Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2015-08-25 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ok miesiąca internet od godz 23 znacznie zwalnia, lub nie działa wcale. Banda dziadów nie polecam !
    Zaletya mają jakieś ?
    Wadyprędkość internetu od 23 spada, a czasem wcale neta nie ma
  • ~Lewypl / 2015-08-24 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia i kłamstwo w żywe oczy. Telefonicznie zawierają abonament na kwotę x a umowa przychodzi na x+5 zł. Niby żaden pieniądz, ale nie to jest najważniejsze. Wszelkie próby wyjaśnienia reklamacji czy nawet wypowiedzenia umowy spotykają się z odpowiedzią "szczegółowo przeanalizowaliśmy zgłoszenie, wszytko jest w porządku"....
    ZaletyBrak
    WadyKatastrofa w obsłudze klienta
    to już był trzeci aneks umowy
  • ~kinoman / 2015-08-21 09:20
    OSTRZEGAM przed wypożyczaniem filmów w VectraVod.Paru sekundowe ogladaniefilmu,kiedy idą napisy początkowe traktowane jest jak ogladnięcie całego filmu i naliczana jest pełna opłata jak za cały film.Po paru sekundach wycofać się nie można
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwe traktowanie klienta
  • ~rupperti / 2015-08-19 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo . Zmieniają regulamin w trakcie umowy , podwyż szają cenę abonamentu canal + , niedotrzymują wcześniej ustalonych warunków , nierzetelna obsługa itp. itd. ... Jednym słowem kaszana . Ja po skończeniu się umowy z tymi cwaniakami i krętaczami rozwiązuje ją .
    Zaletyzero
    Wadyprawie same
  • ~Feniks / 2015-08-18 19:59
    Ocena: 2.75 / 5
    W piątek 14.08.2015 wymienili mi dekoder na nowszy. Mam pakiet VIP (wszystkie kanały), rachunek płacę niemały. Dzisiaj jest 18.08.2015, a ja dalej nie mogę oglądać telewizji, bo jeszcze mi nie odkodowali kanały TV. Miało to trwać 2 dni, dzisiaj jest 4 dzień, a ja telewizji dalej nie mam. Dzwoniłem do Centrali 3 razy, to tylko powiedzieli, że to Olsztyn ma mi je aktywować, że zgłoszenie przyjęli i na tym koniec, a mnie szlag trafia, bo kanały dalej są zakodowane...masakra jakaś. Zero profesjonalizmu zi ch strony.
    ZaletyDobra jakość
    WadyPodejście do klienta wręcz tragiczne. Po prostu brak słów.
  • ~eliwis1 / 2015-08-18 11:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słabo, skusili mnie ps plus i internetem 150 mb,
    niestety tydzień po montażu internet się nie unormował i jest znacznie mniej niż u poprzednigo dostawcy który gwarantował mi transfer na poziomie 30 mb. W zwiazku z tym zrezygnowałem.
    Zaletyps plus
    Wadydługie oczekiwanie na montaż, słabe połączenie internetowe, często brak internetu, co chwilę rozłącza urządzenia
    13 dni od podpisania umowy, na szczęście zdążyłem zrezygnować
  • ~Misiek / 2015-08-18 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszući i kłamcy. Naliczają dodatkowe opłaty. Jak najdalej od tej firmy.
  • ~Pawels / 2015-08-16 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Już po rozwodzie z ta pseudo firma,lecz to nie koniec przygód a mianowicie podczas zwrotu sprzętu Pani obsługująca w bok zwróciła mi uwagę ze mam nadpłatę na koncie abonenckim ponad 200 pln ,dla mnie było logiczne ze skoro nadpłaciłem w którymś momencie to powinienem otrzymać fakturę ,faktury korygujące !nic bardziej mylnego do ostatniego miesiąca mendy jedne słały mi faktury po 80 do zapłaty żadnej korekty!!!wiec jako już nie jestem ich klientem wystosowałem pismo o zwrot tychże pieniędzy i tu zaczęło sie sławne kopanie z koniem ,bo forma nie ta bo załącznik nie taki itp itd moze im posłańcem wysłać odręcznie napisane na pergaminie ,normalnie jaja sobie z ludzi robią .takze zachęcam wszystkich do kontroli waszych kont abonenckich
    Po mojej przygodzie z vectra wiem jedno beznadziejna jakość za wysoka cenę a co najgorsze to ignorowanie klientów tak w trakcie trwania umowy jak po jej zakończeniu
    ZaletyNie ma
    WadyOj duzo ,najwieksza wada to ignorancja
    Od 2012
  • ~Bronislaff / 2015-08-16 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Platyna CI+
    Internet 100Mb/s
    Nie ma lepszej sieci od Vectry. Smart TV Samsunga w połączeniu z modułem CI daje bardzo dużo możłiwości od nagrywania po aktualizacje kanałów i informacji o filmach.
    Internet 100 własny router i ciągnie bez problemu max transfer przy pobieraniu 11MB/s.
    Polecam
    ZaletySzybki internet, doskonała telewizja.
    WadyWolny przesył przez WiFi na routerze od vectry.
    99.90
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2015-08-15 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Rzadko kiedy zdarza się dzień bez przerw w dostawie internetu. Często internet jest bardzo wolny, chociaż zdarzają się dni kiedy jest dobrze. Ogólnie to porażka i nie polecam...
