrzeć między sobą SLA, to nigdy byście go nie spełnili i byłyby to poważne kary pieniężne z Waszej strony.

    Jeżeli ten tekst czyta jakiś potencjalny klient, który może pozwolić sobie na usługi innej firmy, to nawet nie zastanawiajcie się, po prostu skorzystajcie z innych usług. Jeżeli czyta pracownik z działu skarg i reklamacji, to jeszcze raz zaznaczę jak bardzo Was szanuję, bo jesteście jedynymi ludźmi, którym rzeczywiście zależy na kliencie. Jeżeli czytają to pracownicy działu sprzedaży, pracownicy wyższych szczebli czy ludzi od marketingu/ustalania cen etc., to zastanówcie się nad sobą, tak po prostu.
    MiejscowośćLublin
  • ~NOPE / 2023-12-13 09:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet siada kilka razy w miesiącu. Obecnie sytuacja wygląda tak, że wczoraj były utrudnienia przez pół dnia i dziś są ponownie. Jedyny kontakt jaki klienci mają to BOT... Żenada!
    Kiedyś była sytuacja, że wysłano do mnie technika, który miał być U MNIE W DOMU na drugi dzień i coś ustawiać na routerze i nie dotarł. Oczywiście nikt nie raczył mnie poinformować, że go nie będzie.
    NIE POLECAM - szkoda nerwów...
    Na szczęście abonament mi się kończy w marcu. Już się nie mogę doczekać kiedy zakończę współpracę z tym dostawcą...
    ZaletyJak działa, to nie mam zarzutów
    WadyCzęste usterki, brak kontaktu, wysyłają technika, który nie dociera do klienta. Kilka razy w miesiącu awarie. Obsługa klienta w postaci bota.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~do pana Cezarego / 2023-12-12 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta pani z Vectry do takiej obsługi jest zatrudniona . Łaski nie robi. Taka jej praca.
    Zaletybrak
    Wadypodnoszą abonament
  • ~Cezary / 2023-12-12 10:56
    Ocena: 5.00 / 5
    W biurze Vectra na ul.KEN 99, Pani Justyna Puzio jest bardzo kompetentna, empatyczna i miła. Polecam kontakt z tą Panią w salonie Vectry na KEN 99 w Warszawie.
    pozdrawiam
    Zaletykompetencja, empatia, uprzejmość
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~vx / 2023-12-11 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie abonenta o zmianach w ofercie programowej nie istnieje wcale . biuro abonenta dramat brak kompetencji .słowo promocja nie istnieje ,obsługa techniczna brak kompetencji nie robią nic .wprowadzają abonenta w maliny jedno niby oferta jest ale tylko do końca roku a potem nic vipla .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji oraz nie informowanie o zmianach w ofercie programowej 2023/24
    MiejscowośćKalisz
  • ~JanuszNieBedzieDziadować / 2023-12-10 20:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Odszedłem od pomarańczowych przez dekodery, ale po pierwszej godzinie od montażu byłem rozczarowany. Brak możliwości dostępu do routera, nie można zmienić nazwy sieci, hasła czy ukryc, ok przełknę to, można co najwyżej użerać się z Ukraińcem na infolinii. Potem TV traci glos, łapie lagi, ok może zacznie działać. Po tygodniu było ok, poza trudnościami z zacinaniem się dekodera, no ale nauczyłem się cierpliwości. Speed testy robione co jakiś czas - pakiet 600/100(u pomarańczowych za każdym razem 630/330), na kablu 150-300mb dl, 10-70upld, wifi 2.4 5cm od routera 10mb dl, 1mb upld, wifi 5ghz z 5cm 200mb dl, 60upld. Dużo internetu nie potrzebuje, wziąłem 600 z racji wyższego pakietu tv, więc idzie przełknąć. Ok - Netflix zalogowany, czarne okienka, nie wiadomo co się wybiera za film, po 15 włączania się jakość na poziomie 126p, przy tv 65" nic nie widać. Po czasie zaczęło działac w miarę w HD. Przełknięte. Dzisiaj łącząc się po WPS kliknąłem przypadkiem przycisk obok 'WIFI' no i k#$2a wyłączyłem wifi w domu, nie da się włączyć, w aplikacji mam dzwonić na infolinię, kontakt to samo. Pi#@$#le, na szczęście do jutra miałem czas na odstąpienie od umowy - dziękuję, nie polecam nikomu. Chyba że lubicie być dymani, kontrolowani i inwigilowani, nawet samemu nie można zobaczyć jakie urządzenia są podłączone do NASZEJ sieci. 999999x na NIE.
    ZaletyDostałem ONT, ale co po nim, jak nie mam danych pppoe jak w Orange? Infolinia też mi nie dała :)
    WadyBrak kontroli we własnej sieci, słaby dostęp do internetu, wielki, tandetny box. Wszystko przez infolinię, kto ma czas truć komus, oraz samemu zmieniać hasło WIFi, czy blokować/ sprawdzać urządzenia w sieci przez infolinię??
  • ~JebacVectre / 2023-12-09 14:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet wolny ale to jeszcze jakoś wytrzymam ale tego że z przynajmniej 10 razy były jakieś problemy i internet nie działał bez powodu to już przesada raz chyba bie było internetu z 2 mięs a był opłacany generalnie to nie polecam
    ZaletyBrak :)
    MiejscowośćSłupsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2550
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2232
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2075
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2532
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1234