Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~galczo23 / 2015-08-04 11:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma Vectra to jedna wielka pomyłka. bez kontaktu. Internet jak i telewizja ciągle się wyłączają i przerywają. Kontakt ciągle utrudniony. odradzam wybieranie tej firmy.
  • ~Niestety abonent Vectry / 2015-08-03 21:59
    Ta firma to tragedia !!! Wszystko jest ok. jak płacisz rachunki ... ale , gdy tylko jest jakiś problem , to zostajesz bez pomocy i na dodatek , jesteś "intruzem". Ostrzegam - nie ta firma .
    WadyTylko i wyłącznie wady
  • ~rozwiedziony z wectrą / 2015-08-03 16:46
    Ocena: 1.25 / 5
    U mnie wszystko smigało,ale dlatego ze byłem częstym gościem w Biurze obslugi klienta.Mieszkan po przeciwnej stronie ulicy.Byłem dlatego ,że płacę i wymagam.Musiałem też posilkować się interwencją Urzedu Ochrony Klientów i Konkurencji,którą to instytucje polecam w konfliktach z Vectra.
  • ~AudiA6 / 2015-08-02 23:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam internet w vectrze o około dwóch lat, umowa dwa lata 30Mb/s przez dwa lata tylko raz stała się awaria w centrali, tutaj ktoś napisał że ma problemy bo 1 sierpnia uległa zmiana umów, owszem mi dwa tygodnie temu przesłali NOWY REGULAMIN usług i osoby które mają internet 30Mb/s wejdą w taryfę 50 Mb/s za 5 zł drożej. To tak jest jak nie czyta się umów, jako klient jestem zadowolony z vectry i zamierzam przedłużyć umowę, mam tylko jedno zastrzeżenie, mógł by internet być stabilniejszy bo czasami się waha jest nieraz 48 Mb/s a nieraz są spadki np. do 45 Mb/s ale nie oszukujmy się nigdzie nie jest super idealnie czy to vectra, upc, netia itp.
    Zaletywszędzie tylko obiecują.....
    WadyStabilność łącza
    dwa lata
  • ~Janusz / 2015-08-01 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotychczas była możliwa ale po podpisaniu umowy przez telefon po prostu mnie olali. Straciłem do nich zaufanie.zmieniałem umowę przez telefon na pltynowy 50mbinternet .....i otrzymałem telewizję a z internetem mnie olali.co dzwonię to każdy konsultant pieprzy co innego.no i umowa jest a internetu niema......
    ZaletyBrak
    WadySame
    Ooooooo albo dłóżej
  • ~Zagłębiak / 2015-07-30 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Cała zabawa z Vectrą zaczęła się od odebrania listu z fakturami
    na kolejne 6-mies. (od lipca 2015r. - Grudnia 2015r.). Pierwszy miesiąc
    zgodnie z umową podpisaną na 24 mies. 44,90PLN (internet 30MB),kolejne już o 5zł drożej. Wsiadam w samochód i jadę do siedziby w moim mieście. Po odstaniu w kolejce 1,5 godz. i wysłuchaniu od ludzi "opinii"o FIRMIE Vectra pani poinformowała mnie
    iż od 1 sierpnia zmianie uległ Regulamin i wzrosły ceny, na moje pytanie dlaczego ja nie zostałem poinformowany o zmianie regulaminu
    i możliwości wypowiedzenia przeze mnie umowy z winy operatora Pani
    poinformowała mnie, że roznosili ulotki do skrzynek, a tak w ogóle
    to ją to nic nie obchodzi, bo ona jest w pracy od 9 (była 15.30)i
    jeszcze nie jadła śniadania. Więc złożyłem Pani wypowiedzenie, przez co naraziłem ją na więcej pracy, gdyż musiała wprowadzić je do systemu. Każda szanująca siebie, oraz KLIENTÓW
    firma powinna listem poleconym przysłać informację o zmianie regulaminu i możliwości wypowiedzenia umowy. Mam nauczkę JAK NAJDALEJ
    OD FIRMY VECTRA. Miałem jeszcze nadzieję, że zadzwoni ktoś z Działu
    utrzymania klienta, ale cisza. Widać tak Vectrze zależy na odbiorcach z których przecież żyją.