    ZaletyBRAK
    WadyZa dużo wad.
    2 lata , ok.60zl
  • ~KK / 2015-08-15 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra, to kompletne dno. Płacę 60zł, za to żeby po kilkanaście sekund otwierały się strony, na których nic nie ma. Muszę czekać aż mi się google.pl załaduje. Za prawie te same pieniądze mój osiedlowy dostawca sprawował się dwa razy lepiej. Nie było idealnie. Ale przy takim użytkowaniu zwykłym, było ok. Pingi po 100ms w normalne powszednie wieczory. Nigdy takich wysokich pingów nie miałem. Podpisałem umowę na 2 lata, a już po 1,5m mam ich dosyć.
  • ~Gewel / 2015-08-14 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Dla mnie, gracza, to jest nie do przyjęcia! Ciągłe straty pakietów, skoki pingów, brak w ogóle internetu. Prędkość jest nie do przewidzenia (parę minut z 20Mbit potem 2, może mniej i taka loteria). Do tego obsługa/pomoc technicza... PORAŻKA! Wolałbym jeść suchy chleb niż korzystać z ich usług!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyPomoc techniczna, naprawa awarii, szybkość (ok, jest DO), brak ciągłości internetu
    2 lata prawie (w końcu). 140 zł kablówka (z 50 kanałów + internet DO 40 (raczej DO 4) Mbit/s) Nich nikt nie popełni tego błędu
  • ~bubel / 2015-08-14 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to tragedia, ważne jest tylko podpisanie umowy i płacenie. Później mają cię w doopie. Zero pomocy przy usterkach, czekanie tygodniami na technika .
    NIE POLECAM!!!
    Zaletyabsolutny brak
    Wadychyba wszystko
    dwa lata
  • ~Viki / 2015-08-13 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Rachunek o 15 zł większy, bez informowania mnie, dali mi pakiet SELEC ( co to za diabeł?) zamiast PLATINUM, razem za dwa tv i net mam aż 230 zł miesięcznie!!! Nie mam netu, rozłącza się, zgłaszałam 1,5 miesiąca temu i zero zainteresowania z ich strony. Nie mogę się dodzwonić. Ostatnio przez pół roku zgłaszałam, że nie mam części kanałów telewizyjnych, dostaje mały pakiet a płacę za duży, dopiero po pół roku naprawili.
    ZaletyCzasami działa tv i net
    WadyAwarie, drogo, niekompetenta obsługa.
    aż 24 lata
  • ~ALEKSANDRA / 2015-08-12 21:06
    VECTRA TO NAJGORSZA SIEC INTERNET SLABY JA MAM 50 GB NA UMOWIE A RZECZYWISTOSCI MA 18 GB A PALCE DUZO JAK MAM ROZWIAZAC UMOWE Z WINY ICH
  • ~Andrzej / 2015-08-12 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet - słabizna, w drugim pokoju WI-FI nie ogarnia; Telewizja - DRAMAT! traci sygnał, kupowanie dodatkowych pakietów bez opcji multi room... jeden pakiet = jeden dekoder...
    2 lata
  • ~emer / 2015-08-12 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    darujcie sobie tą vectre , z internetem ludzi w balona robią. Mam na umowie 100Mb/s a na testach pokazuje mi max 17Mb/s
    Zaletybrak
    Wadywszystkie jakie tylko są możliwe
  • ~Filip / 2015-08-07 12:34
    Ogólnie umowa od 2 lat była wypełniana bez większych problemów. Problemy się zaczęły, gdy dostali wypowiedzenie. Choć na piśmie czarno na białym widać, że internet ma być odłączony na koniec września - szanowna centrala zinterpretowała to jako 1 sierpnia. W związku z tym od tygodnia nie ma internetu. Moja praca wymaga stałego łącza, więc stoję. Pan z telefonicznego BOKu zapewniał, że włączą sygnał, a idąc do miejscowego punktu nawet w ich durnym systemie nie ma o tym informacji. Bezprawnie od około tygodnia jestem pozbawiony internetu, a oni nie kwapią się, aby coś z tym zrobić. Porażka organizacyjna - D N O
    Zaletyserwis w 24h od zgłoszenia, z reguły stabilne łącze
    Wadykompletny bałagan wewnątrz firmy, mydlenie oczu
  • ~Igor / 2015-08-06 01:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 8 lat posiadam usługę internet/telefon i jestem w 100% zadowolony. Bardzo miła obsługa oraz pomoc. Spalił mi się router, przeszedłem się do centrali i po 2 godzinach miałem pana z nowym urządzeniem. Bardzo fajne promocje dla klientów. Aktualnie za 100mbs płacę grosze ;) Rzadko kiedy występują jakieś problemy z ich strony. Oczywiście zdarzają się jakieś problemy techniczne z ich strony, ale w miarę szybko są one rozwiązywane. Dodatkowo dodam, że prędkość internetu jaką mam zapisaną w umowie w 100% zgadza się z osiąganymi wynikami podczas pobierania, czy też speed testów. Nie rozumiem psioczenia na tego operatora.
    Zaletycena, miła i szybka pomoc z centrali, brak negatywnych niespodzianek
    8 lat
  • ~Miki / 2015-08-05 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, umowy przedłużają telefonicznie i nabierają starszych ludzi.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023