    ZAGŁĘBIAK

    Zaletybrak
    WadyJak Wyżej - Brak Zalet
    15 mies. 44,90
  • ~Mery / 2015-07-29 19:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Do spółki miałam zastrzeżenia już wcześniej, ale siedziałam cicho i się nie odzywałam dopóki nie dostałam telefonicznej propozycji pozostania w obecnym pakiecie i płacenia miesięcznie prawie 20 zł więcej lub zmniejszenia pakietu i mniejszych rachunków. Wybrałam tańszą opcję, rachunki przyszły jednak o 20 zł wyższe a gdy w końcu udało się dodzwonić CUDEM, rozmawiająca ze mną pani robiła ze mnie idiotkę tłumacząc mi, że coś mi się pomyliło, że nie było takiej oferty, ( mimo że miałam przed sobą otrzymany od nich aktualny cennik ). Mimo, że starałam się mówić spokojnie itd, pani z minuty na minutę stawała się coraz bardziej nieprzyjemna. Nie próbowała nawet niczego wyjaśniać, twierdziła tylko uparcie że wyraziłam zgodę na takie opłaty (ciekawe kiedy...)i że zawsze mogę zrezygnować - nic więcej nie wiedziała. Więc skorzystam z dobrej rady - 20zł to może nie fortuna, ale nie będę się ślepo dawać naciągać i oszukiwać.
    ZaletyCzasem jest wszystko ok
    WadyZwykle nic nie jest ok a obsługa to jakaś kpina
    kilka lat, za dużo.
  • ~Owad / 2015-07-29 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Ogólnie syf , awarie są niekiedy naprawiane dłużej niż 24 godziny , dodzwonić się do obsługi klienta to cud , konsultanci niekompetentni , zmieniają ceny usługi w trakcje trwania umowy ,
    ZaletyDekoder z nagrywarką
    WadySłaba firma
    Cena nieadekwatna do usług
  • ~samuel / 2015-07-27 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś byłem w Biurze Obsługi Vectra w sprawie wypowiedzenia umowy zawartej przez moją mamę. Jest osobą starszą więc poszedłem żeby jej było raźniej. Tak niesympatycznej obsługi jak żyje nie widziałem. Myślałem, że to tylko ta Paniusia, która nas obsługiwała ma muchy w nosie, ale na pozostałych stanowiskach rozmowy były w podobnym tonie. Skandal i dno !!!
    Jak tak będziecie traktować klienta to ciemno was widzę !!!!
    NIEZADOWOLONY i ZNIESMACZONY !!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
    3 LATA
  • ~Wkurzona konsumentka / 2015-07-26 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsi do ściągania opłat, ostatni do świadczenia uslugi z umowy.
    Nie polecam. Mam w umowie 100 mb/s, w rzeczywistości w granicach od 5 do 22.Zasięg samego wifi w mieszkaniu z czasem też się zmniejszył. Na początku można było korzystać z internetu w łazience, teraz nie ma szans... W bloku wisi ogloszenie, ze do 31 mozna zrezygnowac. Weszłam tutaj licząc w głębi duszy, że jeszcze da się z tym coś zrobić, ale cóż. Przyszedł czas na rezygnacje z umowy.Trzeba korzystać z szansy, żeby nie być dymanym przez tą firmę przez kolejny rok.
    Pozdrawiam i udanych rezygnacji.
    Zalety---
    Wadybardzo wolne łącze, kiepska obsługa
    7 miesięcy
  • ~jakistam / 2015-07-25 10:32
    o szpeniach od techniki z Vectry spisano tomy.Kiedy zgłosiłem zła jakość odbioru programów,szpenio stwierdził cytuję"TRZA zmienić telewizor".Zaprowadziłem go do drugiego pokoju i pokazałem,że nowy paro dniowy telewizor tak samo odbiera żle.Problem złosilem w Urzędzie Kontroli Elektronicznej ze skutkiem takim ,że szpenie biegali jak małpy po dachach usuwając usterki.Usterki oczywiście ustały,powodem były stare zamoczone kable.Z uwagi ze na rynku pojawiło się wiele firm ,nie ma co tolerować takich partaczy i rozwiązywac umowy ,bo czasu corazmniej
  • ~Marco / 2015-07-24 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet za który słono płacę a który codziennie po włączeniu modemu uruchamia sie bitą godzinę - klika sekund pojawiał sie i wyłączał a ok 20:00 znowu to samo !!!! Zgłosiłem to na infolinii i pojawił sie jakiś człowiek, który wymienił modem i nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie - nie znał sie na niczym oprócz wymiany modemu. Usłyszałem, ze jak sie internet tak uruchamia to wina mojego komputera albo kabla (wcześniej miałem Multimedię w innym miejscu zamieszkania to było złoto i nic się nie psuło a z Vectrą od razu). Dobrze, ze sie wynosze niedługo poza rejonu obsługiwany przez Vectrę i nikomu tej sieci nie polecam. Druga sprawa do TV. Każdorazowe włączenie dekodera powoduje, że uruchamia sie minutę i biedactwo nie pokazuje wykazu programów. Marny sprzęt, obsługa i pewnie okablowanie. Średniowiecze.
    Zaletyżadne
    Wadywymienione
  • ~Uzytkownik / 2015-07-23 20:08
    Proponuję uciekać od Vectry , jak najdalej.!!!!!!!!
    Wszystko jest ok. , jak płacisz i niczego nie wmagasz. Ale wystarczy jakikolwiek problem , nie masz co liczyć na dobrą obsługę.A spróbuj interweniować , stracisz tylko kasę na telefony.
    Wadyskandaliczna obsługa
  • ~RAF / 2015-07-23 11:27
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam vectrę od 10 lat i nigdy nie miałem większych problemów ani z telewizją ani z internetem Większość negatywnych opinii piszą chyba pracownicy Netii którzy w związku z możliwością wypowiadania umów w vectrze zwietrzyli łatwy interes
    Zalety100% zgodności z umową
    WadyBrak
    10 lat ostatnio124zł
  • ~Ulak / 2015-07-23 06:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest coraz gorzej.Codziennie problemy z internetem.Kilku moich znajomych już zmieniło operatora'
  • ~wawa / 2015-07-22 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jak tylko mogę, kilka razy w tygodniu nie miałem ani internetu ani kablówki z powodów technicznych, przeprowadziłem się i w ówczesnym budynku nie świadczyli usług, próbując to jakoś załatwić ugodowo z vectra nie ma w ogóle takiej możliwości i musiałem płacić przez 6 miesięcy za nic. Więc ODRADZAM !!! to najgorsza z firm już dużo lepsza jest neostrada
    Zaletybrak
    Wadyumowa, świadczenie usług, bez przerwy jakieś usterki techniczne, brak jakiego kolwiek porozmienia z klientem
    2 lata, 80 zł
  • ~Tarnogórzanka / 2015-07-17 22:17
    "Państwo w państwie " , skandaliczna obsługa , stosunek do klienta tragiczny , po prostu płać , a gdy jest problem to całkowicie mają to w "d...".Brak pomocy !!!
    Moja opinia : nigdy już Vectra !!!!
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta, brak serwisu , jestes jako klient złem koniecznym do umowy
  • ~Beata / 2015-07-17 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W Lęborku obsługa jest do niczego nic nie wiedzą.nie potrafią niczego powiedzieć bo Internet im nie działa.śmiechu warte
  • ~solris51 / 2015-07-16 21:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszyscy tylko narzekają a ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Internet ok. TV ok. telefon ok.
    ZaletyWszystko tak jak w umowie.
    WadyBrak.
    6 miesięcy 119,90/m
  • ~zioolo / 2015-07-16 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, byłem "zmuszony" przyjąć ich warunki bo przejęli moją dotychczasową sieć. Opinie wiadomo-raczej negatywne ale myślałem że może ja będę miał szczęście. Ogólnie nie jest źle ale ekipa montująca to jakiś dramat. Pomijam epizod z montażu tego u mnie. Ale historia z ostatniego czasu: Wracam do domu-brak internetu. Poczekałem, posprawdzałem w domu, zgłosiłem w końcu. Dowiedziałem się ,że problem jest tylko u mnie. Okazało się że na klatce schodowej mój kabel pocięty w drobny mak. Pomyślałem-mam wrogów-jak to? Na wycieraczce pełno śmieci z tego kabla. Okazało się że to nie wandale. Zapytany sąsiad zakomunikował, że właśnie dziś monter Vectry podłączył mu internet:) Tak się składa,że chyba do mojego kabla. Widać tak podłączają nowego abonenta. A ja zmuszony bylem to posprzątać. Podłączyli następnego dnia, z tym że ponownie bez mojej zgody zatrudnili mnie jako sprzątaczkę. Dramat. Nie polecam. Odradzam. Rezygnuję i nie wrócę. Pomimo, że zrekompensowali mi 4 zł za brak internetu przez 2 dni.
    Zaletymoże i były..ale nie zauważyłem
    za długo, kilka miesięcy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